ارتباط مستقیم با 30761 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی دکتر گودرزی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی توصیه های فوق العاده و کاربردی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق

توصیه های فوق العاده و کاربردی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق

توصیه های فوق العاده و کاربردی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق


در این مقاله روش های بسیار موثر و توصیه های فوق العاده و کاربردی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق ارائه شده است. برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی حتما این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 7 روش خوب برای افزایش بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی


پارامترهای مختلفی بر موفقیت در تدریس خصوصی اثر می گذارد و اگر می خواهید در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید باید در زمینه های متعددی عملکرد شما خوب باشد. به عنوان مثال همان انتخاب درست دروس تدریسی می تواند بسیار مهم باشد. ممکن است به مرور زمان بعضی از دروس متقاضیان خودش را از دست بدهد و یا به دلایلی مانند تغییر بازارکار بعضی از دروس یا نرم افزارها متقاضیان بیشتری را پیدا کند. مثلا ممکن است در بازه ای از زمان افراد زیادی خواهان مهاجرت به آلمان یا فرانسه شوند و در این حالت تدریس خصوصی زبان آلمانی و یا تدریس خصوصی فرانسه متقاضیان بیشتری پیدا کند. یا مثلا اخیرا افراد بیشتری تمایل به سمت رشته های علوم تجربی دارند و در نتیجه کلاس های تدریس خصوصی زیست متقاضی زیادی دارد. البته دروس کنکوری همواره متقاضیان خودش را دارد ولی مواردی که گفته شد را هم در نظر داشته باشید. در زمینه جذب شاگرد هم باید عملکرد خوبی داشته باشید و روش های متعددی را امتحان کنید. راهکارها و توصیه های زیر را مد نظر داشته باشید.


درج تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جلب اعتماد شاگرد


برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسید باید به این فکر کنید که چه مواردی را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید که بتواند اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان را جلب نماید. هر موردی که بتوانید به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان کلاس خصوصی کمک کند و در این راستا مفید باشد می تواند برای موفق شدن تبلیغ تدریس خصوصی شما موثر باشد. به عنوان مثال اگر قبلا در مدارس و دبیرستان های معتبر تهران تدریس کرده اید یا در آموزشگاههای تدریس خصوصی تهران و یا هر جای ایران سابقه تدریس دارید و یا حتی در دانشگاههای دولتی، آزاد، پیام نور و ... تدریس را انجام داده اید با ذکر نام آموزشگاه، مدرسه و یا دانشگاه سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید و اگر حتی مدرکی دارید که نشان می دهد که در آن مرکز مدرس بوده اید در بخش آپلود مدارک و رزومه همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ارائه کنید.


باید مستند حرف بزنید و مدارک لازم را هم ارائه نمائید. می توانید اگر در کنکور یا المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید یا معدل بالایی داشته اید و مثلا دانشجوی نمونه بوده اید در متن تبلیغ به آن اشاره کنید. این هم می تواند خیلی مفید باشد. اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارید و خودتان در کنکور موفق بوده اید بد نیست که کارنامه خودتان را هم در این سایت قرار دهید. حتما از شاگردهای قبلی خودتان بخواهید در بخش نظر سنجی و در صفحه خودتان در همین سایت ایران مدرس نظرات مثبت خودشان را اعلام کنند و این برای جذب شاگرد جدید بسیار مفید است.


مطالعه نمائید: چگونه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسیم؟



عنوان آگهی تدریس بسیار موثر در جذب شاگرد



در آرشیو و لیست مدرسین اولین بخشی از آگهی شما که دیده می شود عنوان تبلیغ است. بنابراین خوب نوشتن عنوان تبلیغ و اینکه در عنوان آگهی تدریس مهمترین تمایز و ویژگی برجسته خودتان را بنویسید می تواند منجر به جذب بازدید کننده بیشتر برای تبلیغ شما گردد.


بعضی از اساتید فقط در عنوان آگهی مثلا می نویسند "تدریس خصوصی" یا "تدریس خصوصی در اصفهان" و ... . به این شکل فایده ای ندارد. در عنوان تبلیغ مثلا اگر شیمی درس می دهید حتما تدریس خصوصی شیمی را بنویسید. در ضمن در عنوان تبلیغ خودتان یک قول خوب بدهید. چیزی که تبلیغ شما را متمایز کند. موارد زیر می تواند مثال هایی از این نوع باشد: جلسه اول رایگان، تدریس تضمینی برای قبولی 100 درصد، تدریس با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی و .....


حتما بخوانید: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


متن تبلیغات تدریس خصوصی را عالی بنویسید


حال فرض کنید که با نوشتن عنوان خوب و قرار دادن عکس مرتب شخصی بر روی تبلیغ شما کلیک کرد. در متن آگهی با چه چیزی مواجه می شود؟ آیا متن را بسیار کامل و خوب نوشته اید که بازدید به عمل آمده از آگهی شما در نهایت تبدیل به تماس و جذب شاگرد شود؟ در ایران مدرس تلاش بر این است که بازدهی سایت و بازدید آن به صورت مداوم بیشتر شود ولی این بخش از کار که روی تبلیغ کار کنید و آگهی تدریس را خوب بنویسید به عهده خودتان است و باید آن را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید.


خوشبختانه در تبلیغات اینترنتی در متن آگهی محدودیت تعداد کاراکتر وجود ندارد و به هر میزان که بخواهید می توانید در رابطه با رزومه کاری خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید. بنویسید چرا کلاسهای شما متمایز است و چرا باید کلاس را با شما بردارند. در چه مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید، چه مقالاتی در مجلات معتبر و کنفرانسها دارید و در کل چه افتخاراتی کسب نموده اید، همه ی این موارد را بنویسید. اگر ترس این را دارید که متن خیلی طولانی شود و خسته کننده باشد، در پاراگراف اول مهمترین موارد را ذکر کنید و در ادامه توضیحات کاملتری را هم ارائه نمائید.


در سایت معتبر، تخصصی و پربیننده تبلیغات تدریس خصوصی ثبت کنید


فرض کنید که شما بهترین تبلیغی که تا به حال برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی نوشته شده است را هم داشته باشید. اگر این تبلیغ شما در سایتی قرار گیرد که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت ندارد و یا بازدید بسیار کمی دارد و از نظر گوگل برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی بهینه نیست در نهایت دیده نخواهد شد و فایده ای ندارد. اگر می خواهید تبلیغ شما برای جذب شاگرد بازدهی خوبی داشته باشد در مرحله اول باید تلاش کنید در یک سایت معتبر و خوب و تخصصی آگهی بدهید. همین سایت ایران مدرس گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغات تدریس خصوصی است.



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی


برای کلاس های خودتان در متن تبلیغ تدریس هزینه مناسبی را در نظر بگیرید


نکاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را افزایش دهید. به عنوان مثال همان متن آگهی که گفته شد بسیار مهم است. اگر متن تبلیغ خوب، کامل و قانع کننده نوشته شده باشد افرادی که آگهی شما را می بینند تبدیل به مشتری و شاگرد خواهند شد. قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی شما هم یکی از این موارد است. اکثر مدرسین ویژه که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند و در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند در بخش هزینه تدریس خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. شما هم می توانید از این عبارت استفاده نمائید و یا قیمتی که مد نظر خودتان است را درج نمائید.


ثبت عکس برای تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مهم است


ممکن است بسیاری از مدرسین این نکته را نادیده بگیرند و یا یک عکس کلی را برای تبلیغ خودشان در نظر بگیرند. این مورد را در نظر داشته باشید که ثبت عکس هم یکی از مواردی است که به جلب اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی بسیار کمک می کند. البته عکس خودتان را قرار دهید و یک عکس شیک و مرتب را هم ثبت نمائید. همه ی افراد دوست دارند یک مدرس شیک و با کلاس داشته باشند. عکس شما باید نظم و شیک بودن شما را نشان دهد. برای مدرسین آقا یک عکس پرسنلی با کت و شلوار و برای مدرسین خانم هم یک عکس با مقنعه و یک عکس رسمی و شیک کاملا مناسب است.


آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و یا تعداد ستاره آن را افزایش دهید.


در سایت ایران مدرس (همین سایت) و همه ی سایت های آگهی دیگر مانند سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و یا هر سایت دیگری ثبت تبلیغات تدریس خصوصی رایگان است. اما در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده شود. در ضمن، اگر تبلیغ شما مثلا الان حالت یک ستاره دارد می توانید تعداد ستاره های آگهی خودتان را افزایش دهید.



مطالعه نمائید: 22 توصیه کلیدی و مهم برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین


از شاگردهایی که الان دارید بخواهید نظر مثبت خودشان را در صفحه شما ثبت کنند.


در همین سایت ایران مدرس وقتی بر روی آگهی تدریس خودتان و یا سایر اساتید کلیک کنید خواهید دید که در پایین صفحه امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. می توانید از شاگردهای فعلی و یا قبلی خودتان بخواهید برای شما نظرات مثبت شان را ثبت کنند و شما هم می توانید بعد از ورود به کنترل پنل به این نظرات پاسخ دهید. با نمایش نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما در تبلیغات تدریس خصوصی ای که دارید احتمال جذب شاگرد برای شما بیشتر خواهد شد.


از کلمات کلیدی در تبلیغات تدریس خصوصی درست استفاده کنید.


علاوه بر عنوان، متن و عکس آگهی می توانید برای تبلیغ خودتان کلمات و یا عبارت های کلیدی مناسبی انتخاب کنید تا تبلیغ شما در صفحات بیشتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود. مثلا اگر خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت کلیک خوب می تواند "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" باشد که اتفاقا در گوگل هم بسیار پرسرچ است. در هر زمینه ای چنین عبارت هایی وجود دارد و به عنوان کلمات کلیدی می تواند انتخاب گردد.


به روز رسانی تبلیغات تدریس خصوصی به صورت مداوم


در سایت ایران مدرس در کنترل پنل امکان به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی وجود دارد. وقتی وارد صفحه شخصی خودتان می شوید می توانید کلیک به روز رسانی را ببینید. با کلیک بر روی به روز رسانی اگر آگهی رایگان دارید، تبلیغ شما بالاتر از سایر مدرسین که تبلیغ رایگان دارند قرار می گیرد و اگر مدرس ویژه هستید، با کلیک بر روی به روز رسانی، در بین مدرسین هم ستاره با خودتان بالاتر قرار گرفته و بیشتر دیده می شوید.


حتما بخوانید: معلم خصوصی خوب، چگونه یک تدریس خصوصی عالی داشته باشیم؟



دروس تدریسی و کار تدریس خصوصی را با علاقه انتخاب نمائید


افرادی که در زمینه کار تدریس در مدرسه و دانشگاه و یا تدریس خصوصی موفق هستند مطمئنا کاری را که انجام می دهند دوست دارند. ممکن است بگوئید در حال حاضر کار به سختی پیدا می شود و اصلا حرف زدن از علاقه درست نیست. ولی به هر حال شما کاری را شروع می کنید و در طول زندگی با آن درگیر خواهید بود. اگر کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید هم از زندگی خودتان حتی حین انجام کار لذت می برید و هم در کار خودتان موفق تر خواهید بود. تدریس و تدریس خصوصی تنها کاری نیست که شما می توانید انجام دهید و در ضمن هم در کار تدریس و هم در کارهای دیگر افراد موفق و ناموفق داریم. بنابراین باید سراغ علاقه خودتان بروید. به این ترتیب در هر کاری که باشد پله های ترقی را سریع تر طی خواهید کرد. حتی در کار تدریس هم توصیه می شود بیشتر دروسی را ارائه دهید که به آن دروس علاقه دارید.


جزوه ثبت کنید و تبلیغات تدریس خودتان را پربازدید نمائید


برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید. در ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروسی که درس می دهید به اسم خودتان جزوه درج کنید. به این ترتیب هم جزوات شما در اینترنت پخش شده و شناخته شده خواهید گردید و هم بازدید صفحه آگهی شما در ایران مدرس افزایش پیدا کرده و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود. اگر جزوات خوبی بنویسید که قابلیت بازنشر داشته باشد از وبلاگ ها و سایت های مختلف به صفحه شما لینک داده شده و اعتبار آن پیش گوگل هم افزایش خواهد یافت. در واقع مدرسین تدریس خصوصی به هر میزان بیشتر شناخته شده و معروف باشند هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند و درآمد بالاتری هم دارند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 578 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image