ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 15 راهکار عالی برای جذب شاگرد بیشتر در شغل تدریس خصوصی

15 راهکار عالی برای جذب شاگرد بیشتر در شغل تدریس خصوصی

15 راهکار عالی برای جذب شاگرد بیشتر در شغل تدریس خصوصی

در این مقاله 15 راهکار بسیار خوب و عالی برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و پول بیشتری از کار تدریس خصوصی بسازید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: نکات کلیدی و اساسی برای موفقیت عالی در شغل تدریس خصوصی

1- در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. با درج تبلیغ در این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگردهای بیشتری را جذب نمائید.

2- اگر ریاضی تدریس می کنید در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات
تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد.

3- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ویژه کنید. مدرسین ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از سایر اساتید نشان داده می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک کنید.

4- با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بیشتری تماس بگیرید. رزومه خوبی برای خودتان تهیه کنید و به آموزشگاهها بدهید. دروسی را برای تدریس بنویسید که اساتید کمتری توانایی تدریس ان دروس را دارند.

مشاهده
فیلم آموزشی عالی در زمینه نحوه موفق شدن در کار و شغل تدریس خصوصی هم مفید است.

5- وقتی با آموزشگاهها حرف می زنید به آنها بگوئید که حاضر هستید به نسبت سایر مدرسین درصد کمتری از پول را بگیرید. مثلا اگر اموزشگاه 20-80 کار می کند شما پیشنهاد 30-70 را بدهید. یعنی 70 درصد مبلغ دریافتی را خودتان بردارید و 30 درصد را به آموزشگاه بدهید.


6- هم روی جذب شاگرد مستقیم (مثلا از طریق همین سایت ایران مدرس) حساب کنید و هم سعی کنید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بیشتری در ارتباط باشید. تمام روش های موجود برای جذب شاگرد را امتحان کنید.

7- در همین سایت ایران مدرس متن تبلیغ خودتان را کاملتری بنویسید. برای جلب اعتماد بیشتر متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان می توانید نظرات شاگردهای قبلی خودتان، مدرک تحصیلی و فیلم نمونه تدریس هم ارائه کنید.

8- در محله های پر رفت و آمد شهر می توانید از تراکت تبلیغاتی هم استفاده نمائید. بازدهی تراکت در بعضی از مناطق می تواند خوب باشد.

حتما بخوانید: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

9- اگر در حال حاضر حتی یک شاگرد دارید ایشان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید تا ترم های بعد هم پیش شما برگردد و شاگردهای دیگری را هم معرفی نماید (ارزانترین روش برای جذب شاگرد)

10- از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام هم می توانید برای جذب شاگرد استفاده نمائید. با قرار دادن فیلم های کوتاه نمونه تدریس در این شبکه ها می توانید شاگرد بگیرید.

11- کارت برای خودتان چاپ کنید و به شاگردهای فعلی خودتان بدهید تا در کلاس توزیع نمایند. اگر شاگردی از طریق شاگردهای قبلی شما جذب شد به شاگرد قبلی تخفیف بدهید.

12- از مدیر مدارس مختلف اجازه بگیرید و یک جلسه رایگان برگزار نمائید و کارت خودتان را در کلاس توزیع نمائید. به این ترتیب تعداد شاگردهای بیشتری جذب خواهید کرد.

مطالعه
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هم پیشنهاد می شود.

13- با اساتید حق التدریس در دانشگاههای مختلف ارتباط بگیرید و کارت خودتان را به ایشان بدهید تا در کلاس توزیع نمایند و درصدی از حق التدریس را به ایشان بدهید.

14- از شاگردهای خودتان ایمیل یا شماره تماس همکلاسی های ایشان را بگیرید و به صورت مودبانه و محترمانه برای کلاس های خصوصی خودتان تبلیغ کنید.

15- برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و در زمینه تخصصی خودتان تولید محتوا کنید و برای خدمات تدریس خصوصی آنجا تبلیغ نمائید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 875 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image