ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد

مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد

مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد

در این مقاله راهکارهای مختلفی که برای جذب شاگرد وجود دارد با هم مقایسه می شود. ممکن است برای جذب شاگرد بخواهید در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی استخدام شوید و یا اینکه از آگهی اینترنتی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد استفاده نمائید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


مزایای آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


یکی از راهکارهایی که برای جذب شاگرد وجود دارد ثبت تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، شیمی و ... در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و یا دیگر سایت های تبلیغات اینترنتی است. با درج آگهی تدریس خصوصی در این سایت ها می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم با متقاضیان کلاس خصوصی در ارتباط باشید. وب سایت حاضر (ایران مدرس) و سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند و درج آگهی در این سایت ها می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. یکی دیگر از مزیت های تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی این است که تبلیغ شما در کل کشور دیده خواهد شد و می توانید از هر جای ایران شاگرد جذب کنید و به صورت حضوری یا آنلاین کلاس خصوصی خودتان را برگزار نمائید.


بنابراین با استفاده از آگهی تدریس خصوصی محدودیت مکانی نخواهید داشت و از هر جای ایران می توانید شاگرد جذب کنید و این مزیت بزرگی برای جذب شاگرد از طریق تبلیغات تدریس خصوصی به حساب می آید. خصوصا اگر ساکن شهرهای کوچک هستید این ویژگی مزیت بسیار بزرگی برای شما خواهد بود. نکته دیگر اینکه تبلیغات اینترنتی هدفمند است و افراد با جستجوی عبارت هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... در گوگل مستقیما به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد. آگهی تدریس خصوصی حذف نمی شود و همواره قابل ویرایش است. نکته دیگر اینکه ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آن را ویژه کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشد.


معایب آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


به صورت کلی آگهی تدریس خصوصی مزایای خیلی زیادی دارد که شاید بتوان از معایب آن در مقابل مزیت های زیادی که دارد چشم پوشی کرد. یک از معایب آگهی تدریس خصوصی ممکن است این باشد که شاید به علت تعداد زیاد آگهی هایی که در اینترنت وجود دارد متقاضیان کلاس خصوصی سخت تر اعتماد کنند. البته در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت نظرات شاگردهای قبلی، ثبت فیلم نمونه تدریس، رزومه و مدرک تحصیلی و توضیحات زیاد برای تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارد و در نتیجه با کامل نوشتن متن آگهی تدریس خودتان و با ارائه مدارک تحصیلی و .... می توانید به خوبی اعتماد کاربران را جلب نمائید.


نکته دیگر اینکه اگر بخواهید آگهی ویژه داشته باشید باید در مرحله اول هزینه ای را پرداخت کنید. برای مشاهده هزینه و تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت هزینه آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید. البته باز هم برای درج تبلیغات این عیب به شمار نمی رود و شما به صورت رایگان هم می توانید در همین سایت تبلیغ خودتان را درج نمائید. نکته دیگر اینکه، هزینه ای که برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه پرداخت می کنید در همان یکی دو جلسه اول جبران می گردد. در نظر داشته باشید که ممکن است شما شاگردی که جذب می کنید را برای چند ترم داشته باشید. اگر خوب تدریس کنید شاگردهای شما تا فارغ التحصیلی با شما کلاس خواهند داشت.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی بازارکار و درآمد خوبی دارد؟ هم مفید است.



مزایای استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


استخدام تدریس خصوصی در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هم راهکار دیگری برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی است. اگر بخواهیم در رابطه با مزایای این روش توضیح دهیم باید بگوئیم برای مدرسین تازه کار و برای اینکه اساتید در ابتدای کار تجربه کسب کنند این روش بسیار مناسب است. به هر حال، در ابتدای کار هر شخصی که می خواهد در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشد در رابطه با نحوه جذب شاگرد و حتی چگونگی برگزاری کلاس ها و .... هیچ اطلاعاتی نداشته باشد. بهتر است در ابتدای کار از روش استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد استفاده کرد و به تدریج به سمت اینکه مستقلا شاگرد جذب نمود حرکت کرد.


برای اساتید خانم ممکن است تمایل داشته باشند وقتی کار تدریس خصوصی در منزل را انجام می دهند پای آموزشگاهی هم در میان باشد و به این ترتیب بیشتر احساس امنیت می کنند. بنابراین برای مدرسین ریاضی خانم، فیزیک، شیمی، زیست، زبان و .... هم این روش می تواند مناسب باشد. استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد برای اساتیدی که زیاد اهل ریسک نیستند و به درآمدهای معمولی از کار تدریس خصوصی راضی هستند روش مناسبی می باشد. برای کسب تجربه در ابتدای کار این روش بسیار مناسب است ولی نباید انتظار درآمد بالا داشت.


معایب استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


اگر بخواهید به صورت واسطه ای از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید، همانطور که گفته شد، نباید انتظار درآمدهای بالا را داشته باشید. به هر حال، آموزشگاههای تدریس خصوصی برای اینکه تعداد بیشتری شاگرد داشته باشند سیاست های خودشان را دارند و قیمت کلاس های تدریس خصوصی را پایین نگه می دارند. بنابراین اساتیدی که با این روش شاگرد جذب می کنند خودشان در تعیین قیمت کلاس ها نقشی ندارند. نکته دیگر اینکه آموزشگاه از هر جلسه کلاس خصوصی 30 یا 40 درصد مبلغ را برای خودش بر می دارد و در نتیجه بخش زیادی از حق التدریس به خود مدرس پرداخت نمی شود.


نکته دیگر اینکه معلم خصوصی در این حالت تسلط زیادی بر روی پارامترهایی که میزان درآمد ایشان را تحت تاثیر قرار می دهد ندارد. به عنوان مثال تعداد شاگردهایی که به ایشان معرفی می شود ممکن است برای نصف زمان کاری ایشان کافی باشد و فقط می تواند منتظر باشد تا بلکه شاگردهای بیشتری معرفی گردد. بنابراین در این روش و با استفاده از استخدام تدریس خصوصی نمی توان انتظار تعداد شاگرد زیاد و درآمد بالا را داشت. نکته بعدی اینکه متقاضیان تدریس خصوصی ترم های بعد ممکن است برای درس های دیگر خودشان با همان استاد تماس نگیرند و بلکه با آموزشگاه تماس بگیرند و آموزشگاه هم ممکن است شخص دیگری را معرفی نماید.


مطالعه کنید: جذب و استخدام مدرس فیزیک در تهران



جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با انواع روش های جذب شاگرد


با توجه به مطالبی که گفته شد می توان گفت که آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی هر کدام مزیت ها و معایب خودش را دارد. البته با توجه به مطالبی که گفته شد می توان نتیجه گرفت که با استفاده از درج اگهی تدریس خصوصی در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس مانند همین سایت ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی می توان شاگردهای بیشتری را جذب نمود و به درآمدهای بالاتری رسید. برای مدرسین تازه کار توصیه می شود از همکاری با موسسات و آموزشگاهها کار خودشان را شروع کنند و به تدریج به سمت اینکه بدون واسطه شاگرد جذب نمایند حرکت کنند. برای سایر اساتید هم توصیه می شود هم آگهی های استخدامی مدرس و معلم خصوصی را بعضا مورد بررسی قرار دهند و از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب نمایند و هم جذب شاگرد بدون واسطه و مستقل را برای خودشان در نظر بگیرند.


در حالتی که تعداد شاگردهای کافی جذب شد، اساتید می توانند همکاری خودشان با آموزشگاهها را ادامه نداده و فقط به صورت مستقیم و با قیمت مورد نظر خودشان شاگرد جذب کنند. در حالتی که شاگرد به صورت مستقیم جذب می شود تمام هزینه کلاس برای خود استاد خواهد بود و لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد به آموزشگاه پرداخت شود. به عنوان مثال اگر کلاس تدریس خصوصی شیمی را استادی با هزینه 480 هزار تومان برای هر جلسه برگزار کند و 30 درصد را به آموزشگاه پرداخت نماید، به ازای 10 جلسه کلاس، از 4 میلیون و 800 هزار تومان دریافتی باید 1 میلیون و 440 هزار تومان را به آموزشگاه پرداخت نمود که مبلغ قابل توجهی است. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید به صورت مستقل و بدون واسطه شاگرد جذب کرد.


در زمینه روش های مختلف جذب شاگرد مطالعه چگونه در جذب شاگرد خصوصی موفق تر عمل کنیم؟ یا 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی را بخوانید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image