ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 10 توصیه بسیار کاربردی و موثر برای افزایش عالی بازدهی آگهی تدریس خصوصی ریاضی

10 توصیه بسیار کاربردی و موثر برای افزایش عالی بازدهی آگهی تدریس خصوصی ریاضی

10 توصیه بسیار کاربردی و موثر برای افزایش عالی بازدهی آگهی تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله روش های بسیار خوبی برای جذب شاگرد بیشتر با تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و 10 توصیه مهم و کلیدی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است. اگر می خواهید از تدریس خصوصی به درآمد خوب برسید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 30 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران هم مفید است.

1- عنوان آگهی تدریس خصوصی ریاضی را جذاب بنویسید.

وقتی متقاضیان تدریس خصوصی لیست اساتید ریاضی در همین سایت ایران مدرس را مشاهده می کنند در مرحله اول عنوان تبلیغ شما را مشاهده خواهند نمود. اگر می خواهید بر روی تبلیغ شما بیشتر کلیک شده و بازدید تبلیغ شما و در نتیجه جذب شاگرد بیشتری داشته باشید باید عنوان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی تدریس خصوصی ریاضی مهمترین افتخارات خودتان (مثلا رتبه 100 کنکور)، نتایج درخشان خودتان و مهمترین دروس تدریسی را ذکر کنید.

2- متن تبلیغ را بسیار کامل بنویسید

بسیار مهم است که رزومه عالی در متن تبلیغات تدریس خصوصی ارائه دهید. متن تبلیغ شما در واقع در حال حرف زدن با متقاضیان تدریس خصوصی است. شما ممکن است دهها نفر را که می توانند شاگرد شما باشند و از تبلیغ شما بازدید می کنند را نبینید. اما اگر متن تبلیغات تدریس ریاضی را خوب بنویسید از طریق متن با ایشان حرف می زنید و خودتان را خوب معرفی می کنید. در پاراگراف اول مهمترین افتخارات و نتایج عالی خودتان را بنویسید. متن تبلیغات تدریس به هر میزان طولانی تر باشد بهتر است.

مطالعه نمائید:
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد



3- آگهی تدریس ریاضی را ویژه کنید


در همین سایت ایران مدرس برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری می توانید تبلیغ خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. حالت دیگری که وجود دارد این است که تبلیغ خودتان را ویژه کنید. تبلیغ ویژه مستلزم پرداخت هزینه است اما در عوض بازدهی بالاتری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید. افراد به مدرسین ویژه بیشتر اعتماد می کنند و جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت.

4- عکس خوب و شیک و رسمی انتخاب نمائید

درست است که باید تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید و با تعهد و مسئولیت پذیری سعی کنید شاگرد خودتان را به موفقیت برسانید، اما در نظر داشته باشید در نگاه اول ممکن است این ویژگی های عالی شخصیتی شما برای والدین و یا متقاضیان کلاس ریاضی مشخص نباشد. ابتدای کار عکس شما و عنوان تبلیغ شما دیده می شود. با قرار دادن عکس پرسنلی خوب و شیک برای تبلیغ خودتان می توانید بازدید بیشتر و جذب شاگرد بالاتری داشته باشید.

مطالعه مقاله عکس تدریس خصوصی هم مفید است.

5- مدرک تحصیلی یا رزومه ارائه کنید

شاید مهمترین نکته ای که برای جذب شاگرد باید در نظر بگیرید این است که سعی کنید با هر روشی که بلد هستید اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی یا والدین ایشان را جلب نمائید. اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید و واقعا بر آن مسلط هستید بسیار خوب است که به گونه ای تبلیغ کنید که جذب شاگرد بیشتری هم داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت مدرک تحصیلی و رزومه و سایر مدارک به هر تعدادی وجود دارد. با درج مدرک تحصیلی در ایران مدرس می توانید اعتماد بیشتری جلب نموده و شاگرد بیشتر و در نهایت درآمد بالاتری داشته باشید.

6- فیلم نمونه تدریس ریاضی هم قرار دهید

به قول معروف "دوصد گفته به اندازه نیم کردار نیست". اگر شما دهها پاراگراف بنویسید که شاگردهای راضی داشته اید و در رابطه با روش تدریس ریاضی خودتان توضیح دهید و مطالب زیادی بنویسید شاید به این اندازه که یک فیلم عالی نمونه تدریس ریاضی قراردهید موثر نباشد. البته توصیه می شود از هر دو روش استفاده کنید. هم متن تبلیغ را عالی بنویسید و سوابق تدریس و افتخارات را بیان کنید و هم اینکه فیلم نمونه تدریس قرار دهید و بازدهی تبلیغ را افزایش دهید. کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس

حتما بخوانید:
درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی



7- نظرات شاگردهای قبلی خودتان را ثبت کنید

واضح است برای خرید هر کالا و یا خدماتی اگر افراد دیگر آن را به شما توصیه کنند و خودشان بعد از استفاده از آن کالا یا خدمات راضی بوده باشند، شما نیز با اطمینان بیشتری خرید خودتان را انجام می دهید. اگر شاگردهای شما که با شرکت در کلاس های ریاضی شما نتیجه خوب گرفته اند و یا در حال حاضر با شما کلاس دارند و راضی هستند در صفحه تبلیغ شما در همین سایت ایران مدرس نظر ثبت کنند و شما را پیشنهاد دهند مسلما برای جذب شاگرد جدید بسیار موثر خواهد بود. بنابراین به شاگردهای خودتان بگوئید که در صفحه تبلیغ شما نظرات مثبت خودشان را درج نمایند.

8- تبلیغ خودتان را به روز کنید

ممکن است هر از چند گاهی نکته ای به نظرتان برسد و اگر آن را به تبلیغ خودتان اضافه کنید برای جذب شاگردهای بیشتر و افزایش بازدهی تبلیغات تدریس بسیار موثر خواهد بود. اگر مدرک جدیدی گرفته اید آن را در لیست مدارک اضافه نمائید. اگر یکی از شاگردهای شما اخیرا در درس ریاضی نمره عالی گرفته است به ایشان بگوئید نظر خودش را ثبت نماید.

پیشنهاد می شود بخوانید:
روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

9- جزوه آموزشی یا نمونه سوال امتحانی قرار دهید

در ایران مدرس امکان ثبت جزوه و نمونه سوال امتحانی برای تمامی اساتید ریاضی و سایر دروس هم وجود دارد. با درج جزوه در این وب سایت جزوه شما در بخش دانلود نمایش داده شده و در کنار جزوه ذکر می گردد که توسط شما ثبت شده است. در ضمن، اگر جزوه خوبی برای درس ریاضی ارائه کنید و شماره تماس خودتان را هم در آن درج نمائید، جزوه شما به مرور دست به دست پخش شده و افراد زیادی آن را خواهند دید و ممکن است برای کلاس با شما تماس بگیرند.

10- بر روی کلید به روز رسانی کلیک کنید

کلیدی به اسم به روز رسانی در پنل کاربری وجود دارد که وقتی بر روی آن کلیک می کنید تبلیغ شما به نسبت سایر اساتید که تعداد ستاره یکسانی با تبلیغ شما دارند در جایگاه بالاتری قرار گرفته و احتمال جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. البته این امکان برای آگهی های 7 ستاره از اهمیت بیشتری برخوردار است. در هر صورت، هر از چند گاهی وارد پنل کاربری شوید و بر روی به روز رسانی کلیک کنید تا بالاتر و بیشتر دیده شوید و جذب شاگرد بیشتری داشته باشید.

مطالعه
چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟ هم مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 925 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image