ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی انتخاب آنلاین استاد و معلم خصوصی و خصوصیات بهترین مدرسین تدریس خصوصی

انتخاب آنلاین استاد و معلم خصوصی و خصوصیات بهترین مدرسین تدریس خصوصی

انتخاب آنلاین استاد و معلم خصوصی و خصوصیات بهترین مدرسین تدریس خصوصی


در این مقاله سعی شده است به صورت مرحله به مرحله و دقیقه در رابطه با چگونگی انتخاب معلم و استاد تدریس خصوصی به صورت آنلاین برای کلاس مجازی یا حضوری از همین سایت ایران مدرس توضیح داده شود.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: راهنمای انتخاب معلم خصوصی


نحوه انتخاب آنلاین استاد و معلم خصوصی از ایران مدرس


نحوه انتخاب آنلاین استاد و معلم خصوصی از ایران مدرس در عکس زیر توضیح داده شده است با این وجود توضیحات تکمیلی را هم در این بخش ارائه می نمائیم. فرض کنید قصد دارید مکالمه زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید و یا در آزمون آیلتس می خواهید شرکت کنید و نمره بالایی بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان خانم و آقا در بالای صفحه اصلی ایران مدرس در بخش جستجو اسم درس (در این مثال زبان انگلیسی) را وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک نمائید. به این ترتیب لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و اطلاعات کامل ایشان را می توانید مشاهده کنید. بر روی عکس هر استاد که کلیک کنید اطلاعات بیشتری نمایش داده شده و می توانید دروس تدریسی، رزومه کاری، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را برای ایشان مشاهده نمائید. در نهایت استاد مد نظر خودتان را انتخاب نموده و مستقیم با ایشان تماس بگیرید. به اطلاعات و مدارک ارائه شده برای اساتید توجه کنید و یک استاد خوب و با تجربه که قیمت مناسبی را درخواست نموده است انتخاب نمائید. البته به نبال قیمت خیلی ارزان نباشید چرا که اساتید برجسته متناسب با رزومه کاری و کیفیت کلاس های خودشان قیمت را مشخص می نمایند. پیشنهاد می شود ابتدا بدون در نظر گرفتن نرخ درخواستی اساتید با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان 5 استاد خوب را انتخاب کنید و در ادامه از بین اساتیدی انتخابی خودتان، با مدرسی که قیمت مناسب تری را درخواست داده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.



مطالعه نمائید: 7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی


شماره تماس مستقیم اساتید تدریس خصوصی


در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم تمامی معلم های خصوصی ارائه شده و در واقع هیچ واسطه ای در کار نیست. می توانید از طریق واتساپ، پیامک و یا تماس تلفنی با مدرسین در ارتباط باشید و در رابطه با نحوه تدریس و نرخ کلاس های خصوصی از ایشان سوال بپرسید. برای بسیاری از اساتید در صفحه ایشان در همین سایت ایران مدرس قیمت درخواستی مدرسین ارائه شده است اما اگر استادی هزینه را ذکر نکرده است و یا از اصطلاح توافقی استفاده نموده می توانید مستقیما با خود مدرس در ارتباط باشید و نرخ کلاس را بپرسید. در ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده و می توانید با آگاهی کامل و بدون واسطه یک معلم عالی و فوق العاده را برای خودتان انتخاب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر عکس زیر را ببینید. برای تمامی دروس و از هر جای ایران در این وب سایت استاد ثبت نام کرده است و می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری مدرس خودتان را در کنارتان داشته باشید و دروس را ساده تر از همیشه یاد بگیرید. ارتباط مستقیم با اساتید تدریس خصوصی تهران، کرج و کل ایران باعث می شود شناخت بهتری از ایشان داشته باشید و با اطمینان بیشتری یک استاد خوب و عالی انتخاب نمائید.



مشاهده این فیلم هم مفید است: فیلم آموزشی و راهنمای انتخاب آنلاین معلم خصوصی از بهترین سایت تدریس خصوصی ایران


چگونگی تشخیص و انتخاب بهترین معلم های خصوصی


برای اینکه از کلاس های تدریس خصوصی نتیجه خوبی بگیرید باید در انتخاب استاد و معلم خودتان دقت نمائید. شما در مدرسه و دانشگاه استاد خوب و بد داشته اید و می دانید که معلم خوب بسیار می تواند برای پیشرفت شما موثر باشد. در تصویر زیر ویژگی های اساتید خوب تدریس خصوصی ارائه شده است. سعی کنید با معلمی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و سابقه کاری بالایی دارد. برای بسیاری از مدرسین در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است و بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که شاگردهای قبلی ایشان موفق بوده و راضی هستند. فیلم نمونه تدریس مدرسین را ببینید و به رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان توجه نمائید. بسیاری از مدرسین فایل رزومه یا مدرک خودشان را هم در همین سایت قرار داده اند. اساتید فوق العاده به کار خودشان متعهد هستند و تا شب امتحان از شاگردهای خودشان حمایت می نمایند. یک استاد خوب برای موفقیت در امتحانات و کنکور می تواند بسیار موثر باشد.



مطالعه نمائید: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


راهنمایی در زمینه ثبت نام اساتید و مدرسین خصوصی


اساتید و مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، زیست، کامپیوتر، دروس دانشگاهی و یا هر درس و رشته دیگری فعالیت دارند می توانند در همین سایت ایران مدرس ثبت نام نموده و آگهی تدریس خودشان را ثبت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه درج تبلیغ و جذب شاگرد به صورت گام به گام و مرحله به مرحله عکس زیر را مشاهده نمائید. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده و شاگرد جذب کنید. در این حالت فعالیت شما محدود به تدریس حضوری در منازل نشده و می توانید به صورت آنلاین و مجازی از کل ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید.اگر می خواهید از هر جای ایران جذب شاگرد داشته باشید و به درآمد بالا برسید باید رزومه خودتان را تقویت کنید و ثبت تبلیغات اینترنتی در همین سایت ایران مدرس را جدی بگیرید. به هر میزان متن تبلیغ را کاملتر و بهتر بنویسید در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود. سوابق تدریس، رزومه کاری، افتخارات، اسم تمام دروس تدریسی، اسم نرم افزارهایی که تدریس می کنید، نظرات و نتایج شاگردهای قبلی و .... را ذکر کنید تا جذب شاگرد موفقیت آمیزی داشته باشید.



مطالعه کنید: چگونه تدریس را شروع کنیم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 406 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image