ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله دروس دانشگاهی تدریس خصوصی مهندسی مکانیک توسط بهترین اساتید

تدریس خصوصی مهندسی مکانیک توسط بهترین اساتید

تدریس خصوصی مهندسی مکانیک توسط بهترین اساتید

در وب سایت ایران مدرس، همین سایت، تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک توسط بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است. در ادامه در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی مهندسی مکانیک در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی مهندسی مکانیک کلیک نمائید.


تدریس خصوصی مهندسی مکانیک


مهندسی مکانیک جزو رشته های پرطرفدار در رشته های فنی مهندسی به شمار می رود. از دروس مهم مهندسی مکانیک می توان به استاتیک، مقاومت مصالح 1 و 2، طراحی اجزای 1 و 2، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، انتقال حرارت و .... اشاره نمود. دروس مهندسی مکانیک معمولا دروس راحتی نیستند و دانشجویان برای اینکه بتوانند در این رشته موفق باشند باید از همان ابتدای ترم شروع به حل تمرین و مسئله نمایند. یادگیری دروس این رشته و موفقیت در این رشته مستلزم این است که دانشجو با صرف وقت کافی قدرت تحلیل و استدلال خودش را افزایش دهد. برای دروسی مانند استاتیک و مقاومت مصالح حل تمرین و مسئله بسیار مهم است و دانشجویان برای این کار باید به اندازه کافی وقت در نظر بگیرند.


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک استاد خوب می تواند برای یادگیری بهتر دروس این رشته بسیار مفید باشد. البته در این حالت هم باید کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمود تا خود دانشجو هم بتواند درس بخواند و تمرین حل نماید. برای دانشجویانی که در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کنند اگر بتوانند یک استاد خصوصی خوب که خود ایشان هم در رشته مکانیک تحصیل کرده است را هماهنگ نمایند و مدرک ارشد یا دکتری دارد بسیار مفید خواهد بود.


پیشنهاد می شود مقاله آموزش و تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک یا سایت مدرسین دروس مهندسی مکانیک را هم مطالعه نمائید.


بهترین اساتید مهندسی مکانیک


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید مهندسی مکانیک ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با خود ایشان تماس بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین استاتیک، مقاومت مصالح و مکانیک سیالات بر روی لینک های زیر کلیک کنید. برای مشاهده سایر اساتید دروس مهندسی مکانیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید.


تدریس خصوصی استاتیک


تدریس خصوصی مقاومت مصالح


تدریس خصوصی مکانیک سیالات


آگهی های تدریس خصوصی مکانیک


در ادامه بخشی از آگهی های تدریس خصوصی تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی مهندسی مکانیک ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.


1- تدریس خصوصی استاتیک، ایستایی، مقاومت مصالح 1 و 2، طراحی اجزاء، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، دینامیک، دینامیک ماشین، ارتعاشات، انتقال حرارت و ریاضی و فیزیک دبیرستان و دانشگاه - مدرس دانشگاه و مولف کتاب


2- تدریس دروس مهندسی مکانیک و هوافضا و پروژه های مکانیک:استاتیک، مقاومت مصالح، ترمودینامیک، سیالات، ریاضی مهندسی، انتقال حرارت، دینامیک، ارتعاشات، طراحی اجزا، معادلات، کنترل، انگلیسی برای تاقل و GRE دکتری مکانیک از دانشگاه علم و صنعت، فوق لیسانس صنعتی شریف با رتبه 7 در کنکور کارشناسی ارشد در رشته مکانیک طراح سوالات کنکورهای آزمایشی کارشناسی ارشد برای سازمان سنجش (سنجش تکمیلی) برگزار کننده دوره های آموزشی متلب در دانشگاه ها و شرکت ها همکاری در تالیف کتب کنکور کارشناسی ارشد با موسسات آموزشی مدرسان شریف، اکسین و ...


حتما مطالعه نمائید: معرفی 11 بهترین استاد مهندسی مکانیک ایران


3- دروس مهندسی مکانیک و فیزیک دبیرستان و کنکور، فوق لیسانس مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی و تدریسیار دروس دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت، انجام پروژه های دانشجويي و حل سوالات کتب مختلف، مشاوره در انجام پایان نامه های مهندسی مکانیک، تدریس خصوصی ونیمه خصوصی دروس مهندسی مکانیک و فیزیک دبیرستان و کنکور، تدریس مفهومی و جمع بندی فیزیک کنکور


4- تدریس خصوصی دروس ریاضی، فیزیک و شیمی دبیرستان تدریس خصوصی دروس رشته مهندسی مکانیک و شیمی توسط گروه آموزشی و پژوهشی کرمان، گروه آموزشی و پژوهشی کرمان متشکل از افراد با سابقه و رزومه درخشان تحصیلی می باشد. *** دکتر رشیدی مقدم- دکتری مهندسی مکانیک طراحی کاربردی از دانشگاه علم و صنعت تهران، *** دکتر هاشمی نسب- دکتری مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه امیر کبیر تهران، ***مهندس شمس الدینی - مهندسی شیمی از دانشگاه تهران


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید مهندسی مکانیک


سوالات متداول


1- هزینه کلاس خصوصی مهندسی مکانیک چقدر است؟


نرخ کلاس های خصوصی مهندسی مکانیک به عوامل مختلفی از جمله سابقه استاد، تعداد جلسات، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها و ... بستگی دارد و از 200 هزار تومان تا 900 هزار تومان و بیشتر متغیر است.


2- زمان مناسب شروع تدریس خصوصی دروس مکانیک چه زمانی است؟


برای دروس مهندسی مکانیک بسیار خوب است که کلاس های خصوصی زودتر و ترجیحا اوایل ترم شروع شود. این دروس به حل تمرین نیاز دارند و بنابراین باید کلاس های خصوصی زودتر شروع گردد.


3- برای یادگیری هر درس مانند استاتیک و مقاومت مصالح چقدر زمان لازم است؟


برای آموزش دروس اگر اصلا درس را نخوانده باشید حداقل 10 جلسه برای هر درس لازم است. اما اگر در بعضی از دروس اشکالات محدودی دارید ممکن است 3 تا 5 جلسه کلاس هم کافی باشد.


مطالعه مقاله بهترین سایت تدریس خصوصی و گروهی دروس مهندسی مکانیک هم مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image