ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 30 نکته بسیار مهم برای تبدیل شدن به موفق ترین و بهترین معلم خصوصی ایران و جهان

30 نکته بسیار مهم برای تبدیل شدن به موفق ترین و بهترین معلم خصوصی ایران و جهان

30 نکته بسیار مهم برای تبدیل شدن به موفق ترین و بهترین معلم خصوصی ایران و جهان

در این مقاله 30 نکته بسیار مهم برای تبدیل شدن به موفق ترین و بهترین معلم خصوصی ایران و جهان ارائه شده است. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری موفق باشید و به نتایج عالی و درآمدهای بالا برسید حتما این مقاله را مطالعه نمائید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب


1- با علاقه تدریس خصوصی را انتخاب کنید. اگر به کار تدریس علاقه داشته باشید شاگردهای شما هم علاقه مند می شوند و شما موفق تر خواهید بود. حال و هوای کلاس های شما را حسی که خودتان به نسبت تدریس و دروس تدریسی خودتان دارید تعیین می کند. اگر خودتان به دروس تدریسی علاقه داشته باشید کلاس های شما حس خوبی را به شاگرد منتقل می کند و یادگیری بهتر اتفاق می افتد. در نتیجه شاگرد شما در امتحانات و خود شما در کار تدریس موفق تر خواهید بود.


2- دروسی را تدریس کنید که مورد علاقه خودتان باشد. دروسی که در دوران تحصیل در آن درس ها نمره خوب و حتی 20 گرفته اید گزینه های خوبی برای شما هستند. البته اگر دروس را انتخاب کنید که هم مورد علاقه خودتان باشد و هم متقاضی بالایی برای تدریس خصوصی داشته باشد که بسیار بهتر است. می توانید در کنار دروس تدریسی خودتان نرم افزارهایی که مسلط هستید را هم تدریس نمائید.


3- در جلسه اول بهترین تدریس و بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید. جلسه اول بسیار کلیدی و حیاتی است و معلم خصوصی مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای اینکه در این زمینه موفق عمل نمائید. پیشنهاد می شود حتما این مقاله را بخوانید: اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم



4- ابتدای کلاس از شاگرد خودتان سوالاتی بپرسید تا به شناخت خوبی از ایشان برسید و درس را متناسب با توانایی ایشان ارائه کنید.


5- با ظاهر مناسب و تمیز و مرتب در کلاس های خصوصی حاضر شوید. خصوصا در جلسات تدریس خصوصی در منزل این نکته بسیار مهم است.


6- به کار خودتان متعهد باشید و هدف اصلی شما این باشد که شاگردهایتان بهترین نتیجه را بگیرند. به این ترتیب خودتان هم بسیار موفق خواهید شد.


مطالعه مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.


7- بر طبق ذهنیت خودتان تدریس نکنید. از شاگرد بازخورد بگیرید و کلاس را منطبق بر خواسته ها و توانایی های ایشان پیش ببرید.


8- قیمت مناسبی برای کلاس های خودتان در نظر بگیرید تا بتوانید تعداد شاگرد کافی جذب کنید. البته قیمت خیلی ارزان هم پیشنهاد نمی شود.


9- قبل از حضور در کلاس های خصوصی درس را مطالعه کنید و بر مطالب 100 درصد مسلط باشید. اگر بر درس تدریسی مسلط باشید ذهن شما در گیر فهم مطالب در کلاس درس نخواهد شد و کلاس های شما با کیفیت بالاتری برگزار می گردد.



10- به صورت مداوم ارزیابی کنید تا از پیشرفت شاگرد خودتان مطمئن گردید. برای فاصله زمانی بین کلاس ها به شاگردهای خودتان تمرین و مسئله بدهید.


11- فرض را بر این بگذارید که کلاس های شما تضمینی است و تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به کار ببندید.


12- کلاس را متنوع برگزار نمائید. فقط خودتان حرف نزنید و شاگرد را در مباحث شرکت دهید تا کلاس جذاب و فعال باشد.


پیشنهاد می شود بخوانید: شرایط و ویژگی های یک تدریس اثر بخش و راهکارهای کاربردی اجرای آن ها


13- ترجیحا یک درس را تدریس کنید و برای آن درس یکی از بهترین اساتید باشید. به این ترتیب سریعتر پیشرفت می کنید.


14- در طول یک روز کلاس های خیلی زیادی را برگزار نکنید تا کیفیت جلسات کم نشود. اگر تعداد کلاس ها زیاد باشد خسته می شوید و کیفیت کلاس پایین می آید.


15- برای هر شاگرد باید متناسب با هدف ایشان و دانسته های قبلی ای که دارد مطالب را ارائه کنید. در کلاس های خصوصی کاملا منعطف باشید.


16- جزوه کلاسی شاگرد را از ایشان بگیرید و قبل از کلاس مطالعه مختصری داشته باشید. به این ترتیب تسلط شما بر مطالب بیشتر خواهد شد.


17- در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شوید و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید تا بتوانید مستقیم شاگرد بگیرید.


18- هر ترم اهداف مالی ای برای خودتان در نظر بگیرید و با افزایش کیفیت کلاس ها می توانید قیمت هر ساعت تدریس را به تدریج افزایش دهید.



حتما بخوانید: چگونگی داشتن یک تدریس موفق و عالی


19- در کلاس های خصوصی به شاگرد اجازه بدهید حرف بزند و اظهار نظر کند تا متوجه شوید چقدر مطالب را خوب یاد گرفته است.


20- برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک تا جایی که وقت به شما اجازه می دهد تمرین و مسئله حل نمائید. از طریق حل مثال مطالب بسیار بهتر یاد گرفته می شود.


21- از شاگردهای خودتان حمایت کنید. در بسیاری از مواقع در کلاس های خصوصی حمایت کردن و دادن اعتماد به نفس به شاگرد از تدریس هم مهمتر است.


22- کلاس ها را به گونه ای پیش ببرید که شاگردهای شما وادار به تفکر کردن شوند و با درس درگیر شوند. از آنها بخواهید برای مسائل راه حل پیشنهاد دهند.


23- در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری در زمینه برنامه ریزی تحصیلی و موفقیت در تحصیل به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید.


24- از جزوه کلاسی خود شاگرد در کلاس های خصوصی استفاده نمائید. به این ترتیب، در زمان کمتر و با کیفیت بیشتر درس تمام می شود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: عوامل موثر در تدریس خوب و موفق و روشهای نوین و پویای تدریس


25- کلاس های شما باید متنوع، جذاب و شاد باشد. در کنار مفید بودن کلاس ها تنوع را فراموش نکنید تا کلاس حالت خشک و بی روحی نداشته باشد.


26- همواره در حال مطالعه باشید و تسلط خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. به این ترتیب کیفیت کلاس های شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


27- اگر کلاس ها طولانی است حتما استراحت های کوتاهی را در نظر بگیرید. باید کلاس برای شاگرد شما مفید باشد نه اینکه به هر زوری که شده درس تمام شود.


28- اگر شاگردهای شما موفق شوند و کیفیت تدریس شما بالا باشد ترم های بعد هم با شما تماس خواهند گرفت و در نتیجه شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


29- اگر در زمینه تدریس زبان انگلیسی یا هر درس دیگری فعال هستید حتما تدریس مجازی و آنلاین را هم مد نظر داشته باشید تا بتوانید از کل ایران و جهان شاگرد جذب کنید.


30- در کلاس های خصوصی باید سعی کنید مطالبی را تدریس نمائید که برای شاگرد مفید باشد. این مطالب برای هر شاگرد می تواند متفاوت باشد حتی اگر درس تدریسی هم یکسان باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 671 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image