ارتباط مستقیم با 30667 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 25 نکته فوق العاده کاربردی و مفید برای کسب درآمد زیاد از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

25 نکته فوق العاده کاربردی و مفید برای کسب درآمد زیاد از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

25 نکته فوق العاده کاربردی و مفید برای کسب درآمد زیاد از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

اگر می خواهید یک استاد و معلم خصوصی ثروتمند و پردرآمد باشید ..... اگر می خواهید به صورت مداوم پیشرفت کنید و به درآمدهای عالی برسید .... در هر صورت در این مقاله 25 نکته فوق العاده کاربردی و مفید برای کسب بیشترین درآمد و درآمد بالا و زیاد از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری ارائه شده است و توصیه می شود این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


1- درآمد معلم های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و با انتخاب درست دروس تدریسی، تسلط بر درس و ارائه خدمات بسیار عالی می توان به حقوق و درآمدهای بسیار خوبی رسید. البته واضح است که فقط با همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی نمی توان به درآمدهای بسیار خوب رسید و بهتر است به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کرد. وقتی به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید قیمت کلاس ها را خودتان مشخص خواهید کرد و در نتیجه می توانید به درآمدهای بالا و بالاتری برسید.


2- برای اینکه بتوانید از کار تدریس خصوصی خوب پول در بیاورید و پول بسازید در مرحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. بدون علاقه به تدریس شاگردهای شما نتیجه خوبی نمی گیرند و خودتان هم به تدریج این کار را کنار می گذارید. اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید هم به درآمد بالا می رسید و هم از کار خودتان لذت می برید. استادی که به درس تدریسی خودش علاقه دارد شاگردهای موفق تر و درآمد بیشتری هم دارد.



3- دروس تدریسی را درست انتخاب کنید. دروسی را انتخاب کنید که متقاضیان بالایی برای کلاس خصوصی دارد. به عنوان مثال ریاضی، فیزیک، زیست شناسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، کامپیوتر، دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی، انواع نرم افزارهای کاربردی، حسابداری و .... مواردی هستند که متقاضیان بالایی دارند. البته برای کلاس خصوصی زمینه ها و دروس پر متقاضی دیگری هم هستند که ممکن است در این بخش ذکر نشده باشد.


4- دروسی را که می خواهید تدریس کنید به خوبی مطالعه نمائید و بر آنها مسلط شوید. به هر میزان مسلط تر باشید بهتر است. در کلاس های خصوصی شاگرد شما یا والدین ایشان تعارفی ندارد و اگر خوب تدریس نکنید با استاد دیگری کلاس را هماهنگ خواهند کرد. اگر می خواهید از تدریس خصوصی پول خوبی در بیاورید به گونه ای تدریس کنید که شاگردهای شما حفظ شوند و کلاس ها کنسل نگردد. اگر شاگردهای موفقی داشته باشید شما هم یک معلم خصوصی موفق و پردرآمد خواهید شد.


برای مطالعه بیشتر در رابطه با روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را بخوانید.


5- برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی و خوب پول در آوردن از این کار مهمترین عامل خوب تدریس کردن شما و خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان است. اگر عالی باشید هر شاگرد دوباره سال بعد یا ترم بعد بر می گردد و شاگردهای دیگری را هم معرفی می کند. اساتید بسیار موفق حتی بدون تبلیغات جذب شاگرد دارند چرا که شاگردهای قبلی همواره شاگردهای جدیدی را معرفی می نمایند.



6- با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید. تراکت چاپ و توزیع نمائید. اگر در حال حاضر شاگردی دارید کارت خودتان را به ایشان بدهید تا به همکلاسی هایش بدهد. اگر خوب تدریس کنید خودشان بدون اینکه شما چیزی بگوئید شاگردهایی را به شما معرفی خواهند کرد ولی به هر حال کارت خودتان را هم بدهید بهتر است.



7- دقت کنید که عوامل درونی مانند باور خودتان به توانایی هایی که دارید و تسلط شما بر دروسی که درس می دهید از عوامل بیرونی مانند میزان تقاضا برای کلاس و ... در میزان درآمد زایی شما اهمیت بیشتری دارد. در کنار کلاس های حضوری تدریس خصوصی آنلاین را هم انجام دهید تا بازا کار شما از شهر محل تدریستان به کل ایران و جهان گسترش پیدا کند و بتوانید از هر جای جهان شاگرد بگیرید.


8- در ابتدای هر ترم میزان درآمدی که می خواهید کسب کنید را مشخص نمائید و بدانید که افکار و باورهای شما خالق زندگی شما است. در هر کاری افراد بسیار موفق وجود دارد. در زمینه تدریس خصوصی هم می توانید افراد بسیار پردرآمد را پیدا کنید و از آنها الگو بگیرید.


مطالعه کنید: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی


9- اگر از تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی در همین سایت ایران مدرس و یا هر سایت دیگری برای جذب شاگرد استفاده می کنید آن را خوب انجام دهید. متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. در غیر اینصورت آگهی شما دیده خواهد شد ولی با شما تماسی گرفته نمی شود.


10- دروس تدریسی خودتان را مورد بازبینی قرار دهید، سعی کنید روش های تبلیغاتی بیشتری را برای جذب شاگرد امتحان کنید و در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم تبلیغ درج نمائید. روش های متعددی را برای جذب شاگرد امتحان کنید و تسلط خودتان را بر دروسی که درس می دهید افزایش دهید.



11- اگر می خواهید ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس برای شما مفید و موثر باشد باید آن را جدی بگیرید. متن تبلیغ خودتان را خوب کامل و قانع کننده بنویسید به گونه ای که اگر دانش آموزان و دانشجویان متن تبلیغ شما را دیدند متوجه شوند که با یک شخص با سواد، حرفه ای و با سابقه طرف هستند.


12- وظیفه یک مدرس خصوصی خوب این است که شاگردهایش را به نتیجه برساند. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند و در امتحان و یا کنکور موفق باشند ترمهای بعد هم برای دروس دیگر خودشان دوباره با شما تماس خواهند گرفت و در ضمن افراد دیگری را هم به شما معرفی خواهند کرد. در نتیجه درآمد بیشتر و بیشتری از کار تدریس خصوصی در انتظار شما خواهد بود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


13- در هر کاری قیمت دهی مناسب بسیار مهم است. در کار تدریس خصوصی هم همین است و یکی از عوامل موثر بر درامد شما همین قیمتی است که برای کلاسهای خودتان در نظر می گیرید. اگر قیمت خیلی پایین باشد شاید شاگردهای زیادی جذب کنید ولی در نهایت درآمد بالایی نخواهید داشت. اگر قیمت خیلی بالا باشد تعداد شاگردهای محدودی را می توانید جذب نمائید. قیمت باید مناسب باشد.


14- بارها و بارها در همین سایت (ایران مدرس) و مقالات قبلی هم گفته شده است که جلسه اول تدریس و یا جلسات اول تدریس کاملا مهم است و اگر بر درس مسلط باشید و در این جلسات عملکرد خوبی داشته باشید ادامه پیدا کردن کلاسها تضمین شده است. چرا که بسیاری از کلاسهای خصوصی در همان یکی دو جلسه اول به دلیل عدم رضایت شاگرد کنسل می شود.



15- برای دروس تدریسی خودتان تولید محتوا کنید و از تلگرام و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی استفاده نمائید. به خودتان باور داشته باشید و روز به روز بهتر و بهتر شوید و تسلط خودتان را بر درسهایی که تدریس می کنید افزایش دهید. سعی کنید 100 درصد شاگردهایی که دارید موفق شوند و نتیجه گرفتن شاگردهایتان مهمترین دغدغه شما باشد.


16- برای اینکه از خیل عظیم مدرسین متوسط جدا شوید و در کار خودتان عالی و منحصر به فرد باشید، سعی کنید علاوه بر ارائه تدریس بی نظیر نکات متمایز و منحصر به فردی را هم به کلاسهای خودتان اضافه کنید. کتابی هدیه بدهید، نمونه سوال امتحانی ارائه کنید، خلاصه جزوه بدهید، صدای خودتان را ضبط کنید و برای شاگردهایتان بفرستید، کمی بیشتر از زمان کلاس درس دهید، مشاوره بدهید و برنامه ریزی کنید و ....


مطالعه نمائید: 22 توصیه کلیدی و مهم برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین


17- اگر مدرس دانشگاه هستید، در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید، سالها سابقه تدریس دارید و یا هر ویژگی مثبت و جذاب دیگری که دارید را در عنوان آگهی تدریس ارائه دهید. عنوان آگهی دروازه ورود به تبلیغ شما است. خوب نوشته شود بازدید آگهی شما، میزان جذب شاگرد و درآمد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد.


18- از تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد استفاده نمائید. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد تبلیغ شما در تمام طول شبانه روز در کل کشور قابل مشاهده می باشد و متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی می توانند آگهی شما را مشاهده نمایند. چه نوع تبلیغ یا روش دیگری را سراغ دارید که به لحاظ مکانی و زمانی وسعت تبلیغات اینترنتی را داشته باشد؟


19- جدیت در کار تدریس خصوصی بسیار مهم است. خودتان باید کلاسها و درس را جدی بگیرید تا شاگردهای شما هم آن را جدی بگیرند. اگر شاگردهای شما کلاس را جدی نگیرند، به آن اهمیت ندهند و تمرینات و مسائل را حل نکنند، هیچ نتیجه مثبتی بدست نمی آید. در بدترین حالت اگر شاگرد شما تمرینات را انجام نداد می توانید ایشان را تهدید کنید که کلاسها را ادامه نخواهید داد. باید به کار خودتان متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد.


20- مقطعی را تدریس کنید که به صورت کامل بر آن مسلط هستید. در کار تدریس خصوصی تسلط بر درس بسیار مهم است. اگر به عنوان مثال تدریس ریاضی دانشگاه را به خوبی نمی توانید انجام دهید ایرادی ندارد همان ریاضی متوسطه را درس بدهید ولی در عوض با تسلط در کلاس حاضر شوید. اگر جبر و احتمال را بهتر از هندسه تدریس می کنید سعی کنید بیشتر کلاسهای جبر و احتمال را قبول کنید.



در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


21- نکته مهم دیگری که برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا باید مد نظر قرار دهید این است که افرادی که شما به عنوان شاگرد در کلاسهای خصوصی با آنها سر و کار دارید معمولا به درس خواندن عادت ندارند. این افراد شاید کلا فقط در ایام امتحانات درس خوانده اند. بنابراین اگر به حال خودشان رها شوند مسلما درس نمی خوانند و همان شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را هم خیلی سخت می دانند. بنابریان شما باید تلاش کنید با دادن تمرین و مسئله و سخت گیری در حد منطقی و جدیت شاگردهایتان را به سمت درس خواندن هدایت کنید و در آنها عادتهای مثبتی را به وجود آورید.


22- برای برگزاری کلاس های حضوری، در صورت امکان دو جلسه تدریس را یکی کنید. اگر مسیر کلاس برای شما خیلی دور است می توانید هر بار که به منزل شاگرد خودتان می روید به جای یک جلسه، دو جلسه کلاس برگزار کنید و البته بین جلسات استراحت کافی را در نظر داشته باشید. به این ترتیب وقت شما در مسیر کمتر تلف خواهد شد و بازدهی کار شما افزایش خواهد یافت.


23- کار اضافه انجام دهید و غیر قابل جایگزین گردید. کمی بیشتر در کلاسهای تدریس خصوصی بمانید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید. همیشه در دسترس باشید. نمونه سوالات امتحانی و یا خلاصه جزوه به شاگردهایتان بدهید. همیشه به فکر این باشید که چگونه با ارائه خدمات بهتر شاگردهای خودتان را به موفقیت نزدیکتر کنید.


24- در صورت تمایل شاگردهایتان می توانید کلاسهای نیمه خصوصی تشکیل دهید. از شاگردهایتان بخواهید که با یکی از همکلاسی هایشان در کلاس حاضر شوند و از لحاظ مالی هم به نفع شما است و هم آنها. حمایت کامل شاگردهایتان را سر لوحه کار خودتان قرار دهید. موفقیت شاگردهای شما مساوی است با موفقیت شما و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی.


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب


25- داشتن صبر و تحمل و پشتکار و در کنار آن قدم برداشتن در مسیر صحیح برای رسیدن به این هدف کاملا لازم است. مسیر صحیح برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی جذب و حفظ رضایت شاگردهای شما است. خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. البته باز هم تاکید می شود تبلیغات در اینترنت و همین سایت ایران مدرس اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد بهترین روش جذب شاگرد است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1204 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image