ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی رازهای فوق العاده داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جذب شاگرد بالا

رازهای فوق العاده داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جذب شاگرد بالا

رازهای فوق العاده داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جذب شاگرد بالا

در این مقاله رمز و رازها و راهکارهای بسیار عالی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جذب شاگرد بالا ارائه شده است. یکی از بهترین روش ها برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی درج تبلیغات تدریس در همین سایت ایران مدرس است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


اگر می خواهید بدون واسطه شاگرد جذب کنید و به درآمد عالی از تدریس خصوصی برسید، یک راهکار عالی درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. برای اینکه تبلیغات شما به عنوان یک معلم خصوصی موفق و پردرآمد موثر باشد باید نکات مهمی را در این زمینه بدانید که در ادامه توضیح داده می شود. فقط اینکه تبلیغات ساده و اولیه ای را ثبت نمائید ممکن است منجر به جذب شاگرد نشود. تبلیغات شما باید نشان دهد که در زمینه تدریس خصوصی دروس مورد نظر خودتان یک متخصص هستید و به گونه ای متن و عنوان تبلیغات تدریس را بنویسید که متقاضیان کلاس خصوصی و والدین ایشان به شما اعتماد کنند. قبل از هر چیز توصیه های زیر را مد نظر قرار دهید.


1- آگهی تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید


در وب سایت حاضر (ایران مدرس www.IranModares.com) و همچنین در (سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان است. اما اگر می خواهید تبلیغ تدریس شما به نسبت سایر اساتید در جایگاه بالاتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود می توانید با پرداخت یک هزینه مناسب تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید.


2- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را کاملتر بنویسید


در ایران مدرس مشخصات شما برای دروسی به متقاضیان کلاس خصوصی نمایش داده می شود که آن دروس را در متن تبلیغ خودتان ذکر کرده باشید. به عنوان مثال ممکن است شما در متن تبلیغ خودتان به صورت کلی ذکر کرده باشید که تدریس خصوصی ریاضی را انجام می دهید و در ضمن منظورتان این باشد که حسابان و هندسه و آمار را هم تدریس می کنید. اما اگر اسم این دروس را ذکر نکرده باشید، شخصی که وارد صفحه مرتبط با تدریس خصوصی آمار شده است مشخصات شما را نخواهد دید. در ضمن، اسم پایه ها را هم بنویسید. اگر ریاضی دهم را تدریس می کنید حتما عبارت تدریس خصوصی ریاضی دهم در متن تبلیغ شما باید وجود داشته باشد.


باید در متن تبلیغ خودتان سوابق تدریس و رزومه کاری خودتان را بسیار کامل ارائه نمائید. نحوه چینش مطالب هم بسیار مهم است. باید سعی کنید مطالبی که مهم تر است را در پاراگراف اول ذکر نمائید تا اگر شخصی کل متن تبلیغ شما را مطالعه نکرد حداقل مهمترین موارد را دیده باشد. در متن تبلیغ نحوه برگزاری کلاس تدریس خصوصی و مزایای کلاس های خودتان را توضیح دهید. بنویسید که قبلا در چه آموزشگاهها و مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید.





3- از عکس بهتری برای تبلیغ خودتان استفاده کنید


یک عکس پرسنلی جذاب و شیک می تواند به میزان بسیار زیادی روی افزایش بازدید تبلیغ شما تاثیر بگذارد. توجه کنید که شما از طریق عنوان و عکس آگهی فرصت این را دارید که افرادی که لیست مدرسین را می بینند را ترغیب نمائید که از بین آگهی های تدریس مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک نمایند. به این ترتیب بازدید تبلیغ شما و احتمال جذب شاگرد افزایش می یابد.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی


4- فیلم نمونه تدریس ارائه دهید


اخیرا امکان ثبت نمونه فیلم تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس فراهم شده است. وقتی یک فیلم آموزشی برای دروس تدریسی خودتان قرار می دهید، متقاضیان کلاس خصوصی با مشاهده فیلم با نحوه تدریس شما بیشتر آشنا شده و شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد. برای مشاهده فیلم های نمونه تدریس خصوصی اساتید در همین سایت ایران مدرس اینجا کلیک کنید.


5- نظرات شاگردهای قبلی را ارائه دهید


شما اگر به مغازه ای مراجعه کنید که مشتریان قبلی آن مغازه قبلا از آن تعریف کرده اند و رضایت داشته اند با اطمینان خاطر بیشتری از آن مغازه خرید خواهید کرد. حتی ممکن است هیچ گزینه دیگری را در نظر نگیرید و مستقیم به همان مغازه بروید. برای خدمات تدریس خصوصی هم همینطور است. اگر شاگردهای قبلی شما از نحوه تدریس شما رضایت دارند بسیار خوب است که نظر ایشان را در متن تبلیغ خودتان قرار دهید.



6- درج جزوه و خلاصه جزوه هم برای جذب شاگرد موثر است


در همین سایت ایران مدرس بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خودتان خواهید دید که امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه برای دروس تدریسی شما وجود دارد. بسیاری از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس برای دروس تدریسی خودشان جزوه های زیادی را ثبت نموده اند. جزوه های شما علاوه بر اینکه نشان می دهد شما در کار خودتان جدی و یک مدرس با تجربه هستید، باعث افزایش بازدید تبلیغ تدریس خصوصی شما هم می شود.


مشاهده فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق و نکات مهم و کلیدی برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق برای جذب شاگرد هم مفید است.


7- مدرک تحصیلی خودتان را آپلود نمائید


در سایت های اینترنتی مختلف اساتید زیادی ثبت نام کرده اند و برای ارائه دروس مختلف و خدمات تدریس خصوصی اعلام آمادگی نموده اند. مشکلی که متقاضیان کلاس خصوصی دارند این است که نمی دانند به کدام استاد باید اعتماد نمایند. در ایران مدرس (همین سایت) امکان ثبت مدرک تحصیلی و رزومه هم برای اساتید در نظر گرفته شده است.


8- روی عنوان تبلیغ تدریس خصوصی خودتان کار کنید


وقتی افراد مختلف و متقاضیان تدریس خصوصی لیست مدرسین را در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و یا در صفحات داخلی آن مشاهده می کنند، از تبلیغ شما و سایر اساتید فقط عنوان آن قابل مشاهده است. در واقع، عنوان آگهی تدریس خصوصی مشابه ویترین یک مغازه است. اگر خوب چیده شده باشد افراد زیادی را جذب خودش خواهد کرد.



9- تبلیغ خودتان را در فروم ها و شبکه های اجتماعی معرفی نمائید


یک راهکار خوبی که وجود دارد این است که برای آگهی تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. چرا فقط باید منتظر باشید تا شخصی از صفحه تدریس شما بازدید کند؟ خودتان هم دست به کار شوید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان در سایت ها و وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و .... تبلیغ کنید و آدرس صفحه آگهی تدریس خصوصی خودتان در همین سایت ایران مدرس را هم معرفی نمائید.


مطالعه نمائید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر


10- انتخاب کلمات کلیدی متناسب با دروس تدریسی


بخش دیگری که در ایران مدرس برای آگهی های تدریس خصوصی در نظر گرفته شده است کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی در واقع نشان دهنده زمینه های کاری اصلی شما است. مثلا می توانید عبارت هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، معلم خصوصی اتوکد، کلاس خصوصی شیمی و .... را ثبت کنید. یا عبارت هایی مانند تدریس ریاضی در شمال تهران، تدریس فیزیک به صورت تضمینی و .... . بخش کلمات کلیدی را هم تکمیل کنید تا بازدید تبلیغ شما بیشتر شود.


11- به روز رسانی مداوم آگهی تدریس خصوصی


بعد از ورود به کنترل پنل در سمت راست یکی از کلیدهایی که در نظر گرفته شده است "به روز رسانی" نام دارد. با کلیک بر روی این کلید تبلیغ شما به نسبت سایر مدرسین بالاتر قرار می گیرد. البته اگر تبلیغ رایگان دارید به نسبت سایر آگهی های رایگان بالاتر قرار می گیرد و اگر آگهی شما ویژه است به نسبت آگهی های ویژه دیگری که تعداد ستاره برابر با تبلیغ شما دارند بالاتر قرار خواهید گرفت. استفاده از این کلید به روز رسانی هم برای بیشتر دیده شدن موثر است. در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه می کنیم.



بهترین راهکارها برای استفاده مفید از تبلیغات اینترنتی در زمینه تدریس خصوصی


اینکه گفته می شود بسیار عالی است که در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید و برای خودتان تبلیغ کنید کاملا درست است، اما آیا تمامی افراد از این روش نتیجه می گیرند؟ جواب خیر است. اگر می خواهید هر روشی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد در مرحله اول باید آن را جدی بگیرید. باید برای تبلیغات در اینترنت و در سایت هایی مانند همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی وقت بگذارید و حتی بعضا هزینه کنید. سعی کنید در هر سایتی که تبلیغ ثبت می کنید متن آگهی خودتان را کامل بنویسید و حتی برای هر سایت متن متفاوتی بنویسید و کپی کاری نکنید. باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان وقت بگذارید. همانطور که گفته شد، شخصی که می خواهد با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشد در حال حاضر به احتمال زیاد از گوشی یا لپ تاپ خودش برای جستجو در اینترنت استفاده می کند و تعداد خیلی زیادی از مدرسین را می بیند. شما خودتان را جای ایشان بگذارید. به کدام استاد و مدرس می تواند اعتماد نماید و از کجا باید بداند به کدام استاد اعتماد نماید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان اعتماد سازی کنید.


مطالعه مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی هم مفید است.


علاوه بر ارائه لیست مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که در آن محل ها تدریس کرده اید می توانید در متن تبلیغات تدریس خودتان موارد دیگری را هم ذکر کنید که باز هم به اعتماد سازی کمک کند. البته همانطور که گفته شد باید مستند حرف بزنید و مدارک لازم را هم ارائه نمائید. می توانید اگر در کنکور یا المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید یا معدل بالایی داشته اید و مثلا دانشجوی نمونه بوده اید در متن تبلیغ به آن اشاره کنید. این هم می تواند خیلی مفید باشد. اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارید و خودتان در کنکور موفق بوده اید بد نیست که کارنامه خودتان را هم در این سایت قرار دهید. حتما از شاگردهای قبلی خودتان بخواهید در بخش نظر سنجی و در صفحه خودتان در همین سایت ایران مدرس نظرات مثبت خودشان را اعلام کنند و این برای جذب شاگرد جدید بسیار مفید است.


نکات تکمیلی برای داشتن تبلیغات تدریس فوق العاده موفق


برای اساتیدی که در زمینه تدریس کنکور فعالیت دارند ذکر رتبه کنکور خودشان بسیار موثر است. البته می توانند برای اعتماد سازی بیشتر در بخش ثبت رزومه کارنامه خودشان را هم قرار دهند. عبارت "جلسه اول رایگان" بسیار خوب است و افراد چون حس می کنند ریسکی را نخواهند داشت راحت تر تماس می گیرند. ذکر "قیمت توافقی" هم بسیار قوی است و باز هم در جذب شاگرد موثر می باشد. در کل اگر مستندات و مدارک بیشتری ارائه کنند و توضیحات کاملتر نوشته شود بسیار متن بهتری هم خواهد شد.


نحوه درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس


برای درج تبلیغ در این وب سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. در کنترل پنل امکانات متنوعی برای ثبت آگهی، رزومه و مدرک تحصیلی، جزوه و خلاصه جزوه، فیلم نمونه تدریس و .... وجود دارد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 675 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image