ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
مشخصات مدرس
مدرس تمامی دروس تخصصی برق در مقاطع✓دبیرستان✓لیسانس✓ارشد✓دکتری(تمامی گرایشات)،💯درصد تضمینی،✓ریاضیات و فیزیک✓کنکور ارشد✓آزمون استخدامی، نگارش پروپوزال و پایان نامه، انجام شبیه سازی مقالات و نوشتن مقاله

مدرس تمامی دروس تخصصی برق در مقاطع✓دبیرستان✓لیسانس✓ارشد✓دکتری(تمامی گرایشات)،💯درصد تضمینی،✓ریاضیات و فیزیک✓کنکور ارشد✓آزمون استخدامی، نگارش پروپوزال و پایان نامه، انجام شبیه سازی مقالات و نوشتن مقاله

🌟استاد دانشگاه امیرکبیر🔥عضو هیئت علمی و سازمان ملی نخبگان کشور🔥تدریس خصوصی (حضوری و مجازی)، نوشتن پروپوزال و پایا نامه، شبیه سازی مقاله با کمترین هزینه و 💯درصد تضمینی با جدیدترین متدهای اموزشی روز دنیا🔥انجام شبیه سازی انواع مقالات معتبر ژورنال و کنفرانسی 📜نوشتن مقالات کنفرانسی و ژورنالQ1، ترنز اکشن در مجلات معتبر ✓IEEE و ✓Elsevier.
💥کسب رتبه تک رقمی در کنکور ارشد، دکتری و لیسانس و همچنین دانش آموخته ممتاز در تمامی مقاطع ✴️دکتری ✴️ارشد ✴️لیسانس.
💥💣💣اخذ مدرک تخصصی مشاوره هدایت تحصیلی و برنامه ریزی تحصیلی از دانشگاه سنگاپور.

🔥🔥 انجام تخصصی پایان نامه ، پروپوزال ، نوشتن وورد و پاورپوینت فایل ارائه سمینار، شبیه سازی انواع مقالات ژورنال Q1,Q2,Q3 و کنفرانسی با تمامی نرم افزارهای تخصصی رشته برق برای تمامی گرایش رشته برق ‌ و در تمامی موضوعات تخصصی در هر زمینه ایی مسلط می باشم و به بهترین شکل ممکن پروژه های پایانی دروس ارشد و دکتری و لیسانس را انجام میدهم. در تمامی سطح و لول ها، از دانشگاه های سطح۱ تهران تا ازاد وو ... به صورت حرفه ایی و درجه ۱ به صورت تضمین💯درصدی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا انجام میشود.
✔️ تدریس ویژه ازمون های استخدامی تمامی سازمان ها و ارگان های دولتی.

💣💥📢📣 برگزاری دوره های آموزشی و تدریس کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری با ✓جدیدترین ✓مدرن ترین ✓ به روز ترین متد تدریس آنلاین روز دنیا به صورت کاملا حرفه ایی به کمک 🧨قلم نوری و قلم الکتریکی در 🧨سایت خصوصی و اختصاصی بنده برای 🧨تمامی دروس تخصصی و فوق تخصصی رشته مهندسی برق در رشته های ✓قدرت ✓إلکترونیک ✓کنترل ✓مخابرات در تمامی زیر گرایش های مرتبط با آنها در همه مقاطع ✴️لیسانس ✴️ارشد ✴️دکتری به صورت 💯درصد تضمینی و با بالاترین کیفیت ممکن و نرخ دولتی هزینه کلاس ها و دوره ها🤩، برای تمامی دانشجویان خارج از کشور در سرتاسر دنیا و داخل کشور.

✴️💣✴️ برگزاری کلاس تدریس خصوصی مطابق با جدیدترین پژوهش های علم روز دنیا و تمامی منابع و رفرنس های شناخته شده که در تمامی دانشگاه های دنیا معرفی و تدریس میشود، جهت اماده سازی شما دانشجویان مقطع دکتری برای شرکت در💥💥 آزمون جامع دکتری💥💥 به صورت کاملا ویژه و VIP و دادن ضمانت به شما عزیزان جهت تضمین 💯درصد قبولی🤩🤩.

☑️سطح و لول اموزش مباحث در همه پایه ها متناسب با تعیین سطح شما عزیزان بر اساس پایه درسی گذشته شما و همچنین دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل هستین تعیین میشود.

🔥🔥💣💣🔔: برگزاری کلاس های تدریس خصوصی جهت امادگی در تمامی ✴️🔊ازمون های استخدامی مانند ✓وزارت نیرو ✓وزارت اموزش پرورش ✓نیروگاه ها و شرکت های دانش بنیان به صورت کاملا تضمینی و با بالاترین کیفیت و بازده و دادن ضمانت جهت قبولی در ازمون به صورت 💯درصد تضمینی.

💣💥📢📣 برگزاری کلاس های خصوصی مقاطع دبیرستان (دوره متوسطه) به صورت کاملا حرفه ایی جهت ✴️بهبود معدل ✴️ ✓دوازدهم به صورت خیلی خاص و VIP به صورت کاملا تضمینی و دادن ضمانت قبولی 💯درصدی به شما دانش آموزان عزیز. 💣💥💥💣همچنین مهمترین کلاس های خصوصی به صورت کاملا مفهومی و حرفه ایی جهت کسب آمادگی شرکت در کنکور لیسانس (کارشناسی و کاردانی) برای تمامی رشته های تحصیلی ✓ریاضی فیزیک ✓علوم تجربی ✓انسانی ✓هنرستان های فنی حرفه ایی به صورت کاملا تضمینی برای تمامی پایه های 💥دهم 💥یازدهم 💥دوازدهم با تضمین 💯درصد قبولی در دانشگاه های تهران با گرفتن رتبه های ✓تک رقمی ✓دو رقمی ✓سه رقمی.

💣💣💥💥توجه توجه: یک خبر خوب دیگه هم اینکه هزینه جلسه تعیین سطح و مشاوره جلسه اول برای تمامی دانشجویان و دانش آموزان کاملا رایگان است🤩🤩.
📣📢کلاس ها در سایت اختصاصی بنده به صورت کاملا مدرن و شیک با قابلیت ضبط فیلم کلاس با کیفیت Full HD برگزار میشود.

💥📣توجه💣توجه💥📢: از گرفتن کلاس خصوصی با ما، دیگر هیچ هزینه ایی بابت کتاب های گران قیمت موسسات دیگر نخواهید کرد. تمامی کتاب ها و فایل های نوشته شده توسط بنده و جزواتی که حاصل ۱۲ سال تلاش شبانه روزی خود من بوده است را در اختیارتان قرار میدهم🤩🤩💣💥 و از همان فایل ها به شما تدریس خواهم کرد. این هدیه برای تمامی عزیزان در مقاطع دبیرستان،لیسانس،ارشد و دکتری می باشد.

📢💣💥مژده💣مژده💥💣📢: در صورت داشتن کلاس تدریس خصوصی با بنده در هر مقطع تحصیلی و هر نقطه از دنیا، برای افزایش انگیزه و تلاش شما عزیزان و تشویق شما دانشجویان و دانش آموزان عزیز به درس خواندن، تمامی آپشن های مشاوره تحصیلی و جدیدترین پکیج مشاوره ایی روز دنیا 🤩 هدایت تحصیلی🤩 برنامه ریزی درسی به صورت ✓ساعتی ✓روزانه و هفتگی، به صورت 💣💥 رایگان 💣💥 به شما عزیزان تعلق میگیرد.

🔔📜🔔 لیست دروس دوره ✓دبیرستان ✓کارشناسی(لیسانس) ✓کارشناسی ارشد ✓دکتری که بنده به آنها مسلط می باشم و اینان را بالای ۱۰۰ بار تدریس و پژوهش نموده ام و همچنین ۸سال است که آن هارا تدریس میکنم به شرح زیر است:
🌟دروس مقطع دبیرستان و متوسطه نظام جدید :
تمامی دروس مقاطع نهم ، دهم ، یازدهم ، دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک و تجربی و تمامی دروس فنی حرفه ایی و کار دانش مانند ریاضیات،حسابان، فیزیک، هندسه، فیزیک، گسسته، حساب دیفرانسیل و انتگرال، تمامی دروس فنی حرفه ایی و کار و دانش جهت 💥رفع اشکال💥تدریس کامل💥ارتقا معدل💥امتحانات نهایی هماهنگ کشوری و درون مدرسه ایی🔥آمادگی کنکور ۱۰۰درصد تضمینی با جدیدترین متد تدریس روز دنیا.

🌟 دروس مقطع لیسانس :
✓ریاضیات عمومی ۱و۲.
✓ریاضیات دانشگاهی و آکادمیک، ریاضیات پایه ۱و۲.
✓فیزیک ۱و۲ تمامی زیر گرایش و رشته های مقطع لیسانس و دبیرستان.
✓فیزیک عمومی دانشگاهی و آکادمیک.
✓معادلات دیفرانسیل.
✓آمار و احتمالات مهندسی.
✓ریاضیات مهندسی.
✓مدارهای الکتریکی ۱و۲.
✓آزمایشگاه مدارهای الکتریکی.
✓ماشینهای الکتریکی ۱و۲و۳.
✓آزمایشگاه های ماشین ۱ و ۲.
✓الکترونیک ۱و۲و۳.
✓آزمایشگاه های الکترونیک ۱و۲.
✓مدارهای منطقی (دیجیتال ۱).
✓آزمایشگاه دیجیتال ۱.
✓تجزیه و تحلیل سیگنال سیستم ها.
✓سیستم های کنترل خطی.
✓آزمایشگاه کنترل خطی.
✓سیستم های دیجیتال ۲ (معماری کامپیوتر).
✓فیزیک الکترونیک.
✓ ماشین های مخصوص.
✓بررسی سیستم های قدرت ۱و۲.
✓تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی ۱و۲.
✓ خطوط انتقال.
✓تولید نیروگاه.
✓کنترل صنعتی.
✓ابزار دقیق.
✓پردازش تصویر.
✓درس DSP 1,2.
✓ریزموج ، آنتن ، مایکروویو.
✓حفاظت رله و همچنین ازمایشگاه این درس.
✓عایق و فشار قوی پیشرفته.
✓ازمایشگاه عایق و فشار قوی.
✓الکترومغناطیس.
✓محاسبات عددی.
✓الکترونیک صنعتی.
✓ الکترونیک قدرت ۱ و ۲.
✓اصول سیستم های مخابراتی.
✓مدارهای مخابراتی.
✓فیلتر و سنتز.
✓تکنیک پالس.
✓ریز پردازنده.
✓میکرو پروسسور.
✓سیگنال و سیستم ها.
✓شبکه های عصبی.
✓بهینه سازی.
✓میکروکنترلر avr
✓میکروکنترلر arm
✓برنامه نویسی به زبان های بسکام، C , C++ ، أسمبلی ، کدویژن ، آردوینو و ...
✓نرم افزار vivado.
✓درس و برنامه نویسی VLSI.
✓برنامه نویسی VHDL و وریلاگ.
✓درس مدار مجتمع
✓درس cmos

🌟دروس مقطع کارشناسی ارشد و دکتری :
✓بهره برداری از سیستم های قدرت.
✓دینامیک سیستم های قدرت.
✓الکترونیک قدرت ۱و۲.
✓تئوری جامع ماشین های الکتریکی.
✓حفاظت رله پیشرفته.
✓عایق و فشارقوی پیشرفته.
✓کنترل توان راکتیو.
✓ادوات فکتس.
✓شبکه های هوشمند.
✓شبکه های توزیع انرژی الکتریکی.
✓بهینه سازی در سیستم های قدرت.
✓تجدید ساختار.
✓بازار برق.
✓هوش محاسباتی.
✓شبکه های عصبی و مصنوعی و منطق فازی.
✓حالت گذرا.
✓مبدل های الکترونیک قدرت.
✓نیرو محرکه.
✓کنترل مدرن.
✓کنترل بهینه.
✓کنترل چند متغیره.
✓کنترل پیش بین.
✓کنترل غیرخطی.
✓شناسایی سیستم و تشخیص خطا.
✓سمینار.

🌟مسلط به نرم افزارهای ✓متلب ✓دیگسایلنت ✓پروتئوس ✓دیالوکس
✓گمز ✓پایتون ✓ EXCEL✓mathcad ✓پی اسپایس ✓اچ اسپایس ✓پروتئوس✓کوارتئوس

#اموزش مقدماتی،پیشرفته،فوق پیشرفته نرم افزارهای مطلب، محیط سیمولینک متلب، نرم افزار تخصصی دیگسایلنت و پردازش تصویر نرم افزار متلب در دوره های ۳۰ و ۴۵ روزه و ۱۰۰تضمینی و باکیفیت.

دارای چهار سال سابقه تدریس حضوری:
۱_ برگزاری دوره های ویژه کنکور لیسانس رشته ریاضی فیزیک و تجربی در موسسات قلمچی،گاج،مبتکران،خیلی سبز و نشرالگو با کارنامه ۳ رتبه تک رقمی،۷رتبه ۲رقمی و ۲۱ نفر رتبه ۳رقمی.
۲_دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری.
۳_امادگی برای کنکور ارشد به طور ویژه.
۴_ دوره فوق لیسانس در مراکز دانشگاهی و آکادمی های معتبر تهران اعم از: دبیرستان البرز تهران،کانون قلم چی و دانشگاه خواجه نصیر تهران.
۵_دورهای اموزش دروس عمومی و اختصاصی برای شرکت در ازمون های استخدامی وزارت نیرو، وزارت نفت، پالایشگاه ها، وزارت آموزش و پرورش و ... .

💥کلاس های فوق العاده ویژه برای امادگی در کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد با شرایطی عالی و اقساط با کمترین هزینه ممکن به نرخ دولتی به طور خیلی خیلی خاص و همچنین تضمین ۱۰۰% قبولی در دانشگاه های تهران انجام میشود*

🌟🌟طرح طلایی🌟🌟:
آموزش آنلاین و حضوری در سرتاسر تهران و تمامی مناطق ایران، اگر شما دانش آموزان و دانشجویان گرامی کلاس های تدریس خصوصیتان را به شکل گروهی با هم کلاسی و دوستانتان بگیرید، از نظر هزینه تخفیف بی سابقه و تکرار نشدنی را در عرصه تدریس ایران و دنیا رل دریافت خواهید کرد.
پس طرح طلایی میگوید که هرچه تعداد دانشجویان و دانش اموزان سر کلاس بیشتر باشد و دوستان خود را متقاعد کنید و حتی 2 الی 3 نفر هم بشوید باز هم هزینه هر کلاس تقسیم بر ۳ میشود و این بینظیر و واقعا فوق‌العاده هست.
این طرح هیچ محدودیتی از نظر نوع درس و مقطع تحصیلی ندارد و مانند قبل مخصوص دروس دانشگاهی و دبیرستان در همه دوره ها و مقاطع ✓ارشد✓لیسانس✓دبیرستان با نرخ دولتی😍😍🤩🤩 و با بالاترین کیفیت اموزشی به صورت ویژه و VIP به صورت 💯درصد تضمینی انجام میشود.

💥#اجرای طرح طلایی مخصوص دانشجویان و دانش اموزان ساکن در مناطق محروم تحت اموزش کاملا ریگان. توجه:اموزش رایگان فقط بصورت انلاین انجام میشود.

⭐⭐⭐⭐⭐شرایط برگزاری کلاس ها به این صورت است که برای کلاس های انلاین و حضوری جلسه تعیین سطح رایگان بوده و نوع فن بیان،نحوه انتقال مطالب استاد به شاگرد از طرف شما اکر مورد رضایت قرارگرفت سپس کار را ادامه میدهیم، تمامی جزوات و کتاب هایی هم که تالیف خود شخص من هست به صورت رایگان به همراه فیلم کلاس ها در اختیار هنرجویان عزیز قرار خواهد گرفت.تمامی کلاس ها و هزینه های دوره های امادگی امتحانات مدارس،کنکور لیسانس،کنکور ارشد،کنکور دکتری و ازمون های استخدامی با نرخ دولتی انجام میشود.

💥📣📣💥توجه توجه مژده مژده { تمامی آموزش های آنلاین و حضوری با نرخ دولتی و کمترین هزینه ممکن است} توجه توجه مژده مژده😍🤩.

**************************************************

شماره تماس : 09109926329
درصورت عدم پاسخگویی پیام بگزارین و یا به ایمیل درج شده در پایین درخواست خود را به بنده اعلام فرمایید.
آیدی تلگرام : mnm_Nagahi76@

محمد ناگهی
رشته تحصیلی: برق دانشگاه امیرکبیر
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران)
وضعیت تاهل: مجرد
شهر: تهران
هزینه تدریس: کاملا توافقی. تمامی هزینه ها بر اساس نرخ دولتی اموزش پرورش و وزارت علوم میباشد.
سابقه کار: 9سال تدریس در✓دانشگاه خواجه نصیر✓گاج✓قلمچی جهت شرکت در کنکور های✓دکتری✓ارشد✓ریاضی✓تجربی✓المپیاد ها
خوب است بدانید:
محمد ناگهی ، از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 26419 بازدید داشته است.
09109926329
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بازدید: 26420
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
11
مسیحا خدری ۱۴۰۲/۴/۱۳

دکتر ناگهی تمام درس های تخصصی این ترمم رو مثل ، ریاضیات مهندسی، الکترونیک،دیجیتال،کنترل خطی،سیکنال سیستم و ماشین رو به عالی ترین شکل ممکن و کمترین هزینه اونم با بالاترین کیفیت ممکن به بنده تدریس کردن و تونستم در دانشگاه علم و صنعت معدل 19.34 رو که بی سابقه بوده کسب کنم، تازه اونم در یک دانشگاه سطح یک و لول بالایی مثل دانشگاه علم و صنعت. بینهایت ممنونم ازت استاد جان💙💙🙏🙏🌹🌹

1
10
حسام یادگاری ۱۴۰۲/۳/۲۸

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دکتر ناگهی در درجه اول من از سایت ایران مدرس تشکر میکنم که سبب معرفی استادی بی نظیر مثل ایشان به امثال من هستش و در درجه دوم از خود دکتر ناگهی که ایشان تونستن پروژه دکتری من در دانشگاه شریف و هندل کنن و من فارغ التحصیل دکتری از دانشگاه صنعتی شریف بشم. امیدوارم از خدا هرچی که میخواین نصیبتون کنه دکترجان که من رو به ارزوم رسوندی

10
8
فاتح کارزار ۱۴۰۱/۸/۱۰

دکتر ناگهی دروس ریاضی، حسابان، فیزیک، هندسه، گسسته، امار و احتمال، شیمی، زبان انگلیسی و ادبیات فارسی مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی فیزیک رو جهت شرکت در کنکور لیسانس سال1401 که باعث درس ریاضی رو ۶۷درصد،فیزیک ۸۶ درصد و دروس عمومی را ۶۵درصد بزنم و رتبه دو رقمی ۹۱ را کسب کردم. ایشون فوقالعاده با سواد و روان ‌‌‌‌سطح بالا به صورت کاملا مفهومی تدریس میکنن. نشستن سرکلاس های دکتر ناگهی بیشتر شبیه یک رویاست.

4
7
مانیا نریمان جهان ۱۴۰۱/۶/۲۵

دکتر ناگهی تونستن با استعداد و دانش واقعا بالاشون در قبولی کنکور لیسانس بنده رو کمک کرد. ایشان دروس ریاضی و فیزیک و شیمی و زبان خارجه رو طوفانی و فوق‌العاده مسلط با قیمت های منصفانه به من اموزش دادن و تونستم ریاضی. رو ۸۴ و فیزیک و ۹۱ و شیمی ۶۱ و زبان رو ۵۳ بزنم و دانشگاه شهید بهشتی تهران مهندسی برق قبول شدم. یکی از بهترین انتخاب های زندگیم، انتخاب دکتر ناگهی بود. علاوه بر این ایشان یک مشاوره تحصیلی و پشتیبان روحی روانی درجه۱ و نامبر وانی رو به من دادند. استراتژی های دکتر ناگهی در تدریس و مشاوره واقعا بی نظیره که همه اینا نشون دهنده تسلط و دانش بالای ایشون به مباحث و کنکور های لیسانس و ارشد و دکتری و استخدامی هستش. ممنونم از سایت ایران مدرس که استاد ناگهی و معرفی کردین.

2
2
کسری عمادی فرد ۱۴۰۱/۵/۸

جناب اقای دکتر ناگهی ایشون برای ازمون استخدامی وزارت نیرو درس های مدار الکتریکی۱و۲ ، ماشین الکتریکی۱.۲ ، ریاضیات مهندس و معادلات دیفرانسیل ، کنترل خطی ، درس تجزیه تحلیل سیستم ها ، سیگنال سیستم ، بررسی سیستم های قدرت ۱ و ۲ را به من به بهترین شکل ممکن تدریس کردن، ایشان واقعا قیمت هاشونم فوق العاده منصفانه بود و نحوه تدریسشونم بی نظیر. ایشان واقعا با سواد هستن و یک تسلط عجیب و غریبی رو مباحث دارن. من این سرکار رفتن در وزارت نیرو و حقوق ماهانه ۱۵ ملیون رو تا اخر عمرم مدیون شمام. با تشکر جناب ناگهی ، واقعا از خدا میخوام استادی با سواد و بی نظیری مثل شمارو حفظ کنه که امثال من و بقیه دانشجویان رو از فرش به عرش ببرین.

0
7
maryam Mokhtari ۱۴۰۱/۴/۲۳

عالی تدریس دارن واقعا

1
0
maryam Mokhtari ۱۴۰۱/۴/۲۲

درود فراوان

0
1
عبدالاه کرمی ۱۴۰۱/۴/۴

دکتر ناگهی برای تکمیل تز ارشد و نوشتن پروپوزال و شبیه سازی مقاله من خیلی کمکم کردن و تو ۱۰ جلسه با یک قیمت منصافانه و خیلی مسلط و شیوا و روان بهم همرو اموزش داد، امروز تاریخ دفاع من در دانشگاه شهیدبهشتی بود که قبول شدم و مدرک فوق لیسانس برق دانشگاه شهید بهشتی رو به لطف دکتر ناگهی گرفتن. صمیمانه از شما ممنونم دکترجان💙💙

0
0
محمد حسین روحی ۱۴۰۱/۴/۱

دکتر ناگهی واقعا استاد خوش بیان و کار بلدی هستن، اینهمه من کلاس خصوصی ورداشتم از مقاطع ابتدایی تا مقاطع لیسانس، هیچکس نتونسته بود تو ۱۰ جلسه دوتا درس تخصصی رو در حد ۱۷ ۱۸ ببنده، خدا قوت دکتر ناگهی عزیز. دمت گرم واقعا

0
3
مهتا آزاده ۱۴۰۱/۳/۲۳

با سلام خدمت دکتر ناگهی عزیز و یک تشکر از مجموعه ایران مدرس که یک همچین اساتید قوی از نظر علمی رو معرفی میکنند به ما دانشجویانی که با این ۳سال وضعیت بد کرونا و کلاس های بی کیفیت انلاین دانشگاه ها واقعا هیچی یاد نگرفتیم، واقعا عالی و بینظیر تدریس میکنن ایشان و با قیمت های استاندارد و معقول ، باعث پیشرفت و موفقیت من و هزاران تا دیگه امثال من میشوند و خواهند شد. فوق العاده ایشان با شخصیت هستن و واقعا پرستیژ و سواد لازم جهت تدریس دروس فوق تخصصی مهندسی برق رو دارند

2
1
رضا حسن زاده ۱۴۰۱/۳/۲

استاد ناگهی در تدریس و نحوه بیان مطالب واقعا فوق العاده عالی هستند. ایشان در دروس تخصصی برق مثل الکترونیک ، کنترل ، سیگنال،مدار،مخابرات،دیجیتال،ماشین،برنامه نویسی متلب واقعا خدا هستند و بینهایت و مسلط. ممنون بخاطر ارتقا معدل که سببش شما بودین💙💙🌹🌹

1
1
ایلیا راسخ ۱۴۰۱/۲/۲۲

با سلام من دروس الکترونیک۲ ، مدارهای الکتریکی۲ ، ماشین های الکتریکی۱و۲، کنترل خطی ، سیگنال سیستم و دیجیتال۲ یا همون معماری کامپیوتر را با ایشون برای ارتقا معدل دانشگاهم کلاس تدریس خصوصی برداشتم که ایشون از نظر هزینه و مالی واقعا ایده ال هستند خیلی درک دارن و قسط بندی کردن هزینه رو برای من، روش تدریسشون و میزان تسلطشون هم با اینکه من دانشگاه علم و صنعت بودم واقعا عالی و نامبروان بود. من تا اخر عمرم این معدل و اموزش عمیق و کاربردی و مفهومی دروس را به شما مدیونم. انشاالله همیشه استاد ناگهی تندرست و سلامت باشین که اینجوری دست دانشجوهای ضعیف رو چه از نظر مالی و هزینه و چه از نظر اموزشی بگیرید و کمک کنید.

0
0
کامیار میناوند ۱۴۰۱/۲/۱۹

با عرض سلام خسته نباشید خدمت دکتر ناگهی استاد بینظیر و با فن بیان بالا و همچنین تدریس درجه۱. من مادر کامران میناوند هستم، خواستم تشکر کنم و بگم که واقعا ایشان استادی کاربلد و فوق العاده مسلط و قوی هستن در دروس تخصصی رشته برق و همچنین دروس پایه این رشته. نمیدانم پاداش کدام کار خیرم را گرفتم که مجموعه ایران مدرس ایشان را معرفی کردند به من.

0
0
محمد ناگهی مهرصفائی ۱۴۰۱/۱/۵

من با استاد ناگهی دروس مدار1،مدار2،ماشین1،ماشین2،کنترل خطی،سیگنال سیستم و ریاضیات مهندسی و معادلات دیفرانسیل و امار و احتمالات مهندسی را کلاس خصوصی گرفتم و درطول ۴ماه این هارا فوق العاده حرفه ایی به من تدریس کرد و توانستم در ازمون استخدامی انرژی اتمی رتبه ۳ رو بگیرم. ایشان خیلی باشخصیت و اخلاق مدار و خوش بیان هستند و واقعا تسلط بالایی روی این دروس داشتند. همچنین ایشان قیمت های کلاسشان به نسبت تسلط و کیفیت کارشون روی دروس واقعااا منصفانه بود. حتما حتما پیشنهاد میکنم دکتر ناگهی را به شما

شما انقدر به من لطف داری حتی دیتا منو گزاشتی، خوشحالم که تونستم حداقل اینده کاری و شغلی شمارو تضمین کنم،موفق باشید مهندس جان.

3
10
محمد یادگاری نیا ۱۴۰۰/۱۰/۲۰

دکتر ناگهی واقعا لطف بزرگی در حق من انجام دادن،ایشون تو ۳۷ جلسه کلاس انلاین برای تدریس ماشین های الکتریکی ۱و۲ ، مدارهای الکتریکی ۱و۲ ، کنترل خطی, سیگنال سیستم، الکترونیک ۱و۲ و درس بررسی سیستم های قدرت خیلیییییی عالی تدریس کردند و واقعا سنگ تموم گزاشتن.بسیار باشخصیت،خداشناس،موجه و از نظر دانش تئوری واقعا رو دست ایشون ندیدم. دمت گرم واقعا دکترجان نان پدر حلالت

3
9
یلدا بیدمش ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

سلام خدمت مجموعه ایران مدرس، هدف من از این مظر فقط برای تشکر از این سایت هستش که استاد بی نظیر و درجه ۱ مثل دکتر ناگهی در ان فعالیت میکند. ایشون دروس،مدار۱ و۲، ماشین۱و۲،الکترونیک۲ و کنترل و خطی و سیگنال سیستم رو در حد نمره ۲۰ تدریس کردن و نتیجش این شد که امتحانات میانترمم رو همه رو ۲۰ گرفتم. پیشنهاد میکنم دکتر ناکهی رو حتی برای یک درس یا حتی ۱۰ دقیقه تدریس و اموزش امتحان کنید.

0
9
ایمان ایران منس ۱۴۰۰/۱۰/۶

با سلام خدمت مجموعه و مهندس ناگهی، من تعریف شمارو خیلی شنیدم از شاکرداتون و گفتن شما بسیار متخصص و کاربلد و بسیار با ادب و محترم هستین، میخواستم بدونم برای امادگی کنکور لیسانس چه جوری میتونم از کمکتون بهره مند بشم؟

سلام و درود، دوستتون اقا ایمان تماس گرفت با بنده، لطفا شماره واتس اپ من و بردارین از داخل صفحه شخصی من و پیام بدهید. من در خدمتتون هستم

1
4
مینا سرلک ۱۴۰۰/۱۰/۳

با سلام خدمت اعضا و مدیریت این سایت خصوصی انلاین، واقعا خوشحالم که همچین استاد با مهارت فوق العادش تونست رویای گرفتن فوق لیسانس منو در طول ۱سال و نیم همراهی به وقوع بپیونده. واقعا از ته قلب ارزوی موفقیت دارم برای اقای ناگهی

3
8
عماد پارکبان ۱۴۰۰/۹/۱۹

ایشون برای ازمون جامع دکتری در دو درس کنترل توان راکتیو،مدیریت انرژی،دینامیک سیستم های قدرت کلاس های حضوری برکزار کردند، بسیار با صرفه بسیار عالی و با کیفیت بود.خدا ازتون راضی باشه، همین امشب نمرم اومد و قبول شدم.خواستم شمارو هم تو شادیم سهیم کنم

4
4
پارسا پارسا ۱۴۰۰/۸/۲۴

ایشون ازمون جامع دکتری بهم تدریس کرد،دست به خاک میزنه طلا بشع. ترکوند واقعا خیلی ایشون مسلطن،من خیلی راضی هستم، دوسدارم به همه بگم که حتما حتما ایشون رو فالو کنند و از ایشون کمک بگیرند.

1
15
عباس جعفری ۱۴۰۰/۸/۵

من با ایشون درس مدارهای الکتریکی و ماشین های الکترکی برای کنکور ارشد ورداشتم و کاملا راضیم،بینظیر بود روش تدریسشون

5
16
محمد جهانی ۱۴۰۰/۷/۲۸

خدا خیر و برکت بده استاد به خودتونو خانوادتونو زندگیتون که اموزشتون باعث شد من دوتا درس ترم تابستونی: کنترل خطی سیگنال و سیستم ها با نمره ۱۹ قبول بشم. بسیار محترم و با شخصیت و شیوا

1
20
رادین ایرانی ۱۴۰۰/۷/۲۴

استاد ناگهی درس دینامیک سیستم های قدرت رو عالی اموزش دادن و من اکسپت گرفتم. عالی بودن، درضمن خیلی مودب و خوش صحبت و خوش رفتار هستند ایشون.

0
7
عبادالدین هوشمند ۱۴۰۰/۷/۲۲

باسلام بنده کلاس های امادگی کنکور دکتری رو با ایشون در مدت ۴ماه گذروندم و بسیار با کیفیت بودند کلاس ها و پول حق التدریسشون واقعا منصفانه بود و نوش جونشون، من موفق به کسب رتبه ۲۹ کنکور دکتری شدم. بسیار باشخصیت،مودب،متین،خوش رو و با استعداد هستن.

2
5
جبار ایمان راد ۱۴۰۰/۷/۲۰

خدا به مهندس ناگهی خیر بده که تو ۵ جلسه تونست غول مرحله اخر مهندسی برق که همون درس سیستم های قدرت هست و یجوری بمن اموزش بده که تا عمر دارم یادم نره. از گروه ایران مدرس هم بابت معرفی همچین استاد توانمند و ماهر و سطح یکی مثل استاد ناگهی عزیز

1
5
موسی رستم زاد ۱۴۰۰/۷/۱۱

با تشکر از مهندس ناگهی عزیز که برای درس مدارمخابراتی و ریزپردازنده و الکترونیک صنعتی سنگ تموم گزاشتن، خدا خیرتون بده که انقدر شما متعهد و خوش صحبت و توانمند هستین تو تدریس که انقدر زیبا و شیوا و روان مطالب و بمن یاد دادین. پیشنهاد vip میکنم به دوستان عزیز که حتما حتما این استاد دانا رو امتحان کنند.

1
7
مهدیه علینژاد ۱۴۰۰/۷/۴

من دانشجوی رشته برق هستم در دانشگاه پلی تکنیک وین اتریش،من کلاسهای کنکور ارشد رو با ایشون برداشتم و دروس ریاضیات پایه،معادلات دیفرانسیل،مدارهای الکتریکی۱و۲،ماشین های الکتریکی۱و۲،دیجتال۱،الکترونیک۱و۲،کنترل خطی،سیگنال سیستم و بررسی سیستم های قدرت رو ایشون با فن بیان عالی و بسیار با شخصیت و محترمانه و با قیمت بسیار عالی و عادلانه بمن به بهترین شکل ممکن اموزش دادند. به همه دوستان عزیز ایشون رو به شدددددت پیشنهاد میکنم. من از ایشون به شدت تشکر میکنم. سپاس فراوان از مدیریت مجموعه ایران مدرس که همچین اساتید تاپ و درجه ۱ رو به ما معرفی میکنند.

1
5
محسن هوشمند ۱۴۰۰/۷/۲

سلام یکی از بهترین انتخاب هایم،انتخاب استاد ناگهی بود برای ازمون جامع دکتری،با پایین ترین قیمت و با بالاترین کیفیت دروس برق رو به من اموزش دادند.من ساکن منچستر انگلیس هستم و ایشون رو به کل این شهر میخوام معرفی کنم.با اطمینان میگم که ایشون بهترین هستند تو کارشون

3
8
مهدی ایمانی ۱۴۰۰/۶/۳۱

استاد ناگهی واقعا فوق العاده اند. هم ازنظر درس دادن وهم از نظر شخصیتی ، یکی از ویژگی های خوبی که استاد ناگهی دارند اینه که آنقدر صبر می کنند تا شما اون مطلب رو یاد بگیرید به طوری برای همیشه ملکه ذهنتون بشه. از شما استاد گرامی خیلی سپاس گزارم.

1
8
مهدی پاک روا منش ۱۴۰۰/۶/۳۱

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه ایران مدرس که استاد کاربلد و زبر دستی چون مهندس ناگهی رو دارین. من دیروز ۵ساعت قبل امتحانم با استاد ناگهی ۳ ساعت رفع اشکال درس کنترل خطی برگزار کردیم و من اطلاعاتم صفر صفر بود. همین الان نمره من اومد و ۱۸ونیم از ۲۰ شدم. خیلی خوشحالم و خواستم بگم به جرعت ماهر ترین و مسلط ترین و خوش برخوردترین استادی هستن که تا بحال تو عمر خودم دیدم

2
5
مونا کوهساری ۱۴۰۰/۶/۳۱

استاد بزرگ و توانا جناب اقای محمدناگهی مهرصفایی ریاضی و فیزیک پایه هشتم و نهم و هوش و استعداد تحلیلی را برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم به دخترم آموزش دادند از نحوه تدریس ایشان بسیار راضی بودیم ایشان نکات تستی را بسیار دقیق با دخترم کار کردند. دخترم در تست زدن خیلی قوی شد و سرعت عملش هم با راهکارهای ایشان بالا رفت. بدون ایشان قبولی دخترم امکانپذیر نبود. از نحوه تدریس و نظم و صبوری و خوشرفتاری ایشان بسیار سپاسگزارم.

4
11
نادری ۱۴۰۰/۵/۳۱

استاد بسیار مسلط،منظم و وقت شناسی هستند تامفاهیم برای دانش آموز جا نیافته سراغ درس بعدی نمیرن من برای دخترم کلاس گرفتم و بسیار راضی هستم با تشکر

1
8
آرمین دانشور ۱۴۰۰/۵/۳۰

استاد ناگهی بسیار با سواد با فن بیان بالا و مسوولیت پذیر هستن. حتما پیشنهاد میکنم.

1
4
آناهیتا همتی ۱۴۰۰/۵/۲۱

با سلام. استاد ناگهی در زمینه تدریس و آموزش بسیار عالی هستن. از ایشان و زحماتشان صمیمانه تشکر میکنم

1
11
سینا دارابی ۱۴۰۰/۵/۷

بسیار استاد با اخلاق، مسئولیت پذیر، وقت شناس و کاربلدی هستند. مطالب رو شیوا و با حوصله فراوان تدریس میکنند و به خوبی پاسخگوی مشکلات و سوالات هستند. هزینه های مربوطه هم بسیار منصفانه بود. بهتون پیشنهاد میکنم که حتما از حضور ایشون بهره مند شوید.

1
6
علی افشاری ۱۴۰۰/۵/۲

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت استاد ناگهی عزیز. بنده یکی از شاگردهای استاد ناگهی هستم. بنده در اینجا میخواستم ازشون صمیمانه تشکر کنم بابت همه کمک ها و زحمت هایی که در حق بنده انجام دادن. ایشون تسلط فوق العاده بالایی در تدریس دارن و خیلی خوب و مفهومی مطلب رو به دانشجو آموزش میدن. باعث شدن که من دروس تخصصی برق رو به خوبی یاد بگیرم و به تسلط بالایی برسم. همه جوره ازتون تشکر میکنم استاد جان.

3
3
محمدناگهی ۱۴۰۰/۴/۲۹

09109926329 داخل خود رزومه ام برین میبینید شماره گذاشتم براتون با تشکر

7
9
سید عباس موسوی ۱۴۰۰/۲/۲۴

سلام ببخشید شماره واتساپ ندارین

11
52
ماهان نظری ۱۳۹۹/۱۲/۲۸

خیلی عالی هستن حتما پیشنهاد میکنم

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی