ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین استاد مکالمه زبان انگلیسی در تهران و 10 معلم برتر مکالمه زبان آنلاین و حضوری

بهترین استاد مکالمه زبان انگلیسی در تهران و 10 معلم برتر مکالمه زبان آنلاین و حضوری

بهترین استاد مکالمه زبان انگلیسی در تهران و 10 معلم برتر مکالمه زبان آنلاین و حضوری


در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین استاد مکالمه زبان انگلیسی در تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه شده و در ادامه 10 معلم برتر مکالمه زبان آنلاین و حضوری معرفی خواهد شد. اگر می خواهید با برترین اساتید مکالمه زبان را یاد بگیرید ادامه این متن را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید زبان تهران و کل ایران در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی گرامر و مکالمه زبان انگلیسی کلیک کنید.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین استاد مکالمه زبان انگلیسی در تهران و کل ایران


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین مکالمه زبان و سایر دروس که به صورت حضوری و یا مجازی کار تدریس را انجام می دهند اطلاعات کاملی ثبت شده است. برای تمامی مدرسین می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی استاد برای هر ساعت و یا هر جلسه کلاس زبان را در همین سایت مشاهده نمائید. دانشگاه محل تحصیل، مدارک موجود برای هر استاد، رشته تحصیلی، نرخ کلاس های زبان و .... به صورت کامل ثبت شده است. حتی می توانید نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی بسیاری از اساتید را در همین سایت مشاهده نمائید. بهترین اساتید مکالمه زبان تهران و کل ایران از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند، مدرک ارشد یا دکتری دارند، دارای سابقه کاری بالا هستند و مدارکی همچون TTC، آیلتس و تافل را هم دارند. این اساتید شاگردهای قبلی موفقی دارند و در کار خودشان فوق العاده هستند. بهتر است با مدرسین ویژه زبان که به صورت جدی تری در زمینه آموزش مکالمه فعالیت دارند کلاس داشته باشید. از ویژگی های دیگر اساتید زبان این است که قیمت مناسبی برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند. در زمینه نرخ کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری زبان در تهران و کل ایران مطالعه مقاله 10 روش مفید و موثر برای داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی را پیشنهاد می کنیم. برای یادگیری سریع مکالمه زبان استفاده از کلاس های خصوصی بهترین راهکار است.



10 معلم خصوصی برتر مکالمه زبان آنلاین و حضوری تهران


در این بخش 10 استاد فوق العاده و بی نظیر که در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان فعالیت دارند معرفی خواهند شد. اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند تجربه بالایی دارند و در کار خودشان جزو بهترین ها هستند.


1- یکی از بهترین مدرسین مکالمه زبان محمد اصل غفاریان



رشته تحصیلی: کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، شهر: تهران و کرج - افتخار بنده موفقیت 98% زبان آموزانیست که توانسته اند دوره های مکالمه و آیلتس را با مهارت کافی در صحبت کردن روان به اتمام برسانند. لازم به ذکر است در تمامی دوره ها نزدیک به 2000 واژه ضروری و کاربردی که استفاده بیشتری در مکالمه دارند و همچنین در حوزه گرامر، گرامرهایی که کاربردی تر برای زبان آموز میباشد آموزش داده میشود لذا از آموزش بیش از حد واژگان و گرامرهای غیر ضروری و کم کاربرد خودداری میشود. (آموزش به صورت هدفمند میباشد.) سابقه تدریس دروس زبان به مدت 14 سال (از سال 86) مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...)


مشاهده پروفایل محمد اصل غفاریان


2- استاد فوق العاده خانم مریم محصل



رشته تحصیلی: ادبیات انگلیسی و آموزش زبان - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه علامه طباطبايي والزهرا، سابقه کار: مدیر موسسه آموزشی اروین میرداماد ...طرف قرارداد شرکتهای بین المللی و داخلی نفت و گاز و صادرات واردات، ارائه خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در غرب تهران، اشرفی، پونک، آریاشهر، جنت آباد، ستارخان، ولیعصر، نیاوران، الهیه، فرشته، زعفرانیه و .... شمال تهران و شمال غرب و غرب تهران به صورت آنلاین و حضوری توسط مدرس مجرب خانم. مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت ۱۵ سال - جلسه یک ساعت و نیم - از پایه تا آیلتس 100 جلسه 9 ماهه - مدیریت آموزشی به مدت ۱٧ سال در موسسه اروین میرداماد اعطاي تسهيلات براي دوره هاي از پايه تا آيلتس


مشاهده پروفایل مریم محصل


مطالعه کنید: بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 20 استاد برتر زبان خانم و آقا


3- مدرس با تجربه مکالمه زبان سینا موسوی



مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: Polytechnic of Turin، • دارنده بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA - • بیش از 10 سال سابقه تدریس به دانشجویان اروپایی Erasmus برای شرکت در آزمون آیلتس / مکالمه - • با تجربه سال‌ها زندگی و کار در اروپا، همچنین فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه Polytechnic of Turin • اجتناب از استفاده بی ثمر از کتاب؛ جزوه اختصاصی و شخصی سازه شده (Customized) هر زبان‌جو -  تدریس تخصصی زبان شیرین انگلیسی از بسیار مبتدی (Starter) تا بسیار پیشرفته (CPE)


مشاهده پروفایل سینا موسوی


4- معلم باسواد حسین زینلی فرد



تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی (از مبتدی تا پیشرفته) بسته آموزش Speaking آیلتس (گردآوری شده از معتبر ترین و کاربردی ترین منابع حال حاضر) فارق التحصیل زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی آشنا به زبان فرانسه ۷ سال سابقه تدریس در کانون زبان ایران (بزرگسال) ۱۳ سال سابقه تدریس در موسسات مختلف از جمله کانون زبان ایران، ایران-استرالیا، ایرانمهر و ..... تجربه برگزاری کلاس های آنلاین برای ایرانیان مقیم خارج از کشور (از جمله آمریکا، استرالیا، مالزی، تایلند، ترکیه، انگلیس و ...)


مشاهده پروفایل حسین زینلی فرد


حتما بخوانید: بهترین معلم زبان آنلاین و 10 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


5- استاد برتر خانم رضوانه محمدی



رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی, PTE 75 • دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC) • برگزاری کلاسهای آنلاین - مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد - کلاسهای وکب و کالوکیشین - کلاسهای آمادگی آزمون پی تی ای - کلاسهای مکالمه در سفر ویژه مسافرتهای خارجی برای دوستان عزیزی که میخواهند در مدت کوتاهی به زبان انگلیسی مسلط شوند. کلاسهای رایتینگ از کاملا مبتدی تا آیلتس. تدریس مکالمه زبان انگلیسی در ۱۲ جلسه ( مطابق سطح شما)= یک ماه


مشاهده پروفایل رضوانه محمدی


6- یکی از برترین مدرسین زبان خانم صدیقه فرجی



رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی، دارای مدرک سطح پیشرفته Advance و مدرک T.T.C - TEFL از دانشگاه تهران - گواهینامه E_citizen - مدرک Business English - تدریس کتابهای مانند: Business Result Cutting Edge, Speak out, Speak now American English File, Vocab In Use Solutions, long Man Writing , Top Notch Touch Stone , Four Corners, Q Skills, North Star - تدریس فقط به صورت آنلاین و برای گروههای سنی نوجوان و بزرگسال. و همچنین تدریس دروس راهنمایی و دبیرستان - تدریس در آموزشگاهای زبانیران, زبانکده, سفیر و کیش


مشاهده پروفایل صدیقه فرجی


مطالعه بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران هم مفید است.


7- معلم با اخلاق مهدی وحیدی



رشته تحصیلی: مترجمی انگلیسی - دبیر رسمی آموزش و پرورش با ۲۵ سال سابقه تدریس. تدریس مکالمه از مبتدی تا پیشرفته در مدت زمان حدودا 6 ماه ، تدریس کتب دبیرستان و کنکور . متخصص کار با افراد مبتدی. روش کار من برای آموزش انگلیسی استفاده از جزوه های شخصی و ویدیوهایی در موضوعات مختلف همچون خبر ، فیلم های مستند ، علمی و آموزشی میباشد و به گونه ای انتخاب شده اند که مجموعه ای از لغات پر کاربرد اصطلاحات ، ضرب المثل ها و فعل های دوقسمتی را دربر میگیرند که همگی تاثیری کاربردی بر دانشجو خواهد داشت. بیان بسیار ساده و قابل فهم ، صبر و حوصله در آموزش ، تجربه گسترده و طولانی مدت در شغل رسمی ، شناسایی سریع نقاط قوت و ضعف دانشجو و تنظیم سرعت تدریس با سرعت یادگیری دانشجو، پرهیز از ایجاد جو خشک آموزشی و ایجاد فضایی که دانشجو در آن از یادگیری لذت ببرد از ویژگیهای تدریس اینجانب است.


مشاهده پروفایل مهدی وحیدی


8- مدرس زبان خوب خانم سهیلا مقصودی



رشته تحصیلی: ادبیات انگلیسی، قبل از ورود به دانشگاه ازسال 83 تا 89 در دوره های مکالمه و دوره های آیلتس و تافل شرکت کرده ام و بعد از فارغ التحصیل شدن از سال 93 مشغول تدریس برای دوره های مکالمه زبان انگلیسی و آیلتس و EPT،MSRT، هستم و برای ارتقای کیفیت تدریس و کمک به زبان آموزان در دوره های TTC، دانشگاه فریزبی انگلستان و iTTi نیویورک شرکت کرده و دارای مدرک بین المللی این دوره ها هستم. برای تدریس مکالمه زبان انگلیسی با انواع کتاب های این دوره ازجمله Touchstone, AmericanEnglishfile,Fourcorner,و برای دوره های آیلتس با کتاب های Mindset, Complete IELTS band کار کرده ام .


مشاهده پروفایل سهیلا مقصودی


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین مکالمه زبان انگلیسی، 11 استاد برتر مکالمه زبان در تهران و کل ایران


9- دبیر برتر مکالمه زبان آنلاین آرتین خضرزاده



رشته تحصیلی: ECO College مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - تعیین منابع آموزشی بر اساس اهداف شما: ما با حجم وسیعی از منابع زبان روبرو هستیم که هر لحظه در حال افزایش هستند؛ این امر باعث شده است که بسیاری از زبان آموزان مدام از یک شاخه به شاخه دیگر پریده و وقت و هزینه زیادی را صرف یادگیری منابع نامناسب؛ کنند. پس بهتر است بپرسیم کدام منبع آموزشی "برای من" بهتر است. بر این اساس برای هر جلسه شما فایل های آموزشی (صوتی. تصویری) همسو با هدفتان از یادگیری زبان ارسال می شود. * ضلع سوم آموزش: زبان آموز در کنار استاد و منابع، ضلع اصلی روند آموزشی است؛ از آنجا که شما در محیط زبان اصلی قرار ندارید لذا مطالب و تمرین های آموزشی بصورت روزانه برایتان ارسال میشود؛ تمرینات انجام شده شما هر شب چک میشود؛ ایرادات شما گرفته و مطالب جدید ارسال میشود. ** اخذ پذیرش تحصیلی از مدارس (همه مقاطع) و دانشگاهای کانادا انجام میشود و برای این دوستان منابع ویژه مرتبط با نیازهای تحصیلی و زندگی روزمره در کانادا تدوین شده است. تمرین میکنیم که به زبان انگلیسی "فکر" کنیم نه فقط "تکلم"


مشاهده پروفایل آرتین خضرزاده


10- استاد بی نظیر خانم حمیده سلطانی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، زبان انگلیسی 400 قالب مهم و اساسی دارد، با یادگیری اونها شما براحتی میتوانید مکالمه کنید. شاید درابتدا کمی فکرکنید وبعدصحبت کنید، اما بعداز گذشت مدتی از این تمرین ، ذهن شما بصورت خودکار و ناخودآگاه شروع به تبدیل جملات ازفارسی به انگلیسی میکنه، وبراحتی مکالمه میکنید. دقیقا مثل تمرین رانندگی میمونه، ابتدا شما با فکر دنده ها رو عوض میکنید، اما بعداز مدتی تمرین با ذهن ناخودآگاهتون و بدون فکر این کارو انجام میدید. در طی دوره 40 جلسه ای، ما به شما تمام قالبهای مورد نیاز مکالمه رو آموزش میدیم، و شما براحتی قادر به برقراری ارتباط با افراد خارجی خواهید بود.


مشاهده پروفایل حمیده سلطانی


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های زبان انگلیسی آنلاین و حضوری


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1001 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image