ارتباط مستقیم با 30642 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره تماس 20 بهترین معلم زبان انگلیسی در ایران

شماره تماس 20 بهترین معلم زبان انگلیسی در ایران

شماره تماس 20 بهترین معلم زبان انگلیسی در ایران


اگر در جستجوی شماره تماس و شماره تلفن بهترین معلم زبان انگلیسی در هر جای ایران هستید و می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی بهترین مدرسین زبان استفاده نمائید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


توضیحات کلی در رابطه با مزایای داشتن بهترین معلم زبان انگلیسی ایران


در حال حاضر استفاده از کلاس های خصوصی و آنلاین زبان انگلیسی با بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران و جهان یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی و پیشرفت در آموزش گرامر زبان است. اگر می خواهید رایتینگ، ریدینگ، لسینینگ، اسپیکینگ و یا هر مهارت دیگری را بهبود ببخشید بهترین راهکار استفاده از کلاس های خصوصی بهترین مدرسین زبان است. در کلاس های خصوصی استاد و مدرس زبان خودش را با سطح دانسته های قبلی و هدفی که دارید هماهنگ نموده و به تناسب نیاز شما منابع آموزشی مناسب، تعداد جلسات کافی و روش تدریس مناسب را انتخاب می نماید.


در کلاس های خصوصی، بر خلاف کلاس های گروهی آموزشگاههای زبان انگلیسی، سر فصل ها و تعداد جلسات از قبل مشخص نیست و این کلاس ها انعطاف بالایی دارد. می توانید در کنار خودتان بهترین معلم زبان انلاین یا حضوری را داشته باشید و از پیشرفت سریع و عالی خودتان شگفت زده خواهید شد. حتی اگر می خواهید در کنکور موفق شوید و زبان را درصد بالا بزنید با در کنار داشتن یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی کنکور می توانید به راحتی به هدف خودتان برسید.



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی


اساتید برجسته روش های موثر و نوین تدریس را در دوره های TTC آموزش دیده اند و نحوه مطالعه درست را به شما آموزش می دهند و مسیر یادگیری زبان انگلیسی را برای شما کوتاه و لدت بخش می نمایند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین زبان و سایر دروس می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان و شماره تماس و شماره تلفن مستقیم مدرسین را مشاهده نمائید. فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و اطلاعات کامل دیگری برای تمامی اساتید در این سایت ثبت شده است.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


البته در نظر داشته باشید که اگر بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران یا حتی بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان و ایران را در کنار خودتان داشته باشید باز هم تلاش، مطالعه و مرور خودتان لازم است. نکته بعدی اینکه مدرسین برجسته فکر این قسمت از کار را هم کرده اند و برای فاصله زمانی بین کلاس ها تمرینات کافی و مناسب به شما خواهند داد. کلاس های خصوصی می تواند به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار شود. کلاس های خصوصی توسط مدرسین مجرب برای موفقیت در آزمون های آیلتس و تافل، اهداف مهاجرتی، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و ... برگزار می شود. اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت هستید در همین سایت اساتید برجسته ای حضور دارند.


بهترین معلم زبان انگلیسی در ایران چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟


در این بخش در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی در تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه می نمائیم. مدرسین مجرب حاضر در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و ... فعالیت دارند. فرق نمی کند که متقاضی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران، کرج، اصفهان، شیراز و یا هر جای دیگر ایران باشید، در هر صورت می توانید متناسب با شرایط و هزینه مد نظر خودتان بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را از این وب سایت انتخاب نمائید.


فارغ التحصیلی از دانشگاه معتبر و داشتن مدرک ارشد یا دکتری


از ویژگی های این مدرسین برتر می توان به داشتن مدرک ارشد و دکتری و فارغ التحصیلی از دانشگاههای خوب و معتبر اشاره نمود. مدرسین برتر معمولا فوق لیسانس یا دکتری زبان انگلیسی دارند و در کار خودشان بسیار حرفه ای و متخصص هستند. بهترین مدرسین خصوصی زبان در دانشگاههای خوب مانند دانشگاه تهران، دانشکده زبان دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاههای معتبر خارج از ایران تحصیل کرده اند.


حتما بخوانید: 10 بهترین معلم زبان انگلیسی نیتیو و در حد native برجسته و برتر تهران و کل ایران


داشتن مدرک آیلتس و تافل با نمره بالا و سایر مدارک لازم


از ویژگی های دیگر بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی می توان به داشتن مدرک آیلتس و تافل اشاره نمود. اساتید بسیار عالی در این سایت حضور دارند که مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8 دارند. از جمله خصوصیات دیگر مدرسین برتر زبان انگلیسی می توان به داشتن مدرک TTC، مدرک سلتا، تسول و ... اشاره نمود. بسیاری از این مدرسین سابقه کاری و تجربه بالایی دارند و در این وب سایت فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی ایشان را می توانید مشاهده نمائید. داشتن کلاس خصوصی با مدرس دارای مدرک آیلتس با نمره بالای 8 مشابه کلاس تدریس خصوصی زبان با native (زبان مادری) مفید است.



رضایت شاگردهای قبلی و تعهد به کار ویژگی دیگر مدرسین برتر زبان


در همین سایت ایران مدرس بسیاری از مدرسین بی نظیر و حرفه ای زبان انگلیسی و آیلتس کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده‌اند و به این ترتیب می توانید از تدریس عالی اساتید مطمئن شوید. بهترین مدرسین زبان انگلیسی به کار خودشان متعهد هستند و از شاگردهای خودشان برای گرفتن بهترین نتیجه تا روز آزمون (آیلتس، زبان کنکور، امتحان زبان متوسطه و دانشگاه، تافل و یا هر آزمون دیگری) حمایت می نمایند.


قیمت تدریس خصوصی بهترین مدرسین زبان ایران


واضح است اگر بخواهید با بهترین معلم زبان انگلیسی کلاس داشته باشید باید متناسب با آن حاضر باشید هزینه پرداخت نمائید. در این وب سایت برای تمامی مدرسین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و یا به صورت آنلاین ثبت شده است. در واقع خود مدرسین با توجه به سوابق کاری و رزومه ای که دارند قیمت ها را مشخص نموده اند.  قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی یا جلسه ای مشخص می شود و برخی از مدرسین هزینه یک ساعت را ذکر نموده اند و برخی دیگر هم برای یک جلسه قیمت را مشخص کرده اند.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


معرفی و ارائه شماره تماس 20 بهترین معلم زبان انگلیسی در ایران


در این بخش تعدادی از بهترین مدرسین و معلم های زبان انگلیسی که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند را معرفی نموده و در رابطه با نحوه مشاهده شماره تماس مستقیم ایشان هم توضیح می دهیم. اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید و یا در آزمون های آیلتس و تافل نمره بالا بگیرید، اگر قصد مهاجرت دارید یا چنانچه قصد موفقیت در امتحان زبان مدرسه و دانشگاه با نمره عالی و یا کسب درصد بالا در زبان کنکور را دارید، در هر صورت، در این مقاله اساتید بسیار خوبی را معرفی کرده ایم که در این زمینه می توانند به شما کمک نمایند.


1- یکی از بهترین معلم های زبان ایران خانم فرزانه وکیلی فرد



من فرزانه وکیلی ام کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی، دارنده مدرک آیلتس با نمره 8.5، مدرک TTC دارم از موسسه آکسفورد، 8 سال سابقه تدریس در تاپ ترین موسسات زبانی ازجمله -آکسفورد -زبان امروز -نشر - ایکاد و....، 5 سال سابقه کار در شرکت های خصوصی نفتی و بین المللی ازجمله شرکت شلمبرژه بعنوان مترجم همزمان


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه وکیلی فرد


2- استاد و معلم خوب زبان بهزاد بهرامی



دانشجوی دکتری زبانشناسی (رتبه ۴ آزمون دکتری) - کارشناس ارشد زبانشناسی (رتبه ۴ کنکور ارشد) - ابداع کننده تکنیک های 3in1 , KWF, ASAP بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک آیلتس 8.5 سال 1397 با نمره های Speaking : 9 و Writing : 9‌ - مؤلف 4 کتاب مکالمه و 4 کتاب کنکوری چاپ شده - دارنده بسته کنکوری حاوی 2 کتاب و 6 عدد DVD


مشاهده پروفایل و شماره تماس بهزاد بهرامی


3- مدرس مجرب زبان انگلیسی دکتر گودرزی



دارای سه مدرک جهانی آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن و دکترای آموزش زبان از امریکا، با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران، کانادا، امریکا و استرالیا، دوره های مکالمه .. TOEFL .. GRE... MSRT... EPT ..PTE ...OET ...IELTS.. دولینگو و مکاتبات بازرگانی و تجاری


مشاهده پروفایل و شماره تماس دکتر گودرزی


مطالعه نمائید: بهترین مدرس زبان انگلیسی در اینستاگرام


4- یکی از برجسته ترین مدرسین زبان ایران مهدی آذرخش



مهدی آذرخش مدرس آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی، دارنده نمره آیلتس ۹، متخصص آزمونهای بین المللی (آیلتس، تافل)، ممتحن ماک (تست آزمایشی) و ‌کارشناس آموزش مدرسین TTC هستم. سالهاست که در امر تدریس با عشق فعالیت میکنم و شاگردانم بهترین اساتید امروز هستند. اگر مایل هستید در مدت کوتاهی بیاموزید مثل یک انگلیسی زبان (نیتیو) صحبت کنید، با من همراه باشید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی آذرخش


5- مدرس با اخلاق استاد نجفی



مدرس با سابقه آموزشگاهای برتر تهران و برگزارکننده دوره های کلاس و ورکشاپ خصوصی و ممتحن آزمون ماک رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس، مدرک تحصیلی: آموزش تخصصی زبان ، مهندسی عمران و مدرک آیلتس با نمره ۸ از موسسه کمبریج انگلستان و IDP استرالیا (بالاترین نمره آیلتس ۹ میباشد)


مشاهده پروفایل و شماره تماس استاد نجفی


6- استاد متعهد و حرفه ای مصطفی پوررضا



 تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی در ۵۰ جلسه و بدون کتاب - آیلتس، زبان انگلیسی کنکور، کنکور منحصرا زبان انگلیسی و کلیه آزمون های بین المللی توسط استاد بین المللی زبان انگلیسی، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم و تحقیقات در رشته مترجمی زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس -  دارای پروانه ثبت اختراع از اداره اختراعات و مالکیت معنوی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مصطفی پوررضا


مطالعه کنید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


7- یکی از برترین معلم های انگلیسی ایران خانم مینا حیاتی



رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، از سطح مبتدی تا حرفه ای با 5ترم بیست جلسه ای زبان انگلیسی را مانند زبان مادریتان صحبت کنید،یادگیری از طریق لحن میباشد و یادگیری بسیار راحت می‌شود چون بدون درگیری با گرامر میباشد. تدریس به ایرانیان مقیم سایر کشورها - توسط مدرس خانم، فوق لیسانس زبان انگلیسی - "در کمترین زمان ممکن، بدون فکر کردن به ساختار و بدون درگیری با گرامر انگلیسی رو روان صحبت کن"


مشاهده پروفایل و شماره تماس مینا حیاتی


8- معلم بی نظیر و با سواد خانم ساحله خیرآبادی



آموزش مکالمه زبان انگلیسی جهت سفر؛ مصاحبه؛ کار و تحصیل با متد اختصاصی. Hموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان . نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله خیرآبادی


9- استاد فوق العاده زبان انگلیسی فرزین پیمان پور



با بیش از ده سال سابقه تدریس: دارای مدرک TTC آز آموزشکاه زبان گسترش مدیریت تهران (1392) - آموزشگاه زبان رحیمی (1393 - 1396) - آموزشگاه زبان سخن آشنا (1396 - 1397) - آموزشگاه خانه زبان (1397 - 1399) - آموزشگاه زبان پردیسان - شعبه نارمک (1397 - 1400) - آموزشگاه زبان نخبگان برتر (1397 - 1400) - آموزشگاه زبان سفیران (1400 - ) - آموزشگاه زبان ملل (1400 - ) - مدرس و دبیر رسمی آموزش و پرورش ( 1399 - )


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزین پیمان پور


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان کلیک کنید: معلم خصوصی زبان انگلیسی


10- استاد سطح بالای زبان در کل ایران خانم مریم محصل



 فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی - دارای کارنامه ای درخشان از آموزش مدیران هلدینگهای بزرگ و پرسنل و کارکنان سازمانها - دوره های یک ساله و فشرده - بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی، مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم محصل


11- مازیار محمدی



نویسنده کتب آیلتس - 18 سال سابقه تدریس، معرفی دوره ها: 1. 20 جلسه: مناسب برای داوطلبین با سطح زبان متوسط که قصد دارند به نمره 6 برسند. - 2. 30 جلسه: مناسب برای داوطلبین با سطح زبان متوسط که قصد دارند به نمره 6.5 برسند. - 2. 40 جلسه: مناسب برای داوطلبین با سطح زبان حداقل متوسط که قصد دارند به نمره 7 و بالاتر برسند. 4. 12 جلسه: منحصرا رایتینگ 5. 10 جلسه: منحصرا اسپیکینگ - ●عنوان کتابها: 1. The Key to IELTS Speaking کتاب 2. IELTS ACADEMIC 14 PLUS و 3. IELTS COLLOCATIONS


مشاهده پروفایل و شماره تماس مازیار محمدی


12- علیرضا طاری



دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110 - دارای مدرک TTC - برای نمرات بالای 6 و 90 - طبق آخرین تغییرات britishcouncil و ETS - آموزش مؤثر نحوه استفاده از Advance vocabulary در مکالمه و نگارش - آموزش موثر صدها phrasal verb و idiomatic words با روش‌هایی بدیع و کاملا مبتنی بر مکالمه - آموزش موثر درونی کردن تمام نکات گرامری بدون نوشتن حتی یک کلمه، کاملا مبتنی بر مکالمه - 10 سال سابقه تدریس حرفه ای - مدرس موسسه قطب راوندی - بیش از 20000 ساعت تدریس خصوصی


مشاهده پروفایل و شماره تماس علیرضا طاری


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی آیلتس


13- خانم ساحله مرادی



۱۲ سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای دانشجویان مهاجر به ساير کشور ها - مترجمی حقوقی کمپانی های تجاری - مترجمی قرارداد های حقوقی بین المللی هلدینگ های تجاری - مترجمی رسمی متون حقوقی و اسناد تجاری - فعالیت پژوهشی و مدیریت روابط بین الملل مجموعه های مهاجرتی


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله مرادی


14- خانم فرحناز اژدر



متد تدریس ویژه برای اساتید و مترجمین TTC - دانشجویان و دانش آموزان، متقاضیان مهاجرت، خانوادگی و انفرادی آمادگی برای آزمون بین المللی IELTS , ToEFl و رسیدن به نمره مورد نیازتان، بیش از دو دهه سال سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: ایلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک - تی تی سی TTC - تسول TESOL - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) - آموزش TTC در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرحناز اژدر


15- سینا موسوی



بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA - دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic - بیش از 11 سال سابقه تدریس به دانشجویان اروپایی Erasmus برای شرکت در آزمون آیلتس/مکالمه - همکاری با سازمان بهداشت جهانی WHO - با تجربه سال‌ها زندگی و کار در اروپا، همچنین فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه Polytechnic of Turin


مشاهده پروفایل و شماره تماس سینا موسوی


حتما مطالعه کنید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


16- محمد اصل غفاریان



سابقه تدریس دروس زبان به مدت 16 سال (از سال 86) - مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...) - مبتکر روش آموزشی CLT در فرم جدید (به روشی گفته میشود که تمرکز اصلی کلاس برپایه تقویت مکالمه و مهارت شنیداری میباشد.) - مدرس کلاس های ویژه مکالمه به روش CLT در 30 الی 70 جلسه به صورت تضمینی. (3 الی 9 ماه). مدرس کلاسهای ویژه آیلتس جنرال و آکادمیک در 30 الی 100 جلسه(3 ماه الی 1 سال).


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمد اصل غفاریان


17- مسعود حسینی



تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی، با تجربه ۱۶ ساله در زمینه‌ی تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف، - کارشناس ارشد آموزش زبان - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - دارنده‌ی مدرک CELTA سال ۲۰۱۸ - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس مسعود حسینی


18- امید فاضلی



رتبه 3 دکتری آموزش زبان انگلیسی - تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط دانشجوی دکتری زبان انگلیسی - رتبه 27 کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - فوق لیسانس آموزش زیان دانشگاه شهید بهشتی - با سابقه تدریس در دانشگاه های دولتی خوارزمی تهران و کرج؛ دانشگاه امام صادق؛ دانشگاه شهرکرد ... مترجم کتاب افسردگی اکتسابی چاپ انتشارات جهاد دانشگاهی - مدرس (ارشد) سابق کانون زبان ایران (بزرگسالان) - سابقه تدریس در آموزشگاه های معتبر تهران و شهرکرد


مشاهده پروفایل و شماره تماس امید فاضلی


پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


19- خانم رضوانه محمدی



تدریس تخصصی زبان انگلیسی از مبتدی Starter تا پیشرفته PTE و IELTS - دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی  PTE, IELTS, TTC - - دوره‌های فشرده مکالمه ویژه مهاجرین و تجار - برگزاری کلاسهای آنلاین - مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد - کلاسهای وکب و کالوکیشین - کلاسهای آمادگی آزمون پی تی ای - کلاسهای مکالمه در سفر ویژه مسافرتهای خارجی برای دوستان عزیزی که میخواهند در مدت کوتاهی به زبان انگلیسی مسلط شوند. کلاسهای رایتینگ از کاملا مبتدی تا آیلتس.


مشاهده پروفایل و شماره تماس رضوانه محمدی


20- سیده فاطمه قاضی میرسعید



دکتری آموزش زبان انگلیسی و دارای مدرک TESOL - دارای 15 سال سابقه تدریس در دانشگاه (تهران شمال - علوم و تحقیقات) - دارای گواهی معتبر آموزش مهارت های آزمون آیلتس IELTS Teacher Training Certificate - دارای گواهی TTC - دارای 20 سال سابقه تدریس زبان جنرال Speaking & Listening با جزوات و روش ابداعی خودم SLP - دارای 15 سال سابقه تدریس مهارت آزمون آیلتس با جزوه و بدون کتاب - دارای چهار مقاله آموزشی بین المللی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس سیده فاطمه قاضی میرسعید


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


سایر امکانات در کنار داشتن بهترین معلم زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر


هر جای ایران که ساکن هستید می توانید از امکانات دیگری برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی در کنار کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید. به عنوان مثال می توانید از سایت ها، نرم افزارها و اپلیکیشن های متعددی مانند Duolingo، Babbel، Rosetta Stone و ...برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی استفاده کنید. کتاب های بسیار خوبی هم برای یادگیری خودآموز زبان انگلیسی در منزل وجود دارد که می توان به Practical English Usage، Vocabulary In Use و کتاب Speakout اشاره نمود. البته کتاب های بسیار خوب دیگری هم در اینترنت موجود هست.


مطالعه نمائید: 20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان


نکته بعدی اینکه استفاده از کانال یوتیوب با درس‌های انگلیسی زبان هم می تواند بسیار در این زمینه مفید باشد. تعدادی از کانال های یوتیوب خوب برای آموزش زبان انگلیسی شامل موارد زیر است: Speak English With Mr.Duncan، BBC Learning English، EnglishClass 101.com، Rachel Is English.


علاوه بر موارد ذکر شده می توان از فیلم و سریال انگلیسی هم برای تقویت زبان انگلیسی استفاده نمود. البته بهترین معلم های زبان انگلیسی ایران چنین مواردی را هم به شما معرفی می نمایند. برای تسلط بیشتر بر زبان انگلیسی می توانید از فیلم ها و سریال هایی مانند Friends، Suits، فیلم The Godfather و .... استفاده نمائید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه که بهتر است فیلم های زبان انگلیسی ببینید یا سریال پیشنهاد می کنیم بر روی لینک فیلم مناسب برای تقویت زبان انگلیسی کلیک نمائید.



در کنار استفاده از کلاس های بهترین معلم های زبان می توانید از سایت هایی مانند https://www.learnenglish.de/، سایت https://www.cambridgeenglish.org/learning-english/ و ... هم برای آموزش زبان استفاده نمائید.


برای دانلود رایگان مطالب بسیار مفید در زمینه آموزش زبان انگلیسی که به یادگیری بهتر شما کمک می کند و آن را تسریع می بخشد بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.


دانلود گرامر و قواعد زبان


دانلود آموزش مکالمه زبان


دانلود کتب آموزشی زبان


دانلود سایر مطالب آموزشی زبان


مواردی که در این بخش ذکر شد برای تسلط بیشتر بر مکالمه زبان انگلیسی بسیار مفید است. البته پربازده ترین و موثرترین روش برای یادگیری سریع و عالی زبان انگلیسی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی است. اساتید برجسته مهمترین نکات و بهترین روش ها را در کمترین زمان به شما آموزش می دهند.


اگر قصد دارید قواعد زبان را یاد بگیرید، در کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب زبان مهمترین قواعد و گرامر زبان انگلیسی از جمله دنباله سوالی tag Question، جمله معلوم و مجهول در انگلیسی، جملات موصولی و جمله های مرکب، صفت مفعولی و فاعلی، گذشته کامل یا ماضی بعید Past perfect tense، جمله های شرطی، افعال وجهی must، should، may، can، اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش و ... توضیح داده می شود.


از جمله ویژگی های دیگر بهترین معلم های زبان ایران و کل جهان می توان به Imagination (تخیل و خیال پردازی)، Innovativeness (خلاقیت و نوآوری)، Interaction (تعامل و اثر متقابل)، Independent thinking (تفکر مستقل) و ... اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک کنید.


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image