ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران

بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران

بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان آنلاین، قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین، چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از تدریس مجازی کلاس زبان و .... توضیح داده می شود. در ادامه 16 معلم فوق العاده از بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند معرفی خواهند شد.
برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان ثبت نامی در همین سایت، شماره تماس مستقیم مدرسین و نرخ درخواستی اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کلیک کنید.


نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان آنلاین


برای اینکه با یکی از برترین مدرسین زبان به صورت آنلاین کلاس داشته باشید با لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس به صورت کامل بررسی نمائید. مطالعه مقاله 10 توصیه مفید برای استفاده حداکثری و بهینه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم در این زمینه مفید است. توصیه می شود با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده باشد و رشته تحصیلی ایشان هم زبان باشد. اساتیدی که مدرک آیلتس و تافل دارند را در اولویت قرار دهید. داشتن مدرک TTC هم برای اساتید مزیت به حساب می آید. نظرات شاگردهای قبلی اساتید را بخوانید و با استادی کلاس داشته باشید که شاگردهای قبلی ایشان رضایت کامل دارند.


می تونید فیلم نمونه تدریس معلم های خصوصی زبان انگلیسی را هم ببینید تا از انتخاب خودتان مطمئن شوید. بسیاری از اساتید ثبت نامی در همین سایت IranModares.com از دانشگاههای خوب و با معدل بالا فارغ التحصیل شده اند و به صورت آنلاین و با کیفیت بالا تدریس زبان را انجام می دهند. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم و نرخ کلاس ها هم ارائه شده است. در همین سایت اساتیدی با نمره آیلتس بالای 8 و حتی مدرسین نیتیو هم حضور دارند و می توانید با نرخ مناسب با یکی از بهترین اساتید کلاس خصوصی زبان آنلاین یا حضوری برگزار نمائید.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین به صورت کلی به نسبت کلاس های حضوری و به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است. به عنوان مثال اگر هزینه تدریس خصوصی حضوری یک استاد مجرب زبان 500 هزار تومان باشد، ایشان با نرخ 400 هزار تومان هر جلسه کلاس آنلاین را برگزار می کند. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید تقاضای تخفیف بیشتری هم بکنید. البته سعی کنید با استاد خوب و با تجربه کلاس داشته باشید و فقط روی ارزان بودن کلاس متمرکز نشوید. یک استاد خوب ممکن است هر جلسه مبلغ بیشتری را درخواست کند ولی در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر به شما مطالب را آموزش خواهد داد.


کلاس آنلاین زبان کاملا به صرفه است و بازدهی بالایی هم دارد. در زمینه قیمت کلاس های خصوصی زبان اینترنتی، مجازی و یا حضوری مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی مفید است. همانطور که گفته شد، تمام اساتید زبان ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در متن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند چه نرخی برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس مد نظر دارند. نکته بعدی اینکه قیمت پایین به معنی کم بودن کیفیت تدریس و یا نرخ بالا به معنی تدریس عالی نیست. هر چند که اساتید برتر با نرخ خیلی ارزان تدریس نمی کنند. در هر صورت باید نرخ کلاس را در کنار رزومه استاد و سوابق تدریس ایشان ببینید و بعد قضاوت کنید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید زبان انگلیسی خانم و آقا اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است.



چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از تدریس مجازی کلاس زبان


برای اینکه از کلاس های مجازی زبان انگلیسی بهترین نتیجه را بگیرید، در مرحله اول طبق توصیه هایی که در بالا ارائه شد سعی کنید با یکی از برترین اساتید زبان کلاس داشته باشید. کیفیت را فدای قیمت نکنید و با هر استادی کلاس برگزار نکنید. سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس را با دقت بررسی نموده و یک استاد عالی و فوق العاده را هماهنگ نمائید (بر روی عبارت معلم خصوصی زبان آنلاین کلیک کنید تا لیست مدرسین را ببینید).


نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم خوب درس بخوانید و مطالب را مرور نمائید. میزان نتیجه گرفتن شما از کلاس ها به مقدار زیادی به میزان فعالیت خودتان بستگی دارد. اگر خودتان مرور نکنید برترین اساتید هم نمی توانند شما را به نتیجه مطلوب برسانند. در کلاس های آنلاین از اینترنت با سرعت بالا استفاده نمائید و با تمرکز بالا به مطالب ارائه شده گوش دهید.


مطالعه کنید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


در این بخش 16 استاد و مدرس برتر و فوق العاده زبان انگلیسی آنلاین معرفی شده اند. اساتیدی که در این بخش معرفی شده اند جزو بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران هستند و به صورت انلاین زبان انگلیسی را به شما هر جای ایران که هستید تدریس می نمایند. این اساتید سابقه کاری بالایی دارند و با توجه به سطح فعلی زبان انگلیسی شما و هدفی که دارید (گرفتن مدرک آیلتس، کسب درصد بالا در زبان کنکور، تقویت مکالمه و گرامر و ....) بهترین تدریس را به شما ارائه می دهند.


1- مدرس برتر و باسواد زبان انگلیسی مازیار گودرزی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: نیویورک، آمریکا، دارای مدرک آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن - همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان - 25 سال سابقه تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مازیار گودرزی


2- مدرس فوق العاده زبان انگلیسی مهدی جعفری



سوپروایزر دپارتمان زبان انگلیسی آموزشگاه کنکور تدبیر از سال 1393 تاکنون - مدرس برگزیده موسسه مهاجرتی و تحصیلی خوارزمی - فارغ‌التحصیل رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه پلی تکنیک تهران - برگزاری ورکشاپ آموزشی برای دانش‌آموزان مدرسه علامه‌حلی - دارای سابقه برگزاری ورکشاپ‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی‌ برای دانشجویان


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی جعفری


3- مدرس با سواد و متعهد خانم پریسا رستمی



پریسا رستمی هستم. زبان انگلیسی را از 4 سالگی شروع کردم. کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی خوندم. بیشتر از 17 سال است که زبان انگلیسی تدریس میکنم. کلاسهایی که برگزار میکنم کاملا تضمینی هست. سالها با مدارس و آموزشگاه های معتبر تهران (کیش، جهاددانشگاهی واحد تهران، سفیران، سیمین،... ) همکاری داشتم. آموزش زبان انگلیسی با متد Audio Lingual - بدون کتاب جزوه فقط از طریق لحن زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود، بدون درگیری با گرامر به راحتی زبان انگلیسی را مانند زبان مادری صحبت کنید. از پایه تا آیلتس در 5 ترم بیست جلسه، با گذراندن ترم اول میتوانید به راحتی تمامی مکالمات روزمره خود را انگلیسی صحبت کنید بدون فکر کردن به ساختار گرامری و حتی در سفر هم می‌توانید نیاز خود را رفع کنید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس پریسا رستمی


4- مدرس با اخلاق و با سواد بهزاد بهرامی



دانشجوی دکتری زبانشناسی، شهید بهشتی تهران (۱۴۰۱) -  کارشناس ارشد زبانشناسی، دانشگاه بهشتی تهران (۱۳۹۷) - دارنده رتبه های 4 و 7 کنکور ارشد زبانشناسی همگانی - دارنده رتبه 4 کنکور دکتری زبانشناسی همگانی - مترجم شرکت های JTI و Pars Switch و چند موسسه مهاجرتی در داخل و خارج کشور - ابداع کننده تکنیک های 3in1 , Hierarchical, ASAP , PASAP , TSTB بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک آیلتس 8.5 سال 1397 با نمره های Speaking : 9 و Writing : 9‌ - مؤلف 4 کتاب مکالمه و 4 کتاب کنکوری چاپ شده - طراح دفتر مکالمه کاملآ اصولی و علمی بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک TTC و TESOL - دارنده بسته کنکوری حاوی 2 کتاب و 6 عدد DVD


مشاهده پروفایل بهزاد بهرامی


5- استاد برتر زبان انگلیسی آنلاین خانم فرزانه صفایی



کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی - کارشناس آزمونهای گاج، مبتکران و سنجش گزینه دو ماز و قلم چی - تدریس به مدت 15 سال در مدارس صبح امید، سلام، فرزانگان ۷، پاسداران، فرهیختگان و مبتکر نوین - مدرس برتر صدها رتبه 2 و 3 رقمی کنکور سراسری - سرگروه زبان دپارتمان تخصصی کنکور ذره بین (ندوشن سابق) برنامه ریزی، پشتیبانی در همه مقاطع تحصیلی - ارتقاء تضمینی نمرات در همه آزمون ها - 100% تضمینی با 19 سال سابقه درخشان در تهران و ایران


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه صفایی


6- معلم با سواد و متعهد زبان انگلیسی خانم ساحله خیرآبادی



آموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶. متد تدریس: پدید آورنده متد تدریس Comopedia. روش تدریس به گونه ای طراحی شده است که یادگیری با حافظه طولانی مدت صورت گیرد و از فراموشی زبان اجتناب شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله خیرآبادی


مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


7- مدرس با سواد و حرفه ای انگلیسی مصطفی پوررضا



استاد بین المللی زبان انگلیسی، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم و تحقیقات در رشته مترجمی زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس - تدریس به صورت حضوری و یا آنلاین (مجازی) تدریس در شمال تهران و غرب تهران مکالمه انگلیسی را یکبار برای همیشه در ۵۰ جلسه و بدون کتاب بیاموزید توسط استاد بین المللی زبان انگلیسی با ۱۷ سال سابقه تدریس در دانشگاه، موسسات آموزشی و شرکت ها، نویسنده کتاب های آموزش زبان انگلیسی در زمینه اصطلاحات، ضرب المثل ها و واژگان کاربردی زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مصطفی پوررضا


8- مدرس نیتیو و برتر زبان انگلیسی کورش یراقچیان



تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی (Native) با سابقه بیش از ۱۰ سال و مولف کتاب گفتگو در سفر به زبان انگلیسی ( انتشارات WILEY) زبان مادری استاد ، انگلیسی است که در روی جلد کتاب تکالیف شده ایشان ذکر شده است. استفاده از روش Intelligent Tracking در طول جلسات تدریس که موفقیت زبان آموزان را در کوتاهترین زمان در پی داشته است.


مشاهده پروفایل و شماره تماس کوروش یراقچیان


حتما بخوانید: آموزش مهمترین گرامر و قواعد زبان انگلیسی به زبان ساده همراه با مثال، فیلم آموزشی و جزوه


9- استاد فوق العاده زبان انگلیسی مهدی وحیدی



سابقه کار: 25 سال سابقه کار در آموزش پرورش، کارشناس مترجم انگلیسی - Learning English is “ as easy as pie “ - یادگیری انگلیسی، آسان و لذتبخشه، مشروط بر اینکه راه درست رو انتخاب کنیم. * یک معلم خوب لازمه که به مسیر آشنا باشه. * برای یک معلم صرفا بلد بودن مطلب کافی نیست، شیوه یاد دادن و تفهیم اون مطلب هست که تعیین کننده است. * تجربه ی تدریس یک معلم میتونه عامل خیلی مهمی باشه ( که البته کافی نیست ) * از استاد باید در مورد روش تدریسش سوال کنید و ببینید تا چه میزان منطقی و عملی بنظر میاد. * میتونید یک جلسه بصورت آزمایشی با استادی که انتخاب کرده اید تدریس بگیرید و بعد تصمیم بگیرید. * قطعا عوامل دیگری، مثل فصیح بودن، داشتن صدای مناسب، نداشتن مشکلات گفتاری، تلفظ مناسب و مواردی از این دست تاثیر بسیار زیادی در کیفیت آموزش خواهد داشت. * من انگلیسی رو از نقطه ی صفر شروع میکنم و در مدت ۶ تا ۸ ماه دانشجو رو به جایی میرسونم که از انگلیسش بتونه استفاده بکنه و لذت ببره. * پیشنهاد میکنم یک جلسه تدریس رو با من امتحان کنید تا طعم یادگیری آسان و لذتبخش رو بچشید. آموزش زبان به صورت جلسات شخصی سازی شده بر اساس متن ها و مواد تحصیلی مورد علاقه ی هر فرد به صورت آنلاین برگزار می شود و می توانید بعد از تعیین سطح رایگان، بسته به دلیل یادگیری زبان، در دوره های مکالمه محور و یا آزمون محور مثلا برای یادگیری مکامه یا برای تقویت زبان انگلیسی دبیرستان و کنکور و .... درخواست کلاس بکنید.


مشاهده پروفایل مهدی وحیدی


10- معلم خوب زبان خانم فرحناز اژدر



☆آموزش حرفه‌ای زبان انگلیسی برای کودکان،نوجوانان و بزرگسالان از سطوح مبتدی تا پیشرفته با به کار گیری به روزترین متودهای تدریس زبان انگلیسی ☆مدرس مجرب و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با بیش از 20 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های علمی سراسر کشور ☆برگزاری کلاس های حضوری در شهر تهران ☆برگزار کننده کلاس های غیر حضوری و آنلاین از سرتاسر ایران با بازدهی بالا و کیفیت تضمینی - آموزش مکالمه فشرده با بالابردن اعتماد به نفس توسط مدرس بین‌الملی با تجربه و تدریس بیش از دو دهه سابقه تدریس در آنکارا و استانبول. مترجم هم زمان برای شرکت‌ها و تدریس آیلتس تسول تافل و تی تی سی - زبان جدید, زندگی جدید - A new language, A new life - متد تدریس ویژه برای اساتید و مترجمین،(TTC) دانشجویان و دانش آموزان، متقاضیان مهاجرت، خانوادگی و انفرادی امادگی برای آزمون بین المللی IELTS , ToEFl و رسیدن به نمره مورد نیازتان، دو دهه سال سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: ایلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک تی تی سی TTC تسول TESOL عضو رسمی nlp از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) آموزش تی تی سی در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید.


مشاهده پروفایل فرحناز اژدر


مطالعه نمائید: 8 توصیه مهم برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


11- مدرس مجرب خانم محیا مهدوی



دارای سابقه تدریس خصوصی و گروهی و آنلاین ● مدرس آموزشگاه زبان معرفت، شعبه دختران و پسران ● مدرس آموزشگاه زبان پویش ● مدرس آموزشگاه زبان ایده شهرهای مناسب جهت تدریس: اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک، وایین،وائین، شهرک جعفریه،شهرک مریم، شهرک اندیشه، کرج، طالقانی، تهران، تهرانسر - 15 دقیقه پایان هر جلسه به بحث آزاد اختصاص داده می شود تا شما هر آنچه یادگرفته اید را به کار ببرید و صحبت کنید


مشاهده پروفایل محیا مهدوی


عبارت های کلیدی: مدرسین برجسته آنلاین زبان انگلیسی در تهران و کل ایران، تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و فرانسه برای کودکان و نوجوانان به صورت حرفه ای - دارای مدرک TTC مخصوص کودک و نوجوان از موسسات بین المللی - تدریس آنلاین با جدیدترین متدهای اموزشی و نرم افزارهای آموزش آنلاین - تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تمام کشور - آموزش همراه بازی و سرگرمی به کودکان زیر دبستان - آموزش همراه فیلم و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان


حتما بخوانید: بهترین کلاس زبان آنلاین و هزینه کلاس آنلاین زبان انگلیسی


12- خانم صدیقه فرجی



تدریس در آموزشگاهای زبانیران، زبانکده، سفیر و کیش - تدریس آنلاین در بستر اسکایپ, گوگل میت , و ادبی کانکت - معرفی وب سایتهای آموزشی به عنوان منابع تکمیلی، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی - مدرک سطح پیشرفته Advance دارای مدرک T.T.C، TEFL از دانشگاه تهران، گواهینامه E_citizen - مدرک Business English


مطالعه کنید: تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی


13- محمد اصل غفاریان



رشته تحصیلی: کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، سابقه تدریس دروس زبان به مدت 15 سال (از سال 86) مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...) افتخار بنده موفقیت 98% زبان آموزانیست که توانسته اند دوره های مکالمه و آیلتس را با مهارت کافی در صحبت کردن روان به اتمام برسانند.


14- استاد برتر زبان مجازی و حضوری محمدرضا حمزه یی



8 سال سابقه تدریس - برگزاری دوره های آیلتس ، TCF ، TEF در موسسات معتبر تهران - برگزاری دوره های بحث آزاد ، فیلم ، موزیک - دارای مدرک فرانسه B2+ TCF از CENTRE DE LANGUE FRANCAIS - دارای مدرک آیلتس 7.5 آکادمیک - تدریس کالوکیشن های ضروری - تدریس رایتینگ Task1 ، Task 2 ) Academic , General) دارای مدرک تدریس بین المللی زبان انگلیسی و فرانسه - برگزاری کلاسهای مکالمه فشرده در موسسات معتبر تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمدرضا حمزه یی


15- خانم رضوانه محمدی



• دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی( PTE, IELTS, TTC) • برگزاری کلاسهای آنلاین - لاسهای وکب و کالوکیشین - کلاسهای آمادگی آزمون پی تی ای - کلاسهای رایتینگ از کاملا مبتدی تا آیلتس. تدریس مکالمه زبان انگلیسی در ۱۲ جلسه ( مطابق سطح شما)= یک ماه


مطالعه تدریس زبان انگلیسی آنلاین و 10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان هم مفید است.


16- خانم یاسمن نظری



مدرس معتبر (یاسمن نظری) دارای مدرک بین المللی تدریس TESOL Canada و همچنین سایر مدارک تخصصی شامل IElTS,CAE,FCE با بیش از ۵ سال سابقه تدریس. کلاس های انلاین با ۴۰ درصد تخفیف برگزار میگردد. با سختی های یادگیری زبان انگلیسی خداحافظی کنید. دوره آنلاین فقط مختص مکالمه زبان


استخدام معلم زبان آنلاین


اگر استاد زبان هستید و می خواهید در زمینه آموزش زبان فعالیت داشته باشید و در جستجوی آگهی های استخدام تدریس زبان آنلاین هستید، در همین سایت ایران مدرس عضو شوید و تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی زبان در ارتباط باشید. ارتباط مستقیم با زبان آموزان و جذب شاگرد مستقیم به نسبت استخدام شدن به عنوان معلم زبان بازدهی بالاتری دارد و درآمد بیشتری کسب می کنید. اساتیدی در همین سایت حضور دارند که جزو بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران می باشند و سال های سال است که با درج تبلیغ در این وب سایت به صورت حضوری و آنلاین شاگرد و زبان آموز جذب می کنند. شما هم در کنار استخدام شدن در موسسات و همکاری با آموزشگاههای زبان می توانید در همین سایت ایران مدرس عضو شده و تبلیغ خودتان را درج کنید.


عبارت های کلیدی: بهترین مدرسین زبان آنلاین 100 درصد تضمینی، اساتید برجسته زبان آنلاین تهران و کل ایران، طراح و مبتکر روش آموزشی (PLM (Picture Learning Method - فارغ‌التحصیل دوره تخصصی آموزش از راه دور (Distance learning) از دانشگاه Helsinki کشور فنلاند در فوریه 2020  تدریس زبان انگلیسی به بزرگسالان و متقاضیان آزمون آیلتس. تدریس زبان تخصصی بازرگانی (Business English) با تمرکز بر چهار توانایی خواندن شنیدن مکالمه و مقاله نویسی در آزمون آیلتس آکادمیک. علاوه بر موارد گنجانده شده کلمات و گرامر لازم برای ارتقاع نمره آیلتس به زبان آموز داده میشود. دارای مدرک بین المللی تیسول و آیلتس اکادمیک، دارای سابقه برگزاری ورکشاپ آموزشی برای دانش‌آموزان مدرسه علامه‌حلی و ورکشاپ‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی‌ برای دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک، دانشگاه تهران، دانشگاه شریف، دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، مدرس برگزیده موسسه مهاجرتی و تحصیلی خوارزمی


برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید: استخدام معلم زبان آنلاین بدون سابقه و با سابقه در تهران و کل ایران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 10000 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image