ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا ۱۰۰ درصد تضمینی

شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا ۱۰۰ درصد تضمینی

شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا ۱۰۰ درصد تضمینی


اگر در جستجوی شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا هستید که به صورت حرفه ای و ۱۰۰ درصد تضمینی در زمینه تدریس زبان، مکالمه، کنکور و ... در تهران و کرج و کل ایران به صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارند ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل معلم های زبان انگلیسی خانم و آقا بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


نحوه مشاهده شماره بهترین مدرسین زبان انگلیسی تضمینی در ایران مدرس


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار موفق، مجرب و فوق العاده ای حضور دارند و می توانید با بهترین معلم های زبان انگلیسی در این وب سایت در ارتباط باشید. بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک کنید تا لیست کامل معلم های خصوصی زبان و شماره تماس مستقیم ایشان را مشاهده کنید. در ضمن در مقاله 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل هم تعدادی از برترین مدرسین زبان خانم و آقا که کیفیت تدریس عالی و تضمینی دارند را هم معرفی کرده ایم. برای تمام اساتید می توانید شماره تماس مستقیم ایشان، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، رزومه کاری و سوابق تدریس و تحصیل استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و اطلاعات کامل دیگری را مشاهده نموده و بدون واسطه و با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید. بسیاری از اساتید جلسه اول را آزمایشی و رایگان برگزار می کنند.


چون شماره تماس مستقیم مدرسین زبان در این وب سایت ارائه شده است این امکان را دارید که با خود استاد مستقیم حرف بزنید و کلاس را هماهنگ نمایید. این بسیار خوب است چون واسطه حذف می شود و هزینه اضافه تر پرداخت نمی کنید. در ضمن وقتی با استاد حرف می زنید در همان ۳ دقیقه حرف زدن متوجه خواهید شد که می خواهید با این استاد کلاس داشته باشید یا خیر. البته اطلاعات بسیار کاملی هم برای هر استاد در اختیار دارید. در ضمن اساتیدی که تضمینی کار می کنند در متن تبلیغ خودشان آن را نوشته اند. برخی از مدرسین زبان نتیجه را تضمین می نمایند و برخی دیگر کیفیت تدریس خودشان را. در این زمینه باید با خود اساتید حرف بزنید.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می گردد: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی و هماهنگ کردن کلاس با نرخ مناسب


همانطور که گفته شد، در اختیار داشتن شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی زبان انگلیسی باعث می شود واسطه حذف شده و در نهایت بتوانید کلاس ها را با نرخ مناسب تری هماهنگ نمایید. البته برای تمامی اساتید برجسته زبان انگلیسی و آیلتس در همین سایت ایران مدرس هزینه درخواستی ایشان ذکر شده است. بنابراین در کنار دیدن رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین می توانید نرخ درخواستی هر استاد را ببینید و یک معلم خصوصی خوب با هزینه مناسب برای خودتان انتخاب نمایید. هر چند که توصیه می شود ارزان بودن کلاس ها ملاک اصلی شما نباشد.



با مدرسین عالی کلاس داشته باشید و اگر برای هر جلسه نرخ بیشتری از شما بگیرند در عوض کیفیت تدریس ایشان بسیار بالا و تضمینی است. اگر استادی در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته است با ایشان تماس بگیرید یا به ایشان پیامک دهید و هزینه را بپرسید. همان طور که گفته شد برای تمامی مدرسین در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است.


اگر در زمینه قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی سوال دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1401 و 1402



مزایای در اختیار داشتن شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی زبان انگلیسی


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس برای معلم های خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس شماره تلفن، شماره موبایل و یا شماره ثابت ایشان ارائه شده است. اینکه شما به شماره تماس مستقیم اساتید و معلم های خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس دسترسی داشته باشید مزایای زیادی دارد. اولا اینکه می توانید با خود استاد مستقیم حرف بزنید و در همان بازه زمانی که حرف می زنید بیشتر از هر نوشته و مدرکی می توانید متوجه شوید که با این استاد می خواهید کلاس داشته باشید یا خیر. ممکن است استاد زبان انتخابی شما معلم بسیار خوبی باشد ولی لهجه مشخصی داشته باشد که خیلی خوشایند شما نیست و در تماس تلفنی مشخص می شود که تمایل ندارید با ایشان کلاس داشته باشید. یا شاید استادی که در صفحه خودش افتخارات زیادی را نوشته است در تماس تلفنی مشخص گردد که اعتماد به نفس خوبی ندارد یا تکیه کلام مشخصی دارد و نمی خواهید با ایشان کلاس داشته باشید.


نکته بعدی اینکه در این حالت چون مستقیم با خود مدرس زبان حرف می زنید و واسطه ای در کار نیست، در نتیجه می توانید از استاد تقاضای تخفیف نمائید و در کل کلاس ها با نرخ مناسبتری برگزار می گردد. به عنوان جمع بندی می توان گفت ارتباط مستقیم با اساتید زبان باعث می شود با شناخت و آگاهی بیشتری مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


نحوه بهتر نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در کلاس های تضمینی


دقت کنید وقتی حرف از تضمینی بودن کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می زنیم منظور این نیست که خودتان لازم نیست هیچ کاری بکنید و استاد شما را به بهترین نتیجه می رساند! اتفاقا اساتید برتر زبان انگلیسی وقتی ادعا می کنند کلاس های تضمینی دارند همان ابتدای کار به شما خواهند گفت که برای عالی نتیجه گرفتن باید خودتان هم همکاری کنید. قدم اول برای اینکه بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید این است که یک معلم خصوصی زبان خوب و عالی انتخاب کنید. استادی را انتخاب نمائید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشد و سابقه کاری بالایی داشته باشد. در همین سایت ایران مدرس مدرسین بسیار خوبی حضور دارند و تعدادی از بهترین اساتید و معلم های زبان را در مقاله بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران معرفی نموده ایم. پس برای عالی نتیجه گرفتن باید در انتخاب خودتان دقت کنید و یک معلم حرفه ای و سطح بالا انتخاب نمائید.



در مرحله بعد برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید. مثلا اگر در یک هفته 5 ساعت کلاس زبان دارید حداقل 5 ساعت هم برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید. باید لغات جدید را مرور کنید و تمریناتی که استاد به شما می دهد را با دقت و حتی بیش از آنچه که ایشان خواسته است انجام دهید. اینکه چقدر خوب پیشرفت کنید 70 درصد به خودتان بستگی دارد و 30 درصد به استاد زبان شما. البته در انتخاب استاد دقت کنید چون یک معلم برجسته نه تنها عالی تدریس می کند بلکه تمرینات مناسب هم به شما می دهد که در نهایت نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 303 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image