ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 روش مفید و موثر برای داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی

10 روش مفید و موثر برای داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی

10 روش مفید و موثر برای داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این مقاله 10 راهکار و روش مفید و موثر برای داشتن بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارائه می گردد. اگر می خواهید یک معلم خصوصی زبان انگلیسی بسیار خوب (خانم یا آقا) با قیمت عالی و بهترین و مناسبترین نرخ داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا و نرخ درخواستی و شماره تماس مستقیم هر استاد در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید است.



1- بررسی لیست کامل معلم های خصوصی زبان در همین سایت ایران مدرس

در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را می توانید مشاهده نمائید. اگر می خواهید یک معلم خوب زبان انگلیسی با قیمت و نرخ مناسب داشته باشید لیست مدرسین زبان ثبت نامی در همین سایت را با دقت بررسی نمائید و با هر معیار و قیمتی که در نظر دارید یک معلم خوب را می توانید انتخاب نمائید.

2- زودتر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی زبان برای امتحان یا کنکور

اگر قصد دارید برای موفقیت در امتحان و یا کنکور از کلاس های خصوصی زبان استفاده کنید و نرخ مناسب هم برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است هر چه زودتر کلاس ها را شروع کنید. اوایل ترم و در زمان هایی که تا برگزاری کنکور و امتحانات زمان زیادی باقی مانده است معمولا مدرسین با قیمت ارزانتری کلاس برگزار می کنند.

کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب




3- اصرار نداشتن بر ارزان بودن قیمت هر جلسه کلاس خصوصی زبان

نکته بسیار مهم این است که درست است که قیمت مناسب برای کلاس های زبان بسیار خوب است و همه می خواهیم که با نرخ مناسبتری خدمات را دریافت کنیم، اما در نظر داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت نکنید. سعی کنید از بین اساتیدی که رزومه کاری و سوابق تدریس خوبی دارند با استادی کلاس داشته باشید که نرخ بهتری را درخواست کرده است. فقط به دلیل ارزان بودن کلاس ها با هر استادی کلاس برگزار نکنید.



4- مطالعه و مرور مطالب در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی

اگر در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید و مطالب تدریس شده را مرور کنید در نهایت تعداد جلسات کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کل شما کاهش خواهد یافت. اگر خودتان مطالب را مرور نکنید استاد زبان مجبور خواهد شد هر جلسه مطالب قبلی را مرور کند و در نتیجه از زمان کلاس گرفته خواهد شد. بنابراین خودتان هم خوب درس بخوانید. در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی ارائه شده است و در زمینه نرخ تدریس زبان در آموزشگاه و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد، تهران، کرج، اصفهان و ... توضیح داده شده است. در ادامه تعدادی از این مقالات هم معرفی خواهند شد.

مطالعه
هزینه تدریس خصوصی زبان و کلاس خصوصی ارزان زبان انگلیسی هم مفید است.

5- استفاده از کلاس های نیمه خصوصی زبان انگلیسی و هزینه کمتر

برای داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان، روش دیگری که وجود دارد این است که از کلاس های نیمه خصوصی استفاده کنید. با یکی از دوستان و یا همکلاسی های خودتان در کلاس های خصوصی زبان شرکت کنید و هزینه را بین خودتان تقسیم نمائید. مثلا اگر هزینه یک جلسه کلاس خصوصی زبان با یک استاد مجرب و خوب 150 هزار تومان باشد، ایشان کلاس نیمه خصوصی را با 180 هزار تومان برگزار می کند و هر نفر مبلغ 90 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. یعنی 40 درصد ارزانتر خدمات دریافت خواهید کرد. حق الزحمه تدریس زبان و نرخ تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در مقالات متعدد در همین سایت ایران مدرس توضیح داده شده است.



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی

6- برگزاری کلاس آنلاین و استفاده از 20 درصد تخفیف

اگر می خواهید کلاس های خصوصی زبان را با قیمت مناسب و بهترین قیمت داشته باشید یکی از بهترین راهکارها استفاده از کلاس های آنلاین است که معمولا 20 درصد تخفیف دارد. به عنوان مثال، یک مدرس خوب زبان که مثلا در زمینه تدریس خصوصی آیلتس هر جلسه را با قیمت 200 هزار تومان به صورت حضوری برگزار می کند کلاس های آنلاین را با هزینه 150 هزار تومان برای شما برگزار خواهد کرد. در کلاس آنلاین وقت مدرس زبان در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود در نتیجه ارزانتر هم کلاس را برگزار خواهد نمود.

حتما بخوانید:
بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی

7- هماهنگ کردن کلاس با مدرسین نزدیک به خودتان

اگر می خواهید از کلاس های زبان به صورت حضوری استفاده کنید بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که به خودتان نزدیک است. به این ترتیب وقت ایشان در مسیر کمتر تلف می شود و با نرخ کمتری کلاس را برگزار خواهد نمود. البته هزینه کلاس زبان و هزینه تدریس خصوصی زبان کودکان و بزرگسالان به عوامل متعددی بستگی دارد ولی در هر صورت این پارامتر هم می تواند در کاهش نرخ کلاس ها موثر باشد. از بین دو استاد که هر دو اساتید خوبی هستند و مورد تایید خودتان می باشند با معلمی کلاس زبان داشته باشید که به خودتان نزدیک تر است.



8- درخواست تخفیف برای تعداد جلسات بالا

در نظر داشته باشید که قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان، تهران و یا هر جای دیگر ایران عدد ثابت و مشخص و از قبل تعیین شده ای نیست. از درخواست تخفیف هراس نداشته باشید و خصوصا اگر تعداد جلسات بالایی را لازم دارید حتما تخفیف بخواهید. برای تعداد جلسات بالا اکثر مدرسین تخفیف در نظر می گیرند.

این مقاله خوب را هم از دست ندهید:
بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران

9- معرفی شاگرد جدید به معلم زبان و گرفتن تخفیف برای کلاس های خودتان

اگر استادی که با ایشان کلاس را شروع کرده اید استاد خوبی است و از نحوه تدریس ایشان راضی هستید می توانید ایشان را به دوستان و همکلاسی های خودتان معرفی کنید و در عوض از خود استاد برای کلاس های خودتان تخفیف بخواهید. اساتید از این ایده استقبال خواهند کرد چرا که تعداد شاگرد بیشتر برای ایشان به معنی درامد بالاتر است و به این ترتیب درامد معلم زبان شما از درامد تدریس زبان در اموزشگاه هم بیشتر شده و در نتیجه حتما به شما تخفیف خواهد داد.

10- استفاده از کلاس خصوصی برای مباحثی که بیشتر اشکال دارید

اگر برای استفاده از کلاس های خصوصی زبان هزینه مشخصی را در نظر دارید و نمی خواهید از آن مقدار بیشتر خرج کنید می توانید به صورت انتخابی در مهمترین مطالبی که اشکال دارید از کلاس خصوصی استفاده کنید. مباحث با اهمیت کمتر را خودتان بخوانید و برای مواردی که اشکالات زیادی دارید از معلم خصوصی کمک بگیرید.

کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image