ارتباط مستقیم با 30694 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی جدیدترین قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در سال 1402 و 1401

جدیدترین قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در سال 1402 و 1401

جدیدترین قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در سال 1402 و 1401

در این مقاله در رابطه با نرخ های به روز شده و آپدیت شده تدریس خصوصی زبان و جدیدترین قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در سال 1402 و 1401 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید با معلم خوب زبان و با نرخ مناسب کلاس داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.
برای مشاهده لیست کامل اساتید خصوصی زبان، شماره تماس مستقیم مدرسین خانم و آقا و نرخ درخواستی هر استاد زبان آنلاین و حضوری بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کلیک کنید.
در جدول زیر قیمت درخواستی تعدادی از مدرسین خصوصی مجرب زبان انگلیسی در سال 1402 و 1401 برای جلسه یا هر ساعت تدریس زبان را می توانید مشاهده نمائید.

با توجه به اطلاعات ارائه شده در جدول بالا موارد زیر حائز اهمیت است:
1- قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال های 1402 و 1401 از 85 هزار تومان تا 800 هزار تومان و حتی بیشتر برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس زبان متغیر است. البته باید قیمت درخواستی هر استاد را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید. به صورت متوسط نرخ کلاس های زبان را می توان 200 تا 300 هزار تومان در نظر گرفت.
2- دقت کنید که با هر نرخی می توانید یک معلم و استاد خوب زبان را در همین سایت ایران مدرس برای خودتان انتخاب نمائید. همانطور که در تصویر بالا هم نمایش داده شده است، اساتید مجرب زبان که حتی مدرک دکتری هم دارند با نرخ مناسبی خدمات تدریس خصوصی زبان را ارائه می کنند. کافی است بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین خوب زبان حاضر در همین سایت ایران مدرس، نرخ کلاس ها و شماره تماس مستقیم اساتید را ببینید و یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید.
مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل
3- برخی از مدرسین به جای اینکه هزینه دقیق درخواستی خودشان را ارائه کنند از عبارت هایی مانند توافقی، بسته به کلاس متغیر است، با توجه به سطح و مبحث متفاوت است و .... استفاده کرده اند. اگر می خواهید با این اساتید کلاس داشته باشید می توانید از طریق شماره تماس ارائه شده برای هر مدرس با ایشان تماس بگیرید و نرخ کلاس را بپرسید. برای تمامی اساتید حاضر در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم و بدون واسطه ارائه شده است.
4- واضح است که در سال 1402 و 1401 یا هر زمان دیگری نرخ کلاس خصوصی زبان به سطح کلاس هم بستگی دارد. به عنوان مثال نرخ کلاس زبان مدرسه با قیمت تدریس خصوصی آیلتس متفاوت است. آزمون آیلتس، تافل و .... اهمیت بالایی دارد و در نتیجه نرخ کلاس های خصوصی مرتبط با آن به نسبت کلاس های خصوصی مبتدی زبان انگلیسی بالاتر است. بنابراین باید این موارد را هم در نظر داشته باشید تا در انتخاب معلم خصوصی خودتان درست عمل کنید.
حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و لیست 12 استاد برتر زبان
5- نرخ کلاس های خصوصی زبان به پارامترهای مختلفی از جمله مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد زبان، سابقه کاری و تجارب استاد، تعداد جلسات، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، محل برگزاری کلاس، سطح مبحث تدریسی و .... بستگی دارد. کلاس های آنلاین زبان از 20 تا 50 درصد به نسبت کلاس های حضوری ارزان تر است. - جدیدترین قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی 1402 و 1401


قیمت درخواستی استاد زبان - مدرک تحصیلی استاد - سابقه کاری معلم خصوصی زبان
400 هزار تومان جلسه 90 دقیقه ای    کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی    از سال 86
شروع از 150 هزار تومان    فوق لیسانس ادبیات انگلیسی    9 سال
هر ساعت 600 هزار تومان    دکتری آموزش زبان انگلیسی    23 سال
بسته به کلاس متغیر است    دکتری زبان و ادبیات انگلیسی    6 سال
از 85 هزار تومان برای 1 جلسه    دکتری مترجمی زبان انگلیسی    13 سال
100 هزار تومان برای هر ساعت تدریس    فوق لیسانس ECO college    10 سال
با توجه به سطح و مبحث متفاوت است    لیسانس مترجمی زبان انگلیسی    7 سال
320 هزار تومان هر جلسه تدریس زبان    دکتری DBA    5 سال
200 هزار تومان برای هر جلسه    لیسانس مترجمی زبان انگلیسی    25 سال
جدیدترین قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی 1402 و 1401
ایران مدرس www.IranModares.com


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3104 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image