ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی حمیده سلطانی (17 سال سابقه تدریس موفق)
مشخصات مدرس
آموزش تضمینی زبان انگلیسی به سبک آکسفوردتوسط دانش آموخته آکسفورد انگلستان همراه با گواهینامه معتبر
از سایت این آگهی دیدن نمایید

آموزش تضمینی زبان انگلیسی به سبک آکسفوردتوسط دانش آموخته آکسفورد انگلستان همراه با گواهینامه معتبر

زبان شما، مرز دنیای شماست...
با من همراه باشید در :
دوره های تربیت مدرس زبان و کسب درامد دلاری از داخل ایران
-دوره های تضمینی مکالمه شنیداری گفتاري ELC بدون فراموشی همراه با رجیستری آکسفورد انگلستان و گواهینامه پایان دوره -
- آمادگی آیلتس و تافل تضمینی به همراه مشاوره و اموزش اخذ پذیرش تحصیلی
- آموزش گرامر کاربردی
در مورد دوره منحصر به فرد مکالمه بدون فراموشی ELC بیشتر بدانیم:
✅همانطور که می دانید جمله سازی به زبان انگلیسی و استفاده از جمله های انگلیسی در موقعیت مناسب، دغدغه اکثر زبان آموزان می باشد. اگر شخصی به تمام موقعیت ها و مکالمات آنها مسلط باشد، ولی توانایی جمله سازی را نداشته باشد،نمی تواند ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کند.این شخص فقط قادر است در حد ابتدایی و با استفاده از جملات ناقص صحبت کند و نمی تواند منظور خود را به درستی بیان کند. به نظر شما،چه کاری باید انجام دهیم تا با این مشکل مواجه نشویم؟ و چرا؟
⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
✅جواب شما این است. شما باید جمله هایی آماده ای را در ذهن خود داشته باشید که ، آنها را از قبل تمرین کرده و به آنها مسلط شده باشید. با این کار در هر موقعیت  از مکالمه و جمله های کامل و مناسب برای برقراری ارتباط استفاده می کنید. همچنین اعتماد به نفس شما برای روبرو شدن با هر شخص در هر موقعیت بالا می رود.

✅زبان انگلیسی 400 قالب مهم و اساسی دارد، با یادگیری اونها شما براحتی میتوانید مکالمه کنید.
شاید درابتدا کمی فکرکنید وبعدصحبت کنید، اما بعداز گذشت مدتی از این تمرین ، ذهن شما بصورت خودکار وناخودآگاه شروع به تبدیل جملات ازفارسی به انگلیسی میکنه، وبراحتی مکالمه میکنید. دقیقا مثل تمرین رانندگی میمونه، ابتدا شما با فکر دنده هارو عوض میکنید ، اما بعداز مدتی تمرین باذهن ناخودآگاهتون و بدون فکر این کارو انجام میدید.
✅در دوره مکالمه طی 50 جلسه ، من به شما تمام قالبهای موردنیاز مکالمه رو آموزش میدیم، و شما براحتی قادر به برقراری ارتباط با افراد خارجی خواهید بود.

عبارت های کلیدی: تدریس زبان با قیمت مناسب به صورت مجازی و آنلاین برای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و سایر شهرهای ایران با بهترین کیفیت و تضمینی، زبان انگلیسی کنکور با بهترین کیفیت، مجازی و به صورت آنلاین، شرق تهران - معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب در تهران و کرج و کل کشور به صورت حضوری و آنلاین و مجازی با بهترین نرخ، استاد آیلتس تضمینی، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی کنکور، writing رایتینگ، اسپیکینگ speaking و مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ، غرب تهران، شمال تهران، شهرک غرب، سعادت آباد، فرشته و سایر محلات و مناطق تهران و شرق تهران، آیلتس و تافل در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان انلاین، معلم زبان خصوصی در منزل، تدریس زبان در تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، آموزش فشرده زبان انگلیسی، اندیشه، اسلام شهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، پیشوا، دماوند، رباط کریم، ری، شمیرانات، شهریار، قدس، قرچک، فیروزکوه، ملارد، ورامین، پرند، فردیس، بهترین قیمت، ارزان، دبیرستان و راهنمایی، آموزش فشرده زبان، تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، مهرشهر کرج، عظیمیه، جهانشهر کرج ، شمال تهران، غرب تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، شرق تهران، تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلوار پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، محدوده خیابان فرشته، مدرس، دبیر، استاد، آموزش زبان، معلم مجرب، البرز، زبان عمومی و تخصصی 1 و 2 دانشگاه، بهترین نرخ، زبان با قیمت مناسب، توسط خانم در منزل شما، مجازی، اینترنتی و آنلاین، ویژه دانش آموزان دختر، کلاس زبان عالی، معلم زبان خوب، هزینه کلاس زبان، مهاجرت تحصیلی و کاری، تدریس به صورت آنلاین برای زنجان، قزوین، کرج و کل ایران و جهان، مکالمه، TOEFL

حمیده سلطانی (17 سال سابقه تدریس موفق)
رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: EDU آکسفورد انگلستان
شهر: تهران آنلاین کل کشور
سابقه کار: 17
خوب است بدانید:
حمیده سلطانی (17 سال سابقه تدریس موفق)، از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 11607 بازدید داشته است.
09330982583
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
بازدید: 11608

محصولات ثبت شده توسط حمیده سلطانی (17 سال سابقه تدریس موفق)

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
2
2
آرزو گودرزی ۱۴۰۲/۲/۵

من بعد از سال ها گپ تحصیلی با خانم سلطانی و شیوه و کتاب های معرفی شده از سمتشون تمام لایه های پنهان زبانم بازسازی شد و لول آپ مجدد شدم ، و بزرگترین مشخصه تدریس ایشون که قابل تحسین هست به نظرم ارامش و صبوری ایشون در اموزش هست من با کلی استرس سر کلاس مواجه بودم اما هر جلسه با کمال ارامش و تسلط مطالب رو به بنده اموزش میدهند. در یک کلام جزو بهترین های زبان .

0
1
حمیده سلطانی (دانش آموخته آکسفورد انگلستان) ۱۴۰۲/۲/۴

من بعد از صدها بار که کلاس زبان رفتم و هربار از استرس و عدم یادگیری ولش کردم، با اموزش خاص تیچر سلطانی اول اعتماد به نفسم بالا رفت بعد بیشتر از قبل به مکالمه انگلیسی علاقمند شدم و واقعا ازیشون ممنونم . الان هم به راحتی تا سطح متوسط را گذروندم و میتونم صحبت کنم.

3
0
Mojtaba afrasiabi ۱۴۰۱/۸/۱۳

Hi I should confess that all your teachers team are so experienced and respected . I enjoyed watching your website . Thanks alot

1
4
مژگان ۱۴۰۱/۲/۱۹

تدریس عالی دارند.کلاسها تمام بخش های اموزش زبان را در برمیگیره و تدریسشون تک بعدی نیست،روان تدریس می کنند و باعث اعتماد به نفس می شوند.و در تمام ساعات پاسخگوی سریع به سوالات و رفع اشکالات زبان آموز هستنددر یک کلام استاد بی نظیری هستند

0
3
بهمن نوری ۱۴۰۰/۱۲/۱۰

سلام . جهت آموزش آنلاین فشرده مکالمه و مکاتبه حرفه ای

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی