ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی

جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی

جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی

در این مقاله در رابطه با جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب معلم خصوصی زبان انگلیسی توضیح داده می شود.اگر معلم یا دبیر زبان انگلیسی هستید و یا توانایی تدریس زبان را دارید با طمالعه این مقاله متوجه خواهید شد که چگونه می توانید به عنوان مدرس زبان انگلیسی درآمد خوب و بالایی داشته باشید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


جذب و استخدام مدرس زبان انگلیسی


برای اینکه بتوانید به عنوان مدرس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و شاگرد جذب کنید در حقیقت شرایط خاصی لازم نیست. البته ممکن است برخی از آموزشگاههای زبان شرایطی را در نظر داشته باشند ( مطالعه مقاله شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی در این زمینه مفید است)، اما اگر خودتان بخواهید به عنوان معلم خصوصی زبان شاگرد جذب کنید و مستقل عمل نمائید شرایط خاصی لازم نیست. اگر می خواهید در رابطه با نحوه شروع تدریس خصوصی و یا قوانین تدریس خصوصی زبان یا هر درس دیگری اطلاعاتی را بدست آورید مطالعه مقاله قوانین تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاه و چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم را از دست ندهید. ممکن است شما که در حال مطالعه این مقاله هستید بخواهید به عنوان مدرس زبان در آموزشگاهها جذب شوید و در رابطه با شرایط جذب در آموزشگاهها سوال دارید.


به عنوان مثال برخی از شرایط جذب مدرس زبان در کانون زبان به این صورت است: 1- حداقل سن 22 سال تمام 2- دارا بودن مدرک پايان تحصيل دانشگاهی در مقطع کارشناسی و بالاتر. البته این شرایط اولیه برای شرکت در آزمون زبان است و افرادی که مدرک آیلتس و تافل با نمره بالا دارند از شرکت در آزمون کتبی معاف می شوند. این برخی از شرایط جذب مدرس زبان در کانون زبان ایران بود. برای اطلاعات بیشتر به سایت این موسسه www.ilireg.ir مراجعه نمائید. به عنوان مثال در یکی از موسسات معتبر زبان هم این اطلاعات ارائه شده است: شیوه‌های استخدام مدرس زبان انگلیسی - جذب مدرس زبان انگلیسی از طریق برنامه عادی: از طریق این برنامه متقاضیانی که سابقه تدریس کمتر از 5 سال دارند و یا تصمیم به آغاز حرفه تدریس زبان انگلیسی را دارند می توانند اقدام کنند. البته بازهم بهتر است به سایت موسسه های آموزش زبان مراجعه کنید.


مطالعه کنید: فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و کسب درامد از آموزش زبان



در رابطه با شرایط استخدام رسمی اساتید در یکی از موسسات معتبر زبان (برای اولین بار در ایران) در وب سایت توضیح داده شده است: شرط ورود به این سیستم، تدریس مداوم به مدت حداقل 6 ماه و کسب رتبهء کیفی (QT=1) و دارا بودن رفتار حرفه ای می باشد. اساتید بر اساس حفظ ردهء کیفی به ترتیب به رده های Platinum و Gold ، Silver ارتقاء می یابند. برای ورود به ردهء Platinum دارا بودن رتبهء IELTS 8 نیز الزامی است. شرط ارتقاء هر سطح به سطح بعدی یک سال تدریس مداوم با حفظ کیفیت رتبهء یک است. در ادامه در رابطه با شرایط جذب مدرس زبان در موسسه کیش توضیح داده می شود.


شرایط جذب مدرس در موسسه کیش به این ترتیب است: اداره آموزش موسسه علوم و فنون کیش در زمینه های جذب اساتید، آموزش دوره های تخصصی اساتید و مربی گری زبان های انگلیسی و غیر انگلیسی نیروی متخصص جذب و تربیت می نماید. شرایط: 1- داشتن حداقل 18 سال سن 2- داشتن کارت پایان خدمت ( برای داوطلبین آقایان ) - مراحل جذب مدرس: 1. پرکردن فرم درخواست ( application form ) - فرم درخواست تکمیل شود. 2. ارائه رزومه به همراه 1 قطعه عکس و کپی شناسنامه – کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی جهت تشکیل پرونده 3. شرکت در آزمون کتبی جذب مدرس 4. شرکت در مصاحبه جذب مدرس پس از قبولی در آزمون کتبی 5. ثبت نام جهت دوره GE  و TTC تی تی سی. 6. شرکت در آزمون عملی پایان دوره 7. تکمیل پرونده اداری و حراست 8. معرفی به شعبه جهت تدریس (این شرایط جذب و استخدام استاد زبان به عنوان نمونه ارائه شده است و برای کسب اطلاعات به روز باید با خود موسسات در ارتباط باشید).



مطالعه کنید: روشهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی



ممکن است در شهرستانهای مختلف هم آموزشگاهها برای جذب مدرس شرایط خاص خودشان را داشته باشند. ولی در هر صورت اگر بر زبان انگلیسی مسلط هستید و به آن علاقه دارید می توانید جذب و استخدام موسسات و آموزشگاههای زبان شوید. البته در نظر داشته باشید که جذب شدن در آموزشگاههای زبان به عنوان مدرس تنها راهکار برای کسب درآمد از تدریس زبان نیست. شما می توانید خودتان هم به صورت مستقل و بدون واسطه برای جذب شاگرد اقدام نمائید. در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در رابطه با راهکارهای مختلف جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و سایر دروس توضیحات کاملی ارائه شده است. مقالات دیگری هم که در بالا معرفی شد را مطالعه نمائید.


البته اگر در یک آموزشگاه معتبر مانند کانون زبان، سفیر، کیش و ... به عنوان مدرس زبان مشغول باشید مسلما جذب شاگرد خصوصی توسط خودتان هم کار راحتتری خواهد بود. چرا که مدرس زبان بودن در یک موسسه معتبر می تواند رزومه خوبی برای شما باشد و افراد ترجیح می دهند با شما کلاس داشته باشند. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت مستقل و بدون واسطه هیچ شرایط ویژه ای لازم نیست. کافی است بر زبان انگلیسی 100 درصد مسلط باشید و به تدریس آن علاقه داشته باشید. می توانید از شبکه های اجتماعی و یا همین سایت ایران مدرس برای جذب شاگرد استفاده نمائید. در همین سایت ثبت نام کنید و تبلیغ خودتان را درج نمائید. مشخصات شما نمایش داده شده و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی زبان موثر و پربازده مقاله تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان را بخوانید.


جمع بندی و نتیجه گیری


اگر می خواهید به عنوان مدرس زبان انگلیسی و یا معلم خصوصی زبان در آموزشگاهها و موسسات جذب و استخدام شوید شرایطی که به عنوان مثال تعدادی از آنها در بالا ذکر شد را باید داشته باشید. شرط سنی معمولا وجود دارد و برخی مدارک لازم است. در ضمن معمولا یک آزمون کتبی و مصاحبه هم وجود دارد. اگر مدرک تافل و آیلتس داشته باشید کار شما راحت تر هم خواهد شد. اگر این مدارک را داشته باشید حتی می توانید در زمینه تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس هم فعالیت داشته باشید و درآمد بالایی کسب کنید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به صورت مستقل و بدون واسطه، شرایط و مدارک خاصی لازم نیست. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید و یا در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی فیلم آموزشی قرار دهید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم می توانید تبلیغ خودتان را ثبت نمائید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1402 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد. برای موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی دو شرط بسیار مهم لازم است:


1- بر زبان انگلیسی به صورت کامل مسلط باشید و آن را خوب بلد باشید.


2- به تدریس خصوصی زبان علاقه داشته باشید و خودتان از آموزش و تدریس آن لذت ببرید.


اگر این شرایط را دارید، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای شما بسیار گزینه خوبی است چرا که پرمتقاضی ترین زمینه برای کلاس خصوصی و گروهی می باشد.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) و حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان هم مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 34232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image