ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی سیمین زندی (دارای نمره آیلتس 8 آکادمیک)
مشخصات مدرس

آموزش زبان انگلیسی توسط مدرس با آیلتس ۸ اکادمیک

✅دانشجوی اسبق دانشگاه ویندزور کانادا و Sop writer سفارت کانادا ✅ با متد امریکایی آموزش, مبتدی ها ۵ سال را در دو سال تکمیل میکنند ✅کلاس کاملا بر پایه اسپکینگ و اموزش گرامر حین مکالمه ✅دوره ی ۱۰ جلسه ای رایتینگ آیلتس ۷ ✅ تجربه تدریس آنلاین در کانادا و اروپا ✅ پشتیبانی انلاین روزانه ✅دوره فریدیسکاشن.
در این روش خبری از متدهای کلاسیک و کشدار آموزش زبان که هنوز در آموزشگاههای ایران جریان دارد نیست . متد تدریس من مطابق با متد روز دنیا و آموزش بر پایه ی اسپیکینگ میابشد و گرامر حین مکالمه آموزش و اصلاح میشود بنابراین برای زبان آموز کاربرد گرامر درونی میشود. این متد توصیه شده از جانب زبان شناسان مطرح دنیاست که به آموزش زبان دوم به کمک متدهای آموزش زبان مادری در کودکان تاکید دارند.
تخصص من کار کردن با آن دسته از زبان اموزانی است که سالها در کلاس های زبان شرکت کرده اند و بعد از هزینه های هنگفت مالی و روحی، سرخورده از این کلاسها هنوز قادر به مکالمه کردن نمی‌باشند.
کابوس مواجهه با گرامر برای همیشه در کلاسهای من برای زبان آموز حل خواهد شد.
بر اساس سطح زبان آموز و هدف آتی فرد، کتاب مناسب ایشان معرفی خواهد شد و البته روش ما در خواندن کتاب های مختلف با آنچه در آموزشگاههای جریان دارد کاملا متفاوت است و از کتاب برای ارتقا اسپیکینگ فرد استفاده میشود
برای تمام کلاسها پشتیبانی در واتس اپ انجام خواهد شد.
هر جلسه کلاس بر پایه مکالمه حول محور یک موضوع خاص است که باعث میشود دامنه لغات کاربردی و موضوعی زبان آموز ارتقا یابد. سایر اسکیل ها نیز در کنار اسپیکینگ ارتقا می باید.

عبارت های کلیدی: زبان انگلیسی کنکور با بهترین کیفیت، مجازی و به صورت آنلاین، شرق تهران - معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب در تهران و کرج و کل کشور به صورت غیر حضوری و آنلاین و مجازی با بهترین نرخ، استاد آیلتس، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی کنکور، writing رایتینگ، اسپیکینگ speaking و مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ، آیلتس و تافل در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان انلاین، معلم زبان خصوصی ، تدریس زبان در تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، چهار دیواری، تهران ویلا، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، استاد آیلتس خوب تضمینی، تدریس خصوصی، آموزش فشرده زبان انگلیسی، راهنمایی و دبیرستان، زبان عمومی دانشگاهی، زبان با قیمت مناسب، تدریس خصوصی توسط خانم در منزل شما، تضمینی، محدوده خیابان فرشته، مدرس و استاد زبان انگلیسی برجسته در محدوده شمال تهران، تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، آموزش فشرده مکالمه و گرامر زبان در تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلوار پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، تدریس خصوصی توسط خانم در منزل شما و به صورت آنلاین و مجازی، کنکور، دانشگاهی، متوسطه اول و دوم، دبیرستان

سیمین زندی (دارای نمره آیلتس 8 آکادمیک)
رشته تحصیلی: _
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشجوی سابق دانشگاه ویندزور کانادا
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران آنلاین کل کشور
هزینه تدریس: ساعتی ۳۰۰ هزار تومان
سابقه کار: 13سال
خوب است بدانید:
سیمین زندی (دارای نمره آیلتس 8 آکادمیک)، از تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 818 بازدید داشته است.
09120394856
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۱۴
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۳/۲/۱
بازدید: 819

رزومه مدرس

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
بهناز موسوی ۱۴۰۳/۲/۸

خیلی کلاس ایشون کاربردیه و واقعا استاد آموزش گرامر به زبان ساده هستند یعنی من این همه کلاس رفته بودم این طوری گرامر رو نفهمیده بودم.

1
0
مژده میرزایی ۱۴۰۳/۲/۶

برای مصاحبه کاری ازشون چند جلسه کمک گرفتم و موارد خوبی رو آموزش دادند.

1
0
شادی رفیعی ۱۴۰۳/۲/۴

خیلی روان و واضح توضیح میدن و گرامر رو میشه عمیقا درک کرد. ازشون ممنون هستم به ارتقا مکالمه من خیلی کمک کردند.

1
0
روشا مقدمی ۱۴۰۳/۲/۳

استاد مسلط و کاربلدی هستند و دقیقا میدانند که زبان آموز را در چه مسیری راهنمایی کنند. من واقعا از سطح صفر بعد از ۶ ماه به اواسط اینترمدیت رسیدم

0
0
مرجان محمدی ۱۴۰۳/۲/۳

ایشان بسیار در قبال شاگرد احساس مسیولیت میکنند . و انصافا روش تدریس ایشان میانبر روشهای آموزشگاهی است

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی