ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری و بدست آوردن بیشترین درآمد از آن توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه از تدریس زبان به درآمد عالی برسید ادامه این مقاله را بخوانید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی


نحوه کسب درآمد بالا و عالی از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


در همین سایت (ایران مدرس) مقالات متعددی در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از زبان انگلیسی، چگونگی فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در این زمینه، راهکارهای مختلف برای جذب شاگرد و بیشتر پول درآوردن از تدریس زبان و سایر دروس، راهکارهای افزایش بازدهی کلاسها و ... توضیحات زیادی داده شده است و مقالات متعددی را می توانید در این زمینه مطالعه نمائید. به عنوان مثال مطالعه مقاله زیر در این زمینه و در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی و حتی سایر دروس می تواند مفید و موثر باشد: روشهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


بهترین توصیه ها برای کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


به هر حال در ادامه و در همین مقاله هم در زمینه نحوه کسب درآمد حداکثری از تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می شود. مواردی وجود دارد که در مقالات قبلی هم به آن اشاره شده است و برای بدست آوردن درآمد بالا در زمینه تدریس خصوصی زبان باید در آن زمینه ها خوب عمل کنید. قبل از آنکه موارد متفاوتی گفته شد در رابطه با زمینه هایی که عملکرد مدرسین حتما باید در آن زمینه ها خوب باشد تا بتوانند درآمد بالایی کسب کنند به صورت مختصر توضیحاتی ارائه می گردد. اولین زمینه ای که لازم است برای کسب درآمد حداکثری از تدریس زبان انگلیسی در آن زمینه خوب عمل کنید تسلط خود شما بر مطالبی است که درس می دهید.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


اگر زبان انگلیسی متوسطه و دانشگاه تدریس می کنید بر لغات و کلمات مربوط به آن باید خوب مسلط باشید و حضور ذهن کامل را داشته باشید. شاید برای همه عادی باشد که معنی و مفهومی یک لغت جدید را یادشان برود. ولی در کلاسهای خصوصی این موارد تعبیر به بی سوادی مدرس شده و کلاسها کنسل می گردد. دانش اموز یا دانشجو در این کلاسها انتظار دارد که شما به صورت 100 درصدی مسلط باشید و اگر خصوصا در یکی دو جلسه اول لغت، گرامر و یا اصطلاحی را بلد نباشید دید بدی در ایشان نسبت به شما ایجاد می کند و شاید ترجیح بدهند کلاسها را با مدرس دیگری ادامه دهند. در کار تدریس خصوصی یک شاگرد ممکن است در طول سه چهار سال درس و تحصیل، اگر از کار شما رضایت داشته باشد، دهها جلسه کلاس با شما برگزار کند و در بسیاری از موارد هم جذب یک شاگرد جدید کار خیلی راحتی نیست.



پس نباید با عدم تسلط بر درس و بلد نبودن مطالب در کلاس شاگردهای خودتان را از دست بدهید. پس در تدریس زبان انگلیسی متوسطه و دانشگاه بسیار خوب است که قبل از حضور در کلاس درس را مرور مختصری بکیند تا هم به اندازه کافی حضور ذهن داشته باشید و هم در کلاس بسیار آماده نشان دهید. حفظ شاگردهایی که دارید درست مانند جذب شاگرد جدید در کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان مهم است.


مطالعه نمائید: دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی


نحوه کسب موفقیت بزرگ از تدریس خصوصی مکالمه زبان


اگر مکالمه زبان انگلیسی تدریس می کنید، در این حالت هم با روشهایی که خودتان به عنوان یک تحصیلکرده و مدرس زبان بهتر می دانید باید تلاش کنید تسلط صد در صدی داشته باشید و دایره لغات خودتان را مرتبا افزایش دهید و با دیدن فیلم و اخبار و .... حضور ذهن خودتان را به صورت کامل حفظ کنید. بلد بودن اصطلاحات جدید و پرکاربرد و استفاده از آنها در مکالمات و راهنمایی درست شاگردهایتان برای یادگیری سریع تر مکالمه زبان در این کلاسها بسیار مهم است.


در زمینه راهکارهای آموزش سریعتر مکالمه زبان مطالعه کنید و از روشهای پربازده تری برای یادگیری آن توسط شاگردهایتان استفاده نمائید. خودتان باید به صورت کامل مسلط باشید و در عین حال با ارائه یک روند درس و راهنمایی درست به نتیجه گرفتن بهتر و سریعتر شاگردهایتان کمک کنید. پس در این حالت هم مهم است که خودتان مسلط باشید و روان حرف بزنید و در کلاسهای تدریس خصوصی عملکرد درستی داشته باشید.


تدریس خصوصی زبان انگلیسی زمینه ای عالی برای کسب درآمد بسیار خوب


اگر در زمینه تدریس زبان انگلیسی کنکور فعالیت دارید زمینه بسیار پردرآمدی را برای فعالیت انتخاب کرده اید ولی به هر حال مسئولیت سنگین تری هم متوجه شما است. در کلاسهای تدریس زبان کنکور فقط اینکه بر درس مسلط باشید کافی نیست. البته کاملا لازم است که مطالب برای خودتان جا افتاده باشد ولی در کنار ان موارد دیگری هم باید در نظر گرفته شود. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور زبان کمی سخت تر هم می باشد.


در این حالت خود شما باید بر تست های کنکور سالهای گذشته زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید. این تست ها را باید به خوبی بررسی کرده باشید و نکات مهم آن را استخراج کرده باشید. در ضمن باید یک برنامه ریزی و روند درست برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان را مد نظر داشته باشید به گونه ای که مطمئن باشید با اجرای این برنامه شاگردهای شما در کنکور نتیجه خوبی خواهند گرفت. در ایام کنکور زمان بسیار مهم است و اگر مواردی که در این کلاسها ارائه می کنید از قبل روی آن فکر شده باشد می توانید در حداقل زمان بهترین کار را برای شاگردهایتان انجام دهید و آنها را در کنکور به موفیت برسانید. مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور درآمد خوب و بالایی دارند ولی البته از قبل در خودشان امادگی های لازم را ایجاد کرده اند ویک برنامه مدون و عالی برای نتیجه گرفتن شاگردهایشان در نظر دارند.


پیشنهاد می شود بخوانید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا


درآمد تدریس زبان انگلیسی


کسب درآمد رویایی به عنوان معلم خصوصی آیلتس


اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل؛ المپیاد زبان و ... هم فعالیت داشته باشید، مانند آنچه در مورد زبان انگلیسی کنکور گفته شد، در این حالت هم علاوه بر تسلط بر مطالبی که در آزمونها مطرح می شود باید با آگاهی از نحوه برگزاری هر آزمون و انتظاراتی که از شاگردهای شما می رود با یک برنامه ریزی خوب در جلسات تدریس خصوصی مهمترین مطالب ارائه گردد. فعالیت در زمینه تدریس تافل، آیلتس، المپیاد زبان و سایر آزمونهای زبان انگلیسی به نسبت تدریس زبان متوسطه و دانشگاه سطح تسلط بالاتری را لازم دارد و اگر قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید باید تسلط خودتان را هم بیشتر و بیشتر افزایش دهید.


برای موفقیت در کار تدریس زبان و کسب درآمد حداکثری از این کار به اندازه کافی در زمینه تسلط بر درس مطلب ارائه شد. مسلما خیلی مهم است که بر دروسی که تدریس می کنید صد در صد مسلط باشید. در همین سایت (ایران مدرس) در این رابطه ودر مقالات مختلف بارها و بارها تاکید شده است. البته نکته دیگری هم باید در نظر گرفته شود. اگر شما واقعا با آموزش، یادگیری و در نهایت به تدریس زبان انگلیسی علاقه داشته باشید به صورت اتوماتیک و خود به خودی در این زمینه مطالعه می کنید و چون خودتان به این درس علاقه دارید در فهم، یادگیری، آموزش و در نهایت در انتقال مفاهیم عملکرد بهتری خواهید داشت. پس می توان گفت که داشتن علاقه به درس زبان هم خیلی برای موفقیت در این زمینه مهم است و اگر می خواهید این نوع کار و شغل را به عنوان یک کار اصلی در نظر داشته باشید بهتر است در مرحله اول از علاقه خودتان نسبت به زبان انگلیسی و فعالیت در این زمینه مطمئن شوید.


حتما بخوانید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق تر عمل کنیم و درآمد بالاتری داشته باشیم؟


سایر عوامل موثر بر درآمد مدرسین خصوصی زبان انگلیسی


در ادامه سراغ سایر عواملی می رویم که می توانند در کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی موثر باشد. مسلما یک عامل خیلی مهم این است که چه تعداد شاگرد دارید و آیا در جذب شاگرد به اندازه کافی موفق بوده اید یا نه. البته در شروع کار ممکن است همه ی مدرسین تعداد شاگردهای کمی داشته باشند و در نتیجه در سالهای اول تدریس درامد خیلی بالایی نداشته باشید.


ولی به هر حال اگر خوب تدریس کنید و متفاوت از بقیه باشید، اگر هوای شاگردهایتان را داشته باشید و نتیجه گرفتن آنها مهمترین دغدغه شما باشد، اگر به تدریس کیفیت کار خودتان را در زمینه تدریس زبان افزایش دهید و از روشهای منحصر به فرد برای افزایش بازدهی کلاسها استفاده کنید، چنانچه حمایت صد در صدی از شاگردهایتان به عمل آورید و اکثر افرادی که با شما کلاس دارند خوب نتیجه بگیرند فکر می کنید تعداد شاگردهای شما کم باقی خواهد ماند؟ مسلما اینطور نیست. در هر زمانی افراد و مردم حاضر هستند برای دریافت خدمات خوب پول بپردازند و اگر شما در زمینه کار تدریس خوب عمل کنید مسلما شاگردهای زیادی را جذب خواهید کرد.


در بسیاری از موارد مدرسین خوب و موفق شاگردهایی که دارند را از طریق شاگردهای قبلی و قدیمی خودشان جذب می کنند. یعنی شاگردهای قبلی انها رضایت کامل داشته اند و شاگردهای جدیدی را به ایشان معرفی می کنند. این اتفاق می تواند برای شما هم بیافتد. دقت کنید که جذب شاگرد جدید در حالت عادی و معمولی خودش راحت نیست و در عین حال هزینه هم دارد. مثلا اگر از طریق آموزشگاه شاگرد جذب کنید باید هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ کلاس را به ایشان بدهید. یا اگر بخواهید مثلا در روزنامه برای کار خودتان تبلیغ کنید باز هم هزینه پرداخت خواهید کرد. در ضمن، افرادی که می خواهند کلاس خصوصی زبان داشته باشند از شما هیچ شناختی ندارند و از بین دهها مدرس دیگر شاید شما را انتخاب کنند و یا نکنند.


ولی در حالتی که شاگردهای قدیمی شما با اطمینان از نحوه تدریس وکیفیت کلاسها، شما را به افراد دیگر معرفی می کنند هم هزینه ای برای جذب شاگرد پرداخت نکرده اید و هم کلاسها را می توانید با قیمت بهتری هماهنگ نمائید. بنابراین، با توجه به مطالب ارائه شده ارائه تدریس با کیفیت و به نتیجه رساندن شاگردهایی که همین الان دارید (حتی اگر یک شاگرد دارید) می تواند خودش راهکار بسیار خوبی برای جذب شاگردهای بیشتر و کسب درآمد بالا از تدریس زبان باشد.


مطالعه نمائید: روشهای کاربردی و موثر کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


درآمد مدرسین زبان انگلیسی


نکات مهم برای کسب موفقیت های بزرگ در زمینه تدریس خصوصی زبان


یکی از نکات مهم دیگری که برای کسب موفقیت های زیاد در این زمینه داشته باشید این است که بتوانید خودتان و توانایی های خودتان را خوب تبلیغ کنید. ممکن است شما خیلی عالی زبان انگلیسی را تدریس کنید و شاگردهای قبلی شما کاملا موفق بوده باشند، ممکن است روشهای منحصر به فرد و عالی ای برای تدریس زبان داشته باشید و جزواتی در اختیار داشته باشید که برای موفقیت در امتحان زبان، زبان کنکور، مکالمه، گرامر و .... بسیار مفید باشد، شاید شما درشهر محل سکونت خودتان جزوه 10 مدرس اول باشید ولی به هر حال تا برای خودتان تبلیغ نکنید آیا کسی متوجه این موارد خواهد شد؟ مسلما نه.


باید از تمامی روشهای ممکن برای تبلیغ قابلیت ها و توانایی هایی که در زمینه تدریس زبان دارید استفاده کنید. ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای خودتان وبلاگی بزنید. در سیستم های وبلاگ دهی مانند بلاگ، بلاگفا، بلاگ اسکای، میهن بلاگ و .... به راحتی و به صورت رایگان می توانید یک وبلاگ داشته باشید. در این وبلاگ در زمینه نحوه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی مطلب قرار دهید و جزوه و سوال امتحانی و ... معرفی کنید و در عین حال برای خدمات تدریس زبان خودتان هم تبلیغ کنید.


این اولین قدم برای بهتر شناخته تر شدن شما است. در حالت سطح بالاتر می توانید کمی هزینه کنید و سایتی برای خودتان داشته باشید. بسیاری از مدرسین از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام و .... برای تبلیغ کار خودشان استفاده می کنند و این هم یک راهکار خوب برای شما می تواند باشد. در ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس خصوصی بالا است می توانید در روزنامه هم تبلیغ بدهید و یا تراکت توزیع کنید. در نهایت ارتباط گرفتن با آموزشگاهها و سایر همکاران هم می تواند راهکارهای خوبی باشد.


این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس


راهکار عالی برای جذب شاگرد بیشتر اساتید خصوصی زبان


راهکار بسیار خوب دیگری که برای جذب شاگرد بیشتر می توانید به صورت کامل روی آن حساب کنید این است که آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان (و یا در صورت تمایل به صورت ویژه) در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد (برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید).


با درج تبلیغات تدریس در این سایت، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت و این روش می تواند برای جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل تبلیغ خودتان را درج نمائید تا بعد از تایید مدیریت سایت نمایش داده شود. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است و برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان می تواند کاملا موثر باشد. البته در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.


تبلیغات تدریس ویژه مزایایی به شکل زیر دارد:


• آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و در بخش تدریس خصوصی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند.


• وقتی کاربران از طریق گوگل و با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و .... وارد سایت ایران مدرس می شوند ابتدا مدرسین ویژه را خواهند دید.


• به تناسب دروسی که هر استاد تدریس می کند، آگهی های تدریس ویژه علاوه بر صفحه اصلی سایت ایران مدرس و بخش تدریس خصوصی، در کنار هزارن جزوه آموزشی، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور و همچنین در بخش کنکور ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد.


• کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی به مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند بیشتر اعتماد می کنند.
تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد بسیار می تواند موثر باشد و از هر جای ایران می توانید شاگرد جذب کنید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و به همین دلیل ثبت آگهی تدریس در ان کاملا موثر است. البته با توجه به مطالبی که در مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد ارائه شده است، باید متن آگهی تدریس زبان خودتان را خوب بنویسید و این بسیار در افزایش بازدهی آگهی شما موثر است.


تدریس انگلیسی


جمع بندی و نتیجه گیری


با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درآمد حداکثری از تدریس خصوصی زبان انگلیسی باید در زمینه های مختلفی عملکرد خوبی داشته باشید. به صورت کامل بر درس زبان انگلیسی مسلط باشید، در صورت علاقه به تدریس زبان ان را به عنوان کار اصلی خودتان انتخاب کنید، از شاگردهای خودتان حمایت صد در صدی داشته باشید، کار خودتان را با استفاده از شیوه های مختلف (وبلاگ و سایت، تبلیغات اینترنتی، شبکه های اجتماعی و ....) تبلیغ کنید و در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2491 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image