ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی

درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی

درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارائه می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و در رابطه با درآمد تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی زبان

عوامل موثر بر درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی

عوامل زیادی بر درآمد مدرسین خصوصی زبان اثر می گذارد. به عنوان مثال شهر محل تدریس بر درآمد مدرس اثر می گذارد. اساتیدی که در شهرهای بزرگ مشغول به تدریس هستند معمولا پول بیشتری از این کار بدست می آورند. البته اساتید سایر شهرستانها هم در حال حاضر با انجام تدریس خصوصی آنلاین می توانند به درآمدهای خوبی برسند. عامل دیگری که بر میزان درآمد مدرسین زبان اثر می گذارد مقطع تحصیلی است. اساتیدی که زبان دانشگاهی را تدریس می کنند به نسبت اساتیدی که زبان متوسطه درس می دهند معمولا هزینه بیشتری دریافت می کنند. مدرسین زبان کنکور اگر معروف شوند و خوب کار کنند درآمدهای خیلی بالایی خواهند داشت. بنابراین اگر قصد دارید از کار آموزش زبان به صورت خصوصی پول زیادی بدست آورید و توانایی انجام آن را دارید در زمینه تدریس زبان کنکور فعالیت کنید. اساتیدی که آیلتس و تافل درس می دهند هم درآمد خوب و بالایی دارند.سابقه تدریس استاد، نرخی که استاد برای کلاس های خودش مشخص می کند و روش هایی که برای جذب شاگرد استفاده می نماید، باور هر مدرس به میزان درآمدی که می تواند بدست آورد و .... هم می تواند عوامل موثر دیگری باشد.

مطالعه مقاله
روشهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.



حقوق مدرسین زبان در آموزشگاههای زبان

به وضوح باید گفته شود که اگر در جستجوی درآمدهای بالا هستید فکر کار کردن با آموزشگاهها را باید از سرتان بیرون کنید. البته اگر می خواهید تجربه کسب نمائید و تازه کار هستید خوب است که با آموزشگاهها همکاری داشته باشید اما در هر صورت اساتیدی که درآمدهای خیلی بالا دارند شاگردهای خودشان را از روش های دیگری جذب می کنند. آموزشگاهها برای اینکه توانایی رقابت داشته باشند معمولا نرخ هر ساعت تدریس زبان را زیاد اعلام نمی کنند و خودشان هم درصدی از حق التدریس را بر می دارند و در نتیجه برای استاد مبلغ زیادی باقی نمی ماند. البته اگر در حال حاضر با آموزشگاهها همکاری می کنید می توانید به جای قطع همکاری با موسسه، روش های دیگری را هم برای جذب شاگرد امتحان کنید. مثلا در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کنید و تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی زبان در ارتباط باشید. در ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند. می توانید از شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد و رسیدن به درآمدهای بالا استفاده کنید. مطالعه مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در زمینه جذب شاگرد مفید است.

نحوه کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی زبان


برای اینکه از تدریس خصوصی زبان درآمد بیشتری کسب کنید باید تسلط خودتان را افزایش دهید. اگر بتوانید در زمینه تدریس زبان کنکور و یا آیلتس و تافل فعالیت داشته باشید درآمد بسیار خوبی خواهید داشت. روش های جدیدی را برای جذب شاگرد امتحان کنید تا تعداد شاگردهای بیشتری داشته باشید. اگر همین شاگردهایی که دارید را به موفقیت برسانید پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد. وقتی شاگردهای شما راضی باشند شما را به دیگران معرفی خواهند کرد و حتی با هزینه های بیشتر هم حاضر خواهند بود با شما کلاس داشته باشند. در همین سایت ایران مدرس نمونه فیلم تدریس خودتان را ثبت کنید. بر روی عبارت نمونه فیلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا ویدیوهای ثبت شده توسط اساتید در همین سایت ایران مدرس را ببینید. برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق تر عمل کنیم و درآمد بالاتری داشته باشیم؟ مفید است.



تخمین درآمد یک معلم و مدرس خصوصی زبان انگلیسی

فرض کنید یک استاد و معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان مبلغ 120 هزار تومان را دریافت کند. اگر این استاد به صورت متوسط 4 جلسه کلاس در روز برگزار نماید درآمد ماهانه ایشان از تدریس خصوصی زبان 14400000 تومان خواهد بود. اگر متوسط در روز 3 جلسه کلاس برگزار نماید درامد ایشان حدود 11 میلیون تومان در ماه خواهد بود. البته حقوق مدرسین زبان آموزشگاهها به این عددها شاید نرسد. البته اساتید زبان برای کلاس زبان به صورت جلسه ای ممکن است نرخ های متفاوتی را دریافت نمایند. اگر یک معلم زبان برای هر جلسه تدریس 50 هزار تومان دریافت کند و 4 جلسه در روز داشته باشد حقوق ایشان 6 میلیون تومان در ماه خواهد بود. اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و تافل فعالیت دارند برای هر جلسه ممکن است 250 هزار تومان و بیشتر هم دریافت نمایند. این اساتید اگر 4 جلسه در روز برگزار کنند درامد ماهیانه ای معادل 30 میلیون تومان خواهند داشت. مدرسین زبان کنکور که برند و شناخته شده هستند برای هر جلسه ممکن است نرخ 500 ازر تومان هم دریافت کنند و با همان 4 جلسه در روز حقوق ایشان به 60 میلیون تومان در ماه و بیشتر هم می رسد. هدف از ارائه این تخمین ها این بود که شما در زمینه درامد یک معلم زبان اطلاعاتی را به صورت تخمینی بدست آورید. البته برای برگزاری این تعداد جلسه کلاس خصوصی باید به اندازه کافی شاگرد داشته باشید و روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و به صورت حضوری و آنلاین تدریس کنید.

پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید:
چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟

مزیت های فعالیت در زمینه آموزش خصوصی زبان

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان مزیت های زیادی دارد. اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید و توانایی و تسلط خوبی هم دارید بهترین زمینه برای تدریس خصوصی همین زبان انگلیسی است. زبان انگلیسی مانند درس های دیگر نیست که فقط در ایام امتحانات متقاضی داشته باشد و در ایام تعطیلات اتفاقا متقاضیان آن بیشتر خواهند شد. زبان انگلیسی بسیار مورد نیاز است و افراد برای یادگیری زبان فقط محدود به دوران مدرسه و دانشگاه نیستند. افراد مختلف با اهداف متفاوت قصد دارند زبان یاد بگیرند و این فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد بالا از زبان انگلیسی است. اساتیدی که به صورت مداوم روی خودشان کار می کنند و تسلط خودشان را افزایش می دهند می توانند به سرعت پله های ترقی را طی نموده و پول بسیار خوبی از فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بدست آورند.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 24352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image