ارتباط مستقیم با 30674 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی

شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی

شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی

در این بخش در رابطه با شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی و پاسخ به سوال آیا تدریس خصوصی مجوز می خواهد؟ توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در زمینه مجوز تدریس خصوصی سوال دارید خواندن ادامه این مطلب می تواند مفید باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


مجوز تدریس خصوصی


در حقیقت، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت رسمی مجوزی لازم نیست. شما اگر بخواهید به عنوان یک معلم و استاد در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید بدون هیچ مجوزی می توانید فعالیت خودتان را در این زمینه شروع نمائید. البته اگر بخواهید به صورت رسمی آموزشگاه تدریس خصوصی و یا آموزشگاه علمی داشته باشید، در این حالت داشتن مجوز لازم خواهد بود. اما فرض کنید که شما با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس می گیرید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید. یا در حالت دیگر مثلا در روزنامه و یا در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com که به صورت اختصاصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد، تبلیغ ثبت می کنید و مستقیما شاگرد جذب می نمائید. یا ممکن است با همکاران خودتان به صورت غیر رسمی یک گروه آموزشی تشکیل دهید. در هر کدام از این حالتها بدون داشتن مجوز خاصی می توانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، شاگرد جذب کنید و درآمد کسب نمائید.


مشاهده ویدیوی فیلم آموزشی نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان را هم به شما پیشنهاد می کنیم.


موارد لازم تدریس خصوصی


البته نکته ای را باید در نظر داشت و آن هم این است که هر چند فعالیت در زمینه تدریس خصوصی مجوز خاصی را لازم ندارد ولی با این وجود باید مواردی را رعایت کرد تا مشکل خاصی پیش نیاید. اگر شما خودتان به صورت مستقل و بدون واسطه قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید بهتر است در برخورد با شاگردانتان و والدین آنها مواردی را رعایت نمائید تا هم مشکل خاصی برای خود شما پیش نیاید و هم اینکه متضرر نشوید. به عنوان مثال، بهتر است همان ابتدای کار قیمت کلاس ها دقیقا مشخص شود و حتی بهتر است قراردادی هم داشته باشید.


مطالعه قوانین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس هم مفید است.



نحوه تسویه هزینه کلاس


نکته بسیار مهم اینکه حتما هزینه کلاس ها را جلسه به جلسه تسویه کنید تا بعداد مشکل خاصی بابت پرداخت ایجاد نشود. چون کلاس های تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می گردد بهتر است پوشش مناسب و ادب و نزاکت هم در نظر گرفته شود. نکته دیگر اینکه برای مدرسین خانم اگر طرف مقابل را خوب نمی شناسند و اعتماد ندارند بهتر است کلاس ها در آموزشگاه برگزار شود. در نظر گرفتن این موارد از مجوز تدریس خصوصی مهم تر است و باید مورد توجه قرار گیرد. البته همانطور که گفته شد، اگر قصد دارید به صورت رسمی آموزشگاه تدریس خصوصی داشته باشید مجوزهای لازم را باید اخذ نمائید. معلم خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، زیست و یا هر درس دیگری که هستید، مطالب ارائه شده در این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.


مطالعه مقاله قوانین تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاه هم مفید است.


جمع بندی و نتیجه گیری


با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی در پاسخ به سوال: آیا تدریس خصوصی مجوز می خواهد؟ به صورت کلی می توان گفت جواب خیر است و برای فعالیت در این زمینه و همکاری با آموزشگاهها مجوز خاصی لازم نیست. می توانید علاوه بر همکاری با موسسات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس که بزرگترین سایت تدریس ایران است عضو شوید و تبلیغ خودتان را درج نمائید تا به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام نموده اند. توصیه می شود رزومه کاری خودتان را به صورت کامل و با در نظر گرفتن صداقت کامل ثبت نمائید تا افراد متقاضی کلاس خصوصی با شما تماس بگیرند. عضویت در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمای می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.


این فیلم را هم ببینید: فیلم انواع روش های جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 50523 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
آسیه عابدی جابری سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳

کارشناس علوم تربیتی هستم ،تدریس دروس ابتدایی را تقاضا دارم..

سعید ولدی چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

تدریس مقطع ابتدایی پایه اول تاششم