ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی دکتر سید مرتضی موسوی زاده (چندین سال منتخب دبیران در مدارس تیزهوشان تهران)
مشخصات مدرس
دبیر پروازی فیزیک / دبیر برگزیده مدارس ممتاز با توانایی بالا در ایجاد انگیزه / مدرس دانش آموزان کالج های اروپا / تدریس خصوصی تضمینی/کنکور/ فیزیک دوازدهم/فیزیک یازدهم/فیزیک دهم/تیزهوشان/دانشگاه
از سایت این آگهی دیدن نمایید

دبیر پروازی فیزیک / دبیر برگزیده مدارس ممتاز با توانایی بالا در ایجاد انگیزه / مدرس دانش آموزان کالج های اروپا / تدریس خصوصی تضمینی/کنکور/ فیزیک دوازدهم/فیزیک یازدهم/فیزیک دهم/تیزهوشان/دانشگاه

اینجانب با بیش از ده سال سابقه تدریس در مدارس مرکز استعدادهای درخشان کشور (سمپاد-تیزهوشان) و کسب عنوان بهترین دبیر در چندین سال مختلف از سوی دانش آموزان و خانواده های محترم در مراکز تیزهوشان تهران با افتخار در خدمت شما عزیزان خواهم بود.
* تدریس ساده و همراه با درک کامل مطالب

** تدریس متناسب با هر سطحی که دانش آموزان دارند

*** به کارگیری مهارت های ارتباطی جهت افزایش انگیزه دانش آموز که نیاز اصلی اکثر دانش آموزان است.

**** پیگیری و مشاوره دانش آموزان

***** در صورت انجام برنامه داده شده به دانش آموز که کاملا منطقی و اصولی خواهد بود، تضمین موفقیت در اهداف آموزشی را می دهم.

کنکور، کنکور تجربی، کنکور ریاضی، فیزیک دهم، فیزیک یازدهم، فیزیک دوازدهم، فیزیک کنکور، فیزیک تیزهوشان، فیزیک پایه دانشگاه

رزومه مختصر علمی:
دکتری دانشگاه تهران (ژئوفیزیک)
کارشناسی ارشد دانشگاه تهران (ژئوفیزیک)
رتبه تک رقمی کنکورهای ارشد و دکتری
دانشجوی ممتاز گروه فیزیک جو دانشگاه تهران

افتخارات تدریس:
چندین سال منتخب دبیران در مدارس تیزهوشان تهران
دبیر پروازی فیزیک به استان های مختلف کشور
بیش از ده سال تدریس فیزیک در مدارس علامه حلی تهران
آموزش فیزیک به دانش آموزان کالج های خارج از کشور

آموزش یک تخصص است و هم نیاز به دانش و هم نیاز به تجربه کافی دارد. علاوه بر دانش در درس، تجربه و دانش لازم برای برقراری ارتباط صحیح با دانش آموز و شناخت نیاز های دانش آموز براساس سن و سال و ... اهمیت بالایی دارد.

اینجانب با توجه تحصیل تا مقطع دکتری در دانشگاه تهران در موضوع فیزیک، و افتخار معلمی بیش از 5000 هزار دانش آموز در مدارس تیزهوشان و مدارس ممتاز و تعداد زیادی از دانش آموزان خصوصی این تضمین را به شما می دهم که در ارتباط موثر با دانش آموز تمام مهارت و تجربه خود را بکار ببندم.

جهت اطمینان بیشتر جهت برگزاری کلاس، نیم ساعت ابتدایی به صورت رایگان برگزار می شود و در صورت رضایت، کلاس ادامه پیدا خواهد کرد.

کلاس خصوصی اگر هدفمند و در زمان مناسب گرفته شود، اثر بسیار خوبی در آینده تحصیلی دانش آموز خواهد داشت.


روش ارائه تدریس آنلاین:
برگزاری کلاس ها در سامانه اسکای روم یا گوگل میت
ثبت تمام موارد آموزش داده شده توسط قلم نوری
ارسال فایل آموزشی کلاس درسی برای دانش آموز
تعیین سطح دانش آموز و تدریس و برنامه ریزی آموزشی با توجه به هدف و سطح دانش آموز

عبارت های کلیدی: استاد برتر فیزیک با بیش از 10 سال سابقه کار و به صورت صد در صد تضمینی، کنکور، دانشگاهی، فیزیک عمومی 1 و 2 دانشگاه و هالیدی، کنکور، کنکور تجربی، کنکور ریاضی، فیزیک دهم، فیزیک یازدهم، فیزیک دوازدهم، فیزیک کنکور، فیزیک تیزهوشان، فیزیک پایه دانشگاه، معلم با نرخ توافقی در منزل یا به صورت اینترنتی در شرق تهران، غرب تهران و محله های شمال تهران از جمله تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، محدوده خیابان فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، آموزش ریاضیات، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شهرک غرب، سعادت آباد، مهرشهر کرج، عظیمیه، تضمینی، متوسطه اول و دوم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، علوم، هفتم و هشتم، تدریس تخصصی فیزیک در تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، چهار دیواری، تهران ویلا، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، معلم خوب فیزیک و ریاضی با تجربه و سابقه بالا تمام مقاطع، تدریس خصوصی کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور انسانی، تدریس خصوصی فیزیک دهم توسط استاد مجرب با بیش از 8 سال سابقه تدریس موفق، تدریس خصوصی فیزیک یازدهم دوازدهم هفتم هشتم، نهم، غرب تهران، شمال تهران، تدریس فیزیک به صورت آنلاین و حضوری یا مجازی، ارزان و تضمینی، به صورت حضوری در منزل یا آنلاین و اینترنتی، تدریس به خارج کشور، اروپا ، آلمان، ایتالیا، سویس، سوئد، هلند، دانمارک، اسپانیا، آمریکا، پروژه دانشگاهی، استاد، مدرس، دبیر، آموزش، کلاس، تقویتی، فشرده، بهترین نرخ، تهران و کرج، تضمینی و ارزان، بهترین قیمت

دکتر سید مرتضی موسوی زاده (چندین سال منتخب دبیران در مدارس تیزهوشان تهران)
رشته تحصیلی: فیزیک
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: تهران
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران آنلاین کل کشور
هزینه تدریس: تماس گرفته شود
سابقه کار: 12 سال
خوب است بدانید:
دکتر سید مرتضی موسوی زاده (چندین سال منتخب دبیران در مدارس تیزهوشان تهران)، از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 1336 بازدید داشته است.
09120465146
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
بازدید: 1337

جزوه های ثبت شده توسط دکتر سید مرتضی موسوی زاده (چندین سال منتخب دبیران در مدارس تیزهوشان تهران)

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
زارع ۱۴۰۲/۸/۹

با سلام و عرض ادب.ما دو سالی هست که افتخار آشنایی با جناب دکتر موسوی زاده را داریم.خوشبختانه در این زمان فرزند من ارتباط بسیار صمیمانه ای با ایشان داشتند. به همین علت تک تک تکالیفی را که استاد برای ایشان تعیین می کردند با علاقه و جدیت انجام می دادند . به نظر من چنین نفوذ کلامی واقعا تحسین برانگیز است.امیدوارم در تمامی مراحل زندگی همچنان بدرخشند.

2
0
هلیا ۱۴۰۲/۵/۳۱

من با تدریس آقای موسوی زاده عاشق درس فیزیک شدم.خیلی ممنونم ازشون🌻🌻🌻

1
0
امیرعلی سجادپور ۱۴۰۲/۵/۳۱

سلام.استاد موسوی زاده رو یکی از دوستانم به من معرفی کردن.درباره نوع تدریسشون این رو بگم که ایشون فیزیک رو بسیار روون و کاملا مفهومی همراه تستهای خیلی متنوع توضیح می دن. همچنین بسیار دبیر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستند و خیلی وقتها مشاوره های خیلی مفیدی هم میدن.من واقعا از ایشون راضی هستم.

1
0
سحر علی پور ۱۴۰۲/۵/۲۹

سلام استاد عزیز شما انگیزه خوندن فیزیک رو برام ایجاد کردید .شاید تا قبل از کلاسهای شما فیزیک برام درس دلچسبی نبود ولی با روش تدریس مفهومی و عمیق شما الان فیزیک رو واقعا می فهمم و برام درس خیلی جذابی شده.خواستم از همه زحمتها و دلسوزی هاتون یه تشکر ویژه کنم.

4
0
نیما ۱۴۰۲/۵/۲۲

من برای فیزیک یازدهم با استاد موسوی زاده کلاس داشتم و عالیییییی بودن.واقعا ایشون کارشون درستهههه راحت تونستم مطالبی رو یاد بگیرم که از پایه مشکل داشتم. ازشون خیلی ممنونم

1
0
عبادی ۱۴۰۲/۵/۱۹

سلام و درود فراوان.بنده برای کلاس دهم دخترم از استاد موسوی زاده کمک گرفتم و واقعا از این حجم از مسئولیت پذیری و پاسخگویی ایشان سپاسگزارم . ایشان علاوه بر یاد دادن نکات بسیار اساسی و پایه ای درس فیزیک به رشد اعتماد به نفس دخترم هم کمک شایانی کردند . قدردان زحماتشان هستم.

2
0
Aryan mahmoudi ۱۴۰۲/۵/۱۱

سلام جناب آقای موسوی‌زاده!. منم آرین‌ محمودی (دانش‌آموز علامه‌حلی ۹) خواستم اینو بگم که شما روشتون خیلی مفهومیه و من هم کاملا معتقد هستم که روش مفهومی بهترین روش هست؛یکی از نقاط‌ قوت شما هم انگیزه دادن شما است. ممنون از شما

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی