ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی

فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی

فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی

فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی می تواند شما را به درآمدهای بالا برساند. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید توصیه می شود به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید.


پیشنهاد ویزه ایران مدرس: چگونه در کلاس های تدریس خصوصی بهتر عمل کنیم؟


فعالیت حرفه ای تدریس خصوصی


اما اگر بخواهید در زمینه تدریس خصوصی به صورت حرفه ای فعالیت داشته باشید چگونه باید عمل کنید؟ در مرحله اول همانطور که در همه ی مقالات همین سایت ایران مدرس ذکر شده است سعی کنید با علاقه به تدریس بپردازید. اگر به تدریس و تدریس خصوصی علاقه دارید بدون انجام هیچ کار اضافه ای 50 درصد مسیر را طی کرده اید. در مرحله بعد باید دروس تدریسی را به درستی انتخاب کنید. به این معنی که درس هایی را تدریس کنید که به شدت به آن دروس علاقه دارید و برای تدریس آن درس ها ساخته شده اید. در عین حال باید دروس متقاضیان بالایی برای کلاس خصوصی داشته باشند.


بر دروس تدریسی خودتان 100 درصد مسلط باشید


در مرحله بعد برای فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی باید 100 درصد و حتی بیشتر از آن بر دروسی که تدریس می کنید مسلط باشید. به هر میزان تسلط شما بیشتر باشد در نهایت موفق تر خواهید بود. البته اگر علاقه داشته باشید مسلط هم خواهید شد. پس این موارد مکمل هم هستند. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که سعی کنید دروس محدودی را تدریس نمائید و به صورت کامل بر آنها مسلط باشید.


مثلا اگر بتوانید فقط در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و یا مثلا در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی فعالیت داشته باشید و در آن زمینه نفر اول ایران شوید درامد شما به صورت نجومی افزایش خواهد یافت. پس روی یک درس مهم و پرمتقاضی که مورد علاقه خودتان هم هست متمرکز شوید و در آن نفر اول ایران شوید و یا جزو مثلا 5 نفر اول ایران باشید.


مطالعه مقاله چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه مدرسین) و چگونه تدریسی حرفه ای داشته باشیم؟ هم مفید است.



یک معلم خصوصی معروف شوید


مواردی که گفته شد را بسیار جدی بگیرید. اگر بتوانید یک درس مهم مانند همان ریاضی کنکور و یا شیمی کنکور و .... را انتخاب کنید و برای آن درس معروف و شناخته شوید حتما نان شما توی روغن است. فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی یعنی اینکه به صورت کامل شناخته شوید. یعنی اینکه برای یک درس یا موضوع و یا نرم افزار مرجع اول در ایران باشید و متقاضیان شما در این حالت بسیار زیاد خواهد بود و قیمت کلاس ها را هم خودتان تعیین خواهید کرد.


تبلیغات تدریس خصوصی را جدی بگیرید


نکته دیگری اینکه پس از در نظر گرفتن موارد ذکر شده سعی کنید برای خودتان تبلیغ کنید. البته اگر عالی باشید همین شاگردهایی که دارید شما را تبلیغ خواهند کرد. ولی به هر حال خودتان هم می توانید گام هایی را بردارید. در همین سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ خودتان را درج کنید. در شبکه های اجتماعی فعال باشید، سایت وبلاگی داشته باشید، در روزنامه تبلیغ کنید و روش های مختلفی را مد نظر قرار دهید. برای جذب شاگردهای جدید تلاش کنید و در عین حال با به نتیجه رساندن شاگردهایی که همین الان دارید و با ارائه تدریس با کیفیت به گونه ای عمل کنید که همین شاگردهایی که دارید شما را به دیگران معرفی کنید. عالی تدریس کنید و کارت خودتان را به شاگردهایی که دارید بدهید تا در کلاس توزیع نمایند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 3 نکته مهم برای نوشتن بهترین متن تبلیغ برای تدریس خصوصی و کلاس تقویتی


مداومت رمز موفقیت در کار تدریس خصوصی است


اگر مداومت داشته باشید، روی درس های مهم و پرمتقاضی مورد علاقه خودتان متمرکز شوید، همواره تسلط خودتان را افزایش دهید و شاگردهایی را که دارید به بهترین نتیجه برسانید حتما موفق خواهید شد. خدمات و کالای با کیفیت همواره متقاضی دارد. سعی کنید حرفه ای بودن در کار تدریس خصوصی را برای خودتان معادل با به نتیجه رساندن شاگردهایتان معنی کنید. به این ترتیب موفقیت شما حتمی است و خیلی سریع شاگردهای جدید و درآمد بالا از راه می رسد.


مطالعه مقاله چگونه یک تدریس حرفه ای و موفق داشته باشیم؟ هم مفید است. این ویدیو را هم ببینید: فیلم آموزش نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 455 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image