ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه مدرسین)

چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه مدرسین)

چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه مدرسین)

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم و چگونه تعداد شاگردهای خودمان را افزایش دهیم و در کار تدریس موفق تر باشیم توضیحاتی ارائه می گردد. برای افزایش تعداد کلاس های خودتان این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق


جذب شاگرد و کلاس خصوصی بیشتر


برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشید باید در زمینه های مختلفی عملکرد خوبی داشته باشید. اولا باید پایه را خوب گذاشته باشید. به این معنی که دروس تدریسی خودتان را به خوبی انتخاب کرده باشید. دروسی که برای آموزش دادن آنها استعداد دارید و به یادگیری و آموزش آن درسها علاقه دارید. دروسی را باید انتخاب کرده باشید که برای کلاس های خصوصی آن دروس متقاضیان زیادی وجود داشته باشد. اگر دروسی را که ترم های قبل تدریس می کردید در حال حاضر متقاضیان زیادی ندارد می توانید دروس دیگری را جایگزین کنید.


در حال حاضر دروسی مانند ریاضی و فیزیک و زبان های خارجی، کامپیوتر و انواع نرم افزارها، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و ریاضی و فیزیک دانشگاهی، زیست کنکور و سایر دروس کنکوری و .... متقاضیان خوبی برای کلاس های خصوصی دارد. باید به دروسی که تدریس می کنید دقت کنید و اگر متقاضیان دروس تدریسی شما زیاد نیست درس های دیگری را تدریس نمائید. البته باز هم مهم است که دروسی را انتخاب کنید که توانایی تدریس آنها را دارید و خودتان هم از تدریس ان دروس لذت می برید.


مطالعه مقاله برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.


انتخاب درست دروس تدریسی به این دلیل مطرح شد که اگر درس های تدریسی خودتان را خوب انتخاب نکرده باشید و برای آن درس ها متقاضیان زیادی وجود نداشته باشد هر تلاش شما برای جذب شاگرد به نتیجه نمی رسد. پس باید قدم اول را خوب و درست بردارید. اگر درس هایی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که خودتان به آن درس ها علاقه نداشته باشید در نهایت باز هم موفقیت زیادی نصیب شما نخواهد شد. چرا که در چنین حالتی شاگردهای شما از نحوه تدریس شما خیلی راضی نخواهند بود و شاگردهای خودتان را نمی توانید حفظ نمائید.


بعد از آنکه از مطلبی که مطرح شد مطمئن شدید و درس های خودتان را انتخاب کردید، برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی خودتان باید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. باید روش های قبلی را که استفاده کرده اید بهبود ببخشید و درست تر و بهتر استفاده کنید و در عین حال روش های جدید و به روزی را مورد توجه قرار دهید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟ را هم بخوانید.


برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی خودتان راهکارها و روش های زیر را در نظر داشته باشید:


1- دروس تدریسی خودتان را مورد بازبینی قرار دهید


اگر برای دروسی که تدریس می کنید در حال حاضر متقاضیان زیادی وجود ندارد دروس دیگری را انتخاب کنید. در همان زمینه کاری خودتان اگر نرم افزاری وجود دارد و می توانید آن را تدریس کنید آن را در نظر بگیرید. اگر می توانید زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ... درس بدهید، این موارد هم متقاضیان زیادی دارند.


حتما مطالعه نمائید: چگونه ریاضی را آنلاین تدریس کنیم


2- روش های جذب شاگرد قبلی خودتان را بهبود ببخشید


به عنوان مثال اگر در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را قبلا ثبت نموده اید با روش های زیر می توانید بازدهی ان را افزایش دهید و تعداد کلاس های خودتان را بیشتر و بیشتر کنید:


- اگر آگهی تدریس خصوصی شما تا به حال به صورت رایگان بوده است می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی این لینک کلیک کنید. آگهی های تدریس خصوصی ویژه همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. بنابراین احتمال جذب شاگرد شما به مقدار زیادی افزایش می یابد.


مشاهده ویدیوی فیلم انواع روش های جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم مفید است.


- در عنوان تبلیغ تدریس خصوصی خودتان مهمترین افتخار و یا ویژگی مثبت و مزیت کلاس خودتان را اضافه نمائید تا بیشتر بر روی آن کلیک شود و مشخصات شما بیشتر دیده شود.


- متن تبلیغ خودتان را بسیار کامل بنویسید. هر موردی که به نظرتان می رسد را به آن اضافه نمائید. به هر میزان متن تبلیغ تدریس خصوصی شما بهتر نوشته شود شاگردهای بیشتر و کلاس های تدریس خصوصی بیشتری خواهید داشت.


- برای دروسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت نمائید و یا نمونه ویدیوی تدریس خصوصی اضافه کنید. در ایران مدرس می توانید فیلم تدریس خصوصی هم قرار دهید.


- ممکن است قبلا عکس خوبی برای تبلیغ خودتان ثبت نکرده باشید. انتخاب یک عکس پرسنلی شیک برای آگهی تدریس خصوصی بسیار موثر است.



این مقاله را هم بخوانید: در مورد تدریس خصوصی همه چیز را بدانید!


3- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید


برای داشتن کلاس های تدریس خصوصی بیشتر می توانید از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و ... هم استفاده کنید. در این شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید، فیلم تدریس قرار دهید، تولید محتوا کنید و در کنار آن برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. در حال حاضر شبکه های اجتماعی برای جذب شاگرد بسیار مفید است.


4- سایت یا وبلاگی داشته باشید


اگر می خواهید به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید برای خودتان یک وبلاگ و یا بهتر از آن یک سایت داشته باشید. در سایت یا وبلاگ خودتان در زمینه دروسی که تدریس می کنید مطلب قرار دهید و در کنار آن شماره تماس خودتان را هم ارائه نمائید. به این ترتیب به تدریج تماس های شما شروع خواهد شد.


5- کیفیت کلاس های خودتان را افزایش دهید


راهکار بسیار خوب برای افزایش تعداد شاگرد و تعداد کلاس ها این است که کیفیت کلاس های خودتان را افزایش دهید. به این ترتیب شاگردهای شما ترم های بعد هم برخواهند گشت و شما بدون هزینه شاگرد جذب خواهید کرد. مدرسین خوب و موفق بسیاری از شاگردهای خودشان را از طریق معرفی شاگردهای قبلی خودشان جذب می نمایند. اگر عالی تدریس کنید به تدریج تماس هایی با شما گرفته خواهد شد و متوجه خواهید شد که شاگردهای قبلی شما، شما را به دوستان و آشنایان خودشان معرفی کرده اند. این روش، کم هزینه ترین راهکار برای جذب شاگردهای بیشتر و افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی است.


مطالعه کنید: چگونه کلاس خصوصی بگیریم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 839 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image