ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین کلاس های تدریس خصوصی با اساتید و معلم های مجرب

بهترین کلاس های تدریس خصوصی با اساتید و معلم های مجرب

بهترین کلاس های تدریس خصوصی با اساتید و معلم های مجرب

اگر در جستجوی بهترین کلاس های تدریس خصوصی با اساتید و معلم های مجرب هستید و قصد دارید با شرکت در کلاس های خصوصی معلم های خوب در درس و تحصیل و یا در کنکور موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس، این فیلم کوتاه را مشاهده نمائید: چرا ایران مدرس بهترین سایت تدریس خصوصی است؟


بهترین کلاس های تدریس خصوصی


در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی (بیبش از 30000 مدرس تا سال 1403) ثبت نام کرده اند. با مراجعه به بخش تدریس خصوصی همین سایت می توانید بهترین اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، دروس دانشگاهی، عربی و سایر دروس را مشاهده نمائید. در سایت ایران مدرس واسطه ای در کار نیست و با وضوح و شفافیت کامل می توانید خودتان رزومه و سوابق تدریس و همچنین شماره تماس اساتید را ببینید و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


1- چرا ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی؟


ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت معلم های تدریس خصوصی مشخصات را خودشان تکمیل نموده اند و می توانید با مشاهده رزومه کامل اساتید از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، سابقه کاری اساتید، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اند، قیمت درخواست هر استاد و ..... با اگاهی کامل و بدون واسطه استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید و بهترین کلاس های تدریس خصوصی را با ایشان داشته باشید.


پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه بهترین معلم تدریس خصوصی را داشته باشیم؟ را هم بخوانید.


2- نحوه داشتن بهترین کلاس خصوصی


اگر می خواهید بهترین کلاس های تدریس خصوصی را داشته باشید و این کلاس ها برای شما مفید باشد در مرحله اول باید تلاش کنید کلاس را با یک معلم و استاد خوب داشته باشید. خیلی تلاش نکنید که قیمت ارزان برای کلاس داشته باشید. البته قیمت مناسب خوب است ولی اینکه یک استاد خوب و مجرب با سابقه کاری بالا را بتوانید هماهنگ کنید در اولویت بالاتری قرار دارد. به عنوان مثال بهتر است در مجموع برای کل جلسات 5 میلیون تومان پرداخت کنید (مثلا برای 10 جلسه 500 هزار تومانی) و نتیجه بگیرید تا اینکه 3 میلیون تومان پرداخت کنید و وقت شما هم تلف شود و نتیجه ای هم نگیرید. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین برای هر درس و رشته ای ارائه شده است. در نتیجه با جستجوی لیست مدرسین می توانید بهترین استادی که شرایط مد نظر خودتان را دارد را انتخاب نمائید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های تدریس خصوصی کلیک نمائید.


بهترین معلم کلاس خصوصی


3- انتخاب بهترین اساتید


با کلیک بر روی لینک بالا لیست کامل مدرسین به شما نشان داده خواهد شد. در صفحه ای که باز می شود امکان جستجو هم وجود دارد. به عنوان مثال اگر می خواهید برای زبان انگلیسی کلاس داشته باشید و در کلاس های تدریس خصوصی زبان شرکت کنید، کافی است در بخش جستجوی عبارت زبان انگلیسی را وارد کنید تا لیست مدرسین زبان به شما نشان داده شود. در مرحله بعد می توانید بر روی آگهی تدریس هر کدام از اساتید کلیک کنید تا توضیحات کاملتری را ببینید و در نهایت از سایت ایران مدرس بهترین معلم و استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


مطالعه مقاله راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.


4- راهنمایی انتخاب بهترین مدرس خصوصی


اما شاید این سوال به نظر شما برسد که چگونه بهترین معلم را انتخاب کنیم و یک معلم خوب چه ویژگی هایی دارد. در ویدیوی راهنمای انتخاب معلم خصوصی خوب از ایران مدرس توضیحاتی در این زمینه ارائه شده است. البته اینکه چه معلمی یک معلم خوب است و یک استاد خوب چه ویژگی هایی دارد تا حدودی سلیقه ای هم می باشد. ممکن است شما بخواهید با یک استاد با تجربه کلاس داشته باشید و شخص دیگری ترجیح بدهد با یک مدرس تازه کار که مثلا در کلاس ها بسیار پرانرژی است کلاس داشته باشد.


5- ویژگی های بهترین اساتید خصوصی


ولی به هر حال می توان به عنوان معیارهای کلی موارد زیر را به عنوان ویژگی های اساتید خوب و بهترین مدرسین معرفی نمود. البته موارد زیر را به عنوان راهنمایی کلی در نظر بگیرید و ممکن است شما استادی را انتخاب کنید که بعضی از موارد و ویژگی های زیر را نداشته باشد ولی در عوض ویژگی های مثبت دیگری داشته باشد و در کل معلم بسیار خوبی هم باشد. به عنوان یک راهنمایی کلی می توان گفت یک معلم خوب تدریس خصوصی ویژگیهای زیر را دارد.


- دارای تجربه و سابقه کاری بالا


- تسلط کامل بر دروس تدریسی


- پشتیبانی و حمایت کامل از شاگردها


- ارائه مشاوره جهت موفقیت تحصیلی


- کمک به شاگردها در برنامه ریزی درسی


- تعهد به کار و حمایت همه جانبه تا شب امتحان


- استفاده مفید و 100 درصدی از وقت کلاس


- انجام کار اضافه بدون توقع و چشم داشت


- حضور به موقع در کلاس درس


- قیمت مناسب برای کلاس ها


مطالعه مقاله بهترین وقت برای شروع کلاس های تدریس خصوصی چه زمانی است؟ هم مفید است.


سخن آخر


با در نظر گرفتن موارد بالا و انتخاب یک استاد خوب می توانید بهترین کلاس های تدریس خصوصی با اساتید و معلم های مجرب را داشته باشید.


عبارت های کلیدی: بهترین کلاس های تدریس خصوصی، معلم های با سابقه و مجرب برای تدریس خصوصی، ویژگی های اساتید خوب و بهترین دبیرهای کلاس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 953 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image