ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره 20 در امتحان ریاضی

کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره 20 در امتحان ریاضی

کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره 20 در امتحان ریاضی

برای گرفتن نمره 20 در امتحان ریاضی می توانید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید. اگر در حد متوسط یا حتی ضعیف هستید با شرکت در کلاس های خصوصی می توانید نمره 20 بگیرید.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید: تدریس خصوصی ریاضی


تدریس خصوصی ریاضی و نمره 20 امتحان ریاضی


کلاس های خصوصی ریاضی و یا سایر دروس فقط برای این نیست که یک دانش آموز یا دانشجوی ضعیف بتواند در درس قبول شود. برای هر درس و رشته ای اگر یک دانش آموز یا دانشجو بخواهد پیشرفت کند این کلاس ها مفید است. برای گرفتن نمره 20 در امتحان ریاضی و یا هر درس دیگری، برای موفق شدن در کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری، برای آموزش سریع و در زمان کوتاه دروس مختلف و .... استفاده از این کلاس ها مفید است.


چرا معلم خصوصی ریاضی؟


اگر به عنوان مثال قصد دارید در درس ریاضی پیشرفت کنید و نمره خوب و حتی 20 بگیرید، در این حالت استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید است. اگر خودتان همیشه در درس ریاضی در حد متوسط بوده اید و تلاش شما برای گرفتن نمره 20 در این درس نتیجه نداده است، با در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب ریاضی می توانید اشکالات پایه ای خودتان را تشخیص داده و در ریاضی نمره 20 بگیرید. یا اگر در این درس پایه ضعیفی دارید با گذاشتن وقت بیشتر می توانید به تدریج پیشرفت کنید و در نهایت در طی یکی دو ترم حتی نمره 20 را هم بگیرید.


تشخیص سریع اشکالات درسی ریاضی


به هر حال ترم های قبل در درس ریاضی هر نمره ای که گرفته اید به علت نحوه آموزش درس ریاضی توسط شما و یا اشکالاتی است که همیشه داشته اید. اگر خودتان بخواهید اشکالات را تشخیص دهید ممکن است زیاد طول بکشد و یا بسیاری از اشکالات را تشخیص ندهید. اما وقتی یک معلم خوب و با تجربه ریاضی را در کنار خودتان دارید، با پرسیدن چند سوال از شما اشکالات را تشخیص داده و برطرف خواهد کرد.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی و نمره ی 20 ریاضیات متوسطه و دانشگاه هم مفید است.


این ویدیو را هم ببینید: فیلم آموزشی در زمینه نحوه گرفتن نمره 20 در درس ریاضی


نحوه گرفتن نمره 20 ریاضی


برای اینکه با استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بتوانید در درس ریاضی نمره بالا و حتی نمره 20 بگیرید باید سعی کنید از همان اوایل و یا حداقل از اواسط ترم شرکت در کلاس های خصوصی را شروع نمائید. روی یک برگه کاغذ بنویسید که نمره این ترم من در درس ریاضی 20 است و آن را جایی قرار دهید که همیشه در معرض دید شما باشد. کلاس های خصوصی را زود شروع نمائید و تلاش کنید به صورت منظم در کلاس ها شرکت کنید. البته برای گرفتن نمره بیست در درس ریاضی فقط کلاس های خصوصی کافی نیست و باید در کلاس های مدرسه و یا دانشگاه هم حضور کامل و فعال داشته باشید.


سخن آخر


بهتر است در کلاس های خصوصی ریاضی هم از همان جزوه کلاسی استفاده نمائید. برای گرفتن نمره بیست در درس ریاضی باید تلاش کنید در مرحله اول بر جزوه کلاسی خودتان صد در صد مسلط باشید. بعد از کلاس های اصلی خودتان جزوه را بسیار خوب مطالعه کنید و هر سوالی که دارید از معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. بعد از تسلط کامل بر جزوه سعی کنید تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. بسیاری از اشکالات شما که ممکن است سر جلسه امتحان هم مشکل ساز شوند حین حل تمرین و مسئله خودشان را نشان خواهند داد. بنابراین با حل تمرین و مسئله احتمال بیست گرفتن خودتان را افزایش می دهید. در نهایت حل نمونه سوالات امتحانی در کلاس های خصوصی و یا در فاصله زمانی بین کلاس ها بسیار مفید و موثر است.


مطالعه نمائید: کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و گرفتن نمره 20 در درس ریاضی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 808 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image