ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 3 نکته مهم برای نوشتن بهترین متن تبلیغ برای تدریس خصوصی و کلاس تقویتی

3 نکته مهم برای نوشتن بهترین متن تبلیغ برای تدریس خصوصی و کلاس تقویتی

3 نکته مهم برای نوشتن بهترین متن تبلیغ برای تدریس خصوصی و کلاس تقویتی


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و برگزاری کلاس تقویتی و همچنین جذب شاگرد، دانش آموز و دانشجو از ابتدایی تا دانشگاه یک متن عالی و جذاب بنویسیم توضیح داده شده است. برای اینکه بتوانید جذب شاگرد موفقیت آمیزی داشته باشید باید تبلیغ خودتان را عالی بنویسید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


بهترین متن تبلیغ تدریس خصوصی


در واقع می توان گفت بهترین متن تبلیغ و آگهی تدریس خصوصی متنی است که متقاعد کننده باشد. به این معنی که وقتی متقاضی تدریس خصوصی یا والدین ایشان متن تبلیغ شما را مطالعه می کنند متقاعد شوند که شما در کار خودتان عالی هستید و با شما برای هماهنگی کلاس خصوصی تماس بگیرند. برای اینکه آگهی شما در زمینه جذب شاگرد موفق عمل کند در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می کنیم.


۱. موارد مورد نیاز برای ذکر در متن آگهی تدریس خصوصی


همانطور که گفته شد متن تبلیغ تدریس خصوصی باید کامل و متقاعد کننده نوشته شود تا جذب شاگرد خوبی داشته باشید. البته مهم است که تبلیغ خودتان را در یک سایت معتبر هم درج نمایید. سایت تدریس خصوصی ایران مدرس (همین سایت) برای این منظور بسیار مناسب است. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. در متن تبلیغ سعی کنید اسم تمام دروس تدریسی خودتان را با جزئیات کامل بنویسید. اگر مثلاً در رشته مهندسی مکانیک کار تدریس خصوصی را انجام می دهید اما به عنوان مثال درس ارتعاشات را در متن تبلیغ ذکر نکرده باشید ممکن است متقاضیان تدریس خصوصی ارتعاشات را از دست بدهید. بنابراین تمامی دروس تدریسی خودتان را در متن تبلیغ ذکر نمایید. یا اگر مثلاً ریاضی تدریس می کنید حتما اسم تمام پایه ها (ریاضی ششم، هفتم، هشتم و ...) را بنویسید. به این ترتیب احتمال پیدا کردن شاگرد خصوصی برای شما افزایش می یابد. نکته بعدی اینکه سوابق تدریس خودتان را کامل بنویسید. اگر در آموزشگاه های معتبر مانند قلمچی، گاج و ... سابقه تدریس و تألیف کتاب یا مشاوره دارید حتما ذکر نمایید. نکته بعدی اینکه در متن تبلیغ افتخارات و ویژگی های برتر کلاس های خصوصی خودتان را ذکر کنید. مثلاً اگر دانشجوی نمونه با معدل الف بوده اید و یا در کنکور و المپیاد و ... رتبه خوبی را بدست آورده آید حتما ذکر نمایید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد


بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


۲. مقدار متن مناسب برای تبلیغ کلاس خصوصی و تقویتی


متن تبلیغ تدریس خصوصی شما به هر میزان کاملتر باشد بهتر است. البته سعی کنید مهمترین موارد را در پاراگراف اول ذکر نمایید. مثلاً مهمترین ویژگی و افتخار خودتان را در عنوان آگهی و پاراگراف اول متن تبلیغ خودتان ذکر نمایید. اگر دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید و یا رتبه برتر کنکور کارشناسی، ارشد و با دکتری می باشید حتما در همان اولین پاراگراف بنویسد. جدا از این نکته ای که گفته شد، متن تبلیغ به هر میزان طولانی تر و کاملتر نوشته شود بهتر است. متن تبلیغ طولانی هم از نظر موتورهای جستجو و گوگل اعتبار بیشتری دارد و هم اینکه متقاعد کننده تر است. اگر در آموزشگاه ها و موسسات مختلف تدریس خصوصی سابقه تدریس زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، شیمی و سایر دروس را دارید حتما با ذکر نام آموزشگاه در متن تبلیغ خودتان بنویسید. در سایت ایران مدرس آگهی های تدریس خصوصی بسیار زیادی ثبت شده است و برای الگو گرفتن از تبلیغات سایر مدرسین می توانید به سایت مذکور مراجعه کنید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید تا لیست مدرسین و آگهی های تدریس ایشان را مشاهده کنید). در ادامه بخشی از تبلیغ موفق تعدادی از مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس ارائه شده است که می توانید برای تبلیغ خودتان از آنها الگو بگیرید.


برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید: مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


نمونه متن تبلیغ تدریس خصوصی شماره 1


تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی، با تجربه ۱۶ ساله در زمینه‌ی تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف، - کارشناس ارشد آموزش زبان - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - دارنده‌ی مدرک CELTA سال ۲۰۱۸ - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران


نمونه آگهی تدریس شماره 2


تدریس خصوصی ریاضی در مقطع پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم. ریاضی 1 و 2 و 3 تجربی. حسابان 1، حسابان 2، هندسه 1 و 2 و 3 و آمار و احتمال و دروس ریاضی انسانی. کنکور ریاضی، رشته تجربی، رشته ریاضی فیزیک و رشته انسانی. تدریس آنلاین با کیفیت بسیار بالا. کلاس های آمادگی کنکور تیزهوشان و نمونه دولتی ورودی دهم. تدریس ویژه برای دانش آموزان تیزهوشان و نمونه دولتی


حتما بخوانید: نحوه شروع تدریس خصوصی و بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


نمونه تبلیغات کلاس خصوصی و تقویتی شماره 3


۲۵ سال سابقه تدریس در سه کشور کارشناس ارشد به همراه مدارک بین المللی: آیلتس IELTS با نمره هشت و نیم آکادمیک، مدرس انگلیسی گویندگی و فن بیان، مدرس TTC، تسول TESOL از کانادا، عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی)، و سابقه تدریس در کشورهای دیگر.


نمونه تبلیغ برای جذب شاگرد شماره 4


کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه شهید چمران، دارنده مدرک آیلتس 8.5، ممتحن ماک آیلتس، دارنده مدرک TTC از موسسه آکسفورد، 8 سال سابقه تدریس در تاپ ترین موسسات زبانی ازجمله : کانون زبان ایران - آکسفورد -زبان امروز -نشر - ایکاد و....


نمونه آگهی کلاس تقویتی و خصوصی شماره 5


- کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران، سابقه تدریس دروس زبان به مدت 16 سال (از سال 86)، مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...)، مبتکر روش آموزشی CLT در فرم جدید (به روشی گفته میشود که تمرکز اصلی کلاس برپایه تقویت مکالمه و مهارت شنیداری میباشد.)، مدرس کلاس های ویژه مکالمه به روش CLT در 30 الی 70 جلسه به صورت تضمینی. (3 الی 9 ماه).


همانطور که مشاهده می کنید، مدرسین موفق مهمترین دروس تدریسی خودشان و افتخاراتی که کسب کرده اند و همچنین مدارک خودشان را ذکر نموده اند تا جلب اعتماد نمایند. برای درج تبلیغ تدریس در همین سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه عضویت در سایت را بزنید، ثبت نام نمائید و وارد پنل کاربری شوید. در ادامه آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج کنید. در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدید آگهی بیشتر شود. برای مشاهده تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی در www.IranModares.com بر روی این لینک کلیک نمائید.


مطالعه نمائید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


۳. ارائه مستندات برای ادعاهای مطرح شده در متن تبلیغ


نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که برای ادعاهای خودتان در متن تبلیغ مستندات کافی ارائه نمایید. در سایت ایران مدرس  (همین سایت) امکان ثبت مدرک و رزومه و ... با فرمت pdf وجود دارد. در نتیجه اگر مثلاً در تبلیغ خودتان ذکر کرده آید که رتبه برتر کنکور هستید می توانید کارنامه خودتان را ارائه کنید. همانطور که قبلاً هم گفته شد بسیار هم است تبلیغ شما متقاعد کننده باشد و بتوانید کسب اعتماد نمایید. برای جذب شاگرد زیاد باید رزومه قوی ارائه نموده و مستندات لازم را هم ارائه کنید. به هر میزان مستندات بیشتری ارائه کنید و متن تبلیغ کاملتر باشد در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود.


جمع بندی و نتیجه گیری


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانید یک متن تبلیغ و آگهی تدریس خصوصی عالی و موفق بنویسید توضیحاتی ارائه شد. به هر میزان متن آگهی تدریس خصوصی شما کاملتر، بهتر و متقاعد کننده تر نوشته شود در نهایت شاگردهای بیشتر و درآمد بالاتری خواهید داشت. برای برگزاری کلاس های تقویتی و پیدا کردن شاگرد، دانش آموز و ... هم این نکات بسیار موثر است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 108 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image