ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی، نمرات بالا و افزایش معدل

کلاس های تدریس خصوصی، نمرات بالا و افزایش معدل

کلاس های تدریس خصوصی، نمرات بالا و افزایش معدل

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توانید به نسبت قبل نمرات بالاتری بگیرید و معدل خودتان را افزایش دهید. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل کاملا مفید است.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات


نحوه استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بالا


برای اینکه نمرات بالا و خوبی بگیرید باید از کلاس های تدریس خصوصی به درستی استفاده نمائید. در مرحله اول باید بپذیرید که شرکت در کلاس های تدریس خصوصی به این معنی نیست که قرار است خودتان درس نخوانید. بلکه، وقتی در کنار خودتان یک معلم خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، عربی و ... خوب دارید باید با انگیزه بالاتر برای گرفتن نمرات عالی تلاش کنید. وقتی در کنار خودتان یک استاد خوب دارید خیالتان راحت است که هر اشکالی که داشته باشید را در کمترین زمان ممکن برطرف خواهید کرد. اما به هر حال خودتان هم باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید تا مشخص شود کجای درس و در کدام بخش ها اشکال دارید. اتفاقا میزان باردهی کلاس های تدریس خصوصی به صورت مستقیم متناسب با میزان درس خواندن خودتان است.


به هر میزان خودتان بیشتر درس بخوانید و در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت بیشتری را برای تمرین حل کردن و مرور درس در نظر بگیرید، در نهایت خود جلسات و کلاس های خصوصی هم برای شما مفیدتر خواهد بود. اگر می خواهید این کلاس ها برای شما مفید باشد و نمرات خوبی بگیرید باید خودتان هم خوب درس بخوانید. نکته دیگر اینکه باید در زمان مناسب کلاس ها را شروع کنید و با کوله باری از اشکال و سوال برگزاری کلاس را به شب امتحان موکول ننمائید. سعی کنید زودتر شروع کنید و در طول ترم کلاس ها را برگزار نمائید و به شب امتحان برای یادگیری امید نداشته باشید. شب امتحان فقط باید رفع اشکال و حل تمرین و مسئله بیشتر را داشته باشید.


مطالعه مقاله مزایای انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سایت ایران مدرس هم مفید است.



میزان موثر بودن جلسات تدریس خصوصی برای افزایش معدل


برای گرفتن نمرات خوب و بالا و برای افزایش معدل کلاس های تدریس خصوصی 100 درصد موثر است. البته همانطور که گفته شد باید از این کلاس ها به درستی استفاده شود. شخصی را در نظر بگیرید که درس ریاضی را در طول ترم اصلا مطالعه نکرده است و به صورت کلی هم پایه ریاضی ضعیفی دارد. این شخص یکی دو روز مانده به امتحان یادش می افتد که درسی به اسم ریاضی هم دارد و باید آن را مطالعه نماید. با کمی تامل در کتاب می فهمد که اصلا چیزی بلد نیست و به فکر استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی می افتد. آیا فکر می کنید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای چنین شخصی موثر است. مسلما نمی تواند خیلی تاثیر مثبتی داشته باشد و در نهایت شاید بتواند همان نمره 10 را بگیرد. البته چنین مواردی معمولا قبول هم نمی شوند.



اگر شما به فکر موفقیت در درس و تحصیل هستید و نمرات بالا و آموزش درست و پایه ای را در نظر دارید، باید از اوایل یا اواسط ترم به فکر باشید. لزومی ندارد برای تمامی دروس از کلاس خصوصی استفاده نمائید ولی لازم است اکثر دروس را در طول ترم همزمان با برگزاری کلاس ها مطالعه نمائید و پیش ببرید. اگر در بعضی از دروس ضعیف تر هستید برای آن درس ها در طول ترم کلاس خصوصی برگزار نمائید. برای بقیه دروس به صورت رفع اشکالی در ایام امتحانات کلاس داشته باشید کافی است. کلاس های خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد برای گرفتن نمره خوب و افزایش معدل کاملا مفید و موثر است.


مشاهده این ویدیو هم مفید است: فیلم آموزشی - نحوه مشخص شدن هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی


چگونگی انتخاب یک معلم خصوصی خوب برای پیشرفت تحصیلی


یکی از مواردی که می تواند بر روی میزان نتیجه گرفتن شما از کلاس های تدریس خصوصی تاثیر بگذارد استاد و معلمی است که با ایشان کلاس دارید. باید برای پیشرفت در درس و تحصیل و گرفتن نمرات خوب و بالا سعی کنید یک معلم خصوصی خوب و با تجربه را انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت لیست معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.


در ایران مدرس لیست کامل اساتید (نزدیک به 30000 مدرس ثبت نامی تا سال 1403) ارائه شده است و می توانید با در دست داشتن اطلاعات کامل یک استاد خوب را برای خودتان انتخاب کنید. در این وب سایت برای تمامی اساتید رزومه کاری، سوابق تدریس، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، قیمت کلاس های تدریس خصوصی، نظرات شاگردهای قبلی و ... نمایش داده شده است و در نتیجه می توانید با بررسی لیست اساتید یک معلم خوب را برای خودتان انتخاب نمائید. در پایین همین مطلب هم تعدادی از اساتید را می توانید مشاهده کنید. سعی کنید با یک استاد خوب و با تجربه که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است و نظرات شاگردهای قبلی ایشان مثبت است کلاس داشته باشید. در ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است و بدون واسطه می توانید با خود مدرسین حرف بزنید. با در کنار داشتن یک معلم خوب می توانید نمرات بسیار خوبی بگیرید.


این مقاله هم می تواند مفید باشد: چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی


کارهای تکمیلی در کنار کلاس خصوصی برای گرفتن نمرات خوب


اگر واقعا گرفتن نمره خوب و داشتن معدل بالا برای شما مهم است باید در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی به عنوان یک امکان عالی و موثر موارد دیگری را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال در طول ترم برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید و سعی کنید از وقت خودتان به بهترین شکل استفاده نمائید. با برنامه ریزی درست هم می توانید به تفریحاتی که در نظر دارید برسید و هم اینکه درس های خودتان را به درستی مطالعه نمائید. نکته دیگر اینکه سعی کنید در کلاس های مدرسه یا دانشگاه به صورت کامل شرکت کنید. امکان حضور در کلاس های تدریس خصوصی نباید باعث شود کلاس های مدرسه یا دانشگاه را جدی نگیرید. اتفاقا از جزوه ای که در کلاس های اصلی خودتان یادداشت می کنید می توانید در کلاس های خصوصی هم استفاده نمائید و بسیار مفید هم خواهد بود.


روی درس خواندن و تلاش خودتان بیشتر از هر عامل دیگری حساب کنید. درست است که شرکت در کلاس های تدریس خصوصی کاملا مفید است ولی به هر حال در نهایت خودتان هستید که باید درس را بخوانید و مطالب را یاد بگیرید. نکته بعدی اینکه برای خودتان هدفی در نظر بگیرید. مثلا اگر ترمهای قبل معدل شما حول و حوش 15 بوده است این ترم معدل بالای 17 را به عنوان یک هدف برای خودتان در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این موارد و با در کنار داشتن یک استاد و معلم خوب می توانید نمرات عالی بگیرید و معدل خودتان را هم افزایش دهید.


مطالعه نمائید: چرا کلاسهای تدریس خصوصی از کلاسهای گروهی مفیدتر است؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 428 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image