ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی و جبران غیبت های مدرسه و دانشگاه

کلاس های تدریس خصوصی و جبران غیبت های مدرسه و دانشگاه

کلاس های تدریس خصوصی و جبران غیبت های مدرسه و دانشگاه

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بهترین راهکار برای جبران غیبت های مدرسه و دانشگاه است. اگر به هر دلیل در کلاس های اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه نتوانسته اید شرکت کنید کلاس های خصوصی می تواند کاملا مفید باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل


کلاس خصوصی و جبران غیبت


در طول ترم ممکن است به هر دلیل نتوانید در کلاس های خودتان در مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید. ممکن است به دلیل بیماری و یا هر کار دیگری که برای شما پیش بیاید چند جلسه در کلاس ها غایب باشید. معمولا دانش آموزان و دانشجویان در جلسه امتحان نمی توانند سوالاتی که از مباحث چنین جلساتی در امتحان مطرح می شود را پاسخ دهند. بنابراین باید در جستجوی راهکارهای بسیار خوب و موثر برای جبران غیبت های خودتان باشید.


1- بهترین راهکار برای جبران غیبت


اگر خودتان بخواهید غیبت ها را جبران نمائید کار کمی سخت خواهد شد و زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. وقتی مطلب جدیدی تدریس شده است بدون اینکه در کلاس حاضر بوده باشید فهم آن برای شما سخت می شود. اگر بخواهید دوستان و همکلاسی ها چنین مباحثی را برای شما توضیح دهند معلوم نیست که خودشان چند درصد درس را فهمیده باشند.


بنابراین بسیار خوب است که یک معلم خصوصی خوب را به صورت حضوری و یا آنلاین در کنار خودتان داشته باشید و از ایشان بخواهید در زمان کوتاه مطالب ارائه شده در کلاس درس را برای شما توضیح دهد. می توانید جزوه جلساتی که در کلاس های اصلی خودتان غایب بوده اید را از همکلاسی های خودتان بگیرید و در کلاس های خصوصی آن را مبنا قرار دهید.


مطالعه مقاله راهکارهایی برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.



2- چرا تدریس خصوصی برای جبران غیبت های کلاسی؟


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی به نظر می رسد برای جبران غیبت های کلاسی بهترین راهکار باشد. البته نباید به امید کلاس های خصوصی و به عمد در کلاس های اصلی غیبت کنید. کلاس های مدرسه و دانشگاه می تواند برای یادگیری مفید باشد. ولی به هر حال اگر نتوانسته اید در این کلاس ها شرکت کنید یک معلم خصوصی خوب می تواند در کمترین زمان مطالب را برای شما توضیح دهد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.


3- توضیحات تکمیلی برای جبران غیبت های کلاسی


اگر در کلاس هایی که غایب بوده اید از مباحث جلسات قبل تمرین حل شده باشد کار شما راحت تر خواهد بود. ولی اگر در کلاس های خصوصی مطلب جدیدی تدریس شده باشد حتما لازم است یک استاد خوب مطالب را برای شما تشریح کند. برای جبران غیبت های کلاسی استفاده از کتاب کمک آموزشی و فیلم آموزشی هم به اندازه کلاس خصوصی موثر نیست. چرا که اگر سوالی برای شما پیش بیاید نمی توانید از کتاب یا فیلم بپرسید و ممکن است مطابق جزوه کلاسی شما مطالب در کتاب یا فیلم ارائه نشده باشد.


مطالعه نمائید: مزایای تدریس خصوصی نسبت به تدریس گروهی کدام است؟


پیشنهاد می کنیم فیلم آموزش نحوه انتخاب بدون واسطه معلم تدریس خصوصی از ایران مدرس را هم ببینید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 823 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image