ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی مهمترین امکانات بهترین سایت های تدریس خصوصی چیست؟

مهمترین امکانات بهترین سایت های تدریس خصوصی چیست؟

مهمترین امکانات بهترین سایت های تدریس خصوصی چیست؟


اگر می خواهید با یک معلم خصوصی خوب و مجرب کلاس داشته باشید و در کمترین زمان مهمترین مباحث را یاد بگیرید، باید استاد خودتان را از بهترین سایتهای تدریس خصوصی انتخاب کنید. در این مقاله در رابطه با مهمترین امکانات و ویژگی های بهترین سایت های تدریس خصوصی توضیح داده ایم.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


امکانات مهم بهترین سایتهای تدریس خصوصی


بهترین سایتهای تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست و سایر دروس تلاش می کنند با ارائه امکانات عالی و معرفی بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، شیمی، عربی، زیست و سایر دروس خدمات سطح بالایی را ارائه نمایند. در این مقاله و در ادامه مهمترین امکانات بهترین سایت های تدریس خصوصی تهران، ایران و کل جهان را معرفی می کنیم.


۱. لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی


بهترین سایتهای تدریس خصوصی معمولاً لیست بسیار کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، عربی، زیست، ادبیات فارسی، فیزیک، شیمی و سایر دروس را ارائه نموده اند. وقتی به این سایت‌ها مراجعه می کنید معمولا برای هر درس و رشته ای که مد نظر دارید می توانید یک استاد و معلم خصوصی خوب را انتخاب کنید. به عنوان مثال در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی دروس و رشته ها و در کل مقاطع امکان انتخاب استاد و معلم خصوصی وجود دارد. کافی است در بالای همین صفحه و در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نموده و بر روی علامت جستجو کلیک کنید. به عنوان مثال، برای مشاهده لیست کامل مدرسین و معلم های خصوصی زبان انگلیسی در بالای همین صفحه و در بخش جستجو عبارت (زبان انگلیسی) را وارد کنید.


از سایت های خوب تدریس خصوصی خارج از ایران هم می توان به www.tutor.com، www.hometutorsite.com، سایت تدریس خصوصی mytutor.co.uk، www.tutorhunt.com، preply.com، سایت معتبر www.perfecttutor.in، www.tutorai.me، tutorhouse.co.uk و ... اشاره نمود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین سایتهای انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی ایران و جهان


۲. فیلم نمونه تدریس اساتید و معلم های خصوصی


در بهترین سایتهای تدریس خصوصی می توانید ویدئو و فیلم نمونه تدریس اساتید و مدرسین خصوصی را مشاهده نمایید و در نتیجه امکان انتخاب بهتر و صحیح تر معلم خصوصی وجود دارد. برای مشاهده فیلم های نمونه تدریس اساتید در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت فیلم تدریس خصوصی کلیک کنید. در بسیاری از مواقع مشاهده یک فیلم نمونه تدریس برای انتخاب معلم خصوصی به نسبت چند صفحه متن و توضیح مفیدتر است. سایتهای برتر تدریس خصوصی بسیار عالی اساتید خودشان را معرفی می کنند و از فیلم های نمونه تدریس هم برای معرفی بهتر و دقیق تر اساتید استفاده می نمایند. به عنوان مثال اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی شیمی کنکور و دبیرستان هستید پیشنهاد می شود در کنار مطالعه سوابق تدریس و توضیحات ارائه شده توسط اساتید حتما ویدئوهای معرفی و نمونه تدریس ایشان را هم ببینید.


این مقاله مفید را هم از دست ندهید: معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی



۳. نظرات شاگردهای قبلی اساتید


در سایتهای معتبر و سطح بالای معرفی معلم خصوصی تلاش بر این است که با بیشترین شفافیت ممکن اساتید معرفی شوند تا انتخاب مدرس خصوصی کاری راحت و دقیق باشد. یکی از مواردی که کمک می کند انتخاب بهتری برای استخدام معلم خصوصی وجود داشته باشد این است که نظرات شاگردهای قبلی برای تمامی مدرسین نمایش داده شود. در همین سایت www.IranModares.com برای تمامی اساتید می توانید نظرات شاگردهای قبلی ایشان را ببینید. در نتیجه، انتخاب یک معلم خصوصی خوب و حرفه ای کاری راحت تر و آسانتر خواهد بود. وقتی شاگردهای قبلی یک استاد که در کلاس های تدریس خصوصی در منزل یا تدریس خصوصی آنلاین شرکت کرده اند از روش تدریس و نتیجه نهایی راضی بوده اند به احتمال زیاد شما هم از کلاس های ایشان راضی خواهید بود. بنابراین در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری و تحصیلی استاد به نظرات شاگردهای قبلی ایشان هم توجه نمایید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی


۴. ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مدرسین


سایتهای حرفه ای و مرجع های بزرگ معرفی معلم خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس تلاش می کنند تا جایی که ممکن است واسطه ها را حذف نمایند و ارتباط مستقیمی بین شاگرد و مدرس خصوصی برقرار کنند. در همین سایت برای تمامی اساتید خصوصی امکان مشاهده شماره تلفن و شماره تماس مستقیم ایشان وجود دارد. در نتیجه شما می توانید مستقیم با معلم خصوصی حرف زده و کلاس های خصوصی را با ایشان هماهنگ کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید یک معلم خصوصی عربی مجرب داشته باشید وقتی مستقیم با اساتید حرف می زنید از همان نحوه حرف زدن استاد متوجه می شوید که آیا ایشان به نحوه تدریس خودشان اعتماد دارند یا خیر. در ضمن می توانید برای کلاس های خودتان از اساتید تخفیف هم بگیرید.


مطالعه کنید: 10 بهترین سایت تدریس خصوصی در ایران و جهان


وقتی ارتباط شما با اساتید بدون واسطه است می توانید با قیمت مناسب تری کلاس های خصوصی را هماهنگ نمایید. در ضمن، انتخاب آگاهانه تر و درست تری خواهید داشت.



۵. توضیحات کامل و شفاف در رابطه با سوابق تدریس اساتید


سایت‌هایی که معتبر می باشند و برای بازدیدکنندگان خودشان ارزش قائل هستند سعی می کنند با شفافیت کامل و صداقت بالا اساتید خودشان را معرفی نموده و رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را ارائه نمایند. به این ترتیب برای متقاضیان کلاس خصوصی که درخواست معلم خصوصی دارند انتخاب مدرس و استاد کار بسیار راحت و مشخصی می باشد. در همین سایت ایران مدرس، به عنوان مثال وقتی در جستجوی مدرسین تدریس خصوصی کامپیوتر هستید، در بالای همین صفحه در بخش جستجو کلمه کامپیوتر را وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک کنید. در ادامه وقتی لیست اساتید کامپیوتر به شما نشان داده می شود رو عنوان آگهی یا عکس هر استاد کلیک نموده و وارد صفحه ایشان بشوید تا توضیحات کامل و واضحی در رابطه با استاد و سوابق تدریس ایشان مشاهده کنید. برای سایر دروس هم به همین ترتیب توضیحات بسیار کاملی در رابطه با سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین خصوصی ارائه شده است. در ضمن، بسیاری از مدرسین در قالب فایل ورد یا pdf، رزومه کاری یا مدرک تحصیلی خودشان را ارائه نموده اند و در نتیجه باز هم می توانید به شناخت بهتر و دقیق تری از هر استاد برسید. همانطور که همیشه گفته شده است، انتخاب معلم خصوصی از ایران مدرس آگاهانه و بدون واسطه است.


مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


از اطلاعات مفید دیگری که در سایتهای برجسته تدریس خصوصی ارائه شده است می توان به هزینه تدریس خصوصی در منزل و یا نرخ و قیمت تدریس خصوصی آنلاین و مجازی اشاره نمود. در همین سایت برای تمامی مدرسین می توانید قیمت درخواستی ایشان برای کلاس خصوصی جلسه ای یا ساعتی را مشاهده کنید.


۶. ارائه جزوه و فایلهای آموزشی مدرسین خصوصی


در بهترین سایتهای تدریس خصوصی اساتید جزوه و مطالب آموزشی هم ارائه نموده اند. این مطلب از دو جنبه حائز اهمیت است. اولاً دانش آموزان و دانشجویان از جزوه ها و خلاصه جزوه های ارائه شده استفاده می کنند و مطالب جدیدی را یاد می گیرند و ثانیاً وقتی متقاضیان تدریس خصوصی جزوه های یک استاد را مشاهده می کنند در کنار سایر اطلاعات ارائه شده می توانند به شناخت خوبی از مدرس رسیده و انتخاب درست معلم خصوصی برای ایشان راحت تر خواهد بود.


در همین سایت ایران مدرس تعداد بسیار زیادی از مدرسین برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه هم ثبت کرده اند. جزوه های ثبت شده توسط هر استاد در صفحه ایشان نمایش داده شده و به صورت کاملاً رایگان قابل دانلود است. اگر در جستجوی معلم خصوصی آنلاین یا حضوری و در منزل هستید، در هر صورت این مطالب آموزشی می تواند برای شما مفید باشد. برای بسیاری از دروس مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی، ادبیات فارسی، دروس دانشگاهی، کنکور، آیلتس، تافل و ... جزوه های بسیار مفیدی در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است. بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال امتحانی کلیک کنید و در صفحه ای که نمایش داده می شود اسم درس مورد نظر خودتان را در بخش جستجو وارد نمایید تا جزوه های ثبت شده برای آن درس را مشاهده نمایید.


مطالعه نمائید: 20 نکته مهم و کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر



۷. معرفی بهترین معلم های خصوصی


به عنوان آخرین مورد، در سایتهای پیشرو در زمینه تدریس خصوصی معمولاً بهترین مدرسین خصوصی برای دروس مختلف معرفی شده اند. افرادی که به عنوان متقاضی کلاس خصوصی به سایتهای فعال در این زمینه مراجعه می کنند ممکن است متوجه نباشند و ندانند که برای انتخاب یک مدرس خصوصی خوب چه معیارها و استانداردهایی را باید در نظر بگیرند. در سایتهای معتبر سعی می شود که در این زمینه هم اطلاعات کافی ارائه گردد و در ضمن در قالب مقالات برای دروس مختلف بهترین اساتید معرفی شوند تا کار کاربران برای انتخاب استاد و مدرس خصوصی خوب راحت تر گردد. در زمینه نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب مطالعه مقاله 7 راهکار عالی برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب با هزینه مناسب مفید است. در همین سایت ایران مدرس سعی کرده ایم برای دروس مختلف برترین مدرسین خصوصی را معرفی کنیم. البته اساتید بسیار خوب دیگری هم در همین سایت حضور دارند اما در هر صورت مطالعه مقالات زیر هم مفید است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


بهترین مدرسین خصوصی از دانشگاه های خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند و تجربه و سابقه کاری بالایی دارند.


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با مهمترین امکاناتی که در بهترین سایتهای تدریس خصوصی ارائه شده است توضیح داده شد. برای اینکه بتوانید از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه ممکن را بگیرید باید با یک معلم خصوصی برجسته و کارکشته کلاس داشته باشید. انتخاب چنین استادی از سایتهای تخصصی و معتبر تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس کار راحتی است. در این وب سایت تا سال ۱۴۰۳ بیشتر از ۳۰۰۰۰ استاد و معلم خصوصی ثبت نام نموده اند و برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کامل و مفیدی ارائه شده است. امکان مشاهده شماره تماس مستقیم و نرخ درخواستی تمامی مدرسین در همین سایت www.IranModares.com فراهم است. به نظرات شاگردهای قبلی اساتید دقت کنید و سوابق تدریس مدرسین را بررسی نمایید تا بتوانید با یکی از بهترین دبیرهای خصوصی تهران، کرج و کل ایران کلاس خصوصی هماهنگ نمایید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image