ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 7 راهکار عالی برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب با هزینه مناسب

7 راهکار عالی برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب با هزینه مناسب

7 راهکار عالی برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب با هزینه مناسب

در این مقاله 7 راهکار و روش موثر برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب با نرخ مناسب ارائه شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی خوب داشته باشید و هزینه مناسبی را هم پرداخت نمائید ادامه این مطلب را بخوانید.



1- به سایت های تخصصی تدریس خصوصی مراجعه نمائید



برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب و مجرب به سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه کنید. از سایت های خارجی هم که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد می توان به  www.Tutor.com و tutor.id و www.tutorhunt.com اشاره کرد. در این سایت ها لیست کاملی از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و مشخصات کاملی برای معلم های خصوصی را هم می توانید مشاهده کنید. در ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند و شماره تماس اساتید هم قابل مشاهده است. سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. مطالعه مقاله 10 راهکار آسان برای گرفتن نتیجه فوق العاده از کلاس های تدریس خصوصی هم توصیه می شود.





2- به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید توجه کنید



همانطور که گفته شد در سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است. با کلیک بر روی عبارت اسامی معلم ها و اساتید تدریس خصوصی ایران مدرس می توانید اساتید ثبت نامی در این سایت و رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را ببینید. برای اینکه یک استاد خوب را انتخاب کنید به توضیحات مدرسین دقت نمائید و معلمی را انتخاب کنید که سوابق درخشان و رزومه مناسبی دارد.



3- ارزان بودن کلاس اولویت اول شما نباشد



برای اینکه بتوانید از کلاس های تدریس خصوصی نتیجه خوبی بگیرید باید حاضر باشید تا حدی هزینه خوبی را برای کلاس پرداخت نمائید. به این معنی که خدمات عالی را با نرخ خیلی ارزان نمی توانید دریافت کنید. بنابراین در مرحله اول بدون نگاه کردن به هزینه درخواستی اساتید سعی کنید مدرسینی که سوابق تدریس و رزومه کاری خوبی دارند را انتخاب کنید و در مرحله پایانی از بین این اساتید یک استاد خوب برای خودتان هماهنگ نمائید. قیمت مناسب برای کلاس های خصوصی خوب است ولی نباید اولویت اول باشد. باید اولویت اول را نتیجه گرفتن خودتان قرار دهید و با یک معلم خوب کلاس داشته باشید.



4- از اوایل ترم کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید





اگر می خواهید بهترین نتیجه را از کلاس های خصوصی بدست آورید و در امتحان و کنکور یا هر آزمون دیگری موفق باشید بسیار خوب است که سریعتر شروع نمائید. هر چه زودتر استفاده از کلاس های تدریس خصوصی را شروع کنید بهتر است. وقتی از همان اوایل ترم شرکت در کلاس های خصوصی را شروع می کنید در فاصله زمانی بین کلاس ها هم وقت برای درس خواندن خواهید داشت و در نتیجه درس را بهتر یاد می گیرید. خصوصا اگر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده می کنید حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید. ریاضی برای یادگیری به حل تمرین و مسئله نیاز دارد و باید کلاس های آن زودتر شروع شود. حتما بخوانید: 7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی





5- اگر راضی نبودید استاد دیگری را انتخاب کنید



بسیاری از اساتید ثبت نامی در سایت ایران مدرس در صورت عدم رضایت شما جلسه اول هزینه ای را دریافت نمی کنند. البته اساتید خوب که به کار خودشان مطمئن هستند معمولا چنین مواردی را ذکر می نمایند. به هر حال، یکی از مزایای کلاس خصوصی این است که اگر از نحوه تدریس استاد رضایت نداشته باشید می توانید با یک معلم دیگر کلاس را هماهنگ کنید. اگر در کلاس خصوصی درس را متوجه نمی شوید با استاد دیگری کلاس را هماهنگ کنید.



6- فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی را هم ببینید



اساتیدی که کار تدریس خصوصی را به صورت جدی تری دنبال می کنند، برای دروس تدریسی خودشان نمونه فیلم تدریس و حتی نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم ثبت نموده اند. با توجه به فیلم نمونه تدریس خصوصی اساتید می توانید دید بهتری نسبت به نحوه تدریس ایشان داشته باشید. نظرات شاگردهای قبلی هر مدرس هم نشان می دهد که ایشان در تدریس های قبلی خودشان چقدر موفق بوده اند و به این ترتیب باز هم انتخاب شما می تواند انتخاب درست تری باشد. این اطلاعات برای بسیاری از مدرسین در ایران مدرس ثبت شده است و می توانید یک استاد خوب را برای خودتان انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک معلم و مدرس خصوصی شیمی خوب داشته باشید با مشاهده ویدیوی تدریس اساتید می توانید یک استاد خوب را انتخاب نمائید. مطالعه مقاله قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی هم مفید است.



7- دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی هم می تواند معیار خوبی باشد



اساتید ثبت نامی در ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی، علاوه بر ارائه رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خودشان را هم ثبت نموده اند. بسیاری از اساتید حتی مدرک تحصیلی و یا رزومه کاری خودشان را به صورت فایل pdf در سایت قرار داده اند. بنابراین انتخاب یک استاد خصوصی خوب برای شما کار سختی نخواهد بود. توصیه می شود با اساتیدی کلاس داشته باشید که از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند.  اگر زبان انگلیسی شما خوب است با کلیک بر روی این لینک می توانید یک مقاله خوب در زمینه نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب مطالعه کنید.



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1708 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image