ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل بهتر است یا آنلاین؟

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل بهتر است یا آنلاین؟

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل بهتر است یا آنلاین؟


در این مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین را با هم مقایسه کرده و توضیح می دهیم که هر کدام چه مزایا و معایبی دارد و کدامیک بهتر است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا آنلاین؟


در حال حاضر کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به دو صورت حضوری (در منزل) و یا آنلاین می تواند برگزار شود. هر کدام از این حالت ها مزایا و معایب خودش را دارد اما یک نکته اساسی وجود دارد و آن هم این است که اگر با یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس کلاس داشته باشید هم کلاس خصوصی حضوری و هم کلاس آنلاین مفید خواهد بود. بنابراین تاکید می شود که در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید و با مدرس و استادی کلاس خصوصی داشته باشید که جزو بهترین اساتید باشد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم های بسیار خوبی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید لیست مدرسین زبان را مشاهده کنید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


البته باز در همین سایت سعی کرده ایم برای راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان مقالاتی ارائه کنیم. بهترین مدرسین زبان انگلیسی در دانشگاه معتبر و سطح بالا تحصیل کرده اند و معمولا مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی، مترجمی زبان و ... دارند. این اساتید معمولا مدرک آیلتس، تافل و TTC هم دارند. از ویژگی های دیگر مدرسین برتر داشتن سابقه کاری و تجربه بالا است.  برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی های مدرسین خوب زبان و نحوه انتخاب مدرس زبان برتر مقاله زیر را بخوانید.



حتما مطالعه کنید: معلم خصوصی زبان انگلیسی انتخاب نکنید! اگر این ویژگی ها را نداشته باشد


همانطور که گفته شد مهمترین عامل این است که یک مدرس زبان برجسته را انتخاب نمایید و اگر استاد شما باسواد، با تجربه، متعهد و موفق باشد شما را هم به موفقیت می رساند چه کلاس آنلاین باشد و چه حضوری. با توجه به اهمیت این موضوع باز هم سعی کرده‌ایم در قالب مقالاتی بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران را معرفی نماییم. در این زمینه مطالعه مقاله های زیر مفید است.



مقالات مرتبط، حتماً بخوانید:


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


19 بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین تهران، ایران و کل جهان


در ادامه در پاسخ به سوال اینکه (تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل بهتر است یا آنلاین؟) توضیحاتی ارائه می کنیم.


۱. به صورت کلی اگر نرخ و قیمت کلاس های خصوصی زبان برای شما مهم است باید بگوییم که هزینه کلاس مجازی زبان به نسبت کلاس حضوری و تدریس خصوصی در منزل پایینتر است. مدرسین زبان برای برگزاری کلاس به صورت آنلاین لازم نیست زمان زیادی را در مسیر از دست بدهند و در ضمن هزینه ایاب و ذهاب هم پرداخت نمی کنند. در نتیجه حاضر هستند با نرخ کمتری کلاس را برگزار نمایند. به عنوان مثال، یک مدرس مجرب و با سابقه آیلتس که برای هر جلسه تدریس حضوری هزینه 900 هزار تومان را درخواست می کند احتمالا کلاس آنلاین را با نرخ 600 تا 700 هزار تومان برگزار خواهد کرد.


۲. به لحاظ امنیت برای مدرسین زبان انگلیسی خانم و زبان آموزان خانم باز هم ممکن است کلاس های مجازی و آنلاین زبان انگلیسی ترجیح داده شود. تدریس خصوصی در منزل برای بسیاری از مدرسین خانم و همچنین زبان آموزان ممکن است با استرس همراه باشد اما کلاس مجازی چنین حالتی ندارد.



۳. مزیت دیگر کلاس زبان آنلاین این است که می توان با هر استادی از هر جای تهران، ایران و جهان کلاس برگزار نمود و حتی می توان از کلاس های خصوصی مدرسین زبان اصلی و نیتیو هم استفاده نمود. کلاس مجازی و اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد. در ضمن، با این روش مدرسین زبان هم می توانند از کل ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشند و به درآمد عالی برسند.


این مقاله هم بسیار مفید است: فواید و مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین خوب و مجرب


۴. کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به صورت کلی شاید تا ۲۰ درصد بازدهی بیشتری داشته باشد و بسیاری از زبان آموزان کلاس حضوری را ترجیح می دهند. البته همانطور که گفته شد اگر کلاس آنلاین را با یکی از بهترین مدرسین زبان داشته باشید کلاس آنلاین هم بازدهی خوبی دارد.


۵. کلاس مجازی زبان انگلیسی، آیلتس، تافل و ... مزیت دیگری که دارد این است که جلسات قابلیت ضبط کردن را دارد و زبان آموز می تواند بعداً دوباره جلسات کلاس را مشاهده نموده و مرور نماید.


۶. اگر در نزدیکی محل سکونت خودتان توانستید یک مدرس زبان عالی و سطح بالا را پیدا کنید و برای پرداخت هزینه هم مشکلی ندارید از کلاس های حضوری استفاده کنید. در غیر اینصورت کلاس های آنلاین هم برای شما گزینه مناسبی است.


پیشنهاد می شود حتماً بخوانید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


۷. علاوه بر استادی که انتخاب می کنید، اینکه از کلاس های خصوصی نتیجه عالی بگیرید به این بستگی دارد که خودتان چقدر برای مطالعه و مرور مطالب وقت در نظر می گیرید. بنابراین باز هم آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها در اولویت بعدی قرار می گیرد و عوامل مهمتر شامل انتخاب درست مدرس خصوصی و زمان کافی شما برای مطالعه و مرور است.


کلام پایانی


در این مقاله کلاس خصوصی زبان آنلاین و حضوری را با هم مقایسه کردیم. همانطور که گفته شد ممکن است بازدهی کلاس خصوصی در منزل تا حدودی بالاتر باشد اما کلاس های اینترنتی و مجازی هم مزایای زیادی دارد و نرخ کمتری هم برای آن پرداخت می کنید. مهمترین عامل این است که با یکی از بهترین اساتید کلاس خصوصی را هماهنگ نموده و در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت نمایید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 146 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image