ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مشهد

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مشهد

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مشهد


در این مقاله با توجه به نرخ های درخواستی توسط مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در مشهد توضیحات خوب و کاملی ارائه می گردد.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی در مشهد بر روی عبارت معلم خصوصی زبان در مشهد کلیک کنید.


تعدادی از قیمت های اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد را در این مقاله ارائه می نمائیم. این قیمت های برای سال 1401 و تا حدودی سال 1402 معتبر می باشد. استاد پیام زمانیان که فوق لیسانس از دانشگاه تهران دارند و 7 سال سابقه تدریس زبان را هم دارا می باشند در رابطه با نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد اینطور توضیح داده اند: کلاس های زبان عمومی:‌ 90 دقیقه (500000 تومان) (برای سطح مبتدی بین 10 تا 40 جلسه مبتنی بر آزمون تعیین سطح) - کلاس های دوره آیلتس: 120 دقیقه (600000 تومان) (طول دوره آیلتس متناسب با سطح زبان آموز و نمره مورد نیاز متغییر خواهد بود). البته کلاس های ایشان در حال حاضر به صورت آنلاین برگزار می شود. (به منظور مشاهده رزومه کامل و شماره تماس مستقیم اساتیدی که در این مقاله معرفی می شوند، در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در بخش جستجو اسم و فامیل استاد را وارد نمائید). استاد مهدی دهقان که فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه تربیت مدرس و 20 سال سابقه تدریس دارند، هزینه تدریس را به صورت 200 هزار تومان برای ۶۰ دقیقه بیان نموده اند. آقای شهریار ضرابی که مدرس زبان ( TEFL CERTIFIED ) با بیش از ۶ سال سابقه تدریس در مشهد هستند نرخ کلاس را ۱۵۰٫۰۰۰ تومان بیان کرده اند البته ذکر نشده که برای 1 ساعت یا مثلا یک جلسه 90 دقیقه ای این قیمت را مد نظر دارند.


مطالعه نمائید: بهترین استاد زبان انگلیسی در مشهد و لیست 10 معلم خصوصی برتر زبان در مشهد



استاد حسین ناصری که 30 سال سابقه تدریس دارند و در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم تبلیغ ایشان ثبت شده است نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در مشهد را 250000 تومان در نظر گرفته اند. مشخصات ایشان به این صورت می باشد: رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: آزاد اسلامی تربت حیدریه و  نویسنده پرفروش ترین کتاب های:1- گرامر آسان انگلیسی 2- فرهنگ لغات مترادف و متضاد 3- فرهنگ لغت کیمیا پایه های 7،8،9. خانم محدثه الهامی که فوق لیسانس آموزش زبان از دانشگاه تربیت مدرس هستند هم هزینه کلاس ها را به صورت جلسه ای 150 هزار تومان در نظر گرفته اند. به عبارت دیگر ایشان برای هر ساعت تدریس زبان انگلیسی مبلغ 100 هزار تومان را مد نظر دارند. ایشان 5 سال سابقه کار دارند. خانم الهامی در شهر مشهد به صورت حضوری و سایر شهرها مجازی زبان را تدریس می نمایند. آقای علیرضا عطاریان که خودشان را مدرس زبان جهاد دانشگاهی مشهد معرفی نموده اند هم قیمت تدریس خصوصی زبان را ساعتی 150 هزار تومان (جلسه 90 دقیقه 225000 تومان) در نظر گرفته اند. مشخصات کامل و سوابق تدریس همچنین شماره تماس مستقیم تمام اساتید معرفی شده در همین سایت ایران مدرس موجود است. در نهایت استاد امیررضا روح بخش مقراضی که رزومه ایشان شامل مدرس زبان انگلیسی با سابقه 12 سال تدریس و دارنده مدرک آیلتس 8.5 است هم نرخ کلاس را 150 هزار تومان در نظر گرفته اند. البته ایشان هم ذکر نکرده اند که یک جلسه تدریس را با این هزینه مد نظر دارند یا یک ساعت.


کلیک کنید: مشاهده فیلم نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی



با توجه به نرخ های ارائه شده توسط مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس می توان گفت هزینه متوسط یک جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در مشهد در سال های 1401 و 1402 حدودا 200 هزار تومان برای هر جلسه تدریس حضوری در منزل است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس، شماره تماس مستقیم اساتید و نرخ درخواستی به روز شده معلم های زبان بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی و نرخ درخواستی اساتید



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1875 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image