ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی علیرضا طاری (دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110)
مشخصات مدرس

تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری - دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110

تدریس حرفه ای IELTS و TOEFL تضمینی
دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110
دارای مدرک TTC
برای نمرات بالای 6 و 90
طبق آخرین تغییرات BRITISH COUNCIL و ETS
آموزش مؤثر نحوه استفاده از Advance vocabulary در مکالمه و نگارش
آموزش موثر صدها phrasal verb و idiomatic words با روش‌هایی بدیع و کاملا مبتنی بر مکالمه
آموزش موثر درونی کردن تمام نکات گرامری بدون نوشتن حتی یک کلمه، کاملا مبتنی بر مکالمه
15 سال سابقه تدریس حرفه ای
مدرس موسسه قطب راوندی
بیش از 20000 ساعت تدریس خصوصی
تکنیک‌های سریع برای فراگیری کلیه مهارت ها در حداقل زمان
مکالمه با تضمین fluency و accuracy
ایجاد فضایی برای مکالمه مؤثر هر روزه خارج از فضای کلاس

عبارت های کلیدی: استاد برتر و برجسته آیلتس و زبان انگلیسی با نمره بالای آیلتس، برترین استاد زبان تهران و ایران، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آیلتس ساعتی و جلسه ای، آموزش گرامر و مکالمه زبان توسط استاد مجرب و حرفه ای به صورت ساعتی و جلسه ای، کلاس خصوصی اسپیکینگ تهرانپارس، پیروزی، مدرس ielts با مدرک معتبر، تدریس خصوصی رایتینگ آیلتس با روش های جدید و سطح بالا بدون اتلاف وقت برای کسب نمره 6، 7 و 7.5 و بالاتر تضمینی، کلاس خصوصی تهران و کل ایران، معلم آیلتس خوب، تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شهرک غرب، سعادت آباد، مهرشهر کرج، عظیمیه، جهانشهر کرج ، شمال تهران، غرب تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، تدریس اسپیکینگ speaking به صورت مجازی و آنلاین، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی کنکور، writing رایتینگ، مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ، آیلتس

علیرضا طاری (دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110)
رشته تحصیلی: مکانیک
مدرک تحصیلی: لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: صنعتی شریف
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران
هزینه تدریس: 800 تا 950 هزار تومان
سابقه کار: 15 سال
خوب است بدانید:
علیرضا طاری (دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110)، از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 12582 بازدید داشته است.
09195172416
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
بازدید: 12583

رزومه مدرس

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
سارا کروبی ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

استاد طاری، رو به افرادی که ترس از مکالمه دارند به شدت توصیه می کنم. ایشون با صبر و حوصله ی بالایی که دارن، اشتیاق شما رو به مکالمه به زبان انگلیسی افزایش میدن. در مورد سایر مهارتها هم ایشون روش و ابتکار خاص خودشون رو دارن که در مدت زمان کوتاهی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتم. به شخصه نقطه قوت استاد طاری رو علاوه بر سواد و مهارت بالا در صبر و خلاقیت ایشون میدونم.

شما به بنده لطف دارید سارا جان. شما رو بعنوان یکی از بااستعدادترین عزیزانی که در خدمتشان بودم میدانم. موفق باشید.

0
0
ساناز ۱۴۰۲/۱۱/۱۱

استاد طاری یک استاد بسیار بااخلاق، باسواد و مسلط به زبان و البته بسیار باحوصله هستن. آشنایی با ایشون باعث افتخار من است. علاوه بر تدریس عالی، ایشون به درستی نقاط ضعف بنده رو به‌درستی شناسایی میکردن و تمرین میدادن. استاد من ازتون بسیار سپاسگذارم، به خاطر تمام زحماتون.

بسیار از محبت شما سپاسگزارم ساناز جان. سعادتی بود که در خدمت شما بودم. براتون آرزوی موفقیت دارم.

0
0
Reza Hashemi ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

من استاد طاری رو خیلی خیلی توصیه و پیشنهاد می‌کنم. ایشون می‌تونن کمکتون کنن تو بازه خیلی کوتاهی نمره های خوبی بگیرید. من روز اولی که با ایشون کلاس برداشتم گفتم میخوام تافلم در حد ۹۰ بشه که دانشگاهی که می‌خوام منو بگیره. تو یه ماه کلاس با ایشون DET:120 گرفتم و بعد از ماه دوم با اینکه امتحان تافلمو خودم بد دادم نمرم ۹۸ شد که خب از چیزی که می‌خواستم بهتر بود. همینجا هم می‌خوام ازشون برای زحماتی که کشیدن تشکر کنم.

رضای عزیزم، دوره ای که در خدمت شما بودم، هم درس بود، هم رفاقت و هم لذت. امیدوارم همواره در زندگی شخصی و حرفه ای موفق باشید. بینهایت از لطف شما سپاسگزارم.

0
0
مریم ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

خیلی خوشحالم که با آقای تاری آشنا شدم ، واقعا هم شیوه تدریسشون حرف نداره هم پیگیری تکالیفشون ،میتونم بگم اگه با استاد شروع کنین قطعا یکبار و برای همیشه خواهد بود 👌🏻👌🏻👌🏻

بینهایت از لطف و محبت شما سپاسگزارم مریم جان. شما هم از جمله استعدادهای زبان انگلیسی هستید. امیدوارم بتونم در رسیدن به هدفتان، کمکی انجام دهم.

0
0
فاطمه قجری ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

استاد طاری تمامی خصوصیات یک مدرس واقعی زبان رو دارند: بسیار مسلط، دانش زبانی به روز، لهجه فوق العاده و مهمتر از همه بسیار همراه و ساپورتیو. استراتژی هایی که ایشون در انجام تسک های آیلتس آموزش میدن، باعث ارتقا چشمگیر رویکرد و عملکرد زبان آموز میشه. من صمیمانه از ایشون بابت تدریس فوق العاده و انرژی خوبشون تشکر میکنم.

فاطمه عزیز، دوره به نسبت کوتاهی که در خدمت شما بودم، برایم بسیار مفید و لذت بخش بود. از محبت و لطف شما کمال تشکر را دارم.

1
0
مهسا ربیعی ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

من با استاد طاری کلاس خصوصی آیلتس رو ‌گذروندم. بسیار بیان خوبی دارن و من خیلی از تدریسشون راضی بودم. بسیار با حوصله تدریس میکنن و یکی از نقاط قوت تدریسشون اینکه نسبت به هر شخص روشهای مختلفی رو ارائه میدن و این باعث میشه که آدمهای مختلف با سطح زبان و توانایی متفات بتونن از تدریسشون کمال استفاده رو بکنن و نتیجه مطلوب بگیرند. بسیار پیشنهاد میکنم :)

مهسا جان، کلاس شما جزء آنهایی است که گذر زمان احساس نمی‌شود. بابت این همه دقت و پشتکار در انجام تمارین سپاسگزارم. مطمئنم که به هدفشان در زمینه یادگیری زبان انگلیسی خواهید رسید. از لطف شما سپاسگزارم.

0
0
Pedram Farahnak ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

سلام ، من میخوام از استاد طاری تشکر ویژه کنم برای کمک فوق‌العاده ای که به من کردند. من با کمک استاد تونستم در عرض سه هفته سطح آیلتس خودم به نمره هفت برسونم (قبل از اون نمره آیلتس من در حد شش بود) و ایشان واقعاً در رایتینگ و اسپیکینگ واقعاً توانایی فوق العاده ای دارند، همچنین با نکات کلیدی که ریدینگ به من گفتند یک و نیم نمره، نمره ریدینگ من رو ارتقا دادند و من ایشان را واقعاً به همه دوستان که هدف دارند که نتیجه خوب بگیرند پیشنهاد می کنم.

پدرام عزیز، خدمت رسانی به عزیزی چون شما و افزایش نمرات تا حد مطلوب شما، کار سختی نبود. ممنونم که علی رغم مشغله کاری زیاد و محدودیتهای برنامه هفتگی من، مستمر و با کیفیت بالا در کلاسها شرکت کردید. از لطف و محبتی که نسبت به بنده دارید سپاسگزارم.

0
0
Sara sabbaghi ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

بسیار با حوصله،مسلط.قدرت بیان مطلب و تفهیم مطالب عالی. نکاتشون برای پیشرفت تمام اسکیل ها خیلی خوب هستش.

سارا جان شما باید هوش و تواناییتان در درک مطالب پیچیده را به دلایل موفقیت خود اضافه کنید. بینهایت سپاسگزارم

0
0
مهلا حسینی ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

با سلام، تجربه کلاس داشتن با استاد طاری عزیز برای من بسیار لذت بخش بود. علاوه بر تسلط بسیار بالا، اخلاق حرفه ای ایشون مثال زدنیه. روشی که برای عیب یابی دارن و اهمیتی که برای این موضوع قائل میشن بسیار ارزشمند و کمک کنندس. با سپاس فراوان از استاد مهربان و عزیزم

مهلا جان، به جرئت شما جزء با استعدادترین عزیزانی بودید که من افتخار خدمت رسانی به ایشان را داشتم. از لطف و محبت شما سپاسگزارم.

1
0
دینا ۱۴۰۲/۶/۲۶

با سلام، ایشون واقعا یکی از بهترین ها هستن. روش کاری ایشون بسیار برنامه ریزی شده و دقیق هست و نه تنها به صورت خیلی دقیق مطالب رو تدریس می کنن بلکه عیب یابی تمرینات رو هم که به صورت تکلیف دادن انجام می دن که خودش به شخصه به من خیلی کمک کرد؛ واقعا از ایشون از صمیم قلبم متشکرم که تو این مسیر به من کمک کردن.

دینا جان، باعث افتخار بنده است در خدمت شما بودن. مطمئنم با هوش و استعداد بالایی که شما دارید، حتما به مطلوب ترین نتایج خواهی رسید. بینهایت از محبت شما سپاسگزارم

0
0
پرستو ۱۴۰۲/۶/۲۳

اگر در صدد هستید بدون اتلاف وقت، با ارامش خاطر، و با اعتماد با نفس ، با بالاترین کیفیت به زبان انگلیسی بطور واقعی و کاربردی تسلط پیدا کنید قطعا و بدون اغراق استاد علی‌رضا اسدی طاری گرانقدر بهترین  هستند .. استادی به تمام معنا اندیشمند، با اخلاق، و پر انرژی که با صحه صدر به بهترین شکل ممکن نقاط ضعف شما را شناسایی میکنند و سخاوتمندانه با اموزش نکات کلیدی به شما انها را برطرف میکنند... دلسوزی ،و تلاش خستگی ناپذیر این استاد بزرگوار در اموزش و انتقال نکات اموزشی و تجربیات ارزشمندشان  در کنار ایجاد فضایی دوستانه و بدون استرس و مملو از ارامش حقیقتا قابل ستایش است.. در کمال امتنان و افتخار از تمام زحماتی که ایشون برای نایل شدن من به هدفم متحمل شدند بسیار تشکر و قدردانی میکنم

سلام پرستو جان. بینهایت از لطف شما به بنده سپاسگزارم. امیدوارم لایق تعاریف شما باشم و تا رسیدن شما به هدفتان به خدمت رسانی ادامه دهم.

0
0
رضا هاشمی رفسنجانی ۱۴۰۲/۶/۲۲

استاد تاری یکی از بهترین مدرس هایی بودن که من تو زندگی داشتم. ایشون علاوه بر دانش بالا و تسلطی که روی زبان انگلیسی دارن با شیوه های تدریس به خوبی آشنا هستن و با اعتماد به نفسی که به شما می‌دن و رفع اشکال‌هایی که می‌کنن کمک می‌کنن که شما بالاترین نمره‌ای که می‌تونید رو در امتحان آیلتس داشته باشید.

رضا جان، خدمت کردن به شخص با استعدادی چون شما، برای بنده باعث افتخار است. از لطف شما سپاسگزارم

0
0
فرنوش موسوی ۱۴۰۲/۶/۲۲

اگر قصد گرفتن نمره خوب در امتحانات زبان رو دارید استاد تاری رو واقعا به شما توصیه می کنم، یک معلم و راهنمای فوق العاده. طی کردن پروسه آماده سازی برای امتحان تافل برای من بسیار سخت و گیج کننده بود ولی با کمک استاد تاری در کوتاه ترین زمان ممکن با کل پروسه امتحان آشنا و آماده شدم و اعتماد بنفس کافی برای شرکت در امتحان رو پیدا کردم، راهنمایی های ایشون بسیار ارزشمند و روش تدریسشون بسیار موثر هست.

فرنوش عزیز، از محبت شما سپاسگزارم. شما بسیار باهوش و با استعداد هستید و مطمئنم با دقت نظری که دارید، حتما به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

0
0
Nahid Razmjoo ۱۴۰۲/۶/۲۲

واقعا بهترین استاد از لحاظ تدریس و اخلاق و مهارت . نمره صد از صد 🌸🌸🌸🌸

بینهایت از لطف شما سپاسگزارم ناهید عزیز. امیدوارم در جهت رسیدن به هدف شما، کمکی انجام داده باشم

0
0
زهرا مشایخ ۱۴۰۱/۱۱/۲

بهترین و خوش اخلاق ترین استاد زبان، کلاساشون واقعا مفید و بدون خستگی میگذره. خیلی با دیسیپلین و حرفه ای تدریس میکنن. بشخصه ذوق روزای کلاسمو دارم و واقعا ایشون رو به هرکسی که قصد داره جدی زبان بخونه توصیه میکنم

سلام زهرا جان. باعث افتخار بنده است در خدمت شما بودن. امیدوارم لایق تعاریف شما باشم

3
0
نیلوفر ۱۴۰۱/۱۱/۲

از زمانی که با استاد طاری شروع به یادگیری آیلتس کردم ترسم از سوالات آیلتس ریخت و هرروز باعث شدن درگیر نمونه سوالات آیلتس بشم و همیشه نقاط ضعف و قوتم را به درستی تشخیص دادن و هرچی ک نقطه ضعفم هستش را تقویت کردن، و همیشه بهم انگیزه میدن، و حتی از نمره ی آیلتس مد نظرم بهم گفتن بیشتر میتونم بگیرم که شکی ندارم خواهم گرفت به لطف استاد🙇🏻‍♀️💪🏻

نیلوفر جان ، از محبت شما سپاسگزارم. امیدوارم با تلاش همیشگیت به هدفت خیلی زود برسی.

1
0
پیمان جباری ۱۴۰۱/۱۱/۲

بسیار استاد صبور و مهربانی هستند. مهمترین نکته که سره کلاساشون نظر منو جلب کرد و برام هم مهم بود اینکه در مورد ایرادات شاگردشون در هر اسکیل اول ریشه یابی میکنن و بعد برای حل اون مسئله راهکار ارائه میدن که بنظر من واقعا کاربردی هست و باعث میشه شاگرد قدم به قدم پیشرفت کنه. واقعا ممنونم از زحماتشون تا اینجا امیدوارم که همیشه موفق باشن و من هم بتونم با راهنمایی های ایشون نمره ۸ رو که میخوام بگیرم

پیمان جان، شما به بنده لطف دارید. مطمئنم با انگیزه ای که داری و در سایه ی تلاشت، به نتیجه خواهی رسید. از لطفت سپاسگزارم

4
0
امیرعباس برنده فرد ۱۴۰۱/۱۱/۲

با سلام خدمت همه دوستان،می خواستم نظرم رو در مورد این استاد فوق‌العاده بگم تا دیگران هم هرچه بیشتر با ایشون آشنا بشن.ایشون واقعا سطح دانششون بالاست و اینکه توی کارشون بسیار حرفه ای هستن و برای هر دانشجو یک متد خاص تدریس دارن و برای نقاط ضعف هر شاگرد راهکار خاص و مناسب اون فرد رو ارائه میکنن. من روزی که تماس گرفتم با استاد بهشون گفتم که من نمره ۶٫۵ میخوام،منتها ایشون برگشتن گفتن ما در این مدت زمان میتونیم برای ۷ الی ۷٫۵ اقدام کنیم،این یعنی اینکه ایشون بسیار فرد مسئولیت پذیری هستن و برخلاف خیلی از اساتید که میگن من درسم رو میدم دیگه به خودت بستگی داره ایشون اینجوری نیستن و این نشان از جسارت و توانایی و اعتماد به نفس بالای این استاد گرامی هست. نکته بسیار مهم دیگر اینکه ایشون فرد بسیار با اخلاق و با حوصله و خوش برخوردی هستن و به هیچ عنوان شما باهاشون احساس غریبی نخواهید کرد. خلاصه اینکه من سر انتخاب استاد وسواس شدیدی دارم و خیلی هم گشتم و بنظرم ایشون بهترین استاد هستن. امیدوارم تونسته باشم کمک کوچیکی به افرادی که قصد دارن تا با این استاد زبانشون رو شروع کنن کرده باشم تا با خیالی آسوده با ایشون شروع به کار کنن و قطعاً هم به نتیجه مطلوب خواهند رسید. با سپاس فراوان از استاد طاری گرامی

امیر عزیز، شما بی شک یکی از با اخلاق ترین و پیگیرترین عزیزی هستید که تا به حال در خدمتشان بودم. کلاس شما بی شک برایم بسیار لذت بخش است. سپاسگزارم بابت این همه محبت

0
0
یاسمین پرویزیان ۱۴۰۱/۱۱/۲

ایشون قطعا بهترین استادی هستند که من در زمینه زبان داشتم.

یاسمین جان، استعداد شما در زبان انگلیسی مثال زدنی است. باعث افتخار من است که در این زمان از تدریس، در خدمت شما هستم.

1
0
عقیق موقتیان ۱۴۰۱/۷/۵

با سلام استادی با برنامه و با تجربه هستند ایشون کلاسشون پر از انرژی بود واقعا لذت بردم اطلاعات خوبی هم در زبان دارند و برای ایلتس عالی هستند

سلام عقیق جان. شما به بنده لطف دارید. امیدوارم همواره در زندگی موفق باشید

0
0
لیلا ناصری زاده ۱۴۰۱/۶/۲۷

سلام خواستم تشکر کنم از استاد طاری بابت متد عالی و مفیدی که برای آموزش دارن. هر اسکیل رو به بهترین شکل ممکن و راحترین روش بیان میکنن...بهترین استاد زبانی هستن که تا به حال داشتم.واقعا ازشون ممنونم:)

سلام لیلا جان. باعث افتخار من است که در خدمت شاگرد باهوش و با استعدادی چون شما باشم

0
0
اصلان ۱۴۰۱/۶/۲۷

استاد طاری، نمونه واقعی یک استاد خوش اخلاق، دلسوز و حرفه ای زبان هستند که با فن بیان عالی و تسلط فوق العاده ای که که به بروزترین تکنیک های آموزشی زبان دارند، می توانند هر فراگیری رو به بالاترین و اصولی ترین سطح یادگیری آماده کنند. از خداوند برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را خواستارم.

ممنونم اصلان عزیز. به جرأت میتونم بگم کلاس شما جزء لذت بخشترین کلاسهایی است که تا به حال داشتم.

0
0
مریم آقاخانی ۱۴۰۱/۶/۲۷

با سلام، من مدت سه ماه که با استاد اسدی عزیز آموزش آیلتس شروع کردم ، تا قبل از آشنایی با ایشان واقعا هیچ دیدگاه و اعتماد به نفسی نسبت به آزمون نداشتم و سطح من هم به خاطر وقفه زیاد چندان جالب نبود، ولی واقعا با گذشت یک ماه با تشخیص صحیح و نحوه تدریس فوق العاده استاد به اندازه ای پیشرفت کردم که برای خودم بسیار با ارزش بود من واقعا از تلاش و دلسوزی ایشون بی نهایت سپاسگژارم و مطمنم با مسیر درستی که به واسطه تجربه و دانش بالای ایشان طی خواهم کرد گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتش اصلا دور نخواد بود ، واقعا به خوبی نقاط ضعف و قوت تشخیص می دهند و این برای ادامه درست مسیر ضروری که لطف ایشان برای من ممکن شده ، با آرزوی سلامتی و موفقیت هر چه بیشتر برای استاد عزیزم.

سلام مریم جان. بینهایت از لطف شما سپاسگزارم. امیدوارم در کنار شما موفقیتتان را جشن بگیریم.

0
0
مرجانه سراجی ۱۴۰۱/۶/۲۶

بهترین معلمی که تا به حال داشتم با اختلاف بسیار زیاد بهترین هستن

سپاسگزارم مرجان جان. باعث افتخار من است در کنار شما آموختن

0
0
نگار ۱۴۰۱/۶/۲۶

به جرات میتونم بگم ایشان بهترین استاد زبانی است که تا به حال داشتم ،بسیار حرفه ای با فن بیان و لهجه ی عالی، بسیار خوش اخلاق و دلسوز و صبور

سلام نگار جان. انگیزه، انرژی و هدفمند بودن شما بسیار قابل ملاحظه است

0
0
رضا کشوردوست ۱۴۰۱/۶/۲۶

سلام من مدت ۶ ماهه که با استاد تاری کلاس دارم قبلش هیچ آموزشی ندیده بودم ولی میتونم بگم ایشون واقعا تو کارشون حرفه ای هستن چه از لحاظ تسلط روی آموزش چه از لحاظ ارتباط برقرار کردن با شاگرد که از نظر من خیلی مهمه الان بعد از ۶ماه میتونم صحبت کنم با استفاده از گرامر های مختلف و این امیدو دارم که برای سال آینده با کمک ایشون آزمون آیلتس شرکت کنم ،از همینجا ازتون تشکر میکنم استاد عزیز باعث افتخارمه که شما استادم هستید ♥️♥️

سلام رضای عزیز. استعدادی که شما در آموختن زبان دارید، مثال زدنی است. از لطف همیشگی شما سپاسگزارم

0
0
کامبیز پناهی شریف ۱۴۰۱/۶/۲۶

با عرض سلام خدمت استاد تاری مدت کوتاهی است که با ایشان آشنا شدم ،صمیمانه عرض میکنم که از نظر تسلط به حرفه ی آموزش زبان انگلیسی برای من قدرت و توانایی ایشان در مرحله ی اول آشنایی بسیار تعجب بر انگیز بود ، در طول این دوران به همراه استاد بودن در حرفه ی خود از نظر محبت و تواضع برای بنده موجب خوشنودی بود ، برای ایشان در طول زندگی حرفه ای و شخصی خود آرزوی موفقیت و سلامتی دارم .

عرض ادب جناب دکتر عزیز. شما نمونه ی واقعی یک عاشق زبان هستید. من از شما بسیار آموختم و می آموزم

0
0
الناز خراسان زاد ۱۴۰۱/۶/۲۶

استاد طاری عزیزم واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم بابت این چند ماهی که انقدر با صبر و‌حوصله بودین تا من اعتماد به نفسم توی صحبت کردن بالا بیاد. هر روز روش های متنوع داشتین تا من از خوندن زبان خسته نشم و تمام این مدت مثل یه دوست کنارم بودین. امیدوارم که همیشه سلامت باشین تا ما بتونیم در کنارتون یاد بگیریم و رشد کنیم❤️

الناز عزیز، خوشحالم که تقریبا هر روز در خدمت شما هستم. انرژی و انگیزه ی فوق العاده ای دارید.

0
0
غزاله ۱۴۰۱/۶/۲۶

من از کودکی متد‌ زیادی رو در راستای اموزش زبان امتحان کردم و با اطمینان میتونم بگم استاد طاری علاوه بر بیان شیوا، نحوه تدریس فوق‌العاده‌ای دارند و برای هر زبان‌آموز متد مخصوص با روحیات همون شخص رو اجرا میکنند و این به نظر من هنری هست که هر استادی نمی‌تواند داشته باشد، کلاس ایشون به هیچ‌وجه یکنواخت نیست و من هر جلسه مشتاقانه سر کلاس حاضر میشم.

غزاله عزیزم، از لطف و محبت شما بسیار به خود می بالم . امیدوارم همواره در زندگی موفق باشید

0
0
Hossein Dakhili ۱۴۰۱/۴/۵

استاد طاری از بهترین اساتید زبان بودند که من داشتم ، تدریس شون عالی و دلسوز برای یادگیری زبان آموزان بودند ، نحوه برخورد و رفتار ایشون هم دوستانه و صمیمی هست

سپاسگزارم حسین عزیز. خوشحالم که تونستم خدمتی انجام بدم. شاد و موفق باشید

0
0
مونا سنگیان ۱۴۰۱/۳/۹

با استاد طاری مدت کمی هست که آشنا شدم، ولی در همین مدت کم تاثیر خیلی زیادی در روند یادگیری من مخصوصاااا ریدینگ داشتن، ریدینگ همیشه برای من سخت بود ولی الان با کمک های ایشون نتایجم خیلی بهتر شده، البته که نحوه عملکردشون در همه مهارتا همینطوره، جدا از تکنیک تدریس عالیشون،ایشون یک همراه عالی در روزهای سخت آیلتس هستن…

سلام مونا جان. از لطف شما سپاسگزارم. خوشحالم که تونستم کمکی انجام دهم.

0
0
تیوا گرجی ۱۴۰۱/۲/۳

من تازه با ایشون کلاسم رو شروع کردم و به نظرم تسلط آقای طاری روی مطالب و قدرت آموزشی که دارند بسیار بالاست همچنین صبر بسیار مثال زدنی شون و از همه مهمتر اینکه بعنوان یه مدرس بسیار باهوش هستند و اشکالات شما رو خیلی زود متوجه میشن و بسیار خوشحالم از انتخاب ایشون

سلام تیوای عزیز. شما بزرگوارانه به بنده لطف دارید. خوشحالم که دوره مفید واقع شده.

0
0
دنیا ۱۴۰۱/۱/۲۲

اجرای روش های یادگیری و تسلط هر ۴ مهارت آزمون آیلتس، با توجه به استراتژی های خاص خودشون با در نظر گرفتن سطح و استعداد و شرایط دانشجو از ویژگی های بارز کلاس استاد طاری هست. جدا از آمادگی برای مهارتهای آزمون آیلتس، انگیزه لازم برای ادامه مسیر و هدفمندتر شدن از نکاتی هست که کلاس استاد طاری این انرژی و به شما میدهند.

سپاسگزارم دنیا جان. شما به بنده لطف دارید. امیدوارم خیلی زود به هدفی که در ذهن داری برسی.

0
0
ملیکا مروجی ۱۴۰۱/۱/۱۹

بهترین معلم خصوصی‌ که من تا به حال دیدم.ایشون بسیار انسان شریف، دلسوزی هستن و از‌ جون و دل‌ برای نتیجه گرفتن شاگرداشون مایه میزارن.به تمام تمریناتی که شاگرد براشون میفرسته مو به مو‌گوش میدن و در‌جهت بهتر شدنش تلاش میکنن.در یک کلمه، بینظیر هستن

ممنونم ملیکای عزیزم. البته استعداد، تجربه و هوش عزیزانی چون شما، جایی برای تلاش من معلم باقی نمی‌گذارد. افتخار میکنم که شما در لیست سالیان تدریس بنده قرار دارید. بینهایت ممنونم.

0
0
فرشته ۱۴۰۱/۱/۱۰

باسلام آقای استاد طاری یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی هستن. شیوه ی تدریس استاد بسیار عالی است به طوری که من همه ی نکات آموزشی ایشان را به طور کامل به یاد دارم و هیچوقت فراموش نخواهم کرد. لهجه ی عالی استاد، کمک زیادی در پیشرفت اسپیکینگ هر دانشجویی دارد و نیز بحث آزاد و نکات قابل توجه در آموزش رایتینگ و لیسنینگ کمک به سزایی در یادگیری زبان دارد. در آخر به نظر من استاد طاری یکی از اساتیدی هستن که واقعا تلاش میکنن تا دانشجو به سطح بالا در زبان انگلیسی برسن چون واقعا به حرفه ی خودشون یعنی آموزش زبان علاقه دارن و به صورت دلسوزانه به یادگیری کمک میکنن.

فرشته ی عزیز، از لطف و محبت شما بینهایت سپاسگزارم. درسته افتخار خدمت رسانی به شما را تنها برای چند ماه داشتم، اما شما همواره بعنوان یکی از علاقه مندترین عزیزان به یادگیری زبان علی رغم سخت گیری های بنده، در ذهنم ثبت شدید. موفق باشید.

0
0
الهه سعیدی ۱۴۰۱/۱/۸

من چندین ساله که با ایشون دوره های متفاوتی رو گذروندم، با اینکه بین کلاسهام گپ های فراوانی بوده انقدر شیوه تدریس عالی بوده که من در زمان های مورد نیازم تونستم براحتی در موقعیت های متفاوت از پس خودم بربیام. بسیار صبور و دلسوز مهربان و با ملاحظه با متدهای گوناگون که میتونه برای هر زبان اموز کاربردی باشه. بهترینن

الهه عزیز، از لطف شما سپاسگزارم. امیدوارم خیلی زود به نتیجه مطلوب برسید.

0
0
مریم یونسی راد ۱۴۰۱/۱/۸

من برای کلاس‌های خصوصی استاد ثبت نام کرده بودم، تکنیک تدریس ایشون بسیار عالی بود، سعی بر این بود که همه اسکیل‌ها کامل پوشش داده بشه و داخل هر اسکیل به اصطلاح خودشون مویی و‌ذره‌بینی هر ایراد و یا نقطه ضعفی وجود داشته باشه، اصلاح بشه، با توجه به توضیحات خودشون برای هر زبان آموز با توجه به توانایی خود شخص نحوه تدریس انتخاب میشه، البته سخت‌گیری‌های خاص خودشون رو هم داشتن

سلام مریم جان. از حسن نظر شما بینهایت سپاسگزارم. خوشحالم که تونستم خدمتی انجام بدم.

0
0
مریم ملکی ۱۴۰۱/۱/۸

بارزترین ویژگی استاد این هست که متناسب با نیاز، توان، استعداد، علاقمندی دانشجو متد اموزشی تخصصی و حرفه ای رو برای اموزش گرامر اصطلاحات فلوئنسی و … بکار میبرن و نکته بسیارعالیشون این هست که جای که دانشجو اصطلاحا میبره ایشان با دانش و تبحر و متدی نوین مجدد انگیزه ادامه مسیر تا رسیدن به هدف را برای دانشجو ایجاد میکنند، استاد طاری بزرگوار سرلوحه یک استاد صاحب دانش روز، متخصص در مباحث اموزشی ایلتس و تافل و مارکتینگ هستند و مهارتهای زبان اسپیکینگ لیسینینگ رایتینگ ریدینگ رو با متد ویژه خودشون و به صورت کامل کاربردی که ملکه ذهن میشه اموزش میدهند و نکته بسیار عالی این هست که به هیچ وجه با حفظ کردن موافق نیستند و درک مطلب و گرامر و استفاده از ان رو با روش منخصر بفرد و تکرار و تمرین در طول کلاس اموزش میدهند و این نحوه اموزش تسلط و اعتماد بنفس لازم را به دانشجو برای صحبت و بهره گیری از دانش زبان در هر محیطی میده ، به سهم خودم قدردان تمام زحماتشون هستم و شاگردی ایشون بزرگترین افتخار برای بنده هست.

مریم عزیز، همانطور که در پاسخ به پیام پر از لطف همسر گرامی عرض کردم، آشنایی با شما، بی شک افتخار دوران تدریس بنده است. امیدوارم دانش زبان انگلیسی، در سطح advance, در کنار سایر شایستگی های شما، به زینت شخصیت شما بیفزاید. سپاسگزارم

0
0
المیرا ۱۴۰۱/۱/۷

اولین نکته ای که در خصوص شیوه تدریس استاد طاری برای من جالب بود، انتخاب روش مناسب هر فرد با توجه به ارزیابی ای که داشتن بود، اشراف روی متد های متفاوت، صبر و حوصله، نحوه ارتباط گرفتن حین تدریس در کنار دانش و تسلط بالا، ایشون رو به یه استاد بی نظیر و البته تاثیر گذار در یادگیری تبدیل کرده.

المیرای عزیز، شما نیز جزء افتخارات دوران تدریس بنده هستید. استعداد و علاقه شما به زبان انگلیسی، مثال زدنی است. از لطف و محبت شما سپاسگزارم.

0
0
سعیده ۱۴۰۱/۱/۷

جناب استاد طاری از بهترین اساتیدی هستند که من تا به حال داشته ام. دانش بالا، انرژی فراوان، تعهد و صبر و حوصله ای که در کارشان دارند واقعا ستودنی است. زبان آموزی در کلاس های ایشان فقط مختص کلاس نیست و تمرین های مختلفی برای طول هفته می دهند که با فیدبک های خوبشان می توان نقاط ضعف را به تدریج برطرف نمود. شیوه های مختلفی که ایشان در تدریس بکار می گیرند واقعا کاربردی و تاثیر گذار هست چون بر اساس روند پیشرفت و مشکلات زبان آموز، ایشان متدهای جدید و متنوعی را بیان می کنند. علاوه بر فن بیان عالی و تسلط بالای ایشان در تدریس ، اخلاق خوش و انرژی بالایی که در کلاس ها دارند موجب شده که من واقعا از شرکت در کلاس هایشان لذت ببرم.

سعیده عزیز، بی شک تلاش شما جهت تسلط بیشتر، علی الخصوص در زمینه speaking ، جشما را بالاترین سطحی که یک leaner میتواند، رسانده است. از محبت های همیشگی شما به بنده بینهایت سپاسگزارم و خوشحالم که دوره ای که در خدمت شما هستم، توانسته جلب رضایت کند. ممنونم.

1
0
الهه ۱۴۰۱/۱/۶

یکی از بهترین اساتید زبانی که تا حالا داشتم ،بسیار حرفه ای با فن بیان و لهجه ی عالی ، بسیار صبور و خوش اخلاق

سپاسگزارم الهه جان. امیدوارم بتونم در جهت رسیدن به هدفت، در حداقل زمان، کمکی انجام دهم.

0
0
شایان رزمجوئی ۱۴۰۱/۱/۶

جناب استاد طاری یکی از بهترین و مسلط ترین اساتیدی هستن که تا به حال کلاس داشتیم باهاشون ، در ایراداتی که در قسمت های مختلفی داشتیم ، ایشون همیشه با حوصله و صبر راهکار های جدید و موثری رو آموزش میدادن که بسیار موثر بود برای ما ، همچنان در حال ادامه ی کلاس با استاد هستیم و قدردان زحمات ایشان هستیم

ممنونم شایان عزیز. خیلی خوشحالم که علی رغم سن نسبتا پایین شما میان سایر دانشجویان، بسیار با اراده و مصمم به آموزش ادامه میدی. این عالیه

0
0
مریم برنجی ۱۴۰۱/۱/۶

بدون اغراق عرض میکنم من اگه از زبان انگلیسی مطلبی رو اصولی یاد گرفتم در سایه استاد طاری بوده، ایشون به قدری مطالب رو قابل درک و قابل یادگیری آموزش میدن که قابل مقایسه با استادان دیگه نیست، خیلی خوشحالم که با ایشون آشنا شدم و زبان انگلیسی رو از ایشون یاد گرفتم.

مریم جان، علی رغم دوره ی کوتاهی که در خدمت شما بودم، همواره به عنوان یکی از با انگیزه ترین عزیزان، در خاطرم ثبت شدی. ممنونم از محبت شما.

0
0
فهيمه ۱۴۰۱/۱/۶

فن بيان و شيوه تدريس و مهارت فوق العاده استاد طارى در آموزش اسكيل هاى مختلف ايشون رو بسيار بسيار متمايز كرده نسبت به ساير استادهايي كه تا به حال داشتم.

از لطف همیشگی شما سپاسگزارم فهیمه جان. یکی از نقاط قوت شما، عدم قطع تماس با دنیای زبان، در قالب حضور بدون وقفه در کلاسها، علی رغم مشغله زیاد شماست.

0
0
کمیل احمدی ۱۴۰۱/۱/۶

در مورد ایشون، چند نکته به ذهنم می‌رسه که باید حتما ذکر کنم: - تسلط عالی روی تدریس و مِتُدی که انتخاب کردن دارن؛ برای همین خیلی خوب می‌تونن متناسب با توانایی دانشجو پیش برن و سطح زبان ارتقا بدن - به خاطر توانایی بالایی که در تدریس دارن، برای هر مهارت، تمرین‌های مختلفی طراحی می‌کنن که باعث می‌شه اون مهارت به صورت کامل در ذهن بشینه - متد آموزش گرامر ایشون برای منی که از گرامر فراری بودم خیلی موثر و مفید بود. یادگیری به شیوه‌ای کاربردی که برای موقعیت‌های مختلف، نیازی به فکر کردن نداشته باشم و البته بدون حل کردن تمرین‌های مختلف - توضیح دلایل استفاده از هر تمرین و شیوه‌های متنوعی که پیشنهاد می‌کنن، کمک خیلی خوبی هست برای فهمیدن اینکه هدف چیه و باید به چه چیزی برسی. - تشکیل گروه برای کلاس و پیگیری اون و پاسخگویی به سوالات در فاصله بین کلاس‌ها، نقطه مثبت دیگه ایشون هست در اخر هم باید بگم که سوای از مهارت و توانمندی در تدریس و آموزش، استاد طاری به شدت انسان شریف و متعهدی هستن که تعهدشون به کلاس واقعا ستودنیه.

کمیل عزیز، شما و همسر گرامی، یکی از افتخارات دنیای حرفه ای بنده هستید. بسیار باهوش، پیگیر و با انگیزه. به جرأت میتونم بگم، چندین برابر نکات زبان مطرح شده در کلاسهامان، از شما و همسر گرامیتان آموختم. موفق باشید.

0
0
حسین دخیلی ۱۴۰۱/۱/۶

استاد طاری یکی از بهنرین اساتیدی هستند که من در زبان داشتم ، علاوه بر تدریس بسیار خوبشون از لحاظ اخلاقی و رفتاری هم استاد طاری نمونه هستن .

حسین عزیز، انگیزه شما به انضمام اطلاعات بسیار غنی، انرژی در جریان در کلاسهای بحث آزاد من بود. بسیار خوشحال کننده است که شما جزء عزیزانی هستید که نفس کلاس بحث آزاد را به خوبی درک و اجرا نمودید.

0
0
محمدجواد ۱۴۰۱/۱/۵

جناب استاد طاری از اساتید بسیار دلسوز، خوش اخلاق، باسواد و شوخ هستند؛ نزدیک به 3 سال شاگرد زبان آموز کلاسهای بحث آزادشان بودم و بسیار از محضر پر مهرشان استفاده کردم؛ اکنون علاوه بر استادی ایشان تبدیل به دوستی مهربان هم برای من شده اند...

به جرأت میتونم بگم، شما، محمدجواد عزیز، با استعدادترین، با دانش ترین و علاقه مند ترین عزیزی هستید که در طول سالیان تدریس دیدم. دوستی با شما باعث افتخار بنده است. از الطاف همیشگی شما سپاسگزارم.

2
0
امید ۱۴۰۱/۱/۵

با تجربه آمادگی آیلتسی که با استاد طاری داشتم، تسلط ایشون در استراتژی های ریدینگ و مسیرهای بهبود لیسنینگ فوق العاده است. همچنین تمرین رایتینگ که بارای هربخش خصوصا تسک دو فقط نیاز به ایده پردازی توسط خودتون هست و چهارچوب به طور کامل توسط ایشون آموزش داده میشه

امید عزیز، رسیدن به سطح upper intermediate به تنهایی و بدون حضور در هیچ کلاسی، نشان از استعداد بالای شما در زبان انگلیسی دارد. از محبت شما سپاسگزارم و برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

1
0
فائقه دوامی ۱۴۰۱/۱/۵

استاد طاری تمام نکات مربوط به دوره رو با بهترین تکنیک های مناسب هر موضوع تدریس میکنن، تکریناتی از جمله نکته برداری از سریال و فیلم های زبان اصلی،تمرین روزانه اسپیکینگ و مثارد اینچنینی. استاد طاری از دلسوزترین اساتیدی هستند میشه ازشون نام برد، و بسیار با انرژی و دقیق هستند.

فائقه جان، باعث افتخار بنده است که دوره ای، ولو کوتاه، در خدمت شما بودم. شما نیز از جمله استعدادهای بارز در زبان انگلیسی هستید که با کمی انرژی و زمان، به بهترین نتیجه ها خواهید رسید. بینهایت از لطف شما به بنده، سپاسگزارم.

1
0
شیما ۱۴۰۱/۱/۵

من بیشتر از دوساله که با استاد طاری کلاس دارم. بیشتر هدف من کار کردن رو speaking بود چون میخواستم تو مصاحبه ها شرکت کنم و جاب آفر بگیرم. خداروشکر با کمک های استاد عزیز من موفق شدم و الان مشغول کار در یکی از شرکت های خوب فرانسه هستم. از ویژگی های خوب استاد در کنار تدریس عالیشون میتونم به این اشاره کنم که به شدت استاد مشوق هستن، به ادم روحیه میدن و با پیگیری های خوبشون ادم رو به سمت هدفی که داره هل میدن. از روش تدریس ایشون هم بسیار راضی بودم و هستم چون هنوز دارم کلاس های خودم رو با استاد به صورت انلاین ادامه میدم. سبک تدریس ایشون خیلی خیلی تونست به من کمک کنه که بتونم مهارت speaking خودم رو هر روز بهتر کنم و به نتیجه دلخوام برسم.

تمام شیرینی تدریس برای یک معلم، رسیدن شاگرد به نتیجه مطلوب است. هرچند بارزترین دلیل موفقیت شما، شیمای عزیز، اراده آهنین شماست، بسیار خوشحالم که سهم کوچکی در این موفقیت داشتم. حسن اخلاق شما بسیار ستودنی است. از لطف و محبت شما سپاسگزارم

0
0
رامین معین ۱۴۰۱/۱/۵

ایشان واقعا استاد فوق العاده ای هستن و درصورتی که با متد ایشان پیش برید به نتیجه خوبی دست پیدا می‌کنید هر اسکیل را بخوبی برای زبان آموز تشریح می‌کنند و بصورت دقیق روند پیشرفت اسکیل های زبان آموز را رصد میکنند بسیار صبور و با حوصله هستند

ممنونم رامین عزیز. البته ریزبینی شما در یادگیری استراتژی های هر ماژول، نقطه قوتی است که روند رسیدن به هدف را برای شما کوتاه میکند. از لطف شما به بنده سپاسگزارم.

0
0
نوشين ناصري ۱۴۰۱/۱/۵

استاد طاري بسيار دلسوز و پيگير هستند شيوه تدريس ايشون بسيار متفاوت و جذاب بنده خيلي اعتماد بنفسم افزايش پيدا كردن براي صحبت كردن

نوشین عزیز، دوران کوتاهی که سعادت خدمت به شما داشتم را هرگز از یاد نخواهم برد. شما فردی بسیار باهوش، با اخلاق و با استعداد هستید.امیدوارم مجددا بتوانم خدمت رسانی کنم.

2
1
شادی صحرایی ۱۴۰۱/۱/۵

ایشون از بهترین استادهای زبانی بودن که تا به حال داشتم، لحجه ی صحیح ایشون باعث تقویت مهارت لیسنینگ و در عین حال اسپیکینک زبان آموز میشه.

شادی عزیز، مطمئنم در هر کجای دنیا که هستی، با هوش و پشتکارت به هر نقطه ای از موفقیت که بخواهی می‌رسی. از اینکه با شما آشنا شدم بسیار خوشحالم. موفق و شاد باشی.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی