ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی فواید و مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین خوب و مجرب

فواید و مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین خوب و مجرب

فواید و مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین خوب و مجرب

در این مقاله در رابطه با فواید و مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و مجازی خوب و مجرب توضیحاتی ارائه می شود و در رابطه با اینکه چگونه بتوانید با استفاده از کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین بهترین نتیجه را بگیرید هم مطالبی ارائه می شود.


برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین کلیک کنید.


کلاس خصوصی زبان منعطف است


کلاسهای خصوصی زبان و سایر دروس ویژگی بسیار خوب که دارد این است که انعطاف بالایی را دارا می باشد. این کلاسها با سطح معلومات و سواد شما قابل تنظیم است. اگر در حد متوسط و خوب هم زبان انگلیسی، گرامر و مکالمه را بلد باشید مباحثی در این کلاسها می تواند مطرح شود که برای شما هم مفید باشد. کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از مواقع می تواند به نسبت کلاسهای گروهی که در مدارس، دانشگاهها و آموزشگاههای مختلف برگزار می شود مفیدتر و موثرتر باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس زبان فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارد و می تواند مطالب ارائه شده در کلاس را به گونه ای تنظیم کند و سطح مطالب را در حدب نگه دارد که به صورت 100 درصدی برای شاگردش مفید باشد.


حتما بخوانید: مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


تعداد جلسات و معلم زبان را خودتان انتخاب می کنید


تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی را خودتان تعیین می کنید. اگر لازم باشد تعداد جلسات بیشتری برگزار می کنید و می توانید با برگزاری حداقل تعداد جلسات هم نتیجه بگیرید. مدرس و معلم تدریس خصوصی زبان را خودتان انتخاب می کنید. اگر از روش و شیوه تدریس مدرس خودتان راضی نباشید می توانید کلاسها را کنسل کرده و با مدرس دیگری کلاسها را برگزار کنید. اگر قصد دارید به خارج از کشور سفر کنید و می خواهید برای کار و تجارت و یا اقامت موقت و دائم سفر خارج از کشور داشته باشید، برای آموزش مکالمه زبان در زمان کوتاه می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید.


کلیک کنید: دانلود نمونه سوالات speaking زبان انگلیسی



مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل


مزایای تدریس خصوصی زبان به نسبت فیلم های آموزشی


در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری هر مطلبی که مد نظر شما است ارائه می گردد. در این کلاسها اگر درس را متوجه نشوید می توانید از مدرس خصوصی خودتان سوال بپرسید. اگر اشکالاتی از پایه های قبل و مطالب مقدماتی زبان وجود دارد می توانید بپرسید. حین مشاهده فیلم های آموزشی سوال نمی توانید بپرسید (کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی). اگر بخشی از فیلم را متوجه نشوید کاری نمی توانید بکنید. اگر مبحثی که در کلاس اصلی شما گفته شده است در فیلم اموزشی موجود نباشد باز هم کاری نمی توانید انجام دهید. در فیلم آموزشی زبان یا هر درس دیگری ممکن است مباحث بسیاری ارائه شده باشد که در کلاس اصلی شما در مدرسه یا دانشگاه گفته نشده باشد. به این ترتیب سر در گم خواهید شد.


مقایسه تدریس خصوصی زبان با کتاب کمک آموزشی


برای یادگیری مکالمه، لغت، گرامر و درک مطلب زبان می توانید از کتاب های کمک آموزشی مانند Four corners، Top notch، American English File، English Grammar in use و .... استفاده کنید. میزان مفید بودن و موثر بودن کلاسهای تدریس خصوصی واقعا قابل مقایسه با استفاده از کتابهای کمک آموزشی برای یادگیری مکالمه و گرامر زبان و .... نیست. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس با شما حرف می زند و درس را برای شما تشریح می کند. می توانید هر سوالی که داشته باشید از ایشان بپرسید. اشکالات شما در کلاسهای تدریس خصوصی زبان آنلاین یا در منزل در کمترین زمان ممکن قابل رفع است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان در ایران مدرس


10 مزیت مهم داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری


1- در کلاسهای تدریس خصوصی زمان و وقت بیشتری برای ارائه درس، حل تمرین گرامر و رفع اشکال وجود دارد. در کلاس های گروهی زمان کلاس بر تعداد زبان آموزان تقسیم می شود و هر شخصی زمان محدودی برای اظهار نظر و سوال پرسیدن دارد.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


2- کلاسهای تدریس خصوصی را می توان در هر زمانی برگزار کرد و بنابراین بازدهی بیشتری دارد. کلاس های گروهی معمولا زمان مشخصی دارد که ممکن است در آن زمان زبان آموز شرایط مناسبی برای یادگیری نداشته باشد.
3- در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی تعداد شاگردها 1 تا 3 نفر است. بسیار بهتر می توان اشکالات را برطرف کرد. به عنوان مثال برای تسلط بر مکالمه زبان در کلاس خصوصی زمان بسیار بیشتری برای حرف زدن در اختیار زبان آموز قرار می گیرد.


4- کلاسهای تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می گردد این نکته باعث افزایش بازدهی کلاسها می شود. کلاس های خصوصی می تواند به صورت انلاین هم برگزار شود و امکان برگزار کلاس با اساتید زبان native هم وجود دارد.


مطالعه بهترین معلم زبان کنکور، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور هم مفید است.


5- جو کلاسهای تدریس خصوصی راحت تر است و یادگیری بهتر اتفاق می افتد. در کلاس های گروهی بسیاری از افراد از ترس مسخره شدن ممکن است سوال های خودشان را نپرسند اما در کلاس خصوصی هر سوالی قابل پرسیدن است.


6-  نتیجه گرفتن در زمان کمتر و با کیفیت بالاتر ممکن خواهد شد. با توجه با موارد توضیح داده شده قبلی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان می تواند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت زبان آموز را به نتیجه مطلوب برساند.


7- برگزاری کلاس ها به صورت هدفدار و متمرکز خواهد بود. کلاس های خصوصی می تواند بر مبنای اهداف زبان آموز (قبولی در آزمون آیلتس، یادگیری سریع مکالمه و ...) برنامه ریزی شود و کاملا متمرکز است.


8- در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی اگر دانش آموز و دانشجو تشخیص دهد که کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خوب نیست، می تواند معلم و مدرس خود را عوض کند. در کلاس های گروهی چنین امکانی وجود ندارد.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین کلاس زبان آنلاین و هزینه کلاس آنلاین زبان انگلیسی


9- جلسات تدریس خصوصی زبان آنلاین و حضوری را در هر زمانی از روز می توان برگزار کرد و این خود یک عامل مهم برای افزایش بازدهی این جلسات است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی ندارند و دلیل آن برگزاری کلاسها در زمان نامناسب است.


10- تمرکز بیشتر در کلاس های خصوصی زبان به نسبت کلاس های گروهی ممکن است. در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس درس کم است سکوت بیشتری حکم فرما بوده و عوامل کمتری برای پرت شدن حواس و نداشتن تمرکز وجود دارد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 875 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image