ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل کرج و تهران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل کرج و تهران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل کرج و تهران


اگر ساکن کرج یا تهران هستید و در جستجوی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب می باشید، در این مقاله در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس با یک معلم خصوصی عالی و فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل کرج و تهران توضیح داده می شود.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


ویژگی های بهترین معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل کرج و تهران


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوب، حرفه ای و مجربی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در کرج و تهران فعالیت دارند. اما شاید سوال شما این باشد که چگونه بدانیم که کدام استاد را برای کلاس خصوصی انتخاب کنیم؟ و یا در کرج و تهران و هر جای ایران مدرسین برتر تدریس خصوصی زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارند؟


در ادامه توضیحات مختصری در این زمینه ارائه می نمائیم. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار مجربی حضور دارند. شما می توانید مشخصات و رزومه کاری اساتید و نرخ درخواستی ایشان را ببینید و در ضمن، شماره تماس مستقیم تمامی اساتید هم در همین سایت نمایش داده شده است.


کلاس های خصوصی زبان انگلیسی اگر با یک استاد خوب و مجرب هماهنگ شود و به درستی مورد استفاده قرار گیرد مزایای زیادی دارد. در واقع سرعت یادگیری در این کلاس ها بسیار بالا می باشد. مدرسین برتر در همین سایت ایران مدرس حتی در فاصله زمانی بین کلاس ها پیگیر نحوه مطالعه و مرور شاگردهای خودشان هم هستند و در نتیجه بهترین نتیجه حاصل می شود. در کلاس خصوصی زبان، مدرس زبان انگلیسی توسط خود زبان آموز یا والدین ایشان انتخاب می شود و در نتیجه بالاترین بازدهی بدست می آید. تعداد جلسات، زمان برگزاری کلاس ها، سر فصل ها و ... قابل تغییر است و این کلاس ها انعطاف بالایی دارد.


به عبارت دیگر، شما اطلاعات کاملی در اختیار دارید اما باید معیارهای درستی هم برای انتخاب معلم خصوصی زبان داشته باشید. در مرحله اول قیمت را کنار بگذارید و در جستجوی ارزان ترین معلم زبان نباشید چرا که گمراه خواهید شد. ابتدا به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد دقت کنید. اگر در جستجوی معلم زبان انگلیسی خانم یا آقا هستید در همین سایت مدرسین بسیار با سواد، متعهد، مجرب و با اخلاقی حضور دارند.


معلمی که مدرک ارشد یا دکتری زبان انگلیسی از دانشگاه عالی دارد واضح است که با سواد می باشد. بنابراین رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اساتید را بررسی نمائید. به رزومه تحصیلی و کاری و سوابق تدریس مدرسین هم دقت نمائید. اساتیدی که در دانشگاههای تهران و کرج  و بهترین آموزشگاههای زبان انگلیسی تدریس کرده اند و حتی سوپروایزر بوده اند را در اولویت اول قرار دهید.



اگر استادی مدرک TTC تربیت معلم زبان انگلیسی، آیلتس و تافل با نمره بالا دارد یک امتیاز مثبت برای ایشان در نظر بگیرید. اگر برای گرفتن مدرک آیلتس می خواهید در کلاس تدریس خصوصی آیلتس شرکت کنید حتما بهتر است استاد انتخاب شما خودش مدرک IELTS با نمره بالا داشته باشد. تجربه بالا، سابقه کاری زیاد، نظرات مثبت شاگردهای قبلی و ... هم می تواند معیارهای خوبی برای انتخاب مدرس زبان خصوصی باشد. در نهایت فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی و قیمت درخواستی مدرسین را چک کنید و یک استاد عالی برای خودتان انتخاب نمائید. در ضمن، در همین سایت ایران مدرس بهترین مدرسین زبان را هم معرفی نموده ایم. در این زمینه، مطالعه مقالات زیر مفید است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


10 بهترین معلم زبان انگلیسی نیتیو و در حد native برجسته و برتر تهران و کل ایران


اگر هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی و مکالمه مهاجرت است و در حقیقت در جستجوی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت می باشید، در این حالت مطالعه مقاله شماره 20 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت را پیشنهاد می کنیم. یک معلم خوب زبان انگلیسی معمولا به تدریس و آموزش زبان علاقه زیادی دارد. دانش آموزان و دانشجویان با شرکت در کلاس معلم های زبان متوجه خواهند شد که آیا خود استاد به درس علاقه دارد و از تدریس آن لذت می برد یا نه. اساتیدی که زبان انگلیسی را دوست دارند و با علاقه آن را تدریس می کنند معمولا در این درس موفق تر هم هستند. علاوه بر علاقه به تدریس زبان، یک معلم خوب زبان انگلیسی به صورت کامل بر درس مسلط است و لهجه روان و خوبی هم دارد. اساتید با تجربه زبان دایره لغات وسیعی دارند و با تسلط کامل به تمامی سوالات پاسخ می دهند.


برخی از ویژگی های بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی


تعدادی از ویژگی های مهم و اساسی بهترین اساتید زبان انگلیسی در تهران و کرج در ادامه ارائه شده است.


1- فارغ التحصیل شدن از دانشگاه خوب و معتبر


اساتید و مدرسین خوب زبان انگلیسی در تهران و یا هر جای ایران معمولا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند. وقتی استاد در دانشگاه خوب درس خوانده است مشخص است که سطح هوشی بالایی دارد و چون خودش موفق بوده است می تواند شاگرد خودش را هم به سمت موفقیت هدایت نماید.


2- دارای مدرک تحصیلی ارشد یا دکتری


در همین سایت ایران مدرس، اساتید و مدرسین تدریس خصوصی مدرک تحصیلی خودشان را هم ذکر نموده اند. بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که مدرک ارشد و یا دکتری دارند. این اساتید به صورت عمقی تری زبان انگلیسی را بلد هستند و کلاس های با کیفیت تری دارند.


3- تحصیل در رشته های مرتبط با زبان انگلیسی


مواردی که اینجا گفته می شود ممکن است کلیت نداشته باشد و استثناهایی هم داشته باشد. اما به صورت کلی بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی درس خوانده باشد. در همین سایت ایران مدرس اساتید رشته تحصیلی خودشان را هم ذکر نموده اند.


4- دارای مدرک آیلتس یا تافل


اگر می خواهید در آزمون های آیلتس یا تافل شرکت کنید حتما بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خودشان مدرک این آزمون ها را دارند. اما در حالت دیگر اگر قصد شما شرکت در این آزمون ها نیست و فقط می خواهید زبان را خوب یاد بگیرید باز هم بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که سطح سواد خوبی دارد و مدرک تافل یا آیلتس دارد.


5- تحصیل یا زندگی در کشورهای انگلیسی زبان


بسیاری از متقاضیان کلاس خصوصی زبان در جستجوی اساتید نیتیو native هستند. اگر پیدا کردن استاد نیتیو کار راحتی نیست در عوض می توانید با معلمی کلاس داشته باشید که در کشورهای انگلیسی زبان زندگی کرده است. در همین سایت ایران مدرس لیست مدرسین را بررسی کنید و حتما چنین اساتیدی را پیدا خواهید کرد.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران و کرج


در این وب سایت برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ثبت شده است و می توانید قیمت درخواستی هر استاد برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس و اطلاعات بسیار کامل دیگری از جمله سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین را مشاهده نمائید.


در ایران مدرس این امکان فراهم شده است که بدون واسطه با مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس در ارتباط باشید و کلاس ها را هماهنگ نموده و حتی برای کلاس های خودتان تخفیف بگیرید. بسیاری از مدرسین مجرب جلسه اول را برای آشنایی بیشتر و اطمینان شما از کیفیت کلاس ها رایگان و یا نیم بها برگزار می نمایند. هزینه کلاس های خصوصی زبان در منزل معمولا به نسبت کلاس های مجازی بالاتر است ولی در هر صورت کیفیت و بازدهی کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود هم بیشتر می باشد.


برخی از اساتید زبان انگلیسی در صفحه خودشان قیمت را ذکر نکرده اند و از عبارت توافقی استفاده نموده اند. همانطور که گفته شد، برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس موجود است و می توانید با مدرس زبان تماس گرفته و نرخ را بپرسید.


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این پارامترها می توان به تعداد جلسات مورد نیاز برای کلاس ها (با افزایش تعداد جلسات قمیت هر جلسه معمولا کمتر می شود چرا که برای تعداد جلسات بالا اساتید زبان معمولا تخفیفی را در نظر می گیرند)، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاس ها، کنکوری بودن یا نبودن کلاس ها، محل و شهر برگزاری کلاس و اینکه در ایام امتحانات و یا در طول ترم کلاس برگزار شود، سطح کلاس و ...... اشاره کرد. معمولا کلاس هایی که برای آزمون های آیلتس و تافل و ..... برگزار می شود قیمت بالاتری دارد. یا کلاس های زبان کنکور هزینه بیشتری دارد. به هر حال تدریس آیلتس و تدریس خصوصی تافل و یا آموزش زبان کنکور را هر شخصی نمی تواند انجام دهد و به مهارت و تسلط بیشتر استاد نیاز دارد.


این مقاله عالی را هم از دست ندهید: بهترین معلم خصوصی تافل و لیست 15 استاد خوب تافل در تهران و کل ایران


مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند با قیمت و هزینه بالاتری هم تدریس می کنند. به هر حال، سابقه کاری مدرسین باعث می شود تسلط بیشتری بر مطلب داشته باشند و به شکل موثرتری تدریس کنند. هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین مجرب و با سابقه می تواند مفید و موثر باشد و در بسیاری از مواقع ارزش آن را دارد که هزینه کمی بالاتر هم پرداخت شود. هزینه و نرخ جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به میزان تحصیلات مدرس زبان هم بستگی دارد. مسلما مدرسی که دکتری دارد به نسبت تحصیلات خودش هزینه بالاتری هم برای جلسات تدریس زبان مطالبه می کند.


نکته بعدی این که، هزینه تدریس زبان کنکور نسبت به زبان انگلیسی دبیرستان بالاتر است. هزینه تدریس زبان دانشگاهی و تدریس مکالمه زبان انگلیسی و آزمونهای زبان هم به نسبت زبان دبیرستان بالاتر است. البته قاعده کلی نیست ولی به هر حال هر چه حساسیت آزمون و کلاس تدریس بالاتر باشد، هزینه جلسات تدریس خصوصی هم بیشتر خواهد شد. همچنین، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتز بحث ترافیک و دوری مسیر هم مطرح است و مدرس زبان باید وقت بیشتری را برای رسیدن به منزل شاگرد خود در نظر بگیرد و بنابراین مبلغ بالاتری را هم مطالبه خواهد کرد.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


یک نکته بسیار مهم در ادامه ارائه می شود، درست است که خوب است کلاسهای تدریس خصوصی زبان را با بهترین قیمت و با قیمت مناسب بتوانید هماهنگ کنید ولی به هر حال کیفیت کلاسها و نتیجه گرفتن خودتان را در اولویت اول قرار دهید. از بین مدرسین ثبت نامی سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسی هماهنگ کنید که رزومه و سابقه کاری خوبی دارد و می تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند.


راهکار دیگری که برای صرفه جویی در هزینه ها وجود دارد این است که حین برگزاری کلاسهای خصوصی زبان خودتان هم فعالیت داشته باشید و درس بخوانید. به این ترتیب هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر خواهید بود و هم تعداد جلسات کمتری لازم خواهید داشت و در نتیجه در نهایت مبلغ کمتری پرداخت می کنید.


تعدادی از مدرسین عبارت "جلسه اول رایگان" را در بخش هزینه تدریس ذکر نموده اند. این بدان معنی است که اگر از کلاس خصوصی زبان در جلسه اول رضایت نداشتید می توانید کلاسها را ادامه ندهید و برای همان یک جلسه هم هزینه ای پرداخت نکنید. این مدرسین می خواهند بگویند که به کار خودشان کاملا مطمئن هستند تا جایی که اگر شما رضایت نداشتید، هزینه ای دریافت نمی کنند. به این ترتیب ریسک کار شما هم کم خواهد بود. اگر راضی نبودید وجهی پرداخت نمی کنید.


شاید این سوال را داشته باشید که چگونه کلاس خصوصی زبان را با نرخ مناسب تری هماهنگ کنیم؟ معمولا قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی با افزایش تعداد جلسات کاهش می یابد. اگر جلسات بالاتری را لازم داشته باشید هزینه کمتری برای هر جلسه خواهید پرداخت. اگر خودتان تعداد جلسات تدریس خصوصی زبان محدودی لازم دارید، می توانید دوستان خودتان را هم به مدرس زبان معرفی کرده و از ایشان بابت معرفی شاگرد جدید برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید.


مشاهده کنید: نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی زبان (ویژه مدرسین)


اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشید و با ثبت تبلیغات اینترنتی بهترین نتیجه را بگیرید، در مرحله اول باید تبلیغات خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید ثبت نمائید. اگر تبلیغ تدریس زبان شما در یک سایت با بازدید کم ثبت شده باشد به هر میزان تبلیغ خودتان را خوب و کامل هم بنویسید باز هم برای جذب شاگرد شما فایده ای نخواهد داشت. بالاخره برای اینکه بتوانید در این زمینه فعالیت کنید باید افرادی (و خصوصا متقاضیان واقعی تدریس زبان) آگهی شما را ببینند. نکته دیگر اینکه سعی کنید آگهی تدریس خودتان را در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی (مثل همین سایت: ایران مدرس) درج نمائید.


فقط اینکه یک سایت بازدید بالایی داشته باشد ملاک نیست. این که چه افرادی از سایت مزبور بازدید می کنند هم مهم است. شاید بخواهید تبلیغات تدریس زبان خودتان را در سایتهای عمومی و پربازدید تبلیغاتی ثبت کنید. بعضا این هم می تواند گزینه خوبی باشد ولی به هر حال درصد کمی از افرادی که از چنین سایتهایی بازدید می کنند متقاضی تدریس زبان هستند و آگهی شما در این سایتها در بین انواع آگهی های غیر مرتبط کمتر دیده خواهد شد. اگر می خواهید از کار تدریس انگلیسی درآمد خوبی بدست آورید، قدم اول این است که تبلیغات تدریس خودتان را در یک سایت معتبر و سایتی که به صورت تخصصی در زمینه اگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد ثبت نمائید.


یکی از مهمترین نکات کلیدی برای موفقیت در تبلیغات تدریس زبان و در تبلیغات اینترنتی به صورت کلی این است که عنوان آگهی شما هم واضح و مشخص باشد و هم در عین حال جذاب باشد. اگر ساکن تهران نیستید، در عنوان آگهی تدریس زبان خودتان اسم شهر محل سکونت و شهری که در آن تدریس می کنید را بنویسید. البته اگر قصد دارید در کل کشور و به صورت آنلاین در زمینه تدریس زبان فعالیت داشته باشید، می توانید این مطلب را هم در عنوان آگهی خودتان ذکر نمائید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان


نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


در صورتیکه قصد درج آگهی رایگان تدریس خصوصی و جذب شاگرد از طریق آن را دارید، تبلیغات خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. اگر مدرس هستید یا آموزشگاه تدریس خصوصی و یا گروه آموزشی دارید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از عضویت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید).


کسب درآمد بالا و موفقیت در کار آموزش خصوصی زبان انگلیسی


زبان انگلیسی شاید پرمتقاضی ترین درس در زمینه تدریس خصوصی است. افراد مختلف از ابتدایی تا دانشگاه و حتی بعد از دوران فارغ التحصیلی می توانند متقاضی کلاسهای تدریس زبان باشند. از همان دوران قبل از مدرسه و دبستان والدین با این ذهنیت که بلد بودن زبان انگلیسی برای فرزندانشان لازم است سعی می کنند با استفاده از فیلم های آموزشی و کلاسهای خصوصی و یا با هر وسیله دیگری زبان انگلیسی فرزندان خودشان را تقویت نمایند. این افراد متقاضی کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان هستند.


در دوران ابتدایی و متوسطه اول و دوم هم شرکت در کلاسهای زبان آموزشگاهها و موسسات آموزش زبان به یک ضرورت تبدیل شده است و تقریبا همه ی افراد علاوه بر درس زبان انگلیسی که در مدرسه آن را می خوانند سعی می کنند با شرکت در کلاسهای فوق برنامه و یا کلاسهای تدریس خصوصی زبان خودشان را تقویت نمایند. برای کنکور سراسری هم خوب بلد بودن زبان انگلیسی کاملا لازم است و اگر شخصی بتواند در کنکور زبان را خوب بزند روی تراز او و رتبه ای که کسب می کند تاثیر بسیار مثبتی دارد. در دوران دانشگاه هم همه ی افراد حداقل یک زبان عمومی و یک درس زبان تخصصی دارند و در نتیجه در این دوره هم بلد بودن زبان لازم است.


مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


در کنکور ارشد و دکتری هم به نسبت رشته های مختلف تحصیلی درس زبان از مقدار متوسط تا خیلی زیاد اهمیت دارد. در بسیاری از مصاحبه های شغلی و تحصیلی هم بلد بودن و تسلط بر زبان انگلیسی و یا داشتن مدرکهای رسمی زبان مانند آیلتس و تافل لازم است. در اینترنت هر بحثی را که بخواهید جستجو کنید اگر بر زبان انگلیسی مسلط باشید کار شما خیلی زودتر راه خواهد افتاد و در کارهای تجاری و بازرگانی و بحثهای واردات و صادرات هم بلد بودن زبان یک مزیت بسیار عالی است. بنابراین مفید بودن تسلط بر زبان انگلیسی فقط محدود به ایام و دوران تحصیل نمی گردد و حتی بعد از پایان دانشگاه هم تسلط بر آن مفید و لازم است.


واضح است که در حال حاضر تقاضا برای آموزش خصوصی در منزل و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی بسیار بالا است و یک زمینه عالی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی همین آموزش زبان انگلیسی است. اگر به تدریس زبان علاقه دارید و در این زمینه توانا هستید، می توانید فعالیت خودتان را در زمینه آموزش زبان شروع کنید و یا گسترش دهید. خوبی کار تدریس زبان این است که در ایام تعطیلات و ایام تابستان که دروس دیگری مانند ریاضی و فیزیک متقاضی برای تدریس خصوصی کمتری دارند بازار کار تدریس انگلیسی گرمتر هم می شود. با فعالیت در این زمینه در کل طول سال متقاضی تدریس خصوصی خواهید داشت. نکته دیگر اینکه هر جای ایران که ساکن باشید در شهر محل سکونت شما هم متقاضی تدریس خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد ولی به عنوان مثال برای دروس دانشگاهی فقط در شهرهای بزرگ و شهرهایی که دانشگاههای بزرگ دارند متقاضی تدریس وجود دارد. خلاصه اینکه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی از جنبه های مختلفی مزیت های فراوان دارد.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی زبان


درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


- برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از روشهایی که برای جذب شاگرد وجود دارد درج اگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین سایت تدریس ایران است.


- برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام تبلیغات خودتان را ثبت نمائید.


- درج آگهی تدریس زبان یا هر درس دیگری در ایران مدرس کاملا رایگان است ولی اگر در کار آموزش زبان جدی هستید و قصد دارید آگهی تدریس شما بالاتر قرار گیرد می توانید آن را ویژه کنید.


- میزان درآمد شما از تدریس خصوصی زبان انگلیسی با میزان تسلط شما بر درس و میزان رضایت شما رابطه مستقیم دارد. درس را خوب بلد باشید و شاگردهایتان را به نتیجه مورد نظرشان برسانید.


- در هر کاری زمانی شما درآمد خوبی بدست خواهید آورد که مشتریان شما راضی باشند و برای خرید دوباره پیش شما برگردند. در کار تدریس زبان انگلیسی هم داشتن شاگردهای راضی رمز موفقیت است.


- اگر می خواهید در کار تدریس زبان انگلیسی موفق باشید در جلسات اول تدریس خصوصی باید عالی عمل کنید. حتی به نسبت کلاسهای همیشگی خودتان هم باید بهتر و در سطح بالاتری تدریس کنید.


برای تبدیل شدن به یک مدرس موفق زبان باید عادتهای مثبتی در خودتان ایجاد کنید. به صورت مداوم باید روی خودتان و تسلط خودتان بر دروی تدریسی مورد نظرتان کار کنید. به صورت مداوم در حال یادگیری باشید. حتی اگر همین الان مدرس زبان موفقی هستید باز هم می توانید بهتر شوید. می توانید روشهای مختلف تدریس موثر را یاد بگیرید. می توانید در سمینارها و کنفرانسهایی که در زمینه انواع روشهای موفق تدریس برگزار می شود شرکت کنید. با همکاران خودتان تبادل نظر کنید و در اینترنت و مجلات تخصصی مرتبط با رشته خودتان در زمینه نحوه تدریس موفق زبان و .... مطالعه کنید.


اگر به عنوان مثال معلم خصوصی مکالمه زبان انگلیسی هستید، می توانید به صورت مداوم لغات و اصطلاحات جدید و ضرب المثلها و .... را مرور کنید تا در کلاسهای خودتان حداکثر حضور ذهن را داشته باشید. می توانید در هفته یکی دو فیلم زبان اصلی نگاه کنید و تسلط خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. به عنوان مثال دیگر اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور فعالیت دارید می توانید روی انواع روشهای آموزش سریع و پایه ای کار کنید و روشهای پاسخ دادن سریع به تست های کنکور را خودتان بهتر یاد بگیرید و به شاگردهایتان انتقال دهید. خلاصه اینکه زمانی که فکر کنید که خیلی عالی هستید و از یادگیری دست بردارید روند افت شما و بازگشت به عقب شما شروع شده است. در زندگی توقفی در کار نیست. یا بهتر می شوید و یا بدتر. سعی کنید با مطالعه مداوم توانایی های خودتان را مرتبا افزایش دهید.


نکات تکمیلی در رابطه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی


شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای یادگیری بهتر آن بسیار موثر است البته اگر خودتان هم حین برگزاری کلاسها تلاش کنید و فقط به شرکت در این کلاسها اکتفا نکنید. اگر یک راهکار برای یادگیری زبان انگلیسی مطالعه در منزل و استفاده از فیلم های آموزشی و زبان اصلی و ... بود، چه بهتر که در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان، به صورت موازی از این امکانات هم استفاده کنید. اگر می خواهید مکالمه زبان خودتان را تقویت کنید در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید تا می توانید به اخبار انگلیسی، فیلم های زبان اصلی، موسیقی های انگلیسی؛ رادیو به زبان انگلیسی و .... گوش دهید. با گوش دادن مکالمه زبان انگلیسی شما به صورت موثری تقویت خواهد شد.


پس برای یادگیری مکالمه زبان در کنار کلاسهای خصوصی خودتان هم باید خوب کار کنید. در حالت دیگر، اگر از کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و یا برای موفقیت در کنکور زبان استفاده می کنید، در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم باید تلاش کنید و درس بخوانید. برای موفقیت در امتحان زبان و یا کنکور زبان فقط شرکت در این کلاسها و یا هر کلاس دیگری کافی نیست. تلاش و مطالعه و تمرین خودتان همواره لازم است.


تعداد جلسات تدریس خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی به عوامل زیادی نیاز دارد. به این بستگی دارد که خودتان چقدر زبان انگلیسی را بلد هستید و همچنین به این که هدف شما چیست و می خواهید به چه میزانی بر زبان مسلط شوید. اگر پایه زبان انگلیسی خودتان قوی باشد تعداد جلسات کمتری لازم دارید. بنابراین به صورت کلی نمی توان دقیقا گفت چند جلسه کلاس خصوصی لازم است و باید با مدرس خودتان در این زمینه حرف بزنید.


کلاسهای خضوصی زبان برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در تهران، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران بسیار مفید و موثر است. در کلاسهای خصوصی زبان می توان مکالمه زبان انگلیسی را خیلی زودتر از آنچه در آموزشگاههای زبان آموزش می بینید، یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان فرصت بیشتری برای حرف زدن دارید و اشتباهات و اشکالات شما زودتر مشخص و رفع خواهد شد. در کلاسهای مکالمه آموزشگاهها در کل یک ساعت تدریس ممکن است بتوانید 5 تا 10 دقیق حرف بزنید. در کلاسهای تدریس خصوصی مکالمه زبان کل کلاس و زمان کلاس برای تمرین مکالمه در اختیار شماست.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


نیاز به معلم خصوصی زبان آنلاین و حضوری


اولین جلسه تدریس زبان (کلاس های خصوصی و گروهی)


زبان انگلیسی درس بسیار مهمی است. در دروان تحصیل و بعد از تحصیل هم اهمیت دارد. درسی مانند ریاضی ممکن است اگر ادامه تحصیل ندهید، بعد از فارغ التحصیلی خیلی از آن استفاده نکنید. ولی زبان انگلیسی همیشه لازم است. در اینترنت بخواهید در هر زمینه ای اطلاعات خوبی بدست آورید بلد بودن زبان لازم است. به کشورهای خارجی بخواهید سفر کنید باز هم بلد بودن زبان انگلیسی لازم است. خلاصه اینکه یادگیری و بلد بودن زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می توانید این درس را خوب آموزش ببینید و اگر قرار است امتحان زبان یا کنکور زبان بدهید به خوبی از پس آن برآئید. برای یادگیری بهتر مکالمه زبان و یا موفقیت در آزمونهای زبان مانند آیلتس و تافل هم کلاسهای خصوصی زبان موثر است.


اگر شما مثلا در یادگیری قواعد زبان اشکالات پایه ای دارید و یا مکالمه زبان را خوب بلد نیستید، کلاسهای خصوصی برای شما بهتر و مناسبتر است. البته شرکت در کلاسهای گروهی هم خوب است. شما با سلیقه های مختلف و نحوه مکالمه و حرف زدن سایر دوستانتان هم آشنا شده و می توانید مواردی را از آنها یاد بگیرید. ولی به هر حال کلاسهای خصوصی مفیدتر خواهد بود. در ایام امتحانات هم برای یادگیری درس زبان، اگر از کلاسهای خصوصی استفاده کنید، کلاسها در منزل برگزار شده و وقت شما در مسیر کلاس تلف نخواهد شد. نکته دیگر اینکه در هر زمانی که بخواهید حجم زیادی از مطالب را یاد بگیرید (مانند ایام امتحانات، ایام کنکور و یا وقتی قرار است آزمون مشخصی داشته باشید)، استفاده از کلاسهای خصوصی می توانند کاملا مفید و کمک کننده باشد.


حتما بخوانید: صفر تا صد گرامر زبان انگلیسی pdf


در کلاسهای خصوصی زبان می توانید هر سوال و اشکالی که دارید را بپرسید و نمونه سوالات امتحانی هم حل نمائید. در ایام امتحانات معمولا زمان کمی برای درس خواندن وجود دارد و زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر خودتان بخواهید درس بخوانید، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد و نتوانید درس را تمام کنید. هر چند که بارها و بارها توصیه شده است خواندن دروس را به ایام امتحانات موکول ننمائید، ولی به هر حال، در ایام امتحانات برای آموزش بهتر می توانید از کلاسهای خصوصی زبان استفاده نمائید. برای یادگیری بهتر درک مطلب درسها و برای آموزش بهتر گرامر و قواعد، مکالمه زبان انگلیسی و .... می توانید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید. در همین سایت علاوه بر لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کل کشور، مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری بهتر این درس هم ارائه شده است.


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 139 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image