ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و مهمترین نکات برای نوشتن آن

بهترین متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و مهمترین نکات برای نوشتن آن


در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی یک تبلیغ و آگهی خوب بنویسید و چگونه متن تبلیغ را حرفه ای ثبت کنید تا جذب شاگرد بالایی داشته باشید. اگر معلم خصوصی ریاضی هستید این مقاله برای شما کاملا مفید است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی


در حال حاضر یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و برگزاری کلاس تقویتی ریاضی استفاده از آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند همین ایران مدرس است. وقتی در اینترنت حضور قوی دارید و در بهترین سایتهای تخصصی تدریس خصوصی تبلیغ خودتان را ثبت می کنید یا در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید می توانید به راحتی شاگرد جذب نموده و به صورت آنلاین و حضوری کلاس خصوصی برگزار کنید. البته نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و این راهکار برای پیدا کردن شاگرد را جدی بگیرید. اگر عملکرد خوبی داشته باشید و برای ثبت تبلیغ خودتان وقت بگذارید چون ریاضی درسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در آن اشکال دارند مسلما می توانید شاگردهای زیادی جذب نموده و به درآمد فوق العاده ای برسید. در ادامه در رابطه با اینکه چگونه برای فعالیت به عنوان معلم خصوصی ریاضی یک تبلیغ عالی با متن بسیار خوب بنویسید توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد می شود مقاله خوب نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را هم بخوانید.


متن تبلیغ کاملتر یعنی جذب شاگرد بیشتر


برای اینکه تبلیغات شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بازدهی عالی داشته باشد و با استفاده از آن بتوانید جذب شاگرد زیادی داشته باشید باید متن تبلیغ شما بسیار کامل باشد. در رابطه با سوابق تدریس خودتان توضیح دهید. قبلاً در کدام مدارس، آموزشگاه ها و موسسات تدریس خصوصی یا در کدام دانشگاه ها تدریس ریاضی را انجام داده اید؟ تمام این موارد را در متن تبلیغ خودتان بنویسید. در ایام تحصیل چه افتخاراتی کسب نموده اید؟ در کدام پایه خودتان در درس ریاضی نمره بالا و حتی ۲۰ گرفته اید؟ در متن تبلیغ ذکر نمایید. آیا در ایام دانشجویی معدل الف بوده اید؟ آیا دانشجوی نمونه بوده اید و یا در کنکور به رتبه عالی دست پیدا کرده اید؟ آیا در ریاضی کنکور درصد بالای ۷۰ یا ۸۰ کسب نموده اید؟ آیا لوح تقدیر دریافت کرده اید یا در المپیاد ریاضی خوش درخشیده اید؟ تمام این موارد را در متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی خودتان بنویسید چرا که در جذب شاگرد و کسب اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی و والدین ایشان موثر خواهد بود.


فکر نکنید اگر زیاد بنویسید کاربر خسته می شود. بلکه هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. البته مهمترین موارد را در ابتدای آگهی ثبت نمایید. در نظر داشته باشید که خوب است اسم مقاطع هم نوشته شود. مثلاً اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی متوسطه اول فعالیت دارید بهتر است بنویسید که تدریس خصوصی ریاضی هفتم، هشتم و نهم را ارائه می دهید. به این ترتیب تبلیغ شما برای جذب شاگرد موثر تر خواهد بود.


مقالات مرتبط، حتما مطالعه نمائید:


20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد


مهمترین موارد در ابتدای آگهی نوشته شود


برای اینکه متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی شما بسیار موثر باشد و جذاب نوشته شود نه تنها باید آگهی را کامل، عالی و متقاعد کننده بنویسید بلکه باید در چینش مطالب در متن تبلیغ خودتان هم دقت کنید. به این معنی که مهمترین موارد را در ابتدای متن تبلیغ بنویسید. به عنوان مثال اگر شما در دانشگاه شریف تحصیل کرده اید و این مهم ترین افتخار شما است، هم در عنوان آگهی و هم در پاراگراف اول در متن تبلیغ آن را ارائه دهید. یا اگر در المپیاد ریاضی رتبه تک رقمی کسب نموده اید و یا مثلا در ریاضی کنکور درصد بالای ۸۰ بدست آورده اید حتماً در اولین پاراگراف تبلیغ خودتان ذکر کنید.


ممکن است تمام افراد و متقاضیان کلاس خصوصی و تقویتی ریاضی کل متن تبلیغ شما را مطالعه نکنند. بنابراین بهتر است مواردی که مهمتر است و تاثیر بیشتری در جذب شاگرد دارد را در اولین سطرهای آگهی خودتان ثبت نمایید. اگر تضمینی و یا به صورت فشرده ریاضی را تدریس می کنید یا مثلاً جلسه اول شما رایگان است، باز این موارد جذاب و ترغیب کننده را هم در اولین پاراگراف و حتی در عنوان آگهی خودتان ارائه نمایید. در نوشتن متن تبلیغات برای جذب دانش آموز و دانشجو دقت کنید و آن را جدی بگیرید. از آگهی های تدریس سایر اساتید حاضر در ایران مدرس www.IranModares.com ایده بگیرید (بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمایید تا لیست مدرسین ریاضی و تبلیغات ایشان را ببینید) اما آگهی های ایشان را کپی نکنید.


این مقاله هم مفید است: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


برای ادعاهای خودتان مدارک لازم را ارائه دهید


در ایران مدرس (همین سایت) امکان ثبت فایل رزومه، مدرک تحصیلی و یا هر مدرک دیگری با فرمت pdf و jpeg  و ... وجود دارد. بسیار خوب است که برای کسب اعتماد بیشتر و افزایش جذب شاگرد، برای ادعاهایی که در متن تبلیغ مطرح می کنید مستندات و مدارک لازم را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر ادعا می کنید دبیر رسمی ریاضی در آموزش و پرورش هستید عکس حکم خودتان را ارائه دهید. اگر ترس این را دارید که از آن سواستفاده شود بخش هایی از آن را خط بزنید. وقتی برای موارد ذکر شده در متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان مستندات و مدارک لازم را ارائه می کنید افراد بیشتری اعتماد می کنند و در نتیجه شاگردهای بیشتری جذب می نمایید. یا اگر مثلاً در متن تبلیغ ذکر کرده اید که در ریاضی کنکور درصد ۸۵ را کسب کرده اید بسیار خوب است که کارنامه خودتان را ارائه نمایید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی


اسم تمام دروس مرتبط با ریاضی را بنویسید


همانطور که می دانید دروس زیادی مرتبط با درس ریاضی وجود دارند که می توانید در متن تبلیغ خودتان بنویسید و آنها را هم تدریس کنید. اولاً تمام مقاطع تدریسی را بنویسید. نگویید کاربر خودش متوجه می شود چون اگر ننویسید ممکن است با شما تماس گرفته نشود. اگر از ابتدایی تا دانشگاه ریاضی را تدریس می کنید بنویسید تدریس خصوصی ریاضی دبستان، راهنمایی (متوسطه اول)، دبیرستان (متوسطه دوم)، دهم، یازدهم، دوازدهم، ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاه و ... را انجام می دهید. در ضمن اسم دروس مرتبط با ریاضی مانند جبر و احتمال، ریاضی مهندسی، هندسه ۱ و ۲، هندسه تحلیلی، ریاضیات گسسته، آمار، حسابان، محاسبات عددی، ریاضی مهندسی پیشرفته، معادلات دیفرانسیل و حتی نرم افزارهای مرتبط با ریاضی مانند متلب Matlab  و میپل maple را بنویسید. نمی خواهیم بگوییم که تمام دروس مرتبط با ریاضی را حتما بنویسید اما تمام دروسی که توانایی تدریس آنها را دارید را بنویسید.


حتما بخوانید: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانید یک متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی خوب و عالی بنویسید توضیح داده شد. دقت کنید که با تبلیغات اینترنتی برای کار و شغل تدریس ریاضی می توانید از کل ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید و به درآمد بالا برسید. لازمه رسیدن به موفقیت در این کار این است که اولاً تبلیغ خودتان را در سایت معتبر مانند ایران مدرس ثبت کنید و ثانیاً متن تبلیغ را عالی بنویسید و برای آن وقت بگذارید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 129 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image