ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی در تهران، ایران و کل جهان

بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی در تهران، ایران و کل جهان

بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی در تهران، ایران و کل جهان


اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی در تهران، ایران و کل جهان هستید .... اگر می خواهید با درج تبلیغات تدریس خصوصی در بهترین سایت آگهی تدریس ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید و به درآمد عالی برسید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


برای درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و بعد از ورود به پنل کاربری تبلیغ خودتان را ثبت کنید. ایران مدرس اگر بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی در تهران، ایران و کل جهان نباشد مسلما یکی از بهترین سایت های درج اگهی تدریس خصوصی و سامانه معتبر و مرجع معرفی معلم خصوصی است. ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس و استاد خصوصی ثبت نامی دارد. در ادامه نکات بسیار مهمی را ذکر می کنیم که با در نظر گرفتن آنها می توانید بازدهی و تاثیر مثبت تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید.


مشاهده کنید: فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق


در نظر داشته باشید که برای خوب و عالی نتیجه گرفتن از تبلیغات تدریس خصوصی اینکه در یک سایت معتبر، تخصصی و پربازدید آگهی خودتان را ثبت نمائید یک طرف قضیه است و سمت مهمتر قضیه این است که این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید و آگهی تدریس خصوصی خودتان را بسیار خوب بنویسید. شما از طریق تبلیغات تدریس خودتان با متقاضیان تدریس خصوصی و والدین دانش آموزان و دانشجویان حرف می زنید. باید در متن آگهی خودتان سوابق تدریس کافی بنویسید و مستندات کافی ارائه نمائید به گونه ای که شخصی که در جستجوی معلم خصوصی خوب است و تبلیغ شما را مطالعه می نماید متقاعد شود با شما تماس بگیرد. در ادامه خیلی مفصل در این زمینه توضیح داده شده است.



مطالعه نمائید: معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی


در حال حاضر یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای معتبر و پربازدید آگهی تدریس مانند همین سایت (ایران مدرس) است. در هر صورت، اکثر افراد بر روی گوشی های هوشمند خودشان اینترنت دارند و برای اینکه بخواهند با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کنند در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی و ... را سرچ می کنند. در ایران مدرس (وب سایت حاضر) اطلاعات مدرسین به صورت مستقیم و بدون واسطه نمایش داده شده است و شما هم با ثبت تبلیغ در این سایت می توانید در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار بگیرید. دلایلی که نشان می دهد سایت ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی است:


- برای اکثر عبارت های شامل تدریس خصوصی در موتورهای جستجو از جمله گوگل جایگاه بسیار خوب و عالی دارد.


- تعداد اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در این سایت از هر سایت تدریس خصوصی دیگری بیشتر است.


- هزاران جزوه، مقاله آموزشی، فیلم نمونه تدریس، نمونه سوال امتحانی و ... در این وب سایت ثبت شده است.


- جزو اولین سایت های تدریس خصوصی و مرجع معتبر معرفی معلم خصوصی در تهران و کل ایران است.


- درج اولیه آگهی تدریس خصوصی در این سایت رایگان است و بازدهی بسیار خوبی برای مدرسین دارد.


- شماره تماس مستقیم اساتید و قیمت درخواستی معلم های خصوصی در این سایت نمایش داده شده است.


- امکانات بسیار خوب و فوق العاده ای برای معرفی معلم های خصوصی در این سایت ارائه شده است.


- بازدید این سایت بسیار بالا می باشد و بازدید کنندگان آن اکثرا دانشجو و دانش آموز هستند.


- انتخاب معلم خصوصی از سایت ایران مدرس مستقیم، بدون واسطه و آگاهانه است.


- در مقالات زیادی بهترین معلم های خصوصی معرفی شده اند و انتخاب استاد خوب بسیار راحت است.


- رزومه کاری، سوابق تدریس و نظرات شاگردهای قبلی برای اکثر اساتید ثبت شده است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران :: ایران مدرس


تبلیغات در اینترنت بهترین روش برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی


بدون شک، بهترین روش تبلیغات تدریس خصوصی این است که تبلیغ خودتان را در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی و یا در شبکه های اجتماعی و .... ثبت نمائید. در حال حاضر استفاده از اینترنت و سایت های اینترنتی و همچنین شبکه های اجتماعی برای دریافت خدمات و پیدا کردن کالاهای مورد نظر بسیار متداول و ساده است. تقریبا همه ی افراد گوشی هوشمند دارند و روی گوشی های خودشان اینترنت پر سرعت را هم دارند. برای پیدا کردن یک مدرس خصوصی خوب مراجعه به اینترنت راحت ترین کار ممکن است. بنابراین شما برای تبلیغ توانایی های خودتان در زمینه تدریس خصوصی حتما باید در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید.



شاید سال های گذشته استفاده از تراکت تبلیغاتی و روزنامه یک روش بسیار خوب برای جذب شاگرد به حساب می آمد و هنوز هم شاید مدرسین قدیمی یا آموزشگاهها از این روش ها استفاده نمایند. ولی در حال حاضر حتی اگر این روش ها به صورت مقطعی مفید واقع شوند واضح است که بهترین روش نیستند. شما وقتی در اینترنت و خصوصا در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس حضور دارید و مشخصات کامل خودتان را ثبت نموده اید نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه در کل ایران و جهان می توانید با افراد متقاضی آموزش و تدریس خصوصی در ارتباط باشید. تبلیغات تراکت و روزنامه محدود به یک محله و شهر می شوند. شما با حضور در اینترنت مرزها را پشت سر می گذارید و از هر جای ایران و جهان ممکن است برای کلاس خصوصی حضوری و یا آنلاین با شما تماس گرفته شود. تبلیغات اینترنتی محدودیت مکانی و زمانی ندارد و بدون شک بهترین روش است.


تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد مزیت های دیگری هم دارد. وقتی با این روش کار می کنید دیگر واسطه ای در کار نیست و به صورت مستقیم می توانید با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. به این ترتیب لازم نخواهد بود هر جلسه از مبلغی که دریافت می کنید 30 تا 40 درصد آن را به آموزشگاه پرداخت نمائید. نکته دیگر اینکه با این روش قیمت کلاس های تدریس خصوصی را هم خودتان تعیین خواهید کرد.


اگر دروسی را تدریس می کنید که مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را دارند و یا اگر در زمینه دروس کنکوری فعالیت دارید و .... با ارائه کلاس های با کیفیت و مفید و منحصر به فرد می توانید هزینه های بالاتری را برای کلاس های خودتان درخواست کرده و درآمد بالاتری هم بدست آورید. وقتی برای جذب شاگرد از تبلیغات اینترنتی استفاده می کنید پارامترهایی که بر درامد شما تاثیر می گذارد در کنترل خودتان خواهد بود. می توانید با اصلاح و کاملتر کردن متن تبلیغات تدریس خصوصی و یا با نوشتن عنوان بهتر و مناسبتر و انتخاب عکس بهتر، ویژه کردن آگهی، ارائه جزوات و خلاصه جزوات برای دروس تدریسی خودتان و ... احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید.


مطالعه نمائید: مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را کاملتر بنویسید


در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مقالات متعددی در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و اهمیت آن ارائه شده است. اگر می خواهید جذب شاگرد زیادی داشته باشید باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان وقت بگذارید. متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان به متن تبلیغ شما دقت خواهند کرد و اگر متقاعد شوند که شما استاد مجرب و خوبی هستید برای هماهنگی کلاس با شما تماس خواهند گرفت. سوابق تدریس خودتان و دانشگاهها، مدارس و یا آموزشگاههایی که تدریس کرده اید را ذکر نمائید. افتخارات خودتان را هم در متن تبلیغ ارائه کنید. برای اینکه شانس جذب شاگرد بیشتری داشته باشید اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل در متن تبلیغ ارائه نمائید. مثلا اگر ریاضی تدریس می کنید، ریاضی ششم، ریاضی هفتم، ریاضی کنکور و هر مقطعی را که تدریس می کنید بنویسید.


پیشنهاد می کنیم در سایت های معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی آگهی بدهید. اگر در سایت یا سایت هایی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کنید که بازدید مناسبی ندارند و یا زمینه کاری آنها متفاوت از تدریس باشد در نهایت نتیجه ای نخواهید گرفت. بهتر است تبلیغ خودتان را در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com درج نمائید.


البته، اینکه در یک سایت خوب و مرتبط تبلیغ ثبت کنید برای نتیجه گرفتن از این روش شرط لازم است ولی شرط کافی نیست. باید تبلیغ شما خوب نوشته شده باشد. فرض کنید در یک مسیر که مغازه های زیادی برای خرید و فروش کفش وجود دارد و بسیار پر رفت و آمد است شما هم مغازه کفش فروشی داشته باشید. در این حالت افراد زیادی برای خرید وارد مغازه شما می شوند اما اگر اجناس شیک و با کیفیتی نداشته باشید از شما خرید نمی کنند. تبلیغ شما در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس دیده می شود اما اگر آگهی شما خوب نوشته نشده باشد با شما تماسی گرفته نمی شود. پس برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و سوابق تدریس و رزومه کاری خوبی ارائه نمائید.



به صورت کلی متن آگهی تدریس باید بتواند باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در متقاضی تدریس خصوصی یا والدین ایشان گردد. یک متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب اطلاعات کاملی را در مورد مدرس و رزومه کاری ایشان و سوابق تدریس و .... ارائه کرده است به گونه ای که شخصی که آن را مطالعه می کند به این نتیجه برسد که استاد مورد نظر باسواد است و سابقه کاری خوبی دارد و می توان برای کلاس خصوصی به ایشان اطمینان کرد.


باید سعی کنید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان سوابق تدریس را به صورت کامل ذکر نمائید. در هر آموزشگاه و مدرسه و دانشگاهی که تدریس کرده اید اسم آن محل را ذکر نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در المپیاد موفق بوده اید، معدل بالایی در دوران تحصیل داشته اید، دانشجوی نمونه و یا شاگرد ممتاز بوده اید و یا هر افتخار دیگری که دارید را در متن آگهی ذکر نمائید. به هر میزان متن تبلیغ شما با صداقت کامل نوشته شود و نشان دهد شما سوابق تحصیلی و کاری درخشانی دارید، به همان میزان در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود.


حتما بخوانید: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر


برخی دیگر از نکات مربوط به بهترین متن تبلیغات تدریس خصوصی


برای داشتن بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ریاضی و سایر دروس باید اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات ذکر نمائید. البته در عنوان تبلیغ محدودیت کاراکتر وجود دارد ولی در متن تبلیغ به هر میزان که بخواهید می توانید متن را طولانی و طولانی تر بنویسید. حتی پایه هایی که تدریس می کنید را هم در متن ذکر کنید. در کنار آن ذکر ویژگی های مثبت کلاس هایی که برگزار می کنید (تضمینی بودن، جلسه اول رایگان، هزینه مناسب و ....) و ذکر رزومه کاری و افتخارات و سوابق تدریس خوب خودتان (مانند کسب رتبه خوب در کنکور، دبیر رسمی بودن، سابقه تدریس بالا) می تواند در جذب شاگرد بسیار موثر باشد. کیفیت تدریس خودتان را تضمین کنید و حتی می توانید ذکر نمائید که اگر شاگرد راضی نبود هزینه ای دریافت نمی کنید. به هر میزان در جلب اعتماد متقاضیان تدریس موفق تر باشید در جذب شاگرد هم موفق تر عمل خواهید کرد.


برای موفقیت در جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی مجموعه ای از عوامل موثر است و مواردی که در بالا گفته شد را باید در نظر داشته باشید. سعی کنید به مرور زمان آگهی تدریس خودتان را بهتر بنویسید. در ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه هم وجود دارد. با ثبت جزوه بازدید تبلیغ خودتان را می توانید بیشتر هم بکنید. در ضمن، راهکار دیگری هم برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس شما وجود دارد و آن هم این است که آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید.



بسیاری از اساتید و معلم های تدریس خصوصی، حتی افرادی که با سابقه و با تجربه هستند، متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودشان را خوب و کامل نمی نویسند. چه بسا اگر در متن تبلیغ خودشان تغییراتی را ایجاد کنند تماس هایی که برای کلاس های تدریس خصوصی با ایشان گرفته می شود دو برابر گردد. افرادی که متقاضی کلاس تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، شیمی و یا هر درس دیگری هستند برای هماهنگ کردن کلاس ها گزینه های بسیار زیاد و متعددی را دارند. از طرف دیگر معمولا افراد قبل از اینکه با یک استاد یا معلم تماس بگیرند آگهی های تدریس تعداد زیادی از اساتید را بررسی می کنند و بر مبنای مطالبی که هر کدام از اساتید در متن تبلیغ خودشان نوشته اند تصمیم می گیرند که با کدام معلم تماس بگیرند. این خودش نشان می دهد که متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یک عامل بسیار مهم و موثر در افزایش تعداد تماس ها است.


مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه را از دست ندهید.


خوشبختانه تبلیغات در اینترنت در بخش متن آگهی محدودیت تعداد کاراکتر ندارد و می توانید به هر میزان که بخواهید بنویسید. در پاراگراف اول بهترین رزومه خودتان را ارائه کنید و در پاراگراف های بعدی موارد دیگری را ذکر کنید و یا همان موارد پاراگراف اول را به صورت مفصل تری توضیح دهید. به یاد داشته باشید که هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. اگر ثبت اختراع دارید همان را با ذکر شماره ثبت اختراع و تاریخ آن بنویسید.


اگر در مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی مقاله دارید و یا مقاله ISI دارید ذکر کنید، چنانچه مدرس نمونه بوده اید و یا در دوران تحصیل معدل بالایی داشته اید و یا به عنوان دانشجوی نمونه شناخته شده اید ذکر نمائید. اگر در کنکور کارشناسی، ارشد، دکتری و یا هر آزمون دیگری رتبه خوبی بدست آورده اید حتما ذکر نمائید. همه ی این موارد باعث می شود در نهایت شخصی که به عنوان متقاضی تدریس خصوصی تبلیغ شما را می خواند بیشتر متقاعد گردد که با یک شخص با سواد طرف است و در نتیجه احتمال تماس با شما افزایش می یابد.


اسم تمام دروسی که می توانید درس بدهید را در متن اگهی بیاورید.


در عنوان آگهی تعداد کاراکتر محدودی دارید و به صورت کلی می توانید اسم دروس تدریسی را بنویسید. اما در متن اگهی محدودیت کاراکتر ندارید و با تمام جزئیات اسم دروسی که می توانید درس بدهید را ارائه کنید. به عنوان مثال وقتی شما در لیست مدرسین هندسه نمایش داده خواهید شد که درس هندسه را در متن آگهی ذکر کرده باشید. به صورت کلی اگر بخواهید تدریس ریاضیات را بنویسید کافی نیست. اسم تک تک دروس را بنویسید.


چگونه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی را بنویسیم؟


برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق باید مواردی را در متن آگهی ارائه کنیم که به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان تدریس خصوصی کمک کند. در ضمن، در نظر داشته باشید که اگر عکس خودتان را برای تبلیغ قرار دهید باز هم یک مرحله در جلب اعتماد کاربران موفق تر بوده اید. بعضی از اساتید یک عکس عمومی را برای تبلیغ خودشان در نظر می گیرند. البته در این حالت هم می توان شاگرد جذب کرد ولی بهتر است عکس خودتان را قرار دهید تا ارتباط بیشتری با تبلیغ شما گرفته شود و افراد بیشتری اعتماد کنند.


علاوه بر ارائه لیست مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که در آن محل ها تدریس کرده اید می توانید در متن تبلیغات تدریس خودتان موارد دیگری را هم ذکر کنید که باز هم به اعتماد سازی کمک کند. البته همانطور که گفته شد باید مستند حرف بزنید و مدارک لازم را هم ارائه نمائید. می توانید اگر در کنکور یا المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید یا معدل بالایی داشته اید و مثلا دانشجوی نمونه بوده اید در متن تبلیغ به آن اشاره کنید. این هم می تواند خیلی مفید باشد.


اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارید و خودتان در کنکور موفق بوده اید بد نیست که کارنامه خودتان را هم در این سایت قرار دهید. حتما از شاگردهای قبلی خودتان بخواهید در بخش نظر سنجی و در صفحه خودتان در همین سایت ایران مدرس نظرات مثبت خودشان را اعلام کنند و این برای جذب شاگرد جدید بسیار مفید است.


شما اگر بخواهید به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید یک عکس عالی و شیک را لازم دارید. در بین آگهی های مختلف معمولا اول عکس و عنوان دیده می شود و باید روی انتخاب این دو مورد دقت کنید تا بهترین تبلیغ را داشته باشید. در عنوان آگهی هم قول های خوبی بدهید. مواردی مانند "جلسه اول رایگان" ، "100 درصد تضمینی" ، " تضمین کیفیت تدریس" و .... بسیار مناسب هستند و در عنوان تبلیغ از آنها استفاده نمائید. در ضمن، در عنوان آگهی خودتان مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان مانند "رتبه 102 کنکور" ، " دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" ، "دارای سابقه تدریس در دانشگاه" و ... را هم ذکر نمائید. اگر می خواهید بهترین تبلیغ با بازدهی بالا داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید.


این مقاله هم مفید است: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر



قرار دادن فیلم نمونه تدریس خصوصی


در سایت ایران مدرس علاوه بر مواردی که گفته شد می توانید فیلم نمونه تدریس هم قرار دهید. وارد پنل کاربری خودتان که شدید می توانید این امکان را مشاهده نمائید. بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی ترس این را دارند که بعد از هماهنگ کردن کلاس نحوه تدریس استاد را پسند نکنند و وقت آنها تلف شود. با قرار دادن یک فیلم نمونه تدریس خوب می توانید نحوه تدریس خودتان را با بیان خوب و روان نشان دهید و به این ترتیب شاگردهای بیشتری را جذب نمائید.


روی عنوان تبلیغ تدریس خصوصی خودتان کار کنید.


وقتی افراد مختلف و متقاضیان تدریس خصوصی لیست مدرسین را در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و یا در صفحات داخلی آن مشاهده می کنند، از تبلیغ شما و سایر اساتید فقط عنوان آن قابل مشاهده است. در واقع، عنوان آگهی تدریس خصوصی مشابه ویترین یک مغازه است. اگر خوب چیده شده باشد افراد زیادی را جذب خودش خواهد کرد. به عنوان یک راهنمایی کلی، اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را در عنوان ذکر نمائید و مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید. اگر تضمینی کار می کنید و یا جلسه اول تدریس خصوصی را به صورت رایگان برگزار می کنید حتما در عنوان تبلیغ ذکر نمائید. به هر میزان عنوان آگهی تدریس خصوصی شما جذابتر نوشته شده باشد و قول های بهتری داده شده باشد به همان مقدار بازدید تبلیغ شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


دو یا سه تمایز بسیار خوب خودتان یا کلاس های خودتان را حتما در عنوان تبلیغ ارائه کنید


در بسیاری از موارد در لیست مدرسین فقط عنوان و عکس شما دیده خواهد شد. اگر این دو را خوب انتخاب کرده باشید شانس شما برای جذب شاگرد بسیار افزایش می یابد. در عنوان آگهی مهمترین ویژگی های خودتان مانند رتبه برتر کنکور، سابقه بالای تدریس، معدل بالا، تحصیل در دانشگاه خوب، دبیر و معلم رسمی و یا استاد دانشگاه، کسب رتبه خوب در المپیاد، دارای شاگردهای موفق قبلی و ..... را ارائه نمائید. اگر کلاس های شما ویژگی متمایز و خوبی دارد آن را هم ذکر کنید. به عنوان مثال تضمینی بودن کلاس ها، جلسه اول رایگان، ارائه جزوه اختصاصی، قیمت مناسب و .... می تواند موارد خوبی باشد. اگر بخواهیم یک عنوان خوب را مثال بزنیم این حالت می تواند یک نمونه خوب باشد: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط دبیر رسمی با 15 سال سابقه تدریس به صورت کاملا تضمنی و با قیمت و هزینه مناسب.


اگر معلم و دبیر رسمی هستید و یا سابقه تدریس بالایی دارید و یا اگر خودتان در کنکور درس خاصی را خیلی خوب زده اید و یا رتبه خوبی بدست آورده اید و ... در عنوان تبلیغ آن را بنویسید. اگر کلاس های شما حالت تضمینی دارد و کیفیت کلاس ها و یا نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان را تضمین می کنید حتما در عنوان تبلیغ ذکر کنید. بعضی از مدرسین در صورت عدم رضایت شاگرد خودشان جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. اگر شما هم به این ترتیب کار می کنید در عنوان تبلیغ ذکر نمائید. به هر حال برای اینکه از بین اساتید مختلف متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین ایشان با شما برای کلاس تماس بگیرند باید در عنوان آگهی قول خوبی بدهید و مهمترین ویژگی و تمایز مثبت کلاس های خودتان را ارائه نمائید. خوب نوشتن عنوان آگهی می تواند به افزایش بازدید تبلیغ شما و در نهایت به افزایش تماس ها بسیار کمک کند.


نمونه عنوان های مناسب برای تبلیغات تدریس خصوصی موفق


تعدادی از عناوین آگهی های ثبت شده در همین سایت ایران مدرس که کم و بیش خوب نوشته شده اند و برای جذب شاگرد می توانند مفید باشند در ادامه ارائه می گردد.


نمونه شماره 1: تدریس ریاضی و فیزیک و همچنین دروس دانشگاهی برق توسط ***استاد دانشگـاه***


نمونه شماره 2: تدریس تضمینی کنکوری و تقویتی شیمی با 10سال سابقه تدريس موفق در تهران و کرج


نمونه شماره 3: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاهی (توسط مدرس دانشگاه) ، تدریس خصوصی حسابان، دیفرانسیل، هندسه، جبر و احتمال، فیزیک کنکوری (مشاور کنکوری ونوس)- مدارهای الکتریکی، الکترونیک، تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم و....


نمونه شماره 4: تدریس خصوصی استاتیک، ایستایی، مقاومت مصالح 1 و 2، طراحی اجزاء، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، دینامیک، دینامیک ماشین، ارتعاشات، انتقال حرارت و ریاضی و فیزیک دبیرستان و دانشگاه - مدرس دانشگاه و مولف کتاب


نمونه شماره 5: رتبه 1 آزمون استخدامي آموزش و پرورش شهر تهران رتبه 2 دكتراي فيزيك


نمونه شماره 6: تدریس خصوصی ریاضیات در کلیه مقاطع از دبستان تا دکتری توسط شاگرد اول دکتری ریاضی کاربردی


مطالعه کنید: 7 روش خوب برای افزایش بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی


تعدادی از بهترین سایت های تبلیغ تدریس خصوصی ایران و جهان


همانطور که گفته شد، درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس می تواند برای جذب شاگرد بسیار مفید باشد. از جمله سایت های خوب دیگری که در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعال هستند می توان به سایت های https://www.tutor.com/، سایت تدریس خصوصی https://www.hometutorsite.com/، https://www.tutorhunt.com/، سایت آموزشی و معرفی معلم خصوصی https://preply.com/، https://www.skooli.com/  و ... اشاره نمود.


کلمات کلیدی تبلیغ تدریس خصوصی را خوب بنویسید


برای تبلیغ خودتان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارت های کلیدی هم ثبت کنید. مثلا اگر مدرس خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت خوب کلیدی "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" است. یا اگر دبیر رسمی هستید می توانید در بخش کلمات کلیدی عبارت دبیر رسمی ریاضی و .... را قرار دهید. کلمات کلیدی هم می تواند در بیشتر دیده شدن تبلیغ شما موثر باشد.



نکات کلیدی و مهم برای جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی


1- تبلیغات تدریس خصوصی را جدی بگیرید. انتظار نداشته باشید با 5 دقیقه وقت گذاشتن و با نوشتن یکی دو جمله برای متن تبلیغ شاگردهای زیادی با شما تماس بگیرند.


2- عنوان تبلیغ خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان تبلیغ مزیت های کلاس های خودتان را ذکر کنید. در عنوان آگهی مهمترین افتخارات خودتان را ذکر نمائید.


3- در عنوان آگهی تدریس مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید. مثلا اگر ریاضی و فیزیک تدریس می کنید در عنوان آگهی به صورت کلی این دو درس را بنویسید و در متن تبلیغ با جزئیات مقاطع را هم ذکر نمائید.


4- برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی از آگهی های سایر اساتید ایده بگیرید. بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید تا آگهی های تدریس خصوصی سایر مدرسین را ببینید و از آگهی های آنها برای نوشتن تبلیغ خودتان ایده بگیرید.


5- متن تبلیغ تدریس خصوصی را کامل بنویسید. به هر میزان متن تبلیغ کاملتر نوشته شود افراد بیشتری متقاعد می شوند با شما تماس بگیرند.


6- اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل در متن تبلیغ بنویسید. در ایران مدرس تبلیغ شما در صفحات مرتبط با دروسی نمایش داده می شود که اسم آن دروس را در متن تبلیغ خودتان ذکر کرده باشید.


7- در متن آگهی تدریس خصوصی نظرات شاگردهای قبلی خودتان را بنویسید. از شاگردهای فعلی خودتان نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی قرار دهید تا شاگردهای جدید بیشتری جذب شود.


8- به مرور زمان متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را تکمیل کنید و کاملتر بنویسید. هر موردی که به نظرتان رسید را در متن تبلیغ به مرور زمان اضافه نمائید.


9- برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا خلاصه جزوه ثبت نمائید. وقتی جزوه ثبت می کنید در بخش دانلود این سایت جزوات شما به اسم خودتان نمایش داده می شود و به صفحه تدریس شما هم از همان بخش جزوات لینک داده می شود. یعنی دانش آموز یا دانشجویی که جزوه شما را دیده است می تواند روی عکس شما در همان صفحه جزوه کلیک کرده و وارد صفحه تبلیغ شما گردد.


10- بین هزاران آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی موجود در اینترنت متقاضیان نمی دانند که به کدام استاد اعتماد کنند. در متن تبلیغات خودتان مدارک و مستنداتی ارائه کنید که باعث اعتماد سازی شود. نظرات مثبت شاگردهای قبلی در این راستا بسیار مفید است.


11- در متن اگهی تمام سوابق تدریس و افتخارات خودتان را می نویسید به گونه ای که وقتی متقاضیان کلاس یا والدین ایشان با توجه به مراحل قبل روی تبلیغ شما کلیک کردند در نهایت متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.


حتما بخوانید: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


چگونگی داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده


اینکه ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس چقدر برای شما بازدهی داشته باشد به مقدار زیادی به این بستگی دارد که شما به چه میزان این روش را جدی بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. یعنی از همان ابتدای کار انگار خودشان می دانند که برای آنها جواب نمی دهد و فقط می خواهند امتحان کرده باشند. باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و عنوان بسیار خوب و جذاب و متن بسیار کاملی را ارائه کنید. سوابق تدریس خودتان را بنویسید و توضیح دهید که چرا کلاس های شما متفاوت و موثر است. افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید و یک عکس خوب هم ثبت نمائید.


نکاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را افزایش دهید. به عنوان مثال همان متن آگهی که گفته شد بسیار مهم است. اگر متن تبلیغ خوب، کامل و قانع کننده نوشته شده باشد افرادی که آگهی شما را می بینند تبدیل به مشتری و شاگرد خواهند شد. قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی شما هم یکی از این موارد است. اکثر مدرسین ویژه که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند و در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند در بخش هزینه تدریس خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. شما هم می توانید از این عبارت استفاده نمائید و یا قیمتی که مد نظر خودتان است را درج نمائید.


به هر حال باید به تناسب دروسی که تدریس می کنید و به تناسب سوابق کاری و رزومه ای که دارید قیمت پیشنهادی شما منطقی باشد. به عنوان مثال ممکن است برای استادی که شیمی کنکور درس می دهد و شناخته شده است درخواست قیمت 600 هزار تومان برای یک جلسه منطقی به نظر برسد و بتواند شاگرد هم جذب کند ولی همان هزینه برای ریاضی متوسطه ممکن است بالا به نظر برسد. خلاصه اینکه عاملی که می تواند منجر به افزایش تماس های شما شود این است که قیمت ها را مناسب و خوب تعیین کرده باشید. نرخ کلاس ها نه آنقدر پایین باشد که در نهایت بعد از کلی تلاش درآمد شما قابل ملاحظه نگردد و نه آنقدر زیاد باشد که تماسی با شما گرفته نشود.



به نتایج قبلی خودتان اشاره کنید.


در متن آگهی مشخصات تعدادی از شاگردهای قبلی خودتان و اینکه چه درسی را به آنها تدریس کرده اید و چه نمره ای گرفته اند را ذکر کنید. اکثر متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها این مسکل را دارند که نمی دانند به کدام استاد و یا معلم اعتماد کنند. حتی بعضی از آنها ممکن است تجربه ناخوشایندی از کلاس های تدریس خصوصی داشته باشند و قبلا از چنین کلاس هایی نتیجه نگرفته باشند. بنابراین با یک دید بدبینانه به اساتید نگاه می کنند. اگر نظرات شاگردهای خودتان و نتیجه ای را که گرفته اند را در متن آگهی ذکر نمائید متقاضیان کلاس راحت تر به شما اعتماد می کنند. البته مهم است که به صورت واقعی نظر سنجی کرده باشید و نظرات واقعی شاگردهای خودتان را ثبت نمائید.


مطالعه کنید: بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس


افرادی که متقاضی تدریس خصوصی و کلاس های خصوصی هستند هیچ دیدی نسبت به شما و نحوه درس دادن شما ندارند. این افراد تعداد زیادی استاد و مدرس را در همین سایت ایران مدرس و سایت های دیگر می بینند که هر کدام از آنها می تواند برای برگزاری کلاس ها یک انتخاب باشد. اینکه با شما تماس گرفته شود و یا با شخص دیگری به نحوه نوشتن متن تبلیغ شما بسیار زیاد بستگی دارد. باید با ارائه عنوان جذاب و خوب و قرار دادن عکس شیک و رسمی برای تبلیغ خودتان کاربران را به متن آگهی بکشانید و با ارائه متن کامل و قانع کننده این بازدیدها را تبدیل به تماس کنید.


درج تبلیغات ویژه تدریس خصوصی در صورت تمایل


در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت تدریس ریاضی می توانید به صورت رایگان تبلیغ بدهید. ولی به هر حال امکان ثبت آگهی تدریس ویژه هم وجود دارد. تبلیغات ویژه بالاتر از مدرسین عادی نمایش داده می شود و در تمام صفحات ایران مدرس و یا سایت های تدریس دیگر مدرسین ویژه بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده می شوند. یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی قرار گرفتن در میان مدرسین ویژه است (برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک نمائید). البته موارد دیگری که در ادامه می آید را هم باید در نظر بگیرید و فقط مدرس ویژه شدن کافی نیست.


تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی


 راهکار خوبی که برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس وجود دارد این است که در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تخصصی تبلیغات تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ثبت آگهی و تبلیغ در این سایت ها کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. به هر حال می توانید با آگهی رایگان هم شروع کنید و یا از همان ابتدای کار در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید.


مزیت ثبت تبلیغ در این سایت های تخصصی این است که اکثر بازدید کنندگان این سایت ها افرادی هستند که با درس و تحصیل در ارتباط می باشند و آگهی تدریس شما در یک محیط کاملا آموزشی قرار می گیرد. در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات موفقیت در تحصیل و .... ثبت شده است و آگهی های ویژه تدریس خصوصی علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم به نسبت دروسی که هر استاد تدریس می کند نمایش داده خواهد شد. البته نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که خودتان هم این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید.


مطالعه نمائید: نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی



چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟


در پاسخ به سوال چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم و برای اینکه تبلیغات شما در جذب شاگرد موثر باشد نکات دیگری هم حتما باید لحاظ شود. به عنوان مثال عکس آگهی خیلی مهم است. فرض کنید در یک صفحه شخصی که وارد ایران مدرس شده است آگهی 10 یا 20 مدرس را همزمان می بیند. قبل از اینکه حتی عنوان آگهی را بخواند، عکس ها را می بیند و اگر تبلیغ شما عکس جذاب و شیکی داشته باشد شانس شما برای کلیک افزایش می یابد. پس روی این خیلی حساب کنید. البته بعضی از افراد عکس را که می بینند عنوان تبلیغ را هم مطالعه می کنند. پس باید در کنار اینکه یک عکس بسیار خوب برای تبلیغ خودتان دارید عنوان آن را هم خیلی خوب بنویسید.


اگر در دانشگاه درس می دهید، سابقه کاری بالایی دارید، در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید، معدل بالایی دارید، در المپیاد موفق بوده اید و خلاصه اینکه هر افتخاری که دارید را در عنوان تبلیغ بنویسید. بهترین ویژگی خودتان را خیلی واضح در عنوان آگهی بنویسید. ویژگی ای که شما را از دیگران متمایز می کند را حتما بنویسید. این خیلی مهم است. بنابراین انتخاب عکس خوب و نوشتن عنوان جذاب در کنار هم به شدت بازدید تبلیغ شما را افزایش می دهد. این موارد را جدی بگیرید.


 برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید. البته بعضی از سایتها به صورت واسطه در این زمینه فعالیت دارند و شماره تماس شما به صورت مستقیم به متقاضیان تدریس نمایش داده نمی شود. در ایران مدرس وقتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت می کنید مشخصات شما مستقیما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. استفاده از این امکان را برای جذب شاگرد از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. درج آگهی در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.


از شبکه های اجتماعی، فرومها و سایتها و وبلاگها به صفحه خودتان در ایران مدرس لینک بدهید


یکی از معیارهای سنجش گوگل برای میزان اعتبار یک سایت و یا یک صفحه از یک سایت این است که از سایتها و وبلاگهای دیگر چه تعداد لینک به ان سایت و یا به آن صفحه از سایت داده شده است. برای افزایش اعتبار صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس از شبکه های اجتماعی، فرومها، سایتها و وبلاگهای مختلف و وبلاگ خودتان به صفحه خودتان در ایران مدرس لینک بدهید. به این ترتیب بازدید صفحه شما در ایران مدرس هم افزایش پیدا خواهد کرد و تعداد شاگردهای بیشتری را می توانید جذب کنید.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد


جمع بندی در رابطه با بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی و نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی


با توجه به مطالب گفته شده، برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خودتان باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. عنوان و متن آگهی شما با توجه به توضیحات ارائه شده باید خوب نوشته شده باشد و تبلیغ شما در یک سایت معتبر و پربازدید ثبت شود. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد را جدی بگیرید تا برای شما بازدهی داشته باشد. در صورت تمایل تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بهتری نمایش داده شود. از سایتهای مختلف و شبکه های اجتماعی و فرومها و .... به صفحه آگهی خودتان لینک بدهید و به صورت مداوم روی متن تبلیغ خودتان کار کنید تا بهتر و بهتر شود.


اگر متن آگهی شما خوب و پر و پیمان نوشته شده باشد افرادی که با شما تماس می گیرند خواهند دانست که با یک فرد با سواد و حرفه ای رو به رو هستند و حتی اگر برای کلاسهای خودتان قیمت های بالاتری را ذکر کنید حاضر خواهند بود با شما کلاس ها را هماهنگ کنند. مورد دیگری که اگر آن را در نظر بگیرید می توانید به افزایش بازدهی آگهی خودتان و افزایش تعداد تماس ها امیدوار باشید این است که در کلاسهای گروهی خودتان در مدرسه یا دانشگاه نظر خواهی کنید و نظرات مثبت شاگردهای خودتان را در متن آگهی ارائه نمائید. اگر به صورت واقعی این نظر سنجی انجام شده باشد و این نظرات در متن آگهی شما بدون تغییر وارد شده باشد مطمئن باشید خیلی در افزایش بازدهی تبلیغات تدریس شما نقش خواهد داشت.


اهمیت متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب بارها و بارها توضیح داده شد. متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. در ایران مدرس اگر در متن آگهی شما، به عنوان مثال، عبارت تدریس خصوصی هندسه وجود داشته باشد، آنگاه تبلیغ شما به متقاضیانی که در جستجوی معلم هندسه هستند و از طریق گوگل وارد سایت شده اند نمایش داده خواهد شد. بنابراین سعی کنید اسم تک تک دروس تدریسی خودتان را در متن آگهی بنویسید.


بعد از تمام کردن متن آگهی یکبار دیگر آن را بخوانید. آیا اگر شما خودتان این تبلیغ تدریس را می دیدید، با مدرس تماس می گرفتید؟ هر نکته ای که وجود دارد را بنویسید. ثبت اختراع دارید، در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، کتاب تالیفی دارید، در دانشگاه یا مدارس مختلف تدریس کرده اید و هر مورد دیگری که هست را بنویسید. هر چه بیشتر، بهتر. موارد مهمتر را در پاراگراف اول جای دهید و مواردی که کمتر اهمیت دارد را در انتهای آگهی خودتان بنویسید. در یک جمله: متن آگهی تدریس شما باید متقاعد کننده باشد. به هر میزان توضیحاتی که می نویسید کاملتر باشد بهتر است. البته اصل صداقت را رعایت کنید.


 بهترین روش برای جذب شاگرد ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (ایران مدرس) است. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید و بازدید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه در تمامی صفحات سایت بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد و بیشتر هم دیده می شوند. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی مزیتی که دارد این است که در کل کشور دیده می شود. حتی اگر شما خودتان ساکن شهر کوچکی هستید که تقاضای زیادی برای تدریس خصوصی وجود ندارد می توانید با ثبت آگهی در ایران مدرس از سایر شهرها هم شاگرد جذب نموده و به صورت انلاین تدریس کنید. گستردگی تبلیغات اینترنتی را هیچ نوع تبلیغات دیگری از جمله روزنامه و تراکت و .... ندارد.


پیشنهاد می کنیم بخوانید: فرم استخدام معلم خصوصی


نکته دیگر اینکه آگهی خودتان را هر زمان که بخواهید می توانید ویرایش کنید و توضیحات بیشتری برای آن درج نمائید. می توانید به تدریج رزومه کاملتری ارائه کنید و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. در تبلیغات روزنامه و تراکت محدودیت کاراکتر وجود دارد و اگر حتی شماره تلفن شما اشتباه درج شده باشد بعدا برای ویرایش آن کاری نمی توانید انجام دهید. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران قرار دارد در حالیکه سایر انواع تبلیغات فقط در طول روز قابل دسترسی است. در حال حاضر، با حضور گوشی های هوشمند همه ی افراد در هر زمان و مکانی به اینترنت و سایتهای اینترنتی دسترسی دارند و در هر زمان می توانند آگهی تدریس شما را مشاهده کرده و با شما تماس بگیرند.


تبلیغات روزنامه و نیازمندیها بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد ولی در کل کشور و حتی در روستاها هم افراد به اینترنت دسترسی دارند. بنابراین، با درج اگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس مانند ایران مدرس برای جذب شاگرد نه محدودیت مکانی دارید و نه محدودیت زمانی. خصوصا اینکه ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. تبلیغات روزنامه و تراکت بعد از یک روز دور انداخته می شود در حالیکه تبلیغات اینترنتی تدریس تا وقتی که خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما موثر خواهد بود. البته آگهی خودتان را باید خوب بنویسید تا موثر باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 233 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image