ارتباط مستقیم با 30678 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی کلاس تقویتی ریاضی پنجم دبستان

کلاس تقویتی ریاضی پنجم دبستان

کلاس تقویتی ریاضی پنجم دبستان


اگر در جستجوی کلاس تقویتی برای ریاضی پنجم دبستان هستید ... اگر می خواهید با بهترین معلم های خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی کلاس های تقویتی را هماهنگ نمایید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی پنجم بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی پنجم کلیک کنید.


ویژگی های بهترین معلم های ریاضی پنجم


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم های بسیار خوبی حضور دارند که کلاس تقویتی و خصوصی را برای ریاضی پنجم برگزار می نمایند. از ویژگی های بهترین معلم های ریاضی پایه ۵ می توان به فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه های خوب و معتبر، تجربه و سابقه کاری بالا، تعهد به کار، اخلاق خوب و فن بیان عالی و ... اشاره نمود. برای تمامی مدرسین پایه پنجم و سایر مقاطع اطلاعات کاملی در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است. می توانید نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرسین را هم ببینید و به این ترتیب از انتخاب خودتان مطمئن گردید.


مدرسین ثبت نموده اند که چند سال سابقه تدریس دارند و در کدام مدارس و آموزشگاهها و یا چند سال به صورت خصوصی و گروهی ریاضی را تدریس کرده اند. اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و کلاس های تقویتی ریاضی پایه 5 استفاده کنید حتما معلم خودتان را از این سایت انتخاب نمائید. مدرسین برجسته به کار خودشان متعهد هستند و دانش آموز را به سطح عالی از تسلط و دانش می رسانند.


مطالعه کنید: فرمول مساحت دایره کلاس پنجم همراه با مثال و شکل


بهترین زمان استفاده از کلاس خصوصی ریاضی پنجم


در ریاضی پنجم مباحث مانند عددنویسی و الگوها، کسر، تناسب و درصد، تقارن و چندضلعی‌ها، عددهای اعشاری، اندازه‌گیری، آمار و احتمال و ... تدریس می شود. برای اینکه فرزند شما در ریاضی پنجم نمره بسیار خوبی بگیرد بهتر است کلاس های تقویتی در طول ترم برگزار شود. ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و حل نمونه سوالات امتحانی خوب است اما اصل یادگیری ریاضی پنجم باید در طول ترم اتفاق بیافتد. در طول ترم استرس امتحانات وجود ندارد و زمان بیشتری برای حل مسئله و تمرین وجود دارد. تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل و کلاس های تقویتی فواید و مزایای زیادی دارد. برای بسیاری از دانش آموزان که اعتماد به نفس کمی دارند و در کلاس مدرسه جرات حرف زدن ندارند با شرکت در کلاس های خصوصی می توانند به تدریج پیشرفت نموده و حتی برای حل تمرینات داوطلب شوند. کلاس ریاضی پنجم در منزل خصوصا می تواند ضعف های پایه های قبلی را پوشش داده و به پیشرفت تحصیلی دانش آموز کمک نماید.



حتما بخوانید: فرمول های مهم ریاضی پنجم ابتدایی


قیمت و هزینه کلاس تقویتی پنجم دبستان


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین ریاضی پنجم و سایر مقاطع قیمت درخواستی ایشان ذکر شده است. هزینه کلاس های تقویتی ریاضی پنجم جلسه ای از ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است و نرخ متوسط کلاس ها ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان می باشد. کلاس تقویتی ریاضی پنجم را با یک معلم مجرب برگزار کنید هر چند نرخ بیشتری درخواست نمایند.


همانطور که گفته شد، قیمت تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارید واضح است که باید به شما تخفیف داده شود و اگر درخواست کنید تخفیف هم می گیرید. اما اگر بخواهید با بهترین معلم کلاس پنجم کلاس تقویتی داشته باشید مسلما باید نرخ بیشتری پرداخت نمائید. هزینه کلاس های آنلاین از کلاس های خصوصی در منزل کمتر است اما برای دانش آموزان مقطع دبستان پیشنهاد می شود از کلاس های حضوری در منزل استفاده نمائید.


این مقاله هم مفید است: نمونه سوال ریاضی پنجم فصل ۱ و ۲ و ۳ با جواب


تعداد جلسات لازم برای یادگیری ریاضی پایه ۵


تعداد جلسات کلاس های تقویتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر دانش آموزی اصلا درس را بلد نیست ممکن است ۱۰ تا ۱۵ جلسه کلاس لازم داشته باشد. اگر دانش آموز دیگری به صورت متوسط درس را بلد است احتمالا حدود ۶ یا ۷ جلسه کلاس کافی است. در این زمینه با معلم خصوصی خودتان مشورت کنید.


در همین سایت ایران مدرس معلم خصوصی ریاضی پنجم رایگان فیلم هایی را برای آموزش ارائه داده اند و می توانید از این فیلم ها برای یادگیری بهتر استفاده نمائید. بر روی عبارت فیلم های تدریس و آموزش ریاضی پنجم کلیک کنید تا به صورت رایگان از این فیلم ها استفاده نمائید. اما برای خود کلاس ها در جستجوی کلاس رایگان و حتی ارزان هم نباشید. مدرسینی که در کار خودشان عالی هستند و کلاس های تقویتی ایشان برای فرزند شما مفید خواهد بود مسلما هزینه ای متناسب با آن دریافت می نمایند و این طبیعی و منطقی است. اگر می خواهید با خود مدرسین مستقیم و بدون واسطه حرف بزنید و در جستجوی شماره معلم ریاضی پنجم دبستان هستید باز در همین سایت شماره تلفن و شماره موبایل تمامی مدرسین قابل مشاهده است. بنابراین بدون هیچ واسطه ای می توانید کلاس ها را هماهنگ کنید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: شماره معلم خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی و 5 بهترین معلم کلاس پنجم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image