ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه شروع تدریس خصوصی و بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

نحوه شروع تدریس خصوصی و بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

نحوه شروع تدریس خصوصی و بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


در این مقاله در رابطه با نحوه شروع کار و شغل تدریس خصوصی، کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی و همچنین چگونگی نوشتن بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد توضیحاتی ارائه می نماییم.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


نحوه شروع تدریس خصوصی و توصیه هایی برای شروع عالی کار تدریس خصوصی


برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مرحله اول باید از علاقه خودتان به این کار مطمئن شوید. در ادامه سراغ انتخاب دروس تدریسی مناسب بروید. دروسی که هم برای کلاس خصوصی پر متقاضی باشند و هم دروسی باشند که مورد علاقه خودتان هستند. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس، تافل، زبان آلمانی، زبان فرانسه، فیزیک و شیمی کنکور، تدریس خصوصی ریاضی، عربی، دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی، زیست شناسی، آمار، معادلات دیفرانسیل و ... می تواند بسیار درآمدزایی خوبی داشته باشد. به هر حال باید ببینید در کدام زمینه علاقه و توانایی بیشتری دارید و آن زمینه را برای فعالیت به عنوان معلم خصوصی انتخاب کنید. برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی و سایر مدرسین در ارتباط باشید و یا از تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های معتبر و پربازدید مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس استفاده کنید.


حتما مطالعه نمائید: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


عوامل و پارامترهای مهم برای موفقیت در شغل تدریس خصوصی


عوامل مختلفی بر موفقیت یک استاد و معلم خصوصی در کار تدریس خصوصی اثر می گذارد. اولین پارامتر مهم عشق و علاقه به تدریس خصوصی است. در هر کاری موفق ترین افراد، افرادی هستند که به کار خودشان علاقه دارند. یک معلم خصوصی وقتی به کار خودش علاقه دارد شاگرد را هم علاقه مند می کند و در نهایت نتیجه بهتری حاصل می شود. در ضمن، عشق و علاقه به همراه خودش خلاقیت و ایده های پولساز می آورد. عامل مهم دیگر تمرکز است. موفق ترین معلم های خصوصی بر کار تدریس خصوصی و اکثرا بر یک درس تمرکز دارند. به عنوان مثال بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی به تدریس زبان علاقه دارد و بر تدریس فقط یک درس تمرکز دارد. بهترین اساتید آیلتس تهران، بهترین مدرسین ریاضی، اساتید برجسته تافل، معلم های سطح بالا و فوق العاده شیمی و ... همگی چنین ویژگی هایی را دارند.


مطالعه نمائید: روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد


از جمله ویژگی های دیگر مدرسین خصوصی موفق و با درآمد بالا می توان به تسلط بر دروس تدریسی، آشنایی با روش های تدریس جدید و به روز و همچنین امکانات جدید و لازم برای تدریس آنلاین، مطالعه دائم و به روز کردن دانش، تعهد به کار و حمایت از شاگرد و ... اشاره نمود.


حداکثر درآمد معلم خصوصی خوب و مجرب چقدر است؟


یک معلم خصوصی مجرب و فوق العاده اگر شاگردهای خودش را به نتیجه عالی برساند می تواند درآمد بسیار زیادی را کسب نماید. فرض کنید یک مدرس خصوصی به صورت متوسط هر روز ۳ کلاس داشته باشد و برای هر جلسه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان دریافت کند. درآمد متوسط چنین استادی ماهیانه ۴۵ میلیون تومان است. البته اساتید بسیار خوب و با تجربه ای در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که درآمدهای بسیار بیشتری هم دارند.


بهترین روشهای جذب شاگرد برای تدریس خصوصی در منزل و آنلاین


روش های مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی به صورت مفصل توضیح داده شده است. واضح است که اگر بخواهید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری و تدریس خصوصی در منزل جذب شاگرد داشته باشید بهترین راهکار این است که در اینترنت، سایتهای معتبر تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس، شبکه های اجتماعی و اینستاگرام و ... حضور قوی و پر رنگی داشته باشید. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید اما وقتی خودتان به صورت مستقل جذب شاگرد دارید هم لازم نیست برای هر جلسه تدریس به آموزشگاه درصد پرداخت کنید و هم اینکه امکان جذب شاگرد از کل ایران و جهان را خواهید داشت.


بهترین متن تبلیغاتی برای آگهی تدریس خصوصی چگونه است؟


در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار خوبی ارائه شده است که به شما کمک می کند بهترین متن تبلیغاتی را برای آگهی تدریس خصوصی خودتان بنویسید. به عنوان مثال مقالات زیر را مطالعه کنید.


بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


به صورت کلی در یک متن تبلیغاتی عالی برای آگهی تدریس خصوصی استاد باید تمام دروس تدریسی خودش را ذکر نماید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک فعالیت دارید باید دروسی مانند استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک، مکانیک سیالات و ... در متن آگهی تدریس شما ذکر شود. سوابق تدریس، افتخارات، نتایج مثبت شاگردهای قبلی و ... هم باید در متن تبلیغ ذکر گردد. متن تبلیغات تدریس خصوصی باید قانع کننده نوشته شود و مدارک و مستندات لازم هم ارائه گردد.


موارد مفید برای نوشتن عنوان و کلمات کلیدی در آگهی تدریس خصوصی


در عنوان آگهی تدریس خصوصی باید مهمترین دروس تدریسی و افتخار یا ویژگی متمایز معلم خصوصی ذکر گردد. در بخش کلمات کلیدی هم باید عبارتهایی ذکر شود که متقاضیان تدریس خصوصی در گوگل با آن عبارت ها معلم خصوصی را جستجو می کنند.


عنوان آگهی مانند ویترین مغازه است. باید عنوان آگهی ترغیب کننده نوشته شود تا از بین آگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود. در عنوان آگهی مهمترین ویژگی یا افتخار خودتان را بنویسید. مثلاً اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید یا رتبه برتر المپیاد هستید حتما بنویسید. در ضمن قول خوبی در عنوان تبلیغ تدریس خصوصی هم بدهید. از کلمات و عبارتها مانند جلسه اول رایگان، ۱۰۰ درصد تضمینی، تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، جلسه اول نیم بها و ... استفاده نمایید. اگر به عنوان مثال معلم خصوصی ریاضی هستید و مثلاً در المپیاد ریاضی رتبه خوبی کسب کرده اید یا در ریاضیات کنکور درصد عالی کسب نموده آید حتما در عنوان آگهی تدریس خصوصی ذکر نمایید. به عنوان مثالی دیگر اگر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارید و خودتان در آزمون IELTS نمره مثلاً بالای ۸ کسب نموده آید یا مدرک تسول و TTC دارید حتما این موارد را در عنوان تبلیغ بنویسید.


مقایسه تبلیغات تدریس خصوصی با استخدام شدن در آموزشگاه برای جذب شاگرد


به دلایلی که در بالا توضیح داده شد اگر تبلیغ تدریس خصوصی خوب و عالی نوشته شود به نسبت استخدام شدن در موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی درآمدزایی و بازدهی بیشتری دارد. در مقاله زیر هم در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه شده است. به صورت کلی توصیه می شود اگر در شروع کار هستید از هر دو روش برای جذب شاگرد استفاده کنید و به تدریج سعی کنید از آموزشگاههای تدریس خصوصی مستقل شده و خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب نمایید.


استفاده از آگهی تدریس خصوصی در صورتی که متن تبلیغات را خوب نوشته باشید و موارد گفته شده قبلی را هم مد نظر قرار دهید هم در شروع کار و هم در ادامه می تواند برای جذب شاگرد بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد مهمترین مزیت آگهی اینترنتی تدریس خصوصی این است که نه تنها از شهر محل سکونت خودتان و له صورت حضوری امکان جذب شاگرد را دارید بلکه می توانید از کل ایران و جهان شاگرد جذب نموده و تدریس آنلاین و مجازی را انجام دهید. در ضمن در این روش خودتان قیمت کلاس های تدریس خصوصی خودتان را مشخص می کنید و به تدریج با افزایش کیفیت کار و زیاد شدن سابقه کاری می توانید قیمتها را بالاتر برده و به درآمد بیشتری هم برسید.


در نظر داشته باشید اگر در حالت استخدام شدن در موسسات تدریس خصوصی مثلاً ماهیانه ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید باید حدودا ۳۰ درصد درآمد که ۹ میلیون تومان است را به آموزشگاه پرداخت کنید. در حالت جذب شاگرد از طریق تبلیغ تدریس خصوصی کل درآمد را برای خودتان خواهید داشت.


برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید: مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image