ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 20 راهکار موثر برای کسب درآمد بالای 20 میلیون تومان از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

20 راهکار موثر برای کسب درآمد بالای 20 میلیون تومان از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

20 راهکار موثر برای کسب درآمد بالای 20 میلیون تومان از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی

در این مقاله 20 راهکار موثر برای کسب درآمد بالای 20 میلیون تومان از تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی ارائه شده است. اگر می خواهید به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و به درآمد بالا برسید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


در این مقاله در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا و رسیدن به درآمد بالای 20 میلیون تومان در ماه از آموزش خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری توضیح داده شده است. اگر شما برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان مبلغ 250 هزار تومان دریافت نمائید و در روز به صورت متوسط 3 جلسه کلاس داشته باشید، واضح است که درآمد شما در ماه به بالای 20 میلیون تومان خواهد رسید. در نظر داشته باشید که در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که برای هر جلسه تدریس انگلیسی بسیار بیشتر از 250 هزار تومان دریافت می کنند. البته اگر الان شما در ابتدای راه هستید باید مرحله به مرحله پیشرفت کنید و به تدریج درآمدهای بالا برسید. در ادامه 20 راهکار توضیح داداه شده است تا به عنوان معلم خصوصی انگلیسی بتوانید به درآمدهای عالی و بالا برسید.


1- با علاقه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را انجام دهید


برای موفقیت در هر کاری اینکه به کار خودتان علاقه داشته باشید بسیار مهم است. شما زمانی می توانید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر کار دیگری به درآمدهای بالا برسید که به کار خودتان علاقه داشته باشید. وقتی با علاقه تدریس می کنید شاگردهای شما هم بهتر درس را یاد می گیرند و شما موفق تر خواهید شد. وقتی به زبان انگلیسی و تدریس آن علاقه دارید شاگردهای شما هم علاقه مند می شوند و حاضر خواهند بود مبلغ بیشتری برای کلاس های شما پرداخت نمایند.


2- بر زبان انگلیسی مسلط شوید و هر روز تسلط خودتان را افزایش دهید


همانطور که می دانید، در جهان توقفی وجود ندارد و همه چیز در حال تغییر است. شما یا در حال بهتر شدن و پیشرفت هستید و یا در حال پسرفت می باشید. باید سعی کنید همواره با انتخاب هدفهای جدید سطح توانایی های خودتان را افزایش دهید و بر زبان انگلیسی بیشتر و بیشتر مسلط گردید.


3- شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید



در کار تدریس خصوصی بسیار مهم است که شاگردهای شما نتیجه عالی بگیرند. بسیاری از مدرسین موفق برای گرفتن شاگرد جدید هیچ تبلیغاتی ندارند. این اساتید آنقدر کار خودشان را خوب انجام می دهند که همین شاگردهایی که دارند شاگردهای جدیدی را معرفی می نمایند. هدف شما باید رسیدن به این حالت باشد.



4- در همین سایت ایران مدرس آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید


یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالای 20 میلیون تومان از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری این است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1400 بیش از 24000 مدرس ثبت نامی دارد.


مطالعه نمائید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


5- تبلیغ خودتان را در همین سایت ویژه نمائید


با درج تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در همین سایت ایران مدرس مشخصات شما در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و بازدهی بالاتری خواهد داشت. این وب سایت برای عبارت های شامل تدریس خصوصی زبان انگلیسی در گوگل جایگاه بسیار خوبی دارد. با درج تبلیغ ویژه در ایران مدرس شماره تماس شما نمایش داده شده و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.


6- فیلم نمونه تدریس برای جذب شاگرد بیشتر موثر است


در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت فیلم نمونه تدریس وجود دارد. بر روی عبارت فیلم نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا فیلم های ثبت شده توسط اساتید زبان را ببینید. با درج ویدئوی نمونه تدریس بیشتر دیده خواهید شد و احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش خواهید داد. تعداد فیلم هایی که در این سایت می توانید ثبت کنید محدودیت ندارد.


7- تبلیغ خودتان را در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی عالی بنویسید


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس می توانید تبلیغ خودتان را ثبت کنید و شاگرد جذب نموده و به درآمد های بالا برسید. البته اگر می خواهید این روش برای شما بازدهی خوبی داشته باشد باید متن تبلیغ را خوب بنویسید. باید برای آن وقت بگذارید و این روش را جدی بگیرید.



در زمینه نحوه نوشتن تبلیغ خوب زبان انگلیسی این مقاله را بخوانید: متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


8- مدرک و رزومه خودتان را ثبت کنید


در وب سایت حاضر امکان ثبت مدرک تحصیلی، فایل رزومه با فرمت ورد و pdf و یا هر مدرک دیگری مرتبط با کار شما است وجود دارد. به عنوان مثال اگر مدرک آیلتس یا TTC دارید می توانید در همین سایت ثبت نمائید. با درج مدرک می توانید اعتماد بیشتری را جلب نمائید و شاگردهای بیشتری هم بگیرید.


برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خودتان مطالعه کنید: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


9- در شبکه های اجتماعی فعال باشید


در کنار ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس می توانید از روش های دیگری هم برای جذب شاگرد استفاده نمائید. یک راهکار خوب این است که در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. به عنوان مثال در اینستاگرام فیلم های آموزشی قرار دهید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید.


10- روی تدریس خصوصی زبان انگلیسی متمرکز باشید


در ابتدای این متن توضیح داده شد که برای موفقیت در هر کاری و از جمله در کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی باید به آن کار علاقه داشته باشید. در کنار علاقه به کار، عامل دیگری که می تواند شما را به موفقیت های بزرگ و درآمدهای بالا برساند تمرکز است. روی یک کار متمرکز باشید تا در آن کار بسیار زیاد پیشرفت کنید.


11- جزوه و خلاصه جزوه در همین سایت ثبت کنید


امکان دیگری هم در همین سایت ایران مدرس در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید برای خودتان بیشتر تبلیغ کنید و بیشتر دیده شوید. می توانید در همین سایت جزوه های خلاصه ای ثبت نمائید و شماره تماس خودتان را هم در داخل جزوه ارائه کنید. جزوه شما در بخش دانلودها نمایش داده شده و در کنار آن اسم شما هم ذکر می گردد. کلیک کنید: دانلود مشاهده جزوه های آموزش زبان



12- مداوم روی خودتان کار کنید و لهجه خودتان را بهبود ببخشید


شاید شما همین الان یک معلم زبان بسیار خوب و حرفه ای هستید و در کار خودتان بسیار عملکرد عالی ای دارید. اما باز هم به نسبت وضعیت فعلی خودتان می توانید بهتر شوید. به هر میزان بیشتر روی خودتان کار کنید مسلط تر خواهید شد و رسیدن به درآمدهای بالای 20 میلیون تومان در ماه و بیشتر از آن هم ممکن می شود.


مطالعه نمائید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


13- به تناسب افزایش کیفیت کلاس ها قیمت را افزایش دهید


بسیاری از مدرسین و زبان آموزان در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری سوال دارند. شما در ابتدای کار باید یک هزینه مناسبی را انتخاب کنید و بعد به تدریج به تناسب افزایش تسلط خودتان آن را افزایش دهید. می توانید لیست مدرسین خصوصی زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس را ببینید و با توجه به آن برای کلاس های خودتان قیمتی را انتخاب نمائید.


14- امکانات تدریس آنلاین زبان را برای خودتان فراهم کنید


اگر درآمدهای عالی برای شما در اولویت قرار دارد نباید از تدریس خصوصی آنلاین و مجازی غافل شوید. وقتی به صورت آنلاین و اینترنتی زبان انگلیسی را تدریس می کنید بازارکار شما از شهر محل سکونت خودتان به کل دنیا گسترش پیدا می کند و می توانید از کل ایران و جهان شاگرد جذب نمائید.


15- به شاگردهای قبلی خودتان بگوئید برای شما نظر ثبت نمایند


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com امکان ثبت نظر برای اساتید وجود دارد. به عنوان مثال صفحه این مدرس زبان انگلیسی مجرب یا این استاد خوب زبان را ببینید که نظرات بسیار زیادی توسط شاگردهای قبلی برای ایشان ثبت شده است. ثبت نظرات مثبت توسط شاگردهای قبلی شما می تواند به جذب شاگرد جدید و ایجاد اعتماد کمک زیادی بکند.



16- تکاملی پیشرفت کنید و انتظار معجزه نداشته باشید


در نظر داشته باشید اگر درآمد ماهیانه شما تا به حال مثلا حدود 3 میلیون تومان بوده است انتظار نداشته باشید بلافاصله به درآمد های 20 میلیون تومان و بالای آن برسید. شما به تدریج به این توصیه ها عمل کنید و روی خودتان کار کنید و درآمد شما هم به تدریج و به صورت پله ای افزایش می یابد.


حتما مطالعه نمائید: درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


17- متن تبلیغ خودتان را مداوم بهبود ببخشید و رزومه عالی ارائه کنید


شما از طریق متن تبلیغ خودتان با شخصی که در حال بازدید از صفحه شما است حرف می زنید. باید سعی کنید رزومه کامل و سوابق تدریس خودتان را با صداقت بنویسید. افتخارات خودتان را ذکر نمائید و هر روز متن را بهتر و بهتر کنید. یک متن تبلیغ عالی می تواند بازدیدها از صفحه شما را به شاگرد تبدیل نماید.


18- عکس مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید


ثبت عکس مناسب هم می تواند به جذب شاگردهای بیشتر و افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی کمک نماید. توصیه می شود برای تبلیغ خودتان یک عکس پرسنلی شیک و رسمی را ثبت کنید. عکس مناسب باعث می شود بازدید صفحه شما بیشتر شده و شاگردهای بیشتری بگیرید.


19- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید


برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری خودتان را محدود به 1 روش نکنید. اگر در ابتدای کار هستید می توانید با بهترین آموزشگاههای زبان انگلیسی تهران یا شهر محل سکونت خودتان همکاری کنید تا تجربه بیشتری کسب کنید و رزومه قوی برای خودتان فراهم نمائید.


20- مدرک های لازم و مفید برای کار خودتان را بگیرید


برای جذب شاگرد بیشتر و رسیدن به درآمدهای بالاتر باید رزومه قوی داشته باشید. در کار آموزش زبان انگلیسی داشتن مدارکی همچون آیلتس، تافل، TTC و .... مهم است. اگر این مدارک را ندارید به فکر تهیه آنها باشید. به عنوان مثال برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آیلتس حتما لازم است خودتان مدرک IELTS با نمره بالا داشته باشید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 10 نکته کاربردی برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی موفق


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 2325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image