ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی برای معلم زبان انگلیسی شدن چه رشته ای باید خواند

برای معلم زبان انگلیسی شدن چه رشته ای باید خواند

برای معلم زبان انگلیسی شدن چه رشته ای باید خواند


اگر به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی علاقه دارید، در این مقاله به سوالاتی همچون چگونه معلم زبان انگلیسی شوم، چند سال طول می کشد تا معلم زبان انگلیسی شویم، برای معلم زبان شدن چه رشته ای باید خواند و .... پاسخ داده می شود.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: چگونه مدرس زبان انگلیسی شویم یا چگونه میتوان معلم زبان شد


برای تدریس زبان انگلیسی از کجا شروع کنم؟


برای فعالیت در زمینه تدریس زبان و تدریس خصوصی زبان انگلیسی از همین جایی که هستید شروع کنید. البته اگر در حد متوسط حداقل زبان را بلد هستید می توانید تدریس سطوح مقدماتی و متوسط را شروع نمایید. البته همزمان با تدریس زبان روی خودتان کار کنید و تسلط و دانش خودتان را افزایش دهید. برای شروع کار می توانید در همین سایت ایران مدرس IranModares.com عضو شوید و تبلیغ خودتان را ثبت کنید. امکان ثبت مدرک، فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی، جزوه و ... هم در همین سایت ایران مدرس وجود دارد. در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام فعال باشید و به تدریج مدرک آیلتس، تافل، TTC و ... باشید. برای شروع کار، منتظر زمانی در آینده نباشید و از همین الان شروع کنید. می توانید از تدریس خصوصی زبان برای کودکان شروع نمایید و کلاس های مقدماتی را قبول کنید. به تدریج تسلط خودتان را افزایش داده و مدارک لازم را کسب کنید. اگر از طرف آموزشگاهی پیشنهاد کار و کلاس داشتید حتی اگر قیمت پیشنهادی کم بود باز هم قبول نمایید تا تجربه کسب نموده و رزومه قوی تری برای خودتان ایجاد نمایید.


مطالعه نمائید: چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم



چگونه معلم زبان انگلیسی کودکان شوم؟


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان لازم نیست کار خاصی انجام دهید فقط کافی است به مقدار مناسبی بر زبان انگلیسی مسلط باشید و به کودکان و کار با کودکان علاقه داشته باشید. البته ممکن است بعضی از آموزشگاههای زبان دوره های تخصصی در این زمینه برگزار نمایند که خوب است شرکت کنید. در گوگل سرچ کنید تا اگر دوره خاصی برگزار می شود اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال آموزشگاه ایران کمبریج دوره تخصصی TTC زبان کودکان را برگزار می نماید. این دوره یک دوره کاملا تخصصی و آموزشی جهت برقراری ارتباط با کودکان است و در آن ارائه و آموزش بهترین نحوه عملکرد برای آموزش زبان به کودکان مد نظر می باشد. برای آموزش زبان به کودکان بهتر است از موسیقی، بازی و عروسک بازی و داستان استفاده نمایید. اگر به کار با کودکان علاقه دارید می توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید.


مطالعه این مقاله مفید است: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان





برای معلم زبان انگلیسی شدن چه رشته ای باید خواند؟


نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که برای معلم زبان انگلیسی شدن و برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و گروهی زبان لازم نیست حتما رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن را خوانده باشید. البته اگر رشته دانشگاهی شما آموزش زبان، ادبیات زبان انگلیسی یا مترجمی زبان انگلیسی و ... باشد و مدرک ارشد یا دکتری در این رشته داشته باشید بهتر است. اما در نظر داشته باشید که برای فعالیت در زمینه تدریس زبان انگلیسی یا سایر زبانهای خارجی مانند زبان آلمانی و فرانسه لازم نیست که رشته دانشگاهی شما حتما مرتبط با آن باشد. بسیاری از اساتید خوب و برجسته که در همین سایت ایران مدرس به عنوان معلم زبان فعالیت دارند و بسیار موفق هم هستند لزوما در رشته زبان انگلیسی در دانشگاه درس نخوانده اند اما به دلیل علاقه زیاد به تدریس زبان، با مطالعه زیاد پس از فارغ‌التحصیلی و با تلاش و کوشش توانسته اند یک استاد زبان عالی شوند. اگر در دانشگاه رشته شما زبان انگلیسی نبوده است ایرادی ندارد کافی است مدارک لازم مانند آیلتس یا تافل و TTC را بگیرید و در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید. اگر در یک کشور انگلیسی زبان تحصیل یا زندگی کرده اید و یا با هر روشی تسلط خودتان بر مکالمه و گرامر زبان را به حد بسیار خوب و عالی رسانده اید می توانید فعالیت خودتان را همین الان شروع کنید و به تدریج برای تقویت رزومه مدارکی که گفته شد را بگیرید. بسیار مهم است که مسلط باشید و عالی تدریس کنید و اینکه رشته تحصیلی شما چه رشته ای بوده است در اولویت بعدی قرار دارد.


حتما بخوانید: چگونه مدرس آیلتس شویم



چند سال طول می کشد تا معلم زبان انگلیسی شویم؟


اینکه چند سال طول می کشد تا معلم زبان شوید به وضعیت فعلی شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر دانشجوی رشته زبان انگلیسی هستید می توانید از ترم ۳ یا ۴ به بعد زبان را تدریس کنید. البته بعضی از دانشجویان رشته زبان و یا حتی سایر رشته ها چون در ایام دانش آموزی در کلاس های زبان متعدد حضور داشته اند کامل بر زبان انگلیسی مسلط هستند و از همان ابتدای دوره دانشجویی خودشان می توانند معلم زبان شوند. پس جواب این سوال به صورت کامل به وضعیت فعلی شما بستگی دارد. اگر تا به حال زبان را درس نداده اید در ابتدای کار بیشتر به فکر کسب تجربه باشید تا کسب درآمد. با آموزشگاه های مختلف در ارتباط باشید و با نرخ مناسب و ارزان تدریس کنید تا کلاس های زیادی به شما داده شود. البته کیفیت تدریس خودتان را هم به صورت مداوم افزایش دهید. در همین سایت ایران مدرس هم عضو شوید و تبلیغ خودتان را درج نمایید. بهتر است منتظر زمان خاصی نباشید و زودتر شروع کنید تا تجربه کسب نموده و با راه و چاه آشنا شوید.


کلیک کنید: چگونه زبان انگلیسی را بهتر و جذابتر تدریس کنیم؟



چگونه یک معلم زبان موفق و پر درآمد باشیم؟


برای اینکه در کار تدریس خصوصی و گروهی زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی موفق باشید و به درآمدهای بالا برسید در مرحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. وقتی عاشق کار خودتان هستید مهمترین ویژگی برای پیشرفت و خلاقیت که همان احساس خوب است را دارید و به یکی از بهترین معلم های زبان انگلیسی تهران و کل ایران تبدیل خواهید شد. اساتیدی که به کار خودشان علاقه دارند کلاس های جذاب و مفیدی دارند و زبان آموزان از حضور در کلاسهای ایشان لذت می برند. در نتیجه، چنین مدرسینی به سرعت پله های ترقی را طی می کنند. نکته بعدی اینکه باید هیچگاه یادگیری را متوقف نکنید. به صورت پیوسته مطالعه کنید و تسلط خودتان را افزایش دهید تا در کار خودتان جزو اساتید پیشرو باشید. به کار خودتان متعهد باشید و از شاگردهای خودتان حمایت کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. دقت کنید که رمز موفقیت در کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی آیلتس و سایر دروس و زبان های خارجی داشتن شاگردهای موفق و راضی است. بنابراین تلاش کنید بهترین خدمات را ارائه دهید و بهترین و موفق ترین شاگردها را داشته باشید.


حتما بخوانید: برای تدریس زبان انگلیسی از کجا شروع کنم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 5025 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image