ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 نکته کاربردی برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی موفق

10 نکته کاربردی برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی موفق

10 نکته کاربردی برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی موفق

در این مقاله در رابطه با نحوه کسب درآمد خوب از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه شده و 10 نکته مهم برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی موفق ارائه می گردد.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: 15 نکته برای تدریس خصوصی موفق

1- اگر علاقه دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید

برای موفقیت در هر کاری و از جمله تدریس خصوصی علاقه داشتن به کار اگر مهمترین عامل نباشد یکی از مهمترین پارامترها است. اگر به آموزش دادن و تدریس علاقه داشته باشید مسلما در کار خودتان موفق تر خواهید بود. وقتی با علاقه تدریس می کنید شاگردهای شما هم ارتباط بیشتری با مطالب برقرار کرده و بهتر درس را یاد می گیرند. بنابراین توصیه می شود اگر به کار دیگری غیر از تدریس خصوصی علاقه دارید آن کار را انجام دهید.




2- دروسی را تدریس کنید که مورد علاقه خودتان هستند

اگر در دوره تحصیل خودتان در درس ریاضی نمرات خوبی گرفته اید و به درس ریاضی علاقه دارید تدریس خصوصی ریاضی را انجام دهید. اگر بر زبان انگلیسی کامل مسلط هستید و از یادگیری و تدریس زبان لذت می برید به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی فعالیت خودتان را ادامه دهید. اگر به زیست، شیمی، عربی و یا هر درس دیگری علاقه دارید آن درس را تدریس کنید. به این ترتیب با انرژی کمتر بازدهی بیشتری خواهید داشت. البته باید درسی را انتخاب کنید که هم به آن علاقه داشته باشید و هم اینکه متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی داشته باشد.

مشاهده
فیلم آموزشی - راهکارهایی برای خوب پول درآوردن و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی هم مفید است.

3- کیفیت را بالا ببرید و قیمت کلاس ها را افزایش دهید


برای کسب درآمد بالا از تدریس باید قیمت کلاس های خودتان را بالا در نظر بگیرید. اما از همان ابتدای کار نمی توانید برای هر جلسه تدریس خصوصی 1 میلیون تومان بخواهید. باید تکامل خودتان را طی کنید. ابتدا ببینید اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس تدریس می کنند چه قیمتی برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند. متوسطی را بدست بیاورید و قیمت مناسبی برای کلاس های خودتان انتخاب نمائید. در ادامه سعی کنید کیفیت کلاس های خودتان را افزایش دهید و فیلم نمونه تدریس قرار دهید و به مرور قیمت را بالا ببرید. به هر میزان متفاوت عمل کنید و شاگردهای موفق تری داشته باشید می توانید نرخ بیشتری درخواست کنید و درآمد خودتان را افزایش دهید.

4- تدریس خصوصی آنلاین را هم مد نظر قرار دهید

با شیوع کرونا آموزش آنلاین به شدت مورد توجه قرار گرفت. البته تدریس آنلاین فرصت بسیار خوبی را برای اساتید ایجاد کرد و باعث شد بازار کار تمام مدرسین از شهر محل سکونت خودشان به کل دنیا گسترش پیدا کند. اگر می خواهید درآمد بالایی داشته باشید باید تدریس آنلاین را حتما مد نظر قرار دهید. در این زمینه مطالعه مقاله های چگونه تدریس آنلاین کنیم و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس مجازی و چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم بسیار مفید است. با انجام تدریس آنلاین می توانید از کل دنیا شاگرد جذب کنید و به این ترتیب درآمد بیشتری داشته باشید. دانشجویانی که در کشورهای دیگر هستند و فارسی زبان هستند برای کلاس های خصوصی هزینه خوبی پرداخت می کنند. در ضمن، در تدریس آنلاین چون زمان را در مسیر رسیدن به کلاس از دست نمی دهید در طول روز تعداد کلاس های بیشتری می توانید برگزار کنید و درآمد خودتان را افزایش دهید. برگزاری کلاس های مجازی فرصت بسیار خوبی برای جذب شاگرد از کل جهان است و می توانید یک استاد بین المللی باشید.



5- حمایت و پشتیبانی از شاگرد رمز موفقیت است

اگر شاگردهای شما راضی باشند و خوب نتیجه بگیرند مطمئن باشید موفقیت های بزرگ و کسب درآمد بالا در انتظار شما خواهد بود. اساتید خوب و مجرب هر شاگردی را که داشته باشند برای چند سال برای ایشان کلاس برگزار می کنند. فرض کنید که شما در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک فعالیت دارید و برای شاگردی که ترم دوم یا سوم دانشگاه است کلاس تدریس خصوصی استاتیک برگزار می کنید. اگر شاگرد شما راضی باشد و در امتحان نتیجه خوبی بگیرد مطمئنا تا پایان فارغ التحصیلی با شما کلاس خواهد داشت. به این ترتیب بدون هزینه و بدون پرداخت درصد به آموزشگاهها چند سال دهها جلسه برای یک شاگرد برگزار خواهید کرد. واقعا رمز موفقیت در تدریس خصوصی داشتن شاگردهای راضی است. اگر شاگرد شما راضی باشد شما را به شاگردهای دیگر معرفی خواهد کرد. به این ترتیب باز هم درآمد بیشتری خواهید داشت و موفق تر خواهید شد. بنابراین، بر درس مسلط باشید و از همان ابتدای کار با هوشیاری هدف شاگرد و نحوه تدریس مناسب ایشان را تشخیص دهید و به گونه ای تدریس کنید که شاگرد شما راضی باشد و در عین حال هدف نهایی خودتان را نتیجه گرفتن و موفقیت شاگردهایتان در نظر بگیرید. به این ترتیب هر روز موفق تر از دیروز خواهید بود و درامد بالایی خواهید داشت.

مطالعه نمائید:
حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

6- دروس محدودی را تدریس کنید

 حتما خودتان هم دقت کرده اید که بهترین معلم فیزیک کنکور داریم ولی بهترین معلم فیزیک و شیمی کنکور نداریم. منظور این است که اساتیدی که به عنوان برند و بهترین شناخته می شوند یک درس تدریس می کنند. اگر می خواهید برند باشید و بسیار موفق، باید تمرکز داشته باشید. بهترین حالت این است که درسی که برای آن ساخته شده اید را تدریس کنید و برای آن درس نفر اول ایران باشید. به این ترتیب قیمت کلاس ها را خودتان تعیین می کنید. حالت دیگر این است که دروس رشته خودتان که واقعا بر آنها مسلط هستید را تدریس کنید و هر روز رزومه خودتان را تقویت نمائید. این حالت هم می تواند خوب باشد ولی اولین حالتی که توضیح داده شد مطمئنا نتیجه بهتری خواهد داشت.

7- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت نمائید

ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با درج تبلیغ در این سایت می توانید بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. وب سایت ایران مدرس www.IranModares.com در گوگل جایگاه بسیار خوبی برای عبارت های شامل تدریس خصوصی دارد. شماره تماس شما مستقیم نمایش داده شده و می توانید شاگرد جذب کنید. درج تبلیغات تدریس در این سایت رایگان است اما در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.




8- فیلم نمونه تدریس در همین سایت ثبت کنید

در ایران مدرس (همین سایت) امکان ثبت فیلم نمونه تدریس خصوصی وجود دارد. با ثبت فیلم تدریس بازدهی تبلیغ خودتان را افزایش دهید و شاگردهای بیشتری را جذب کنید. کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس خصوصی

9- از شاگردهای خودتان بخواهید در صفحه شما نظر مثبت ثبت کنند

امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما در همین سایت ایران مدرس فراهم شده است. وقتی شاگردهای شما نظر مثبت خودشان را در همین سایت درج می کنند و شاگردهای جدید این نظرات را مطالعه می نمایند، در نهایت شاگردهای بیشتری جذب خواهید کرد.

پیشنهاد می شود بخوانید:
20 توصیه کلیدی برای خوب پول ساختن از کار تدریس خصوصی

10- جلسه اول تدریس خصوصی را جدی بگیرید

به هر میزان در کلاس های خصوصی خودتان عالی تدریس می کنید، در جلسه اول به مراتب از آن بهتر باشید. دقت کنید که معلم خصوصی در جلسه اول تدریس خصوصی با دقت بالا توسط شاگرد و والدین مورد ارزیابی قرار می گیرد. این امر نباید باعث شود شما استرس داشته باشید ولی حتما بهترین تدریس خودتان را ارائه دهید. 10 دقیقه اول جلسه اول تدریس سوالاتی از شاگرد خودتان بپرسید. بپرسید که چه نوع تدریسی را دوست دارد و چگونه می خواهد کلاس پیش برود. سعی کنید 10 یا 20 دقیقه اول کلاس در جلسه اول تدریس خصوصی سوالات زیادی را بپرسید. البته درس را شروع کنید و بین مطالب درسی سوال بپرسید. باید با هوشیاری در همان 20 دقیقه اول به شناخت خوبی از سلیقه و سطح دانسته های شاگرد خودتان برسید و مطالب را متناسب با ایشان ارائه نمائید. اینکه مطالب سطح علمی بالا ارائه کنید لزوما خوب نیست. ممکن است شاگرد شما متوجه نشود و ترجیح ندهد کلاس ها را ادامه دهد. اگر جلسه اول عالی باشید ممکن است این شاگرد را برای چند سال داشته باشید. بنابراین اهمیت جلسه اول تدریس را درک کنید.

در زمینه جلسه اول تدریس مطالعه کنید:
اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1116 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image