ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چگونه در آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟

چگونه در آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟

چگونه در آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟

در این بخش در رابطه با نحوه تدریس موفق زبان انگلیسی و چگونگی جذب تعداد شاگرد بالا و همچنین کسب درآمد خوب از تدریس زبان انگلیسی مطالبی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس


اگر می خواهید در زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان موفق باشید ... اگر قصد دارید به عنوان یک معلم موفق زبان انگلیسی شناخته شوید و شاگردهای زیادی داشته باشید و در عین حال درآمد خوبی هم بدست آورید .... در هر صورت مطالعه ادامه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.


توجه داشته باشید که زبان انگلیسی یکی از دروس و زمینه های عالی و بسیار پرمتقاضی برای تدریس خصوصی می باشد. اساتید بسیار خوبی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که از تدریس خصوصی زبان انگلیسی درآمد عالی کسب می کنند. بنابراین شما هم با مطالعه این مقاله و ثبت آگهی تدریس در همین سایت ایران مدرس می توانید به درآمدهای بسیار خوب از تدریس خصوصی زبان انگلیسی برسید. در ادامه توضیحات بسیار کامل و خوبی در زمینه نحوه کسب موفقیت بالا در کار و شغل تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارائه شده است.


مطالعه نمائید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق تر عمل کنیم و درآمد بالاتری داشته باشیم؟


موفقیت بیشتر در تدریس خصوصی زبان انگلیسی با بالا بردن کیفیت تدریس


برای کسب موفقیت های بیشتر در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، اگر در حال حاضر تعداد شاگرد کافی دارید که باید روی نحوه تدریس خودتان و ارائه درس با کیفیت بالاتر متمرکز شوید و اگر تعداد شاگردهایی که دارید کم است در مرحله اول باید در زمینه جذب شاگرد عملکرد بهتری داشته باشید.


البته این دو بحث به صورت کامل جدا از هم و از هم مستقل نیستند و اگر در تدریس زبان و کلاسهای خودتان عملکرد خوبی داشته باشید به مرور شاگردهای بیشتری هم جذب کلاسهای شما خواهند شد. مدرسینی که خوب تدریس می کنند، به فکر نتیجه گرفتن شاگردهایشان هستند و به کار تدریس متعهد می باشند تعداد زیادی از شاگردهای جدید خودشان را از طریق شاگردهای قبلی جذب می کنند.



اگر کیفیت کلاسهای تدریس خودتان را بالا نگه دارید و خوب تدریس کنید همین شاگردهایی که در حال حاضر دارید دوستان، فامیل و آشناهای خودشان را به شما معرفی خواهند کرد.


پیشنهاد می شود بخوانید: چگونه در تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟



امتحان کردن روش های مختلف جذب شاگرد برای موفق شدن در تدریس خصوصی زبان


برای موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مرحله اول باید روشهای مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان کنید. می توانید در مدارس با اجازه مدیر مدرسه یکی دو جلسه کلاس رایگان برای رفع اشکال امتحانات برگزار کنید و در ادامه کارت خودتان را بین دانش آموزان توزیع نمائید تا در صورت لزوم برای کلاسهای خصوصی زبان با شما در تماس باشند.


راهکار دیگری که برای کسب موفقیت بیشتر در تدریس خصوصی زبان انگلیسی و جذب تعداد شاگرد بالاتر وجود دارد این است که در محله مورد نظر خودتان تراکت توزیع کنید و برای جذب شاگرد تبلیغ نمائید. البته این روش کمی هزینه بر است و برای حالتی که مثلا در یک مدرسه، دانشگاه و یا در یک محله خاص قصد تبلیغ دارید مناسب است.


روش دیگری که برای گسترش فعالیت شما در تدریس خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد این است که برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. در سایت یا وبلاگ خودتان به عنوان یک متخصص در زمینه نحوه یادگیری زبان انگلیسی، چگونگی آموزش گرامر و مکالمه زبان انگلیسی و .... می توانید توضیحات کاملی ارائه کنید و در عین حال برای ارائه خدمات تدریس خصوصی زبان هم تبلیغ نمائید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: روش های موثر، مفید و کارآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی


تقاضای بالا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و شرایط عالی کسب درآمد


تدریس خصوصی زبان انگلیسی کاملا پرمتقاضی است. بچه ها از همان سنین پایین و قبل از دبستان در کلاسهای زبان شرکت می کنند و برای یادگیری زبان انگلیسی وقت می گذارند. از همان سنین 2 و 3 سال والدین شروع به آموزش زبان انگلیسی به بچه های خودشان می کنند.


در مدرسه و دبیرستان و دانشگاه هم زبان انگلیسی کاملا لازم است. در کنکور هم کسب درصد بالای زبان انگلیسی کاملا در کسب رتبه خوب موثر است. بنابراین شرایط برای فعالیت در زمینه اموزش خصوصی زبان و کسب درآمد بالا از آن کاملا مهیا است. کافی است تسلط خودتان را بر زبان افزایش دهید و در زمینه جذب شاگرد و حفظ رضایت شاگردهایتان عملکرد خوبی داشته باشید.


مطالعه نمائید: دعوت به همکاری مدرس زبان انگلیسی سال 1402 و 1403



روش ها و راهکارهای دیگر برای موفق شدن در تدریس انگلیسی


راهکارهای دیگری هم برای موفق شدن در تدریس انگلیسی وجود دارد. البته همانطور که گفته شد، موفقیت در این زمینه جنبه های مختلفی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. شاید از نظر اکثر متقاضیان تدریس موفقیت در این تدریس زبان انگلیسی به معنی داشتن تعداد شاگردهای زیاد است. تعدادی از روشهای جذب شاگرد توضیح داده شد و در ادامه هم تعدادی دیگر مورد بررسی قرار می گیرد.


در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، فیس نما، کلوب، گوگل پلاس و ... و فرومها و انجمن ها می توانید فعالیت داشته باشید و برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی تبلیغ کنید. می توانید در سایتهای آگهی عمومی مانند ایستگاه و ایران تجارت و سودایران و .... برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. تبلیغات در بخش نیازمندیهای روزنامه هم می تواند گزینه خوبی باشد. البته این روش در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج بیشتر جواب می دهد.


تبلیغات در روزنامه و تبلیغات تراکتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هزینه دارد. اگر می خواهید بدون هزینه شاگرد جذب کنید باید از طریق آموزشگاههای تدریس خصوصی زبان برای این کار اقدام کنید. البته این روش نمی تواند خیلی درآمد زایی بالایی برای شما داشته باشد و هر جلسه 30 یا 40 درصد از مبلغ حق التدریس را باید به آموزشگاه بدهید.


مشاهده کنید: سایت یادگیری زبان انگلیسی


کارهای تکمیلی برای کسب موفقیت های بیشتر به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی


موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی فقط به جذب شاگرد محدود نمی شود و اگر در جذب شاگرد موفق عمل کنید قدم اول را خوب برداشته اید. در ادامه برای اینکه کلاسهای شما ادامه دار باشد و شاگردهایتان را بتوانید حفظ کنید باید موارد دیگری را هم در نظر داشته باشید.


به هر میزان تسلط شما بر زبان انگلیسی بیشتر باشد، قواعد و گرامر را مسلط تر باشید، روانتر حرف بزنید و در صورتیکه در زمینه آموزش زبان کنکور فعالیت دارید برنامه منسجم تر و مطمئن تری برای موفقیت شاگردهایتان در کنکور داشته باشید، در نهایت شاگردهای شما تمایل بیشتری برای ادامه دادن کلاسها با شما دارند و در نهایت در کار خودتان موفق تر خواهید بود. برای دانلود جزوات عالی در زمینه آموزش گرامر زبان به صورت مبحثی بر روی عبارت جزوات گرامر انگلیسی کلیک نمائید. مطالعه مقالات زیر هم برای موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند مفید باشد.


مطالعه کنید: درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی


منبع: www.IranModares.com


آمار بازدید: 762 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image