ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین معلم زبان انگلیسی هفتم و لیست ۷ استاد و مدرس خصوصی برتر زبان انگلیسی هفتم

بهترین معلم زبان انگلیسی هفتم و لیست ۷ استاد و مدرس خصوصی برتر زبان انگلیسی هفتم

بهترین معلم زبان انگلیسی هفتم و لیست ۷ استاد و مدرس خصوصی برتر زبان انگلیسی هفتم


اگر می خواهید زبان انگلیسی پایه هفتم را عالی و راحت یاد بگیرید ... اگر در جستجوی بهترین مدرسین زبان انگلیسی پایه ۷ هستید ... در این مقاله بهترین معلم زبان انگلیسی هفتم و لیست ۷ استاد و مدرس خصوصی برتر زبان انگلیسی هفتم را معرفی نموده ایم.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی زبان پایه ۷ بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم کلیک کنید.


بهترین معلم زبان انگلیسی هفتم


زبان انگلیسی در حال حاضر بسیار لازم و ضروری می باشد و تسلط بر آن باعث می شود دانش آموزان پیشرفت زیادی در کار و تحصیل خودشان داشته باشند. برای یادگیری زبان انگلیسی هفتم دانش آموزان باید در کلاس های خودشان در مدرسه حضور کامل داشته باشند و در طول ترم درس را مطالعه نمایند. در کنار کلاس های مدرسه، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم می تواند برای یادگیری بهتر درس و تسلط بر آن بسیار مفید باشد. مهمترین عاملی که باعث می شود کلاس های خصوصی زبان انگلیسی هفتم یا هر مقطع دیگری مفید باشد این است که با یکی از بهترین اساتید کلاس داشته باشید و در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت نمایید.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مدرسین بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری زبان در تمامی مقاطع مدرسه و دانشگاه فعالیت دارند. در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین زبان پایه ۷ را معرفی می نماییم. برای تمامی معلم های معرفی شده شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر مدرس در همین سایت ارائه شده است.


یک معلم زبان انگلیسی پایه هفتم خوب و برجسته بر تمامی مباحث کتاب مسلط می باشد و در کلاس های خصوصی هم برای هر شاگردی که دارد متناسب با سطح سواد و توانایی دانش آموز تدریس را انجام می دهد. چنین مدرسینی به خوبی می دانند که برای هر شاگرد باید ارزیابی و تعیین سطح اولیه انجام شود و به گونه ای باید تدریس را انجام داد که مفید باشد. مدرسین موفق به صورت مداوم در طول برگزاری کلاس ها نیز ارزیابی را انجام می دهند تا از پیشرفت شاگرد خودشان مطمئن گردند و این طور نیست که فقط تدریس کنند.


این اساتید شاگردهای قبلی موفقی هم دارند و در همین سایت ایران مدرس می توانید نظرات زبان آموزان قبلی اساتید را مشاهده کنید. اگر می خواهید زبان انگلیسی پایه هفتم یا هر مقطع دیگری را عالی یاد بگیرید بهتر است با یکی از بهترین دبیرهای زبان کلاس داشته باشید. در مقاله اسامی و شماره تماس 11 بهترین معلم و دبیر زبان نهایی هم تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی را معرفی نموده ایم.


ممکن است نرخ هر جلسه تدریس مدرسین عالی زبان بالاتر بشد ولی چون با کیفیت عالی تر و در زمان کمتری درس تمام می شود در نهایت به نفع شما خواهد بود. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی زبان خودتان دقت کنید و با مدرسی کلاس داشته باشید که از دانشگاه عالی فارغ التحصیل شده باشد و تجربه بالایی داشته باشد. برای گرفتن نمره ۲۰ یا نمره بالا در امتحان زبان پایه ۷ یا هر مقطع دیگری باید خود دانش آموز هم علاقه نشان دهد و عالی درس بخواند. البته در نظر داشته باشید که مدرسین برتر زبان حواسشان به این بخش از کار هم هست و برای بازه زمانی بین جلسات تمرین می دهند و حل تمرینات و مرور درس را هم با جدیت می خواهند. در نتیجه در چنین کلاس هایی پیشرفت دانش آموز حتمی است.


در ادامه ۷ استاد و مدرس خصوصی برتر زبان انگلیسی هفتم را معرفی می نمائیم.


۱. مدرس برجسته زبان انگلیسی مهدی جعفری



مدرس برگزیده موسسه مهاجرتی و تحصیلی خوارزمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی پایه هفتم، هشتم، نهم و تمامی مقاطع با بهترین کیفیت، دارای سابقه درخشان در آموزش تخصصی مهارتهای آزمون کنکور به ده‌ها رتبه 2 و 3 رقمی کنکور سراسری، طراح و مبتکر روش آموزشی PLM، * فارغ‌التحصیل دوره تخصصی آموزش از راه دور از دانشگاه Helsinki کشور فنلاند در فوریه 2020، فارغ‌التحصیل دوره تخصصی Successful Strategies for Teaching از دانشگاه Helsinki کشور فنلاند در جولای 2019، دارای سابقه برگزاری ورکشاپ آموزشی برای دانش‌آموزان مدرسه علامه‌حلی، منتور، مشاور و برنامه‌ریز تخصصی آزمون IELTS، دارای سابقه برگزاری ورکشاپ‌های فشرده آموزش زبان انگلیسی‌ برای دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک، دانشگاه تهران، دانشگاه شریف، دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، برنامه‌‌ریز و پشتیبان تخصصی آمادگی آزمون کنکور با سابقه کسب بهترین نتایج


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی جعفری


۲. استاد با سواد حسین رسولی



استاد رسولی با ۱۰ سال سابقه تدریس در داخل و خارج کشور دارای آیلتس آکادمیک ۸ و TTC با نمره ۹۸ از ۱۰۰، آموزش زبان انگلیسی پایه 7 و تمامی مقاطع با بالاترین کیفیت، تدریس خصوصی و فوق‌العاده حرفه اي بدون نیاز به یادگیری گرامر و فن بیان ساده، دوره آیلتس ۶ ماهه (۷۰ جلسه)، دوره مکالمه ۴ ماهه (۳۵ الی ۴۰)، دوره آموزش کنکور جهت کسب رتبه ۳ رقمی و ۲ رقمی (۷۰ جلسه)، کلاس های حضوری و آنلاین، مدت زمان هر جلسه (یک ساعت و نیم)


مشاهده پروفایل و شماره تماس حسین رسولی


این مقاله هم مفید است: سوالات چهارگزینه ای زبان هفتم درس یک الی چهار


۳. معلم خوب زبان خانم فاطمه احمدی



آموزش زبان انگلیسی توسط مدرس زبان با سابقه ی ۱۷ سال تدریس در کانونهای زبان شیراز و صدرا از سطح مبتدی تا پیشرفته و آمادگی جهت شرکت در آزمون آیلتس ویژه ی شاغلین و خانه دارها، تدریس خصوصی و گروهی ویژه محصلین پایه های هفتم تا دوازدهم، تدریس آنلاین و آفلاین زبان ویژه ی شاغلین ثابت و شیفتی، خانه دارها، محصلین، برگزاری کارگاه TTC (تربیت مدرس زبان انگلیسی)، تدریس تخصصی گرامر، تدریس تخصصی مکالمه (کلاس چت)، تدریس ویژه کودکان ۶ سال به بالا


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه احمدی


۴. مدرس برتر زبان هفتم خانم مریم کتابچی



سوابق مدرس: مدرس بین المللی Amazing Talker - بیش از یک دهه سابقه آموزشی - سابقه اجرایی به عنوان مدرس، مدیر دپارتمان و سوپروایزر در موسسات مختلف و جهاد دانشگاهی - فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی - دکتری مهندسی شیمی - مدرک TEFL - مدرک CELTA مدرک بین المللی روش تدریس زبان انگلیسی از کمبریج- مدرک TTCموسسه ITI  استانبول و جهاد دانشگاهی تهران - مولف اولین کتاب سلتا ( روش تدریس زبان انگلیسی) - مجری و مسئول تعیین محتوای پروژه « آموزش زبان انگلیسی از طریق مرور سکانسی از آثار مشهور سینمایی جهان»


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم کتابچی


مطالعه کنید: دانلود سوالات زبان انگلیسی پایه هفتم ترم دوم


۵. معلم با سواد مهدی فرزین



تدریس خصوصی زبان انگلیسی (عمومی، مکالمه، گرامر، لغات) به صورت آنلاین و حضوری با بالاترین کیفیت همراه با ضمانت بازگشت صدرصدی وجه. تا ۱۰ جلسه اول فرصت اعلام نارضایتی و بازگشت زمان دارید - سابقه همکاری با شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی و همچنین سازمان بهز.یستی کشور با بهترین روش‌های نوین آموزشی. تدریس خصوصی زبان انگلیسی متوسطه اول (هفتم، هشتم، نهم) و متوسطه دوم و دانشگاهی، برگزاری جلسه تعیین سطح و مشاوره بصورت رایگان و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته از زبان‌آموزان. برگزاری جلسات بحث آزاد مخصوص زبان‌آموزان بصورت ماهانه. با شرکت در کلاس‌های من در معرض استفاده از زبان انگلیسی در تعامل با انگلیسی زبانان بومی قرار می گیرید و با صحبت کردن با آمریکایی‌ها، کانادایی‌ها، انگلستانی‌ها و استرالیایی‌ها زبان خودتون رو تقویت می‌کنید. برگزاری کلاس های گروهی ترمیک کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی فرزین


۶. مدرس بی نظیر انگلیسی خانم نسیم خان صباغ



با سلام و وقت بخیر، نسیم خان صباغ هستم، كارشناس و كارشناس ارشد رشته آموزش زبان انگليسي، مدرس دانشگاه، به مدت ده سال هست كه به صورت حرفه اي تدريس زبان انگليسي رو در سطوح نوجوانان و بزرگسالان انجام ميدم، در سه دوره بين المللي و رسمي تربيت مدرس زبان انگليسيTTC  شركت كردم، دارای گواهینامه رسمی شرکت در دوره تخصصی دستور زبان مقدماتی و پیشرفته، دارای گواهی نامه رسمی شرکت در دوره تخصصی مکالمه زبان مقدماتی، دارای گواهی نامه رسمی شرکت در دوره تخصصی مربی زبان کودکان و نوجوانان - تدریس زبان برای تمامی دانش آموزان تمامی مقاطع و دانشجویان


مشاهده پروفایل و شماره تماس نسیم خان صباغ


حتما مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


۷. معلم خصوصی برتر زبان هفتم خانم لیلا زرگری



استاد دانشگاه با ۲۳ سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی، تمرین و رفع اشکال و سوالات امتحانی و جلسات شب امتحان مدارس و دانشگاه ها، دوره های حرفه ای آمادگی کنکور دانشگاه ها از کارشناسی تا دکترا، دوره های حرفه ای تست زنی حرفه ای و نمونه سوالات کنکور، انجام پروژهای های دانشگاهی و شغلی، رفع اشکال مقالات علمی و دانشگاهی، کلاس روش تدریس TTC - تدریس خصوصی آنلاین و حضوری زبان انگلیسی پایه های 7، 8 و 9 و تمامی مقاطع و زبان انگلیسی عمومی دانشگاه


مشاهده پروفایل و شماره تماس لیلا زرگری


سخن پایانی


در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی پایه هفتم را معرفی کردیم. استفاده از کلاس های خصوصی برای یاد گرفتن عالی زبان هفتم بسیار مفید است البته خود دانش آموز هم باید مطالعه و مرور مداوم را مد نظر داشته باشد. بهتر است از کلاس های خصوصی در طول ترم استفاده کرد و در ایام امتحانات فقط برای تسلط بیشتر و حل نمونه سوالات امتحانی کلاس خصوصی را استفاده نمود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 122 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image