ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس


در این مقاله در رابطه با اینکه برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و گرامر یا گرفتن نمره عالی در آزمون آیلتس چند جلسه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی لازم است توضیحاتی ارائه می گردد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با تعداد جلسات مورد نیاز تدریس خصوصی زبان انگلیسی


به صورت کلی اینکه برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی چند جلسه کلاس و چند جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی لازم است به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در ضمن، اینکه برای گرفتن نمره خوب و بالای ۶ و ۷ در آزمون IELTS هم چند جلسه کلاس خصوصی لازم است عدد ثابتی نمی باشد.


اینکه چند جلسه کلاس خصوصی لازم دارید در مرحله اول به وضعیت فعلی شما و میزان تسلط شما بر زبان انگلیسی در حال حاضر بستگی دارد.


شخصی که اصلا زبان انگلیسی را بلد نیست مطمئنا تعداد جلسات بیشتری برای یادگیری مکالمه و قبولی در آزمون آیلتس با نمره خوب لازم دارد. عامل دیگر این است که می خواهید به چه سطح تسلطی در مکالمه زبان و یا چه نمره ای در آزمون آیلتس یا تافل برسید. واضح است که برای گرفتن نمره ۷ آیلتس به نسبت نمره ۶ تعداد جلسات بیشتری مورد نیاز می باشد.


هم‌چنین، تعداد جلسات مورد نیاز شما به معلم خصوصی آیلتس یا زبان انگلیسی که با ایشان کلاس ها را هماهنگ می کنید بستگی دارد. بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران در تعداد جلسات کمتری شما را به نتیجه مطلوب می رسانند.


بنابراین پیشنهاد می شود با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس کلاس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی بهترین مدرسین زبان را معرفی نموده ایم. به عنوان مثال مقالات زیر را بخوانید.



مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس



تعداد جلسات مورد نیاز تدریس خصوصی زبان انگلیسی با توجه به نظرات اساتید زبان


در این بخش با توجه به مطالب ذکر شده توسط تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی تعداد جلسات لازم برای یادگیری زبان انگلیسی و گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتس را مورد بررسی قرار می دهیم.


توجه: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند اسم و فامیل استاد را در بالای همین صفحه در بخش جستجو وارد نموده و بر روی علامت جستجو کلیک کنید.


یکی از شاگردهای قبلی استاد سینا موسوی دارای نمره 8.5/9 در IELTS Academic در رابطه با تعداد جلسات چنین نظری را ثبت نموده اند: استاد سینا جان قربونت برم مرسی از حرفه‌ای گری و متد آموزشی درست حسابیت. من تونستم با ایشون در ۱۶ جلسه نمره ۶.۵ بگیرم. سینا جان ۲ سال وقتمو با معلمهای بیسواد هدر دادم ولی بالاخره اونی که میخواستمو پیدا کردم. ایشالا هرچی از خدا میخوای بهت بده. بنابراین شاگرد این استاد مجرب در 16 جلسه به نمره مورد نظر خودشان در آزمون آیلتس رسیده اند.


استاد محمد اصل غفاریان از مدرسین مجرب زبان هم در رابطه با زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی و تعداد جلسات در صفحه خودشان این چنین نوشته اند: مدرس کلاس های ویژه مکالمه به روش CLT در 30 الی 70 جلسه به صورت تضمینی. (3 الی 9 ماه). مدرس کلاسهای ویژه آیلتس جنرال و آکادمیک در 30 الی 100 جلسه (3 ماه الی 1 سال). تدریس کلاس های فشرده مکالمه مخصوص افرادی که وقت محدودی برای آموزش دارند. (2 ماه)


یکی دیگر از مدرسین مجرب زبان دکتر محمدرضا یوسفی (رتبه 3 کنکور دکتری، آیلتس 9) در صفحه خودشان ذکر نموده اند: دوره های رایج: 5 جلسه تقویت رایتینگ آیلتس یا تافل برای سطوح عالی، 5 جلسه تقویت اسپیکینگ آیلتس یا تافل برای سطوح عالی، 10 جلسه تقویت گرامر برای مکاتبه انگلیسی یا آزمون‌های مختلف، 12 جلسه آمادگی کامل آیلتس یا تافل برای سطوح عالی، 12 جلسه آمادگی آزمون MSRT یا EPT برای سطح متوسط، 20 جلسه دوره مکالمه عالی از سطح متوسط، 30 جلسه دوره مکالمه عالی از سطح مبتدی، 30 جلسه آمادگی آیلتس یا تافل برای سطوح متوسط، 60 جلسه آمادگی آیلتس و تافل از سطح صفر


مطالعه کنید: تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی


استاد مریم محصل (مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال) هم در رابطه با تعداد جلسات مورد نیاز برای یادگیری زبان انگلیسی به این شکل اظهار نظر کرده اند: تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت 21 سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید. مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال - جلسه یک ساعت و نیم - از پایه تا آیلتس 100 جلسه 9 ماهه


اظهار نظر یکی از شاگردهای استاد بهزاد بهرامی هم به این شکل بوده است: یک دنیا ممنون از جناب دکتر بهرامی بابت قولی که اول ترم داده بودن و محقق شد. اولین باری هستش که ترم زبان برام نتیجه ای رو داشته که قرار بوده داشته باشه. بنده آیلتس ۶.۵ داشتم و هرچقدر مطالعه کردم نتونستم حتی توی آزمون ماک نمره رو به ۷.۵ برسونم تا اینکه با یک ترم استاد که کلا 12 جلسه طول کشید تونستم به نمره ۷.۵ برسم. البته نمیشه جلسات استاد رو با جلسات هیچ دبیر یا موسسه ای مقایسه کرد چون محتوا و فیدبک های سازنده ای که خارج از کلاس برام میفرستادن از محتوای خود کلاس ها بیشتر بود که این کار رو برام خیلی آسون میکرد. با آرزوی سلامتی، شاگردتون مریم.


سوال و جواب استاد مسعود حسینی (دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک) با یکی از زبان آموزان ایشان هم می تواند مفید باشد: سلام خسته نباشید در صورت گرفتن دوره با جنابعالی من که دارای سطح متوسط رو به پایین هستم در زبان بنظرتون چندماهه میتونم برای آیلتس 7.5 آماده بشم و با چند جلسه در ماه؟ سلام. متشکرم. اگر هفته‌ای دو جلسه کلاس داشته باشید و روزانه سه ساعت تمرین خارج از کلاس برای شما حدود 9 ماه زمان خواهد برد تا به نمره مورد نظر برسید.


مطالعه کنید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


عنوان تبلیغ استاد مهدی جعفری هم در ادامه ارائه می گردد که تعداد جلسات لازم از نظر ایشان را نشان می دهد: تدریس خصوصی 100% تضمینی و سریع زبان انگلیسی و آیلتس، مکالمات روزمره، دبیرستان، تکنیک‌های آزمون در 10 الی 30 جلسه به همراه جزوه و ویدئوهای بی‌نظیر PLM


استاد محمدرضا حمزه یی (مدرس زبان انگلیسی و فرانسه ) هم یکی از پیشنهادهایی که ارائه نموده اند به این ترتیب می باشد: پکیج 50 جلسه ای مکالمه ویژه مهاجرین (تمرکز روی جملات کاربردی )


استاد میترا نصرتی دارای مدرک تخصصی تدریس از مرکز اصلی آیلتس idp education هم در رابطه با تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس به این ترتیب در صفحه خودشان اظهار نظر کرده اند: تدریس دوره های IELTS و TOEFL (هر چهار مهارت) در 30 جلسه 6 ماه، تدریس آیلتس و تافل به صورت فشرده در 3 ماه، برگذاری دوره های مکالمه به صورت فشرده در 10 جلسه، ارئه جزوات تخصصی به صورت خلاصه شده و کاربردی برای هر 4 مهارت به صورت رایگان (جمع آوری شده از منابع دست اول آیلتس و تافل)


پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران



یکی از شاگردهای استاد مصطفی پوررضا هم به این ترتیب نظر خودشان را در رابطه با کیفیت کلاس و تعداد جلسات درج نموده اند: سپاسگزارم از استاد پور رضای عزیز که آموزش آنلاین زبان ،به دختر ۶ ساله من رو پذیرفتن و با اینکه دخترم کوچیک هست خیلی صبوری کردن و واقعا وقت گذاشتن. هر جایی که مشکل داشت با بهترین روش که دخترم بتونه درک کنه واسش توضیح میدادن و براحتی یک مفهوم پیچیده رو به بچه ۶ ساله منتقل میکردن . طی ۳۰ جلسه کلاس آنلاین دخترم میتونه حرف بزنه و متون انگلیسی رو بخونه و معنی کنه. کلی کلمات و اصطلاحات جدید یاد گرفته . و نسبت به همسن و سالهاش خیلی خیلی سطح زبانش بالا هست. روش تدریس استاد بسیار متفاوت و فوق‌العادست. شرکت در کلاس های ایشون رو به همه توصیه میکنم، قطعا با شرکت در کلاس های ایشون نتیجه بسیار عالی خواهید گرفت.


اظهار نظر شاگرد دیگر ایشان را هم مطالعه نمائید: من روانپزشک هستم و از آلمان با استاد کلاس آنلاین مکالمه انگلیسی برداشتم. ایشون چون آلمانی هم بلد هستند، تفاوتهای دو زبان رو بسیار دقیق برای من تشریح کردند و باعث درک بهتر من از اشتراکات و تفاوتهای دو زبان شد. نحوه تدریس عالی بود و من در ۵۰ جلسه بخوبی به انگلیسی صحبت می کنم. سپاسگزارم استاد عزیز


توضیحات ثبت شده توسط استاد فرزانه وکیلی فرد (دارنده آیلتس 8.5 با 13 سال سابقه) در صفحه خودشان به این صورت است: تمام ساختارها و جمله سازی های مهم رو طی ۲۰ الی۳۰ جلسه بهت اموزش میدم با جزوه خودم که چکیده ی 9 تا از مهم ترین کتابای گرامری دنیاست و دوره هایی که دیدم با بهترین اساتید. دوره WRITING رایتنیگ تسک یک و تسک دو - آکادمیک و جنرال فقط در 22 جلسه. دوره LISTENING - شنیدار فقط تکنیک ها 10 جلسه. دوره READING خواندن فقط تکنیک ها 10 جلسه. دوره SPEAKING سپیکینگ تمام موضوعات مکالمه آیلتس کار میشه (تعداد جلسات سلیقه ای ).


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی آیلتس


نظر یکی از شاگردهای استاد ساحله خیرآبادی دکترای آموزش زبان انگلیسی دارای مدرک TESOL را هم بخوانید: بنده الان در ۱۷ ، ۱۸ جلسه‌ای که با سرکار خانم خیر آبادی کلاس داشتم واقعا از هر جهت راضی بودم چه نوع تدریس چه برخورد با دانش آموز و میتونم به قاطعیت بگم که داخل این تقریبا یک ماه پیشرفت مکالمه زبان انگلیسی رو به وضوح در خودم میبینم با تشکر فراوان از زحمات ایشون


استاد میناحیاتی (فوق لیسانس زبان انگلیسی) تعداد جلسات مورد نیاز برای تسلط بر زبان انگلیسی را به این شکل بیان نموده اند: از سطح مبتدی تا حرفه ای با 5 ترم بیست جلسه ای زبان انگلیسی را مانند زبان مادریتان صحبت کنید،یادگیری از طریق لحن میباشد و یادگیری بسیار راحت می‌شود چون بدون درگیری با گرامر میباشد.


تعداد جلسات مورد نیاز از نظر استاد سپیده نصرتی 10 سال سابقه - دارنده ی مدرک TKT و TTC را هم در ادامه مطالعه کنید: آیلتس: تنها در 7 هفته با جدیدترین متد از سطح مبتدی به نمره ی دلخواهتان در آیلتس برسید. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 200 زبان آموز به همراه نمونه کارنامه ها مفتخرم در این راه همراه شما باشم. مکالمه: مهارت شنیدن و صحبت کردن به طور حیرت آوری به هم مرتبط هستند.با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 500 زبان آموز مفتخرم در این راه همراه شما باشم.


حتما مطالعه کنید: 11 بهترین مدرس زبان انگلیسی در اینستاگرام


استاد نجفی: مدرس بین‌المللی IELTS و زبان انگلیسی با نمرات 8.5 آیلتس و مدرک TESOL هم به این شکل نظر خودشان را در رابطه با کلاس های مورد نیاز بیان نموده اند: کلاس ها به صورت ترمیک برگزار میشوند، هر ترم ۱۰ جلسه و میانگین به صورت تقریبی بین ۶ تا ۸ ترم برای آمادگی امتحان آیلتس نیاز میباشد.


اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی آیلتس استفاده کنید نظر استاد مازیار محمدی (نویسنده کتب آیلتس - 18 سال سابقه تدریس) را بخوانید: معرفی دوره ها: 1. 20 جلسه: مناسب برای داوطلبین با سطح زبان متوسط که قصد دارند به نمره 6 برسند. 2. 30 جلسه: مناسب برای داوطلبین با سطح زبان متوسط که قصد دارند به نمره 6.5 برسند. 2. 40 جلسه: مناسب برای داوطلبین با سطح زبان حداقل متوسط که قصد دارند به نمره 7 و بالاتر برسند. 4. 12 جلسه: منحصرا رایتینگ 5. 10 جلسه: منحصرا اسپیکینگ  - مدت زمان هر جلسه یک ساعت میباشد با میانگین دو جلسه در هفته.


استاد حسین رسولی (دارای آیلتس آکادمیک ۸ و TTC با نمره ۹۸ از ۱۰۰) هم برای مکالمه، آیلتس و کنکور تعداد کلاس های مورد نیاز را مشخص نموده اند: تدریس خصوصی و فوق‌العاده حرفه اي بدون نیاز به یادگیری گرامر و فن بیان ساده، دوره آیلتس ۶ ماهه (۷۰ جلسه)، دوره مکالمه ۴ ماهه (۳۵ الی ۴۰)، دوره آموزش کنکور جهت کسب رتبه ۳ رقمی و ۲ رقمی (۷۰ جلسه)، کلاس های حضوری و آنلاین، مدت زمان هر جلسه (یک ساعت و نیم)


پیشنهاد می شود بخوانید: 20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان



استاد وحید اصغری (مدرس زبان انگلیسی از صفر تا ۱۰۰ در ۱۰۰ ساعت) هم دوره آموزشی خودشان را به این شکل معرفی نموده اند: مدت زمان دوره ۷۰ جلسه (۱۰۰ ساعت) به صورت آنلاین و به گونه تعاملی، با بهره گیری از صفحات تمنم اسلاید و قلم نوری که دقیقا حس کلاس حضوری را برایتان تداعی خواهد کرد.


استاد مهدی وحیدی ( ۲۸ سال سابقه کار در آموزش پرورش ، کارشناس مترجم انگلیسی) هم چنین جمله ای را در صفحه خودشان درج کرده اند: من تمامی گرامر رو ظرف مدت ۱۰ جلسه به شما یاد میدم.


یکی از اساتید برتر دیگر ایران مدرس استاد حمیده سلطانی (دانش آموخته آکسفورد انگلستان) هم در این زمینه به این شکل اظهار نظر کرده اند: در دوره مکالمه طی 50 جلسه، من به شما تمام قالبهای موردنیاز مکالمه رو آموزش میدیم، و شما براحتی قادر به برقراری ارتباط با افراد خارجی خواهید بود.


مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


نظر یکی از شاگردهای استاد سحر احمدی دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC را در این زمینه بخوانید:  سلام.من سنتر عصردین و دانش آزمون اسپیکینگ داشتم اگزمینرم خیلی سخت گیر بود خیلی واضح و شمرده صحبت میکرد ولی واقعا منو‌ میپیچوند نمیدونم ایرانی ها چرا اینجوری ان من با استاد احمدی‌ ایلتس کار کردم ۸ جلسه اسپیکینگ و تونستم نمره ۵ رو به ۷/۵ برسونم دوستم که قبلش با ایشون کلاس داشت ۱۲ماه تحت نظر استاد بود و خیلی کار کرد شد ۸/۵ ولی من فقط ده جلسه کارگاه رفتم در مجموع راضی بودم از سحرجان خیلی زیاد خسته هم نباشید.


نظر زبان آموز قبلی استاد زهرا کلای (مدرس دانشگاه با 15 سال سابقه تدریس) هم در ادامه ارائه شده است: سرکار خانم کلایی در تدریس زبان بسیار حرفه ای هستند. واقعا مطلب رو خیلی خوب منتقل میکنند. تکنیک تدریسشون عالیه. بنده دوره مکالمه و گرامر با ایشون داشتم. در عرض ۲۰ جلسه بسیار تغییر چشمگیری داشتم. حتما ایشون رو به هر فردی که میخواد زبان رو سریع و پایه ای یاد بگیره توصیه میکنم.


اگر برای یادگیری زبان دبیرستان به استاد نیاز دارید تعداد جلسات مورد نیاز از نظر استاد مجرب دکتر مارال قاسمی نیا را در این زمینه بخوانید: کلاس های آنلاین آموزش زبان هفتم ،هشتم و نهم در مدت ۱۶جلسه به طور کامل


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی



جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس


همانطور که مشاهده می کنید تعداد جلسات لازم برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس، تافل و ... عدد مشخص و یکسانی نیست و اساتید زبان انگلیسی هر کدام تعداد جلسات متفاوتی را در نظر گرفته اند. به صورت کلی برای تسلط بر درس زبان انگلیسی متوسطه و دبیرستان و آمادگی برای امتحان حدود 10 تا 15 جلسه کلاس زبان انگلیسی خصوصی آنلاین یا در منزل کفایت می کند. اگر زبان شما در حد خوبی است و می خواهید یکی از مهارتها مثلا رایتینگ را برای آزمون آیلتس و تافل تقویت نمائید ممکن است 7 تا 10 جلسه کلاس مورد نیاز باشد. چنانچه زبان انگیسی را خیلی خوب بلد نیستید و می خواهید در آزمون آیلتس به نمره 6 و 7 برسید احتمالا 30 تا 40 جلسه کلاس لازم خواهید داشت. برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی از صفر تا 100 هم 30 تا 50 جلسه کلاس خصوصی لازم است. التبه تعداد جلسات به این بستگی دارد که خودتان هم چقدر در فاصله زمانی بین کلاس ها درس می خوانید و برای مرور و انجام تمرینات چه زمانی را اختصاص می دهید. در هر صورت، با توجه به اطلاعات ارائه شده در بالا می توانید تعداد جسلات مورد نظر خودتان برای یادگیری زبان انگلیسی را حدس بزنید و برای اطمینان بیشتر با اساتید مجرب تدریس خصوصی زبان حاضر در همین سایت ایران مدرس تماس بگیرید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image