ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه با ثبت آگهی برای تدریس خصوصی شاگرد جذب کنیم؟

چگونه با ثبت آگهی برای تدریس خصوصی شاگرد جذب کنیم؟


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه با ثبت تبلیغات اینترنتی و آگهی برای تدریس خصوصی بتوانیم شاگرد جذب نموده و یک معلم خصوصی موفق باشیم توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید با درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های معتبر شاگرد جذب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


برای جذب شاگرد راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. البته روش هایی که قبلا برای جذب شاگرد استفاده می شد با روش های جدید کمی متفاوت است. قبلا فقط تدریس خصوصی در منزل انجام می شد و اکثر مدرسین و معلم های خصوصی از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب می کردند. در کنار آن ممکن بود بعضی از اساتید با هم گروه آموزشی تشکیل دهند و در کنار همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی خودشان هم به یکدیگر شاگرد معرفی می کردند. استفاده از تبلیغات در روزنامه های کثیر الانتشار و تراکت های تبلیغاتی هم روش های خوب و موثر دیگری برای جذب شاگرد بود.



اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده است و روش های بهتر و پربازده تری برای جذب شاگرد وجود دارد. در حال حاضر همکاری با آموزشگاهها هم می تواند موثر باشد اما تبلیغات اینترنتی و حضور در شبکه های اجتماعی بسیار بازدهی و تاثیر گذاری بالاتری دارد. تدریس خصوصی آنلاین در حال حاضر مطرح است و در نتیجه باید در اینترنت حضور قوی داشته باشید تا نه تنها از تهران و شهر محل سکونت خودتان بلکه از کل ایران و جهان بتوانید جذب شاگرد داشته باشید.


دیگر مثل قبل روزنامه و تراکت تبلیغاتی جواب نمی دهد و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com جای آن را گرفته است. در ادامه در رابطه با چگونگی جذب شاگرد با استفاده از آگهی تدریس خصوصی و راهکارها و روش های درج تبلیغات تدریس خصوصی موثر و موفق توضیحاتی ارائه می نمائیم.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


انتخاب سایت عالی و معتبر برای تبلیغات تدریس خصوصی


 برای اینکه آگهی تدریس خصوصی شما موثر باشد باید مجموعه ای از عوامل را در نظر بگیرید. اولین نکته این است که در سایت هایی تبلیغ بدهید که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند. همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com گزینه های خوبی هستند. این وب سایت ها مانند سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی نیستند و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. در نتیجه بازدید کننده های این سایت ها هم یا مدرسین هستند و یا افراد متقاضی کلاس. بنابراین با حضور در چنین سایت هایی احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد بود. ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی برای عبارت هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی حسابداری و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارند. در نتیجه افراد متقاضی کلاس خصوصی به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.





این مقاله هم مفید است: 10 توصیه بسیار کاربردی و موثر برای افزایش عالی بازدهی آگهی تدریس خصوصی ریاضی


7 روش خوب برای افزایش بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی


برای برای افزایش بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


1- آگهی تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید


2- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را کاملتر بنویسید


3- از عکس بهتری برای تبلیغ خودتان استفاده کنید


4- فیلم نمونه تدریس ارائه دهید


5- نظرات شاگردهای قبلی را ارائه دهید


6- جزوه و خلاصه جزوه هم موثر است


7- مدرک تحصیلی خودتان را آپلود نمائید



مطالعه نمائید: رازهای فوق العاده داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جذب شاگرد بالا


نظرات شاگردهای قبلی خودتان را ثبت کنید


وقتی وارد صفحه تبلیغ خودتان می شوید خواهید دید که امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. به شاگردهای موفق قبلی خودتان که در درس ریاضی یا سایر دروس تدریسی شما نمره خوبی گرفته اند بگوئید که وارد صفحه تبلیغ شما در همین سایت ایران مدرس شده و نظر مثبت خودشان را برای شما درج نمایند. نظرات مثبت شاگردهای قبلی در جذب شاگرد جدید بسیار موثر است. یا می توانید به صورت کاغذی از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و در سایت قرار دهید. همانطور که در این صفحه توضیح داده شده است، تعریف معلم خصوصی به این صورت می باشد: معلمی که در خارج از مدرسه به کودک، دانش آموز یا دانشجو آموزش می دهد، به ویژه برای کمک بیشتر به شاگرد در مورد موضوعی که برای او دشوار است. تعدادی از مزایای تدریس خصوصی به صورت زیر می باشد:
- یک تجربه یادگیری منحصر به فرد و فردی را ارائه می دهد
- عادات خوب مطالعه را افزایش می دهد
- عملکرد تحصیلی، حفظ و رشد شخصی را بهبود می بخشد
- سطح بالاتری از تفکر را تشویق می کند
- عزت نفس را بهبود می بخشد
- به شما کمک می کند تا یک یادگیرنده مستقل شوید
- شما را مسئول فرآیند یادگیری خود می کند. مهارت های تفکر انتقادی شما را از طریق به اشتراک گذاشتن و اتصال موضوعات، ایده ها و تکالیف بین کلاس ها بهبود می بخشد.
- از یادگیری در کلاس پشتیبانی می کند
- حس اجتماع را افزایش می دهد منبع


درج عکس مناسب و خوب برای آگهی تدریس خصوصی


نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که عکس و تصویر خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. یک عکس پرسنلی شیک و تر و تمیز می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. عکس آگهی تدریس خصوصی هم مانند عنوان آگهی اگر خوب انتخاب شده باشد می تواند به افزایش تعداد بازدید تبلیغ شما کمک زیادی بکند. خود شما هم اگر تعدادی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را در یک سایت مشاهده کنید و در بین این اساتید یکی از مدرسین عکس شیک و مناسب تری را قرار داده باشد حتما ترجیح می دهید در ابتدای کار بر روی تبلیغ ایشان کلیک کنید. بنابراین در انتخاب عکس تبلیغ خودتان دقت کنید. یک عکس خوب، همانطور که گفته شد، می تواند تعداد بازدید تبلیغات تدریس خصوصی شما را به مقدار زیادی افزایش دهد.


حتما بخوانید: چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی


بهترین راهکارها برای استفاده مفید از تبلیغات اینترنتی در زمینه تدریس خصوصی


اینکه گفته می شود بسیار عالی است که در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید و برای خودتان تبلیغ کنید کاملا درست است، اما آیا تمامی افراد از این روش نتیجه می گیرند؟ جواب خیر است. اگر می خواهید هر روشی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد در مرحله اول باید آن را جدی بگیرید. باید برای تبلیغات در اینترنت و در سایت هایی مانند همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی وقت بگذارید و حتی بعضا هزینه کنید. سعی کنید در هر سایتی که تبلیغ ثبت می کنید متن آگهی خودتان را کامل بنویسید و حتی برای هر سایت متن متفاوتی بنویسید و کپی کاری نکنید.



باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان وقت بگذارید. همانطور که گفته شد، شخصی که می خواهد با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشد در حال حاضر به احتمال زیاد از گوشی یا لپ تاپ خودش برای جستجو در اینترنت استفاده می کند و تعداد خیلی زیادی از مدرسین را می بیند. شما خودتان را جای ایشان بگذارید. به کدام استاد و مدرس می تواند اعتماد نماید و از کجا باید بداند به کدام استاد اعتماد نماید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان اعتماد سازی کنید.


پیشنهاد می شود مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید.


باید بهترین ویژگی های خودتان را بنویسید و سعی کنید صادقانه به تجارب مفید گذشته خودتان و رزومه قوی ای که دارید اشاره نمائید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت رزومه و مدرک تحصیلی هم وجود دارد. می توانید در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان فیلم نمونه تدریس هم قرار دهید. در هر صورت، با ارائه اطلاعات کامل سعی کنید اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی را جذب کنید.


در ضمن، در نظر داشته باشید که اگر عکس خودتان را برای تبلیغ قرار دهید باز هم یک مرحله در جلب اعتماد کاربران موفق تر بوده اید. بعضی از اساتید یک عکس عمومی را برای تبلیغ خودشان در نظر می گیرند. البته در این حالت هم می توان شاگرد جذب کرد ولی بهتر است عکس خودتان را قرار دهید تا ارتباط بیشتری با تبلیغ شما گرفته شود و افراد بیشتری اعتماد کنند. علاوه بر ارائه لیست مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که در آن محل ها تدریس کرده اید می توانید در متن تبلیغات تدریس خودتان موارد دیگری را هم ذکر کنید که باز هم به اعتماد سازی کمک کند.



البته همانطور که گفته شد باید مستند حرف بزنید و مدارک لازم را هم ارائه نمائید. می توانید اگر در کنکور یا المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید یا معدل بالایی داشته اید و مثلا دانشجوی نمونه بوده اید در متن تبلیغ به آن اشاره کنید. این هم می تواند خیلی مفید باشد. اگر در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارید و خودتان در کنکور موفق بوده اید بد نیست که کارنامه خودتان را هم در این سایت قرار دهید. حتما از شاگردهای قبلی خودتان بخواهید در بخش نظر سنجی و در صفحه خودتان در همین سایت ایران مدرس نظرات مثبت خودشان را اعلام کنند و این برای جذب شاگرد جدید بسیار مفید است.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر


مهمترین ویژگی بهترین تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


بهترین تبلیغات تدریس خصوصی ویژگی دیگری هم دارد و آن هم این است که در جلب اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی موفق عمل می کند. وظیفه این کار دیگر به عهده عنوان و عکس نیست، بلکه باید متن تبلیغات تدریس خصوصی را بسیار خوب بنویسید تا افراد بیشتری به تبلیغ شما اعتماد نمایند. باید در متن تبلیغ خودتان سوابق تدریس و رزومه کاری خودتان را بسیار کامل ارائه نمائید.


نحوه چینش مطالب هم بسیار مهم است. باید سعی کنید مطالبی که مهم تر است را در پاراگراف اول ذکر نمائید تا اگر شخصی کل متن تبلیغ شما را مطالعه نکرد حداقل مهمترین موارد را دیده باشد. در متن تبلیغ نحوه برگزاری کلاس تدریس خصوصی و مزایای کلاس های خودتان را توضیح دهید. بنویسید که قبلا در چه اموزشگاهها و مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید. نظرات شاگردهای قبلی خودتان را قرار دهید و هر مطلبی که به جلب اعتماد بیشتر والدین دانش اموزان و دانشجویان کمک می کند را ارائه کنید. در این سایت ایران مدرس امکان قرار دادن فیلم نمونه تدریس و مدرک تحصیلی و .... هم فراهم شده است و با ارائه مدرک های خودتان می توانید بیشتر و بیشتر اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی را جلب نمائید. به هر میزان متن تبلیغات تدریس را کاملتر بنویسید بهتر است.



اضافه کردن نظرات شاگردهای قبلی به متن تبلیغ بسیار موثر است و در جذب شاگرد مفید خواهد بود. قرار دادن فیلم نمونه تدریس، ثبت جزوه و خلاصه جزوه، آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی و .... در همین سایت ایران مدرس ممکن است و به جذب شاگردهای بیشتر کمک می کند. باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی وقت گذاشت. متن تبلیغ هر چه کاملتر باشد بهتر است ولی باید مهمترین موارد را در پاراگراف اول قرار دهید.


در زمینه متن تبلیغات تدریس خصوصی مطالعه مقاله بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی هم مفید است.


آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی و جذب شاگرد بیشتر


همانطور که گفته شد، اخیرا در سایت ایران مدرس امکان قرار دادن مدرک تحصیلی و رزومه کاری هم فراهم شده است. یکی از مهمترین چالش هایی که متقاضیان کلاس خصوصی با آن رو به رو هستند این است که نمی دانند که از بین مدرسین و اساتید مختلف به کدام استاد اعتماد کنند. وقتی شما مدرک تحصیلی خودتان را قرار می دهید و یا مدارک و افتخارات دیگری را که دارید قرار می دهید باعث می شود اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی بیش از پیش جلب شود و تماس های شما بیشتر شود.


روی عنوان تبلیغ تدریس خصوصی خودتان کار کنید


 وقتی افراد مختلف و متقاضیان تدریس خصوصی لیست مدرسین را در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و یا در صفحات داخلی آن مشاهده می کنند، از تبلیغ شما و سایر اساتید فقط عنوان آن قابل مشاهده است. در واقع، عنوان آگهی تدریس خصوصی مشابه ویترین یک مغازه است. اگر خوب چیده شده باشد افراد زیادی را جذب خودش خواهد کرد. به عنوان یک راهنمایی کلی، اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را در عنوان ذکر نمائید و مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید. اگر تضمینی کار می کنید و یا جلسه اول تدریس خصوصی را به صورت رایگان برگزار می کنید حتما در عنوان تبلیغ ذکر نمائید. به هر میزان عنوان آگهی تدریس خصوصی شما جذابتر نوشته شده باشد و قول های بهتری داده شده باشد به همان مقدار بازدید تبلیغ شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.



مطالعه نمائید: عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی


خوب نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی بسیار موثر برای جذب شاگرد


 بسیاری از اساتید و معلم های تدریس خصوصی، حتی افرادی که با سابقه و با تجربه هستند، متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودشان را خوب و کامل نمی نویسند. چه بسا اگر در متن تبلیغ خودشان تغییراتی را ایجاد کنند تماس هایی که برای کلاس های تدریس خصوصی با ایشان گرفته می شود دو برابر گردد. افرادی که متقاضی کلاس تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، شیمی و یا هر درس دیگری هستند برای هماهنگ کردن کلاس ها گزینه های بسیار زیاد و متعددی را دارند. از طرف دیگر معمولا افراد قبل از اینکه با یک استاد یا معلم تماس بگیرند آگهی های تدریس تعداد زیادی از اساتید را بررسی می کنند و بر مبنای مطالبی که هر کدام از اساتید در متن تبلیغ خودشان نوشته اند تصمیم می گیرند که با کدام معلم تماس بگیرند. این خودش نشان می دهد که متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یک عامل بسیار مهم و موثر در افزایش تعداد تماس ها است.


متن تبلیغ شما باید به گونه ای نوشته شود که اگر شخصی متن تبلیغ را دید متقاعد شود با شما برای کلاس تماس بگیرد و در این زمینه که می تواند به شما اعتماد کند و شما بهترین مدرس و یا یکی از بهترین مدرسین برای کلاس خصوصی هستید شکی به خودش راه ندهد. باید رزومه کاملی را ارائه کنید. متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را باید آنقدر خوب بنویسید که وقتی شخصی متن تبلیغ شما را می بیند صد در صد مطمئن باشد که می تواند برای قبول شدن و نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور روی شما حساب کند. به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است.



البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید. بقیه موارد را هم در ادامه ذکر کنید. سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی که راضی بوده اند و یا نتیجه گرفته اند، ذکر نام مدارس و دانشگاههایی که قبلا در آنها تدریس کرده اید و .... در متن تبلیغ می تواند بسیار موثر و مفید باشد.


مشاهده نمائید: فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق


6 نکته مهم برای افزایش جذب شاگرد با تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی


1- تبلیغات تدریس خصوصی را جدی بگیرید. انتظار نداشته باشید با 5 دقیقه وقت گذاشتن و با نوشتن یکی دو جمله برای متن تبلیغ شاگردهای زیادی با شما تماس بگیرند.


2- عنوان تبلیغ خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان تبلیغ مزیت های کلاس های خودتان را ذکر کنید. در عنوان آگهی مهمترین افتخارات خودتان را ذکر نمائید.


3- در عنوان آگهی تدریس مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید. مثلا اگر ریاضی و فیزیک تدریس می کنید در عنوان آگهی به صورت کلی این دو درس را بنویسید و در متن تبلیغ با جزئیات مقاطع را هم ذکر نمائید.


4- برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی از آگهی های سایر اساتید ایده بگیرید.


5- در شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها، سایت و وبلاگ خودتان و .... لینک تبلیغ خودتان را قرار دهید تا افراد متقاضی کلاس خصوصی به صورت مستقیم از صفحه شما بازدید کنند و بتوانید شاگرد بیشتری جذب کنید.


6- اگر هم اکنون آگهی تدریس خصوصی ویژه دارید می توانید تعداد ستاره های تبلیغ خودتان را افزایش دهید تا در جایگاه بالاتری قرار گرفته و بیشتر دیده شوید.



تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید


اینکه ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس چقدر برای شما بازدهی داشته باشد به مقدار زیادی به این بستگی دارد که شما به چه میزان این روش را جدی بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. یعنی از همان ابتدای کار انگار خودشان می دانند که برای آنها جواب نمی دهد و فقط می خواهند امتحان کرده باشند. باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و عنوان بسیار خوب و جذاب و متن بسیار کاملی را ارائه کنید. سوابق تدریس خودتان را بنویسید و توضیح دهید که چرا کلاس های شما متفاوت و موثر است. افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید و یک عکس خوب هم ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری در همین سایت ایران مدرس نمایش داده شده و بیشتر دیده شود.


برای کلاس های خودتان در متن تبلیغ هزینه مناسبی را در نظر بگیرید


نکاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را افزایش دهید. به عنوان مثال همان متن آگهی که گفته شد بسیار مهم است. اگر متن تبلیغ خوب، کامل و قانع کننده نوشته شده باشد افرادی که آگهی شما را می بینند تبدیل به مشتری و شاگرد خواهند شد. قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی شما هم یکی از این موارد است. اکثر مدرسین ویژه که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند و در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند در بخش هزینه تدریس خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. شما هم می توانید از این عبارت استفاده نمائید و یا قیمتی که مد نظر خودتان است را درج نمائید. به هر حال باید به تناسب دروسی که تدریس می کنید و به تناسب سوابق کاری و رزومه ای که دارید قیمت پیشنهادی شما منطقی باشد.



مثال هایی برای نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی


 اگر در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید و یا درسی که می خواهید تدریس کنید را بالا زده اید این مورد را هم در متن تبلیغ ذکر نمائید. مثلا می توانید بنویسید: تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس مجرب و کسی که خودش در کنکور ریاضی را 80 درصد زده است. یا اگر در کل رتبه خوبی در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری کسب کرده اید آن را ذکر نمائید. اگر به صورت تخصصی می خواهید مثلا زیست کنکور را درس بدهید و در همان درس خودتان در کنکور عالی بوده اید درصد خودتان را در آن درس بنویسید. اگر مثلا قصد دارید المپیاد شیمی تدریس کنید و خودتان در المپیاد شیمی رتبه خوبی بدست آورده اید ذکر نمائید.


حتما مطالعه نمائید: تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی


اگر دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید، در دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور و ... درس می دهید، ثبت اختراع دارید، مقالات علمی زیادی منتشر کرده اید، در جشنواره خوارزمی و .... رتبه خوبی بدست آورده اید، دانشجوی نمونه بوده اید، معدل بالایی دارید، مدرک زبان با نمره ی بالا دارید و یا هر افتخار و سابقه کاری دیگری که دارید را بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است و موارد مهمتر را اول بنویسید. متن تبلیغ مشخص می کند که با شما تماس های زیادی گرفته می شود یا نه. البته عنوان و عکس آگهی هم مهم است. ولی به هر حال برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و آن را کامل و قانع کننده بنویسید.


به عنوان جمع بندی می توان گفت استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در سایت های معتبر و تخصصی تدریس خصوصی مثل همین سایت ایران مدرس و در کنار آن ارائه رزومه قوی و عالی در متن تبلیغ رمز موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 162 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image