ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره تلفن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس + قیمت کلاس ها

شماره تلفن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس + قیمت کلاس ها

شماره تلفن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس + قیمت کلاس ها


اگر در جستجوی شماره تلفن بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس هستید و می خواهید نرخ کلاس ها را هم بدانید .... چنانچه قصد دارید با بهترین مدرسین زبان به صورت مستقیم و بدون واسطه در ارتباط باشید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی و آیلتس شماره تماس و شماره تلفن مستقیم ایشان ارائه شده است و می توانید با خود اساتید مستقیم و بدون هیچ واسطه ای حرف بزنید. همچنین، نرخ و قیمت درخواستی بهترین مدرسین زبان برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس هم قابل مشاهده می باشد.


در ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست مدرسین زبان و سایر دروس ارائه شده است و بنابراین می توانید با یکی از بهترین اساتید کلاس داشته باشید، زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید و در آزمون آیلتس هم نمره عالی بگیرید. با هر سلیقه و بودجه ای می توانید یک استاد فوق العاده زبان از همین سایت انتخاب نمائید و در کمترین زمان مکالمه خودتان را تقویت کنید، بر گرامر و قواعد زبان انگلیسی مسلط شوید و در آزمون آیلتس نتیجه عالی بگیرید.


توجه: به منظور مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و شماره تلفن مستقیم ایشان و همچنین برای مشاهده قیمت درخواستی هر استاد، سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس زبان و ... بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمایید. برای تمامی مدرسین زبان ثبت نامی در این وب سایت اطلاعات بسیار مفید و کاملی ارائه شده است و انتخاب یک استاد خوب زبان انگلیسی از این وب سایت کار بسیار راحتی می باشد.



چگونه یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کنیم؟


همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس اساتید و معلم های بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند. با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید لیست کامل معلم های زبان انگلیسی حاضر در همین سایت را مشاهده کنید. همانطور که گفته شد، برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ثبت شده است و می توانید با آگاهی کامل یکی از بهترین مدرسین را انتخاب کنید.


این مقاله را هم بخوانید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


از ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم های خصوصی زبان و آیلتس می توان به فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، تربیت مدرس و ... اشاره نمود. با استادی کلاس هماهنگ کنید که خود ایشان در دانشگاه خوب و ترجیحا در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن درس خوانده باشد. داشتن مدرک ارشد یا دکتری، مدرکTTC ، مدرک تسول، سلتا و ... هم برای اساتید امتیاز مثبت به حساب می آید. اگر می خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید و نمره بالای ۶ و ۷ بگیرید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان مدرک آیلتس دارند و نمره عالی هم گرفته اند. اساتید بسیار خوبی در همین سایت حضور دارند که مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ و ۸ دارند. بسیاری از مدرسین مجرب آیلتس کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند و می توانید با اساتیدی کلاس خصوصی هماهنگ کنید که شاگردهای قبلی موفقی داشته اند.


مطالعه کنید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


برای اکثر مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس می توانید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است و بنابراین انتخاب یکی از بهترین مدرسین کار راحتی است. به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید دقت کنید و مدرسی را انتخاب نمایید که سوابق درخشانی دارد. بسیاری از اساتید بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس در آموزشگاه های معتبر زبان تهران و کل کشور و حتی سابقه تدریس در دانشگاه را هم دارند.


قیمت مناسب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس چقدر است؟


برای تمامی اساتید در همین سایت نرخ درخواستی ایشان برای هر ساعت و هر جلسه تدریس ارائه شده است. کلاس های آنلاین ارزان تر می باشد. برخی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته اند. برای اطلاع از قیمت درخواستی این مدرسین از طریق شماره تلفن و شماره موبایل ارائه شده برای هر استاد با ایشان تماس بگیرید. در رابطه با قیمت مناسب در واقع نمی توان با قطعیت حرف زد چرا که قیمت درخواستی هر مدرس را باید با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان مورد ارزیابی قرار داد. هزینه کلاس زبان از ۱۰۰ هزار تومان برای هر ساعت تدریس تا ۲ میلیون تومان می تواند متغیر باشد. البته اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید و یا کلاس های شما به صورت آنلاین برگزار شود مطمئنا اساتید تخفیف خوبی برای شما در نظر خواهند گرفت.



رزومه مدرسین و قیمت درخواستی ایشان را ببینید و با توجه به آن یک استاد فوق العاده انتخاب کنید. پیشنهاد می شود در جستجوی کلاس ارزان نباشید بلکه یک استاد بسیار خوب با قیمت منصفانه و مناسب انتخاب کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


برای یادگیری مکالمه زبان و موفقیت در آزمون آیلتس چند جلسه کلاس خصوصی لازم است؟


بسیاری از مدرسین تعداد جلسات را در متن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند. موارد زیر را از صفحه اساتید اینجا ذکر کرده ایم:


دوره فشرده یک ماهه برای آیلتس و مکالمه پیشرفته  - دوره مکالمه روزمره 20 جلسه


دوره تخصصی فشرده ۱-۲ ماهه مخصوص آیلتس


در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید


کلاس های ویژه مکالمه به روش CLT در 30 الی 70 جلسه به صورت تضمینی


کلاسهای ویژه آیلتس جنرال و آکادمیک در 30 الی 100 جلسه


 تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی در ۵۰ جلسه و بدون کتاب


40 جلسه: مناسب برای داوطلبین با سطح زبان حداقل متوسط که قصد دارند به نمره 7 و بالاتر برسند


با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد.


و ...


همانطور که مشاهده می کنید اساتید برای آموزش مکالمه و آیلتس و ... پیشنهادهای مختلفی دارند و تعداد جلسات لازم برای یادگیری زبان به هدفی که دارید و سطح زبان فعلی شما بستگی دارد. به صورت متوسط، تعداد جلسات ذکر شده توسط اساتید برای یادگیری زبان انگلیسی 35 جلسه است. مثلا اگر قصد دارید در آزمون آیلتس نمره ۷ و بالاتر بگیرید به نسبت حالتی که نمره ۶ را مد نظر دارید تعداد جلسات بیشتری لازم می شود. البته سعی کنید با بهترین مدرسین کلاس داشته باشید چرا که یک جلسه تدریس یک مدرس برجسته به اندازه چند جلسه کلاس یک استاد معمولی بازدهی دارد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


بازدهی و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین بیشتر است یا حضوری؟


به عنوان یک معیار کلی، بازدهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران و یا هر جای ایران به نسبت تدریس زبان آنلاین بیشتر است اما نرخ کلاس های مجازی و آنلاین به نسبت کلاس های حضوری از ۲۰ تا ۵۰ درصد کمتر می باشد. البته مهم است که با یک معلم خوب کلاس داشته باشید و یک استاد برتر زبان انگلیسی در کلاس حضوری یا مجازی بهترین عملکرد را خواهد داشت.


اگر هزینه خیلی برای شما مهم نیست و می خواهید بهترین بازدهی را داشته باشید، با یک مدرس مجرب کلاس خصوصی در منزل برگزار کنید. اما چنانچه تعداد جلسات زیادی لازم دارید و در شهر محل سکونت خودتان مدرس خوب نتوانستید پیدا کنید با یک استاد سطح بالا و با سابقه کلاس آنلاین برگزار نمایید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: مدرسین برتر زبان و شماره تلفن 20 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران 100 درصد تضمینی


البته کلاس های آنلاین و مجازی مزیت هایی هم دارد که محدودیت زمانی و مکانی را از میان بر می دارد و در هر زمانی می توانید کلاس را برگزار کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image