ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین وقت برای شروع کلاس های تدریس خصوصی چه زمانی است؟

بهترین وقت برای شروع کلاس های تدریس خصوصی چه زمانی است؟

بهترین وقت برای شروع کلاس های تدریس خصوصی چه زمانی است؟

در این بخش در رابطه با بهترین زمان شروع کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر می خواهید بهترین وقت و زمان برای کلاس های تدریس خصوصی را بدانید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه بهترین استفاده را از کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشیم؟


بهترین زمان شروع تدریس خصوصی


اینکه بهترین زمان برای شروع کلاس های تدریس خصوصی چه زمانی است را نمی توان به صورت قطع و یقین تعیین کرد. اینکه برای شما چه زمانی بهتر است از کلاس های خصوصی استفاده نمائید به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مهمترین عامل تعیین کننده در این زمینه میزان بلد بودن شما است. به زبان ساده، اگر درس را تا حدودی بلد هستید می توان کمی دیرتر شروع کرد ولی اگر اصلا مطالب را بلد نیستید بهتر است هر چه زودتر کلاس ها را شروع کنید. اگر هم تا حد زیادی درس را خوب بلد هستید و فقط اشکالاتی دارید می توانید در همان ایام امتحانات و فرجه ها از کلاس های تدریس خصوصی برای رفع اشکال استفاده نمائید.


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.


مطالعه نمائید: مقاله در مورد تدریس و یادگیری


سایر عوامل موثر بر زمان شروع کلاس ها


البته زمان شروع کردن کلاس های تدریس خصوصی علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد به پارامترهای دیگری هم بستگی دارد. به عنوان مثال برای درس های ریاضی و فیزیک بهتر است هر چه زودتر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید.


اگر مثلا فقط 3 جلسه کلاس لازم دارید بهتر است این 3 جلسه در طول ترم برگزار شود و نه در ایام امتحانات. چنین دروسی برای یادگیری به مطالعه خودتان و حل تمرین و مسئله هم نیاز دارند. بنابراین بهتر است با فاصله از امتحانات برگزار شوند تا شما وقت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید. در ضمن، ممکن است شما خودتان فکر کنید 3 جلسه لازم دارید و اشکالات بیشتر باشد. در نتیجه بهتر است ریسک نکنید و زودتر شرکت در کلاس ها را شروع نمائید.


مطالعه مقاله بهترین زمان استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل هم مفید است.


نکات تکمیلی


علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، در رابطه با زمان خوب برای شروع کلاس های خصوصی نکته دیگری هم وجود دارد. زودتر شروع کردن همیشه خوب است. چون اولا در طول ترم خودتان استرس امتحانات را ندارید و بهتر درس را یاد می گیرید و می توانید تمرین و مسئله هم حل نمائید. ثانیا در طول ترم اساتید با قیمت مناسب تری کلاس ها را برای شما برگزار می کنند. در ایام امتحانات ممکن است هزینه ها کمی افزایش یابد. ثالثا در طول ترم مدرسین خوب وقت آزاد دارند. در ایام امتحانات اساتید مجرب و با سابقه وقت ندارند و هماهنگ کردن کلاس ها با یک استاد خوب سخت خواهد شد. پس اگر تعداد جلسات کمی هم لازم دارید باز هم بهتر است زودتر شروع نمائید.


پیشنهاد می شود ویدیوی راهنمای انتخاب معلم خصوصی خوب از ایران مدرس را هم ببینید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image